Ulkonäkö ratkaisee
Teho ja vääntö määrää
Minulla on varaa kumpaankin
Kyllä se taitaa tuonne mukavuus-puolelle mennä: Mopon(kin) pitää olla helppo ja vähähuoltoinen (esim. ketjuveto = ei kiitos), varmatoiminen sekä mukava ajella (autom.vaihteisto olisi aika namu!) eikä se pieni hintalappukaan pahitteeksi olisiJossain 650ie Burgmanissa taitaa noista jo aika iso toteutuakin, mutta se hintalappu - ja se on skode
![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Vastaus että varaa kumpaankin. Kerran täällä vain ollaan ja enpä viitsi pikkuasioiden takia (raha) olla ajamatta juuri sellaisella joka himottaa.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Ajamisen hauskuus ratkaisee.
Siihen ei tarvita jättitehoja eikä ulkonäköäkään. Ulkonäkö saa kuitenkin olla silmälle sopiva. Joten ehkä se menee enemmän ulkonäön puolelle.
~SV1000N~
Tällähetkellä on pyörä jolla on helppo ajaa ja harjoitella.Kyllähän joku R1,R6 tai joku uudempi gixeri olis hieno.Täytyy kattella, tykkään kyllä tosta gsr:n ulkonäöstä, on ainakin erilainen jo tehtaalta tullessaan![]()
Suzuki GSR600
Ja pa**at, molempia tässä riittää.(Jassu @ Elo. 11 2006,10:12) kirjoitti
T: Toinen
Friends call me a LonelyRider, but freedom is just another word for nothing to lose anymore......
Jossakin ne vaan yhdistyy .....
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Seuraavaks voisit laittaa vielä kuvan sellaisesta pyörästä, jossa ne oikeasti yhdistyvät....(kawa @ Elo. 18 2006,10:57) kirjoitti
![]()
Jos hyppäät laskuvarjolla, joka ei aukea, voisi katsojille olla hauskaa, jos tekisit vaikka uintiliikkeitä.
Ja joskus näköä on niin paljon ettei ihailulta malttaisi ajaakkaan. Click!
What's the difference between Buell and your wife?
After two years Buell still sucks...
Taitaa mennä makuasiaksi kun tehon määrästä en usko olevan kyse kuiteskaan(Loosah @ Elo. 18 2006,11:02) kirjoitti
![]()
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Enpä yleensä jaksa kyykkärille silmää kääntää, mutta tämä on kyllä bueno peli. Väri luonnossa paljon parempi, mitä kuvista voisi päätellä.(mekanik @ Elo. 10 2006,23:37) kirjoitti
Ettei vaan olisi ylläkirjoittaneen fillari, jota olen ohi kulkiessani ihastellut? Tuskin noita Tamperestissa kovin montaa on.
Edittiä: niijoo, omassa mopossa ei poveri puhu, eikä se missikisoissakaan pärjää.
Pyörässä oli molempiin varaa, omistajalla vaan toiseen...
![]()
Niinhän se menee... Paraskaan mies ei ole kuin tyydyttävä *![]()
Ja minun pyörä on täysin kompromissi elikkäs riittävän hyvä nykyisiin tarpeisiin vartille, radalle, mutkapätkille, kioskille ja vähän pidemmällekin turneelle. Onhan sitäkin tullut työnnettyä tänä suvena hitusen alle 14tkm.
Tietenkin se on nyt kaunein pyörä mikä minulla on ollut. *
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Olisin sitä mieltä, että ei kumpikaan. Mun mopot ostettu kukin omaan tarkoitukseensa sopivax.![]()
Kovat kundit ei tanssi.
Nonni täähän kertoo kaiken...(kaasunalle @ Elo. 11 2006,16:32) kirjoitti
Toihan on tosi söpö!![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Profiilisi kuvassa näkyy BMW K 1200 S:llä ajava tuhdissa kunnossa oleva kuski tosimotoristimiesten kansallispuvussa (=tumma gore-uniformu). Oletan, että jätit Busalla asianomaisen reippaasti kiihdytyksessä?(Sara @ Elo. 18 2006,13:43) kirjoitti
Itse asiaan: Molempi parempi.
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Taisin tossa olla ihan ekaa kertaa menossa joulukuusen juureen. Peloitti ihan oikeesti. Silläkin kertaa kansllispukuinen setä oli nopeempi, mutta minä en lannistu. Huomenna uudet karkelot Kiikalassa tai Laastarolla....(Bomber @ Elo. 18 2006,14:10) kirjoitti
![]()
![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Ulkonäkömutta mieluummin niin, että eteenpäin pääsee ja kyl mun sevenfiftyl pääsee ainakin tällä hetkellä aivan tarpeeks
![]()
Olethan sä jo pessy aika monta "TOSIMIESTÄ", että älä ny yhtään häpeile....(Sara @ Elo. 18 2006,15:21) kirjoitti
![]()
![]()
Exät:
Yamaha DT 125 R -89
Husqvarna WR 250 -92
Honda CB 750 -73
Honda CBR 1000 f -90
Suzuki Bandit 1200 -02
GSX1300R Hayabusa K5
M1800r -09
Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
ulkonäkö ratkaisi. ja varsinkin väri - sillä kun on toisille väliä *aikanaan jo Henry Ford tiesi oikean värin.
okei, olihan tässä myös mukavin ajoasento ja se kulkeekin melko näpsäkästi...
" kuolema kuittaa univelan "
Käytännöllisyys ja matkakelpoisuus ratkaisi tuon omani mallin. Merkkiin ollut heikkona jo pitkään, joten teho ja ulkomuoto sivuseikkoja. Mutta se karisma Guzzissa.
Pikkusportilla (Lario) mentiin ennen, ja teki sitä matkaa silläkin kivuttomasti, mutta nykyinen on täydellinen.
Ja jos pikkasen kiireempi matkaa taittaa, niin silloin beemerillä.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Ulkonäöstä tykkäsin kovasti, ja tehoakin on enemmän kuin riittävästi näin alkuun.
Kuva allekirjoituksessa![]()
Kyllä se ulkonäkö laittaa pyörää katselemaan. Tällä hetkellä sitä toista ominaisuutta puuttuu, mutta ajo-ominaisuudet (tai niiden puute) ovat sellaiset, ettei hirveästi lisää kaipaakaan.![]()
Kawasaki VN800 Classic -99
Käyttömukavuus? Kun selkä on mikä on, ja niska jäykkä, nin se on pakko jos meinaa ajella. *![]()
Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
Molempi parempi. Tai no, jos esim. busseihin vertaa, niin eipä tuota vääntöä ole ollenkaan tai uusiin litrasiin, niin heppojakin huomattavasti vähemmän, mutta kunhan Yoshin kokoränni saapuu ja saa säätöihin kevääksi, niin eiköhän tuolla kerkeä![]()
Ulkonäkö oli ensin se tärkein pointti ja kun sain ne tehot mitä olin vailla,niin se muuttuikin TÄRKEIMMÄKSI jutuksi.
250hp/350nm ja kiihtyvyyttä on riittävaästi 0-200km/h.
Nyt muutetaan ulkonäköä tehoja vastaaviksi ja se on paljon halvempaa![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
ei kumpikaan, tehoa ei löydy ja aerodynamiikkakin on postilaatikosta kopioituehkä sitten joskus.
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
Vähän vaikea sanoa
Ostin pyöräni itselleni, en miellyttääkseni muita
Eli ulkonäköhän se ratkaisevampi oli, meidän kylällä kun ei esson baariakaan löydy![]()
Lahjattomat treenaa
Ulkonäköä löytyy vaikka muille jakaa, ja tehoa on hurjat 15hv/11Nm!!!Mutta tässähän ei kysytty mielestäni tämän hetkistä tilannetta, eli tulevaisuudessa sekä ulkonäkö että teho ratkaisee... Siis suomeksi sanottuna NAKU.
![]()
youtube.com/user/mototuomas