Ulkonäkö ratkaisee
Teho ja vääntö määrää
Minulla on varaa kumpaankin
Täytyy sanoa, että pakottavassa joko-tai -tilanteessa valkkaisin kyllä ulkonäön perusteella. Tehoon ja vääntöön tottuu mielestäni nopeammin ja kaipaa lisää, ulkonäkö säväyttää mieltä pidempään. *
Ainahan molempi parempi ja pyörää valitessa varmaan jonkun kompromissin aina tekeekin. Niitä liikkuvia osia päätöksessä kun on noiden kahden lisäksi paljon muitakin ja missään pyörässä kaikki mittarit ei voi olla tapissa yhtä aikaa.
Life is not a spectator sport!
sama pyörä on nyt neljättä talvea ja taas siitä tulee erinäköinen ensikesälle. ei kai se koskaan täysin valmis ole omaan silmään mut ompahan tekemistä.
tehoa on sillon hyvin kun muut ominaisuudet ei enää riitä. kun kiihdyttäessä tarvii painaa jarrua jalka suorana ettei repeä runko, tai että jarruttaessa saa molempia jarruja painaa kaikin voimin niin siinähän se.
ja kun tekee pyörästään ittelle mieluisen niin ei tarvi nuita katalookivessoja kyyläillä.![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
No ehkäpä teho on kuitenkin tärkeempi, mut tiettyyn rajaan asti. Esim. Hayabusalla en suostuis yleisillä teillä ajamaan (ainakaan valoisaan aikaan), on se vaan niin kamalan näkönen peli.
Onneks on noitakin pakkauksia olemassa missä teho ja ulkonäkö yhdistyy oikein mukavasti... Kuten esim. oma rakas ZX-10R![]()
Ninja forever, man!
Mieluiten molemmat. Jos vain yksi vaihtoehto niin sitten teho, ei sellaisella ole kovin hyvä ajaa. Mikä on kaunis mutta ei "potkaise" lainkaan kun kaasukahvaa kääntää tappiin.
Vaikka eihän tän cb500:sen kohdalla voi juuri potkusta puhua. Mutta ensivuoden syyskuussa sitten 750cc> pyörää etsimään.
Kysytäänkö tässä nyt pyöristä vai naisista?![]()
Ninja forever, man!
Kyllä värilläkin on väliä, esim. ne vihreät kawat pitäisi poistaa kaduilta jo ihan ympäristön suojelunkin nimissä.
Pyrkimyksenä ajonautinnon maksimointi. Ulkonäöllä ei siihen vaikutusta, kunhan ei ole vaaleanpunainen.![]()
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Jos olisi pakko valita, niin kyllä se teho. Tuossa mun nykyisessä pyörässä on molemmat elementit aika hyvin läsnä.
Ja ei, tämä ei ole mikään vakio busa
Nothing beats cubic inches. Except turbo.
Nykyisessä pyörässä ulkonäkö enemmän voitolla, tehot kun tuottavat 0-100 noin 15sec ja huiput siellä 125km/h tuntumassaEli siis huimat 14heppaa
Seuraava pyörä pyrkii linjalle nätti+tehoa, kyykky himottaa![]()
LUONNE ! ! ! / käyttötarkoituksellisuus
(mitä tekee 200 hevosella, jos ei ole alustaa, eturengasta jne.. mitä tekee alla olevalla Liv Tylerilla, jos se ei anna sulle kyytejä.. jne.)
kyllähän toi munkin sevenfifty kulkee ihan tarpeex mut ottaisin kyllä jonkin mikä olis uudempi ja hienompi, kun vaan olis varaa(Kesä @ Elo. 18 2006,15:38) kirjoitti
Ehkäpä sit joskus
![]()
Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
Täytyy sanoa, että taas tässä uusimmassa karamellimäinen ulkonäkö taas ratkaisi koko potin. Tehot tippui reilut 20 heppaa edellisestä pyörästä ja kuutiotilavuus väheni, mutta silti tuo nykyinen on kyllä
! Ainakin omasta mielestä (ja sehän on tärkeintä
).
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Nykyisessä smotossa ei ole mitenkään kehuttavasti tehoja. Ja ulkonäkökään ei ole mikään taideteosta vastaava, joten vähän menee vaikeaksi valinta. Siksi isken kehiin musta hevosen & vastaan "asenne"![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Rajallisen varantoni raskauttamana etsin tehokasta matkasporttia...ja joudun tinkimään ulkonäöstä.
Pyörä on kuin omistajansa:
Ei varsinainen ruusu mutta kyllä pelittää
- ainakin jotenkuten![]()
ZZR-1400
Kauneushan on katsojan silimässä. Niin vain ittekki on suorasthan "hullaantunu" hienhon moottoripyörhän, jonka ulkonäkö ärsytti suunnattomasti vielä pari vuotta sitten. Mutta niin sitä ihmismieli kehittyy. Toki syy ko. malliin totaalisesti ihastumishen tuli vasta kun eka kerran istahti kyythin, laitto käynthin ja tunsi jottain ennenkokematonta huumaa liikhelle lähtiessä!
...kuva kertonee kaiken kliks<-- varraa tai ei, mutta molemmat samassa paketissa. Minun mielestä.
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
Voihan sitä tosiaankin olla molempiakin, kuten tässä.
Ulkonäkö ja voima menee käsi kädessä![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
Ulkonäkö, ehdottomasti.
Sitäpaitsi ulkonäöllisesti hienoa tehdasvalmisteista ei vielä ole olemassakaan, joten ulkonäkö vaatii oman käden tatsia ;)
95% of all Harleys ever manufactured are still on the road. The remaining 5% made it home.
Jotkut tekevät saman virheen kahdesti. Toiset ovat nokkelampia - he keksivät aina uusia virheitä.
Kawa EN500 -95
Honda Hornet 600 cc -00
Triumph Speedmaster -04
No tehooo tietenniii, tallissa on niitä joissa on näköö.Joo just. Mutta sitten kun ontehoo ollaan hiljaa. Räsäytä nyt sitten tällä kahteensataan alle kahdeksan sekuntia. ? Tai tällä kolmeen samaan aikaan. Niin Suitsia kaikki.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Eiköhän se mene vähän niinkuin näin että, pyärässä on riittävästi tehoa (ainakin minulle) ja kuskissa riittävästi näköä (ainakin vaimolle)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VOIMAA täytyy olla.... vakiona 177hv takaselta......![]()
SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
Tehoo ja vääntöö löytyy, ulkonkö on katsojasta kiinni. 181rvhp
+100m/s club finland / 376,61km/h
Onhan sitä ainaki kiva kattella(Il_duce @ Joulu. 23 2007,16:17) kirjoitti
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
vastaan että ulkonäkö, toki sisäinen kauneus merkitsee aivan hirveestimutta kun sitä tehoa on ihan tarpeeksi niin rakentamisen ykkös juttu on ulkonäkö.
ja taasen jos vielä kyseinen lehmä kevenee 35 kg niin hyvä niin ja hieman anaboliaa kehiin niin saadaan tehoa vaatimaton 80 hv lisää noin niin kuin takapyörältä![]()
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
komppaan 101 %(mekanik @ Elo. 10 2006,23:37) kirjoitti
![]()
![]()
Päivät lyhenee ja kuolema lähenee.
Ulkonäkö...
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"