Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Elikkäs mopo zxr750 -95. Kylmänä lähtee käymään aivan normaalisti. Lämpimällä koneella käynnistyy todella nihkeästi. Kaasua + 5-10s sahaamista. Kun lähtee käymään käy hetken ajan juuri ja juuri röpöttäen. Keväällä mopo oireili samalla tavalla mutta ongelma hävisi yht'äkkiä. Nyt on ruvennut siis tekemään sitä uudestaan. Välillä saattaa lähteä lämpimänäkin ihan nätisti. Venttiilit säädetty n.6000km sitten, samalla tulpat+suodatin. Voisiko akusta johtua? Paskaa kaasareissa? pumppu?
    "tehot" tuntuis olevan kaikki tallella sitten kun vaan käymään saapi.

PS: Mitä enemmän ihmisiä lähettyvillä sitä varmemmin mopotin minua kiusaa!!! *

Kawasaki ZXR750 -95 R.I.P
    Viittaa rikkaaseen seokseen, jos vaatii kaasun avausta ja sahauttaa. Virtapuolen uupumuksissa yleensä kylmäkäynnistys huonoa, mutta lämpimänä lähtee.
    Sama ongelma ZXR -94, vähänkö oon hävennyt *
    Mulla on kuitenkin huolto ajankohtainen ja mainitsin asiasta aikaa varatessani.
    Selitys oli, että normaalistihan suomessa ei ole näin lämmin joten säädöt on viileempään tarkoitettu, pyörä käy rikkaalla ja tukehtuu helpommin.
    Se selitettiin käyttäen hienoja termejä, mut pointti oli kuitenkin toi.

- mä mitään näistä ymmärrä-
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
    Oma ZXR oireili samalla tavalla akun ollessa tiensä päässä. Kylmänä lähti laakista.
    1835
    Mun ZXR750L:ssä oli sama onkelma ja uusi akku. Hieman kaasua ja sahausta 10sekuntia ja hetkellinen epätoivo että käynnistyykö ollenkaan. Sadekelillä vielä vaikeampaa. Kyllä se kuitenkin aina käynnistyi eikä jättänyt tienpäälle. Syy ei selvinnyt koskaan. Kylmänä lähti aina laakista. Kokeile muuten virrat päälle väännät kaasun täysin auki ja takas kiinni. Sit starttaus ilman kaasua. Kuulemma autopuolen hommia mutta toimii näköjään.
    And the Road Warrior?
    That was the last we ever saw of him.
    He lives now only in my memories.
    Hyviä kommentteja tullut ja kiitos niistä *
    Käyn tänään hakemassa kaverin pyörästä uudemman akun kun hän ei sitä omasta tyhmyydestä johtuen enää tänä kesänä tarvitse.. Toivotaan että sillä tokenis. Jossei niin sitten seosten kimppuun..
    ZXR -89 aikoinaan sama ongelma. Paitsi, ettei lähtenyt startilla käymään, vaikka pyöritti hyvin. Työntämällä lähti heti. Akulta lähtevät johdot vedin uusiksi paksusta piuhasta, niin alko lähtemään lämpimänäkin startilla heti käyntiin.
    venavikaa?, jos ei ole välyksiä, niin lämpimänä kantaa!

ja täytyy huomauttaa, että kaikki saman kokoneet oli just kawoja ja kuuluisaa ZXR venavikamallia.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Elo. 14 2006,11:06) kirjoitti
    venavikaa?, jos ei ole välyksiä, niin lämpimänä kantaa!

ja täytyy huomauttaa, että kaikki saman kokoneet oli just kawoja ja kuuluisaa ZXR venavikamallia.
    Tuo on käynyt kyllä mielessä myöskin. Kulkupuoli on kumminkin kunnossa. Eikö se tuntuisi jo tehoissakin jos kantais?Viikonloppuna PITI tsekata välykset mutta veri veti muihin rientoihin tällä kertaa *
    Uusi yritys ens viikonloppuna.
    Hohoo, onko tää joku ZXR kansantauti, kun mullakin tekee samaa? Työntämällä heti hörisee. Ja mulla on aivan pirun rikkaalla toi, sen tiedän.
    MC Mankkaan Peruuttajat
  11.  
    Käynnistysongelmat ratkes näillä näkymin akun vaihdolla. Outoa hommassa on että teki kiusaa lämpinä eikä kylmänä. Mun logiikalla pitäs asian olla just toiste päin. Tiedä näistä sitten ikinä *
    Pääasia kuitenkin on et pelittää taas *