Katso äänestykset tulokset: Ulkonäkö vai teho? -

Äänestäjät
919. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Ulkonäkö ratkaisee

    315 34,28%
  • Teho ja vääntö määrää

    124 13,49%
  • Minulla on varaa kumpaankin

    480 52,23%
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 165:sta
  1. #91
    Mulla on tehoton ja ruma pyörä.(Monien mielestä)
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  2. #92
    Miksi valita noiden vaihtoehtojen välillä kun voi ostaa tuon kaiken ja enemmänkin samassa paketissa?
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
  3. #93
    Eli vähän kuin Ducati vai Suzuki... ennen oli hyvännäkönen, mut nyt on Suzuki
  4. #94
    Ulkonäkö tällä kertaa. Tehot tippui vaihtaessa uuteen, mutta ulkonäkö valloitti .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  5. #95
    Mullon kaikkee!!
    Näillä mennää!
  6. #96
    Ei ole varaa kuin musta/punaiseen pyörään , jossa tehot ei riitä ja vääntöä ei löydy muutakuin mielipiteistä kahvilan pöydässä kavereiden kesken ......
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  7. #97
    ulkonäköhän ratkaisee joka asiassa. eihän naiset ymmärrä jos lähemmäs 20 vuotta vanhassa pyörässä on 400 hevosvoimaa takapyöräteho.
    uutta ja kaunista pitää olla.
  8. #98
    molempia saa jälkikäteenkin paranneltua. itseä kun tuo vauhdin huuma ei ole koskaan niin houkuttanut niin vastaan että ulkonäkö
    Ei lipevä tai mielinkielin:"Tehkää hyvin! Kiitos syvin!"
    Nassukirja
  9. #99
    Lainaa (ek@ @ Elo. 11 2006,00:47) kirjoitti
    Omani ostin ulkonäön perusteella.



    Tehoa saisi kyllä olla enemmän.
    Ja mitähän tuohon nyt sanoisi. Että ostin pelkästään tehon vuoksi. Ja ulkonäköhän tuli kaupan päälle. Niin, ja tehoahan saisi olla vähän lisää...

    t. Repa
    Tehoahan ei voi korvata millään muulla kuin lisäteholla!
  10. #100
    Eiköhän se ole niiden molempien summa. Tehoa kyllä sais aina olla enemmän varsinkin nyky pyörässä.
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  11. #101
    Muutama vuosi sitten olisin vastannut että tehojen vuoksi, mutta sitten toi huuma meni (onneksi) ohi ja nykyään ratkaisee enempi ajofiilikset ja omaa makuani kutittava ulkonäkö...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  12. #102
    Lainaa (muoviluoti @ Marras. 12 2008,13:53) kirjoitti
    Eiköhän se ole niiden molempien summa. Tehoa kyllä sais aina olla enemmän varsinkin nyky pyörässä. *
    Ei tarvi...
    .. kakssattaa eturattaalta riittää
    ... ei ihan vakio busa
    SUZUKI GSX-1340R L1 black chrome
  13. #103
    Nipo Masa:

    Miksi tuo vääntö on taas sotkettu tähän asiaan?

    Teho on energiaa aikayksikössä ja vääntöä saadaan lisää vaihdelaatiokon kautta. Miksi tämä ei mahdu kenenkään kaaliin ?

    En vastannut kysymykseen tyhmän asettelun takia.

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  14. #104
    Ajettavuus yhdistettynä tehoon oli syy allekirjoittaneen mopo valintaan. Ajettavuuteen liittyen yksi suurimmista vaikuttajista oli ajoasento. Tehoa ei ole ikinä liikaa ja ulkonäkö on mitä on, ei vedä esim. R1:lle vertoja siinä.
    Supermoto
  15. #105
    Ulkonäkö ratkaisee aika paljon, mutta tehojakin pitää olla sen verran ettei jää jalkoihin.
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
  16. #106
    Minulla ei valitettavasti ole kumpaakaan, ei tehoa eikä näköä. Painoa kyllä on kohtalaisesti. Ja nyt puhun siis Hondastani, en itsestäni.
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  17. #107
    Aiemmin tehot ratkaisi.

    Nykyään ulkonäkö. Joka muuttuu lähes joka talvi, ainakin vähän .

    Ei täysin tehoton tarvi olla nykyäänkään, mutta kyllä tolla ihan riittävästi on päässyt...
    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  18. #108
    siis nimenomaan ulkonäköhän ratkaisee joka asiassa. ei naiset tajua onko mulla vanhassa rumassa ärrä-suzukissa 300 heppaa takapyöräteho vai ei. pitäis olla uusi kaunis pyörä. tehoilla ei niin väliä...
  19. #109
    En voinut äänestää, kun pyörä on ruma ja tehoton, eikä mikään maailman paras ajettavakaan... mutta saatanan hyvä vehje kuitenkin
  20. #110
    Molemmat ominaisuudet löytyy. Ja sitten kun itse on tyytyväinen niin vit*t muista ja muitten mielipiteistä!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  21. #111
    Siro, nätti, sopivan tulinen ja kaunis ääneltään - siis mopo ...

    Kaiketi siis molemmilla on merkitystä, mutta missä menee break even??
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  22. #112
    Jaa, molemmat taitaa olla samassa paketissa, teho....riittävä,
    ulkonäkö.........nammmmmm. Tosin se ulkonäkö on katsojan silmässä. Ja sekin muuttuu tässä talven aikana.
    Ainakin penkiin pitäs vissiin liimata säämiskää tai jtn. Kun ei siinä meinaa pysyä sitten millään (kuivalla kelillä)..käkäkäkäk
    Vaaraton puolihullu, mä mistään mtn tiiä, kuhan ajelen.
  23. #113
    ite kun on komee, niin pyörä voi olla vaan tehokas..
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

    Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
  24. #114
    Molempii pitää olla.
    Mut on ne tehot kivempia..
    Ulkonäkö on sit katsojan silmissä..
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennään bläkkärillä, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Kawasaki H2 SX SE -18
  25. #115
    No multa löytyy pyöristä TEHO JA ULKONÄKÖ.Kawa zx10r ja Kawa Z1 900 Super(vm-73)



    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  26. #116
    Onneks on kanssa tuollainen 900 Hornetti *
    Honda CB900F Hornet *2005
  27. #117
    Olemme molempia. Mina olen kaunis ja pyora tehokas.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  28. #118
    Lainaa (GoSpel @ Marras. 21 2008,11:18) kirjoitti
    Olemme molempia. Mina olen kaunis ja pyora tehokas.


    ..ja vaatimattomuus kaunistaa vielä lisää...
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  29. #119
    Pitää olla sopivasti kumpaakin......
    Ky tää täst viel lutviutuu....
  30.  
  31. #120
    Molempia pitää olla, mut jos on toinen valittava, niin tehoo ilman muuta
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen