Sivu: 147 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4797137145146147148149 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4381:stä 4410:een 4602:sta
  1. #4381
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mtes (Scuuba) ton 2005-2006 koiranluut vertautuu 6RR:n koiranluihin? Osanumero on eri ja noi 6RR:n koiranluut löytyy motorcyclespareparts.eu:n mukaan myös 2004 ja 2005 10R:stä.

    Pitääkö tuollaiset koiranluut hankkia jos laittaa RR-linkun?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  2. #4382
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mtes (Scuuba) ton 2005-2006 koiranluut vertautuu 6RR:n koiranluihin? Osanumero on eri ja noi 6RR:n koiranluut löytyy motorcyclespareparts.eu:n mukaan myös 2004 ja 2005 10R:stä.

    Pitääkö tuollaiset koiranluut hankkia jos laittaa RR-linkun?
    Muistaakseni juu, iskari (muutaman millin pidempi), linkku (lineaarisempi) ja luut (eri pituiset), on eri paketti R vs RR (10Rssä samat kuin RRssä).
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #4383
    Lainaa NI-TO kirjoitti Katso viesti
    Pyörä on 2005 ZX6R.
    Pyörällä ajetaan vaan radalla.
    Kannattaako viedä penkitettäväksi/säädettäväksi? Hinta olis 450€.
    ...
    Säätöön ehdottomasti. Jos hinta mietityttää, niin kysäise vaikka viidestä eri paikasta. Ja orkkis ecua kannattaa säätää. Woolich on hyvä.

    Harvempi ratakettu hevosten perässä juoksee, vaan lähes aina haetaan kaasunvastetta ja ajettavuutta. Niinsanottua tatsia pyörään. Tämä tuo helppoutta ajamiseen.

    Ja tolla kusiaisella kun kurvailet kokoajan rajoittimen lähellä, niin ihan oman mielenrauhanvuoksikin laittaisin seokset kuntoon. Kesän mittaan saattaa tulla muutama mysteeri eteen, niin on ainakin tuo osio hoidettu kuntoon.
    Kuten jo mainittu, niin yleensä on parhaiten sijoitettuja euroja nämä!
    Braaaaap
  4. #4384
    Pystyyköhän tuollaisen 2003 6R:n vakio takaiskaria huoltamaan? Tuli ostettua tuollainen ja ajattelin huollattaa alustan kun mukana tulleiden lappujen mukaan ikinä ei olisi alustaan tehty ainuttakaan huoltoa.
  5. #4385
    Lainaa Juvi kirjoitti Katso viesti
    Pystyyköhän tuollaisen 2003 6R:n vakio takaiskaria huoltamaan? Tuli ostettua tuollainen ja ajattelin huollattaa alustan kun mukana tulleiden lappujen mukaan ikinä ei olisi alustaan tehty ainuttakaan huoltoa.
    Pystyy. Vie Motovillelle.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #4386
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Pystyy. Vie Motovillelle.
    ... Tai mihin tahansa muuhun valtuutettuun kawahuoltoon.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  7. #4387
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa PrivateeR kirjoitti Katso viesti
    ... Tai mihin tahansa muuhun valtuutettuun jammuhuoltoon
    Miksi 6R:än takaiskari pitäisi viedä Yamaha huoltoon?

    Mutta joo vie sen MotoVillelle tai Koitolle, onnistuu kummassakin.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  8. #4388
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Miksi 6R:än takaiskari pitäisi viedä Yamaha huoltoon?
    Koska luin väärin.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  9. #4389
    Esso.k
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Miksi 6R:än takaiskari pitäisi viedä Yamaha huoltoon?

    Mutta joo vie sen MotoVillelle tai Koitolle, onnistuu kummassakin.
    onko siinä honkasessa jotain vikaaku sitä ei kukaa maininnu? kuitenki se noista kolomesta joka pelkästää iskareihi erikoistunu- jos pelkää joutuvasa eioota listalle ni mulle voi laittaa yv- kiinostaa ku pitää varmaa jonku noiden kolmesta kanssa asioda.
  10. #4390
    Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    onko siinä honkasessa jotain vikaaku sitä ei kukaa maininnu? kuitenki se noista kolomesta joka pelkästää iskareihi erikoistunu- jos pelkää joutuvasa eioota listalle ni mulle voi laittaa yv- kiinostaa ku pitää varmaa jonku noiden kolmesta kanssa asioda.
    Unohin hänet, mun moka.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  11. #4391
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    onko siinä honkasessa jotain vikaaku sitä ei kukaa maininnu? kuitenki se noista kolomesta joka pelkästää iskareihi erikoistunu- jos pelkää joutuvasa eioota listalle ni mulle voi laittaa yv- kiinostaa ku pitää varmaa jonku noiden kolmesta kanssa asioda.
    Jos ja kun kysessä kawasaki, niin Motovillelle.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #4392

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Unohin hänet, mun moka.
    Mp huolto Honkanen on tehnyt mulle takaiskarin äkkiä laskettuna noin 5 kertaa ja keulan kertaalleen. Erilaisia iskareita muutama, tekemisen laatu on ollut hyvällä tasolla. Välillä huoltelin myös takaiskareita itse, mutta laiskuus painaa päälle, niin ei aina jaksa.
    ---
  13. #4393
    Jos laitan crash padit sinne moottorin yläkiinnikkeisiin, niin eikös ne voi ruuvata kiinni ilman sen kummempia manöövereita?
    Huoltomanuskassa on koneen kiinnityksille kiristysjärjestys, mutta vaan siinä tapauksessa että on ottanut koko mosan pois.
    Tiukassa tuntui kuusiopultti olevan, muutenhan tämäkin juttu olisi jäänyt kysymättä.
    H2 SX SE -18
    ZX-6R -05
    projekti GPz750 turbo -84
  14. #4394
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Jos laitan crash padit sinne moottorin yläkiinnikkeisiin, niin eikös ne voi ruuvata kiinni ilman sen kummempia manöövereita?
    Huoltomanuskassa on koneen kiinnityksille kiristysjärjestys, mutta vaan siinä tapauksessa että on ottanut koko mosan pois.
    Tiukassa tuntui kuusiopultti olevan, muutenhan tämäkin juttu olisi jäänyt kysymättä.
    Kunhan laittaa oikeaan momenttiin, usein siinä pakkauksessa on se mainittu. Irrota puoli kerrallaan. Omassa R1 toinen puolisko liikkui millin pari oli aika työ saada pultti lähtemään oikein. En muista avasinko molemmat samaan aikaan pöljyyttäni mutta liikahti kuitenkin.
    K8-1000
  15. #4395
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Kunhan laittaa oikeaan momenttiin, usein siinä pakkauksessa on se mainittu. Irrota puoli kerrallaan. Omassa R1 toinen puolisko liikkui millin pari oli aika työ saada pultti lähtemään oikein. En muista avasinko molemmat samaan aikaan pöljyyttäni mutta liikahti kuitenkin.
    Ja jos noin käy, niin se on vain indikaatio siitä, että kannattaa löysentää kaikki koneen pultit. Ja kiristää oikeassa järjestyksessä ja momenttiin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #4396
    Lainaa 750boost kirjoitti Katso viesti
    Jos laitan crash padit sinne moottorin yläkiinnikkeisiin, niin eikös ne voi ruuvata kiinni ilman sen kummempia manöövereita?
    Huoltomanuskassa on koneen kiinnityksille kiristysjärjestys, mutta vaan siinä tapauksessa että on ottanut koko mosan pois.
    Tiukassa tuntui kuusiopultti olevan, muutenhan tämäkin juttu olisi jäänyt kysymättä.
    Tarkista että se oikealla puolella oleva koneen säätöholkki&kruunumutteri on oikeassa asennossa/kireydessä, ennen kuin vedät sen pultin momenttiin.
    Jos ne on hapettyneet jumiin, niin sitten voinee olettaa että ne on tehtaan jäljiltä ja ok.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #4397
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ja jos noin käy, niin se on vain indikaatio siitä, että kannattaa löysentää kaikki koneen pultit. Ja kiristää oikeassa järjestyksessä ja momenttiin.
    Kieltämättä kävi mielessä, pyörä kuitenkin käytännössä uusi silloin, niin vaikea keksiä miksi siellä pientä jännitystä oli. Enkä muista ulkoa koneen kiinnityspistetä, jos tosiaan avasin molemmat, niin oliko normaalia että liikahti.
    K8-1000
  18. #4398
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sippe kirjoitti Katso viesti
    Kieltämättä kävi mielessä, pyörä kuitenkin käytännössä uusi silloin, niin vaikea keksiä miksi siellä pientä jännitystä oli. Enkä muista ulkoa koneen kiinnityspistetä, jos tosiaan avasin molemmat, niin oliko normaalia että liikahti.
    Niitä on 6-8. Pikkuhomma käydä läpi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #4399
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    2005 ZX-6R Voi jumakaut taas tuli oikein tein itse ja säästin. Keulaöljyt vaihdettu; autokatoksessa parin räikkäliinan ja itsevärkätyn vekottimen (jolla saa vedettyä niillä räikkäliinoilla esijännitysholkin alas jotta saa korkit irti), kanssa. Öljypinta mitattu ja kaikki. Tämähän ei PERIAATTEESSA ole mikään amerikantemppu tehdä.

    Pari kysymystä jäi nyt jälkeenpäin, yleisen DIY-työkaluihin turhautumisen jälkeen, jäi leijumaan mieleen.

    Ekaks, toisen keulaputken onko-se-nyt damper rodin sisältä pullahti ölyn paineesta ilmeisesti riparin neula? Onko normaalia, laitoin sen sinne takaisin mielestäni niin päin kun se tuli sieltä ulos (terävä pää alaspäin). Löysi ilmeisesti reittinsä takaisin kun korkki laitettiin kiinni.Tämä tuli vähän yllätyksenä itselle..

    Tokaks, öljyn pinnan taso on tiedossa ja se imetiin oikeaan tasoon. Mutta, kun nyt katson ylhäältä, niin öljypinta jää sisäputken sisäpuolelle. Olisiko öljyä pitänyt saada myös sisäputken ja ulkoputken väliin? Tuohan vaikuttaa kokonaisilmajousen tilavuuteen?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  20. #4400
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hmm... Havaintoja keulaputken räjäytyskuvasta; sisäputkessa näyttäisi olevan kaaviokuvassa pieni reikä, mistä öljyä pääsee putkien väliin ja kaaviokuvassa korkissa olevan riparisäätimen tangon alapäässä näyttäisi olevan piirroskuvan epätarkkuudella jonkinlainen terävä osa, neula.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #4401
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    2005 ZX-6R Voi jumakaut taas tuli oikein tein itse ja säästin. Keulaöljyt vaihdettu; autokatoksessa parin räikkäliinan ja itsevärkätyn vekottimen (jolla saa vedettyä niillä räikkäliinoilla esijännitysholkin alas jotta saa korkit irti), kanssa. Öljypinta mitattu ja kaikki. Tämähän ei PERIAATTEESSA ole mikään amerikantemppu tehdä.

    Pari kysymystä jäi nyt jälkeenpäin, yleisen DIY-työkaluihin turhautumisen jälkeen, jäi leijumaan mieleen.

    Ekaks, toisen keulaputken onko-se-nyt damper rodin sisältä pullahti ölyn paineesta ilmeisesti riparin neula? Onko normaalia, laitoin sen sinne takaisin mielestäni niin päin kun se tuli sieltä ulos (terävä pää alaspäin). Löysi ilmeisesti reittinsä takaisin kun korkki laitettiin kiinni.Tämä tuli vähän yllätyksenä itselle..

    Tokaks, öljyn pinnan taso on tiedossa ja se imetiin oikeaan tasoon. Mutta, kun nyt katson ylhäältä, niin öljypinta jää sisäputken sisäpuolelle. Olisiko öljyä pitänyt saada myös sisäputken ja ulkoputken väliin? Tuohan vaikuttaa kokonaisilmajousen tilavuuteen?
    Ota korkki irti männävarresta.
    Ruuvaa riparisäädinpuikko korkkiin kiinni.
    Ruuvaa riparisäädin täysin auki (vastapäivään).
    Ruuvaa riparisäädintä kaksi kierrosta kiinni päin (myötäpäivään).
    Ruuvaa korkki kevyesti sormilla männänvarteen kiinni, kunnes riparisäätimen neula pohjaa.
    Kiristä lukitusmutteri.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #4402
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ota korkki irti männävarresta.
    Ruuvaa riparisäädinpuikko korkkiin kiinni.
    Ruuvaa riparisäädin täysin auki (vastapäivään).
    Ruuvaa riparisäädintä kaksi kierrosta kiinni päin (myötäpäivään).
    Ruuvaa korkki kevyesti sormilla männänvarteen kiinni, kunnes riparisäätimen neula pohjaa.
    Kiristä lukitusmutteri.
    Juuh, toinoin, menikähön se ny sit pieleen kumminkin? Manuaali ei minusta ollut tuossa oikein jämpti, tai sitten ei pää riittänyt kaikkeen; muistaakseni kiersin riparin kiinni, korkki kiinni kunnes ei pyöri vapaasti, sitten ripari täysin auki (omasta ajatuksesta sitten 1/4 kierrosta kiinnipäin), sitten korkin lukitusmutteri kiinni.

    Ja nyt kun kävin kokeilemassa niin riparin säätövara on hulppeat 4 kiekkaa, toisessa 4 1/4 kiekkaa.

    Onko tuosta haittaa, jos asettaa riparin siihen mihin se oli, eli kiinni ja sitten muistivihosta mitä oli auki?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #4403
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ota korkki irti männävarresta.
    Ruuvaa riparisäädinpuikko korkkiin kiinni.
    Hemmetti kun väsyttää, en tajunnut aluksi lukemaani, mutta siis toi puikko ei ole ollut irti korkista missään vaiheessa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  24. #4404
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Palataanpa aiheeseen, kyllä nyt homma meni reisille. Eli uudelleen testauksessa riparisäätimen ruuvit kiertyy pitkälle korkin sisään (seittemän kiekkaa ja yli). Tämähän on aika yksinkertainen keula, niin ei tullut mieleenkään että tässä nyt vois olla jotain sudenkuoppia mistä service manuaali ei mielestäni kerro.

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ota korkki irti männävarresta.
    Ok, tässä tulee riparipuikko mukana.

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ruuvaa riparisäädinpuikko korkkiin kiinni.
    Eivät olleet irti? Mssä asennossa riparisäätö on tässä vaiheessa? Onko väliä?

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ruuvaa riparisäädin täysin auki (vastapäivään).
    Ok
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ruuvaa riparisäädintä kaksi kierrosta kiinni päin (myötäpäivään).
    Ok
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ruuvaa korkki kevyesti sormilla männänvarteen kiinni, kunnes riparisäätimen neula pohjaa.
    Minä luulin että männän varren yläpää pohjaa korkin pohjaan, ja sitten kiristetään mutta siis ratkaisevaa onkin neulan pohjaaminen alhaalla cartridgen seutuvilla??? Mullahan neula pullahti ölyn mukana ylös männänrarresta, ja se ei sitten ilmeisesti ollut pohjassa asti siinä vaiheessa kun tuntui että korkki ei kierry, kiristin lukituksen tähän. Nyt kun ruuvaan riparia niin säätöruuvi menee sen seittsemän kierrosto korkin sisään, eli painaa neulaa vasta tuossa vaiheessa?

    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kiristä lukitusmutteri.
    Ok.


    Ja kiitoksia!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  25. #4405
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mullahan neula pullahti ölyn mukana ylös männänrarresta, ja se ei sitten ilmeisesti ollut pohjassa asti siinä vaiheessa kun tuntui että korkki ei kierry, kiristin lukituksen tähän.
    Onkos sulla palikat ton näkösiä?
    http://racedac.com/org/2005ZX6Rcart.JPG
    Varsinkin toi riparisäätimen varsi ja sen päässä kiinni oleva neula.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #4406
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Onkos sulla palikat ton näkösiä?
    http://racedac.com/org/2005ZX6Rcart.JPG
    Varsinkin toi riparisäätimen varsi ja sen päässä kiinni oleva neula.
    Riparin säätötanko, alumiinia, pari(?) reikää alapäässä. Kuvassa neula on tangon alapäässä (kiinnikö?), mulla ei kummassakaan riparitangossa tullut neulaa mukana, ainoastaan toisesta se tuli ylös männänvarresta öljyn voimalla, kun pumppas ylös alas, neulassa oli o-rengas.

    Kuvassa riparitangon yläpäässä ja riparitagon oikealla puolella on ilmeisesti korkin sisukset (preload, rebound). Näistä ei mulla havaintoa, kun korkki oli kassasssa ja riparitanko kiinni korkissa.

    Dave Moss:lla löytyi huoltovideo ja siinä se nopeesti laittaa/näyttää rebound säätimien asetukset korkkeja kiinnitettäessä, samaan tapaan kuin sun ohje tuoss alussa. Tämä on multa jäänyt tekemättä, kun ei Service manuaali minusta siitä maininnut. Mossin videolla se vetää noi rebound-tangot niin nopeasti, ettei pysäytyskuvasta erota onko neulat tangon päässä kiinni vai ei.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  27. #4407
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    20SSRK-SHO-5-12_a.jpg

    https://store.ktechsuspension.com/fr...ace-15576.html

    Tollanen SSRK kitti sisällä, siinä näyttää tutulta nuo neulat mitkä näkyy, mutta jousta siinä ei ollut mikä tuli ulos.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  28. #4408
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Riparin säätötanko, alumiinia, pari(?) reikää alapäässä. Kuvassa neula on tangon alapäässä (kiinnikö?), mulla ei kummassakaan riparitangossa tullut neulaa mukana, ainoastaan toisesta se tuli ylös männänvarresta öljyn voimalla, kun pumppas ylös alas, neulassa oli o-rengas.

    Kuvassa riparitangon yläpäässä ja riparitagon oikealla puolella on ilmeisesti korkin sisukset (preload, rebound). Näistä ei mulla havaintoa, kun korkki oli kassasssa ja riparitanko kiinni korkissa.
    No se k-tech kitti selittääkin miksi sulla on palikat kuten on.
    Eli se neula on irtonainen tuossa k-tech kitti tapauksessa.
    Muutoin kasaus menee kuten edellä mainittu.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #4409
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jes, nyt on riparisäätö sellainen kun pitää! Kiitos!

    Tietenkin vasta pyörä koottuna voi kokeilla että menikö ne neulat nyt sinne oikeisiin paikkoihin, mutta miksi ei oleisi mennyt, ja korkit auki kokeillessa vaikuttaa riparisäätö kyllä tehokkaasti. Laitoin kolme kierrosta sitä riparia auki asennosta kiinnipäin, kun Motovillen jäliltäkin oli sen verran säätövaraa. Varmaan toi kaks kiekkaa olis riittäny noidenkin neulojen kanssa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  30.  
  31. #4410
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Jes, nyt on riparisäätö sellainen kun pitää!...
    Katselin juttuja omaan zx6r:ään ja pisti silmään toi sun kommentti, että laskit naksuja/kierroksia täysin aukiasennosta kiinnipäin. Ja laskettu määrä on 2-3 naksua. Yleensä kun naksut lasketaan täysin kiinniasennosta aukipäin ja säätö on lähempänä kiinni kuin auki. Mutta noita kittejähän saa shimmattua miten vaan, että ei sellaista yleis-nyrkkisääntöä ole...

    Eilen sain mun mopedin taas ajokuntoon. Uudet iskarit on hierottu kiinni. Maanantaina mopedi lähtee Vittaniemelle dynoon, niin saadaan moottoriin sopiva kartta ECU:lle, kun siellä on nyt vakiomoottorin kartta sisällä.

    Penkin etureunaa laskin sentillä alaspäin. Eli oisko sitä nyt nostettu ~4cm.
    PP-tuningin cliparit odottaa lähipostissa. Niitä pääsee asentelemaan lähiaikoina. Vakiot on nyt kiinni ja niitä ei saa oikein enempää avattua, kun kiristysruuvi jää virtalukon taakse piiloon ja sitä ei saa kiristettyä.

    Tilasin just ketjunsäätöpalikat taka-akselia liikuuttamaan. Ne tulee suoraan kiinasta ehkä kk päästä.
    Viimeksi muokannut: T1mppa; 12.06.2020 klo 15:50.
    Braaaaap
Sivu: 147 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4797137145146147148149 ... ViimeinenViimeinen