Katso äänestykset tulokset: Ulkonäkö vai teho? -

Äänestäjät
919. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ulkonäkö ratkaisee

315 34,28%
  • Teho ja vääntö määrää

124 13,49%
  • Minulla on varaa kumpaankin

480 52,23%
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 165:sta
    Kyllä se taitaa tuonne mukavuus-puolelle mennä: Mopon(kin) pitää olla helppo ja vähähuoltoinen (esim. ketjuveto = ei kiitos), varmatoiminen sekä mukava ajella (autom.vaihteisto olisi aika namu!) eikä se pieni hintalappukaan pahitteeksi olisi Jossain 650ie Burgmanissa taitaa noista jo aika iso toteutuakin, mutta se hintalappu - ja se on skode
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Vastaus että varaa kumpaankin. Kerran täällä vain ollaan ja enpä viitsi pikkuasioiden takia (raha) olla ajamatta juuri sellaisella joka himottaa.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Ajamisen hauskuus ratkaisee.

Siihen ei tarvita jättitehoja eikä ulkonäköäkään. Ulkonäkö saa kuitenkin olla silmälle sopiva. Joten ehkä se menee enemmän ulkonäön puolelle.
    ~SV1000N~
    Tällähetkellä on pyörä jolla on helppo ajaa ja harjoitella.Kyllähän joku R1,R6 tai joku uudempi gixeri olis hieno.Täytyy kattella, tykkään kyllä tosta gsr:n ulkonäöstä, on ainakin erilainen jo tehtaalta tullessaan
    Suzuki GSR600
    No,

Ei oikein kumpikaan

Suzuki DR 650
    Lainaa (Jassu @ Elo. 11 2006,10:12) kirjoitti
    Ulkonäöstä viis... Maailman rumin matkavessa alla mutta se teho ja vääntö *
    Ja pa**at, molempia tässä riittää.
    T: Toinen
    Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......

Jossakin ne vaan yhdistyy .....
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    Lainaa (kawa @ Elo. 18 2006,10:57) kirjoitti
    Seuraavaks voisit laittaa vielä kuvan sellaisesta pyörästä, jossa ne oikeasti yhdistyvät....
    Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
    Ja joskus näköä on niin paljon ettei ihailulta malttaisi ajaakkaan. Click!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Lainaa (Loosah @ Elo. 18 2006,11:02) kirjoitti
    Lainaa (kawa @ Elo. 18 2006,10:57) kirjoitti
    Seuraavaks voisit laittaa vielä kuvan sellaisesta pyörästä, jossa ne oikeasti yhdistyvät.... * *
    Taitaa mennä makuasiaksi kun tehon määrästä en usko olevan kyse kuiteskaan
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    Lainaa (mekanik @ Elo. 10 2006,23:37) kirjoitti
    Onneks on molempia *

Enpä yleensä jaksa kyykkärille silmää kääntää, mutta tämä on kyllä bueno peli. Väri luonnossa paljon parempi, mitä kuvista voisi päätellä.

Ettei vaan olisi ylläkirjoittaneen fillari, jota olen ohi kulkiessani ihastellut? Tuskin noita Tamperestissa kovin montaa on.

Edittiä: niijoo, omassa mopossa ei poveri puhu, eikä se missikisoissakaan pärjää.

Pyörässä oli molempiin varaa, omistajalla vaan toiseen...
    Yamaha R1 2004
    Proud member of MC 53
    Niinhän se menee... Paraskaan mies ei ole kuin tyydyttävä *

Ja minun pyörä on täysin kompromissi elikkäs riittävän hyvä nykyisiin tarpeisiin vartille, radalle, mutkapätkille, kioskille ja vähän pidemmällekin turneelle. Onhan sitäkin tullut työnnettyä tänä suvena hitusen alle 14tkm.

Tietenkin se on nyt kaunein pyörä mikä minulla on ollut. *

Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Olisin sitä mieltä, että ei kumpikaan. Mun mopot ostettu kukin omaan tarkoitukseensa sopivax.

Kovat kundit ei tanssi.
    Lainaa (kaasunalle @ Elo. 11 2006,16:32) kirjoitti
    Lainaa (musta_leski @ Elo. 11 2006,14:17) kirjoitti
    Lainaa (Jassu @ Elo. 11 2006,10:12) kirjoitti
    Ulkonäöstä viis... Maailman rumin matkavessa alla mutta se teho ja vääntö *
    Kauneus on katsojan silmässä.
    Bussi on nätti ku possu pienenä *
    Tehot ja väännöt kun on vähän niin ja näin,
    siksi kai valitsi ulkonäön *
    Joo, NÄTTI on.
    Nonni täähän kertoo kaiken...

Toihan on tosi söpö!

Lainaa (Sara @ Elo. 18 2006,13:43) kirjoitti
    Niinhän se menee... Paraskaan mies ei ole kuin tyydyttävä

Ja minun pyörä on täysin kompromissi elikkäs riittävän hyvä nykyisiin tarpeisiin vartille, radalle, mutkapätkille, kioskille ja vähän pidemmällekin turneelle. Onhan sitäkin tullut työnnettyä tänä suvena hitusen alle 14tkm.

Tietenkin se on nyt kaunein pyörä mikä minulla on ollut.
    Profiilisi kuvassa näkyy BMW K 1200 S:llä ajava tuhdissa kunnossa oleva kuski tosimotoristimiesten kansallispuvussa (=tumma gore-uniformu). Oletan, että jätit Busalla asianomaisen reippaasti kiihdytyksessä?

Itse asiaan: Molempi parempi.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (Bomber @ Elo. 18 2006,14:10) kirjoitti
    Profiilisi kuvassa näkyy BMW K 1200 S:llä ajava tuhdissa kunnossa oleva kuski tosimotoristimiesten kansallispuvussa (=tumma gore-uniformu). Oletan, että jätit Busalla asianomaisen reippaasti kiihdytyksessä?

Taisin tossa olla ihan ekaa kertaa menossa joulukuusen juureen. Peloitti ihan oikeesti. Silläkin kertaa kansllispukuinen setä oli nopeempi, mutta minä en lannistu. Huomenna uudet karkelot Kiikalassa tai Laastarolla....

Ulkonäkö mutta mieluummin niin, että eteenpäin pääsee ja kyl mun sevenfiftyl pääsee ainakin tällä hetkellä aivan tarpeeks
    Lainaa (Sara @ Elo. 18 2006,15:21) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Elo. 18 2006,14:10) kirjoitti

Taisin tossa olla ihan ekaa kertaa menossa joulukuusen juureen. Peloitti ihan oikeesti. Silläkin kertaa kansllispukuinen setä oli nopeempi, mutta minä en lannistu. Huomenna uudet karkelot Kiikalassa tai Laastarolla....
    Olethan sä jo pessy aika monta "TOSIMIESTÄ", että älä ny yhtään häpeile....
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019

ulkonäkö ratkaisi. ja varsinkin väri - sillä kun on toisille väliä * aikanaan jo Henry Ford tiesi oikean värin.

okei, olihan tässä myös mukavin ajoasento ja se kulkeekin melko näpsäkästi...

" kuolema kuittaa univelan "
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Käytännöllisyys ja matkakelpoisuus ratkaisi tuon omani mallin. Merkkiin ollut heikkona jo pitkään, joten teho ja ulkomuoto sivuseikkoja. Mutta se karisma Guzzissa.
    Pikkusportilla (Lario) mentiin ennen, ja teki sitä matkaa silläkin kivuttomasti, mutta nykyinen on täydellinen.
    Ja jos pikkasen kiireempi matkaa taittaa, niin silloin beemerillä.

Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Ulkonäöstä tykkäsin kovasti, ja tehoakin on enemmän kuin riittävästi näin alkuun.

Kuva allekirjoituksessa
    Kyllä se ulkonäkö laittaa pyörää katselemaan. Tällä hetkellä sitä toista ominaisuutta puuttuu, mutta ajo-ominaisuudet (tai niiden puute) ovat sellaiset, ettei hirveästi lisää kaipaakaan.
    Kawasaki VN800 Classic -99
    Käyttömukavuus? Kun selkä on mikä on, ja niska jäykkä, nin se on pakko jos meinaa ajella. *
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
    Molempi parempi. Tai no, jos esim. busseihin vertaa, niin eipä tuota vääntöä ole ollenkaan tai uusiin litrasiin, niin heppojakin huomattavasti vähemmän, mutta kunhan Yoshin kokoränni saapuu ja saa säätöihin kevääksi, niin eiköhän tuolla kerkeä
    Ulkonäkö oli ensin se tärkein pointti ja kun sain ne tehot mitä olin vailla,niin se muuttuikin TÄRKEIMMÄKSI jutuksi.
    250hp/350nm ja kiihtyvyyttä on riittävaästi 0-200km/h.

Nyt muutetaan ulkonäköä tehoja vastaaviksi ja se on paljon halvempaa
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
    sekä että
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
    ei kumpikaan, tehoa ei löydy ja aerodynamiikkakin on postilaatikosta kopioitu ehkä sitten joskus.

Moto Guzzi V65 Lario

Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
    Vähän vaikea sanoa
    Ostin pyöräni itselleni, en miellyttääkseni muita
    Eli ulkonäköhän se ratkaisevampi oli, meidän kylällä kun ei esson baariakaan löydy
    Lahjattomat treenaa
  30.  

Ulkonäköä löytyy vaikka muille jakaa, ja tehoa on hurjat 15hv/11Nm!!! Mutta tässähän ei kysytty mielestäni tämän hetkistä tilannetta, eli tulevaisuudessa sekä ulkonäkö että teho ratkaisee... Siis suomeksi sanottuna NAKU.
    youtube.com/user/mototuomas
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen