Kertokaas joku mistä helvetistä löydän jarrupääsylinterin korjaussarjan (etujarru) 2005 Ninjaan!?
En löydä mistään...
Stormilla muistan nähneeni..
Sitten asiaan. Aiemmin olen omistanut yhden kesän Er-6n, ja nyt pienen suikka-syrjähypyn jälkeen laitoin ZX6R tulille. Vuosimalli -05 ja ajettu 45tkm. Huoltohistoria hyvä, isommat huollot tehty ajallaan ja liikkeessä. Silti omaan korvaan nokkaketju rallattaa. Ääni kuuluu kypärän ja korvatulppienkin läpi kun kylmänä lyö käyntiin.
Löytyykö täältä enemmän ajettujen ZX6R pyörien omistajia? Mitä laitoitte uusiksi 48tkm huollossa jos ette menneet huolto-ohjelman askelmerkkien mukaan? Tarkoitus on itsellä laitattaa vaativimmat liikkeessä ja loput tehdä itse. Muutamia kovin ristiriitaisia tiedonmuruja olen onnistunut löytämään tuon nokkaketjun käyttöiästä, mutta nekin lähinnä mutua. Mikä muu odotettavasti leviää tässä mallissa näillä kilometreillä?
Been there, done that
ZX6R -05
------
GSXR 1000 K2
ER6n -06
Voiko -03 zx-6r:ään laittaa 10w50 öljyä? Suositushan on 10w40
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
Moro. Nyt ois pyörän laitto eessä ja kawan 2002.vm zx-6r ois nyt kiikarissa hyvään hintaan. Mitä hyvää/huonoa sanottavaa löytyy pyörästä?Mites huollot?Milloin mitäkin?Pyörällä on ajettu nyt 60 000km.Venojen säätö/tarkistus tais olla aina 12 000km jälkeen?Oliko näissä nokkaketjun vaihto tuossa 70-80 tonnin paikkeilla?Voiko tehä ite ja onko miten hintava ja vaikee?
Pyörän vaihdon myötä jäi yli iso läjä varaosia 03-04 vuosimallien zx-6r:ään. Katso
http://www.nettivaraosa.com/moottori...ikkeet/1871385
Rohkeasti yhteys puuwe ( at ) sahkoposti ( piste ) org
Viimeksi muokannut: puuwe; 16.03.2015 klo 22:14. Syy: Edelleen tarjolla 16.3.2015!
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
Onko kenenkään mopoista flektin rele poltellut sulakkeita?
Omassa ZX-6R '10:ssä flekti pyörii suoraan akulta ihan ok niin ei siinä ymmärtääkseni oikeen muita vaihtoehtoja ole. Rele on boksissa jossa on pari muutakin samassa joten uuden hinta on aika suolaiset 160€.
Eikö tuolle liittimelle voisi löytyä joku yksittäinen rele ettei tarvis koko lootaa vaihtaa?
Flektin rele on oikeanpuoleisin liitin (4-napaa)
![]()
Tarkistin pyörästä venttiilit ja kun sain pyörän takaisin kasaa niin fi valo vilkkuu eikä pyörä lähde enää käyntiin. Mistä ruveta vikaa etsimään??
Oisko oikeessa sivukatteessa oleva mötikkä irti?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ei tuu kipinää, bensapumppu ei lähe päälle ja ei tee sitä järjestelmän tarkastusta? Liitokset on kaikki kiinni. Mistä etsiä vikaa?
Sulakkeista
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Ihan tyhmä idea mutta... Akku?
12V?
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Sulakkeet on ok. Jaksaa ainakin startata iha kunnolla tuolla akulla.
Ootko sattumoisin sukua R1-langan eetualaviivalle? Kadonnut kaksonen vaikka? Tai sivupersoona?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Onkohan tämä ihan normaalia, että uusi eturatas menee aika paljon syvemmälle, kuin tuo vanha ratas. Ja nyt tuntuu etten saa ketjuja samaan linjaan takarattaan kanssa ja ketjut menee ohjurista liikaa toisessa reunassa.
Tilasin Stormilta merkkikohtaisista osista, enkä tajunnut katsoa rattaan ulokkeen mittoja. Nyt huomasin, että kun vanha ratas oli kiinni, niin ei näkynyt kuin ihan vähän kierteen alkua ja nyt uudella näkyy aika reilusti enemmän kierrettä. Vanhassa oli myös kumia rattaan molemmin puolin, mutta uudessa ei ole. Joka tapauksessa siitä ulokkeen mitastahan tuon on johduttava.
-03 vuosimallin peli alkaa lähentelemään 80tkm lukemaa. Minkälaista huoltoa tuohon pitäisi tehdä kun kilometrejä alkaa olemaan jo kohtuullisesti? Lähinnä nokkaketjun vaihtoväliä ajattelin ja suurempaa kannen/mäntien tarkastelua? Vaihteisto on rempattu useampaan otteeseen ja viimeksi noin 6tkm sitten. Alakerrassa ei ole mitään ihmeellisyyksiä tällä aikaa näkynyt, mutta olisiko sinnekin tarvetta jotain vaihdella?
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Uusi Ninjan käskyttäjä ilmoittautuu! Tänään tuli haettua Oulusta vihreä vm.2010 ZX-6R ja ensivaikutelma 300km perusteella on aivan mahtava.Kättä (tai keulaa) pystyyn kun törmätään!
Kawasaki Ninja ZX6R 2010
Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
Moi!
Suositelkaas jalkatappisarjaa 05-06 malliin.
Esim.
Dragrace.fi
...tai sitten kiinanmiehen kontribuutio, onko näistä kokemuksia?
eBay
eBay
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Meinasitko pelkkiä tappeja vai pitääkö olla siirrettvät? Hommasin itse Stormilta Lsl:n adapterit ja race-tapit jotka käy vakioiden tilalle yht. jotain 50 euroa. Laadukkaat, eikä saappaat enää lipsu tapeilta, mutta siirrellähän noita ei voi.
ex. ZX6R, R1, 2x GSXR750
Kyllä se pitäisi koko setti olla, koska mm. orkkisvaihdepoljin ei kestänyt Ahvenistolla kaatumista.
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Tänks scuuba, mutta vaihdan samalla molemmille puolille uudet setit.
Hyvä alennus olis tuosta dragracen sarjasta. Näyttää vaan kuvissa 100% samalta kuin nuo vastaavat ebayn romppeet.
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Eiköhän ne Ebayn kiinalaiset ole kopioineet tunnetumpien valmistajien tuotteita melko surutta, eli ihmekös jos löytyy yhtäläisyyksiä ulkonäöstä. Mutta tosiaan, tulipa tuossa viime syksynä '06 kuuskolmekutoseen laitettua Ebay-special rearsetit, tarkemmin tämmöset.r Ihan tuntuvat asiallisilta, mitään suurempaa valittamista ei ole. Jarruvalokytkin nyt ei tietenkään mahdu paikalleen vaikka paikka onkin olemassa, mutta muuten aika lailla bolt on.
Omassa mopossa oleviin LSL:n rearsetteihin verratessakaan eivät vaikuta yhtään hullummilta kilkkeiltä. Sitä en tosin tiedä miten kestävät konttaamista, onneksi ei ole vielä joutuneet testiin sen osalta
edit: Nyt kun kävin ihan katsomassa tuon Dragracen linkin, niin eiköhän nuo ole juuri noita samoja käikäleitä joita Ebay on pullollaan
1835