Sivu: 137 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3787127135136137138139147 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 4081:stä 4110:een 4602:sta
  1. #4081
    Delvaccikysymykseen jatkoksi: Miten ylipäätään onko 15W40 tai 15W50 sopiva valinta ZX6R:ään?
    ZX6R & KTM Enduro


  2. #4082
    Lainaa karoliinasalmin kirjoitti Katso viesti
    Delvaccikysymykseen jatkoksi: Miten ylipäätään onko 15W40 tai 15W50 sopiva valinta ZX6R:ään?
    Ainakin isoveli kymppiär tykkää kovasti kyseisestä litkusta
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  3. #4083
    Kaksi päällä kokemus: Tulipahan kokeiltua miten ZX6R 2005:llä voi kuin voikin ajaa 2 päällä. Valitsin tuon pyörän 2008:n sijaan kun siinä on enemmän vääntöä alakierroksilla kuin 08:ssa. Kyllä sillä pystyy mutta ei voi siihen puuhaan erityisen hyväksi kehua. Mutta on se takapenkki enemmän kuin muodollinen jos joku takapenkille uskaltaa istua. Tehon puolesta olin havaitsevinani että voisi olla ZX10R paikallaan jos haluaisi kyytiläistä kuskailla, vaikkakin kyytiläiset väittivät että kiihtyi aivan riittävästi kaksi päälläkin, ainakin kyytiläiselle riittävästi ilmeisesti. Joutui ajamaan isommilla kierroksilla kuin tavallista lisäpainon ja lisäilmanvastuksen vuoksi. Kolme lenkkiä tuli ajeltua, pari pienikokoisen ~55 kiloisen kyytiläisen kanssa ja yksi 70-kiloisen melkein 190 cm kyytiläisen kanssa. Istuma-asento aiheuttaa sen että takanaolija tuppaa painamaan kuskia alaspäin ja käsille tulee ~tuplarasitus. Yllättävästi pienikokoisemman kyytiläisen kanssa oli rasittavampaa kuin isomman. Mutta ei ollut kummankaan kanssa kovin miellyttävää ajaa (ja se on aika rasittavaa). Ja mutkatiellä on tavallista hankalampi kurvailla kun on melkein kuin painava rinkka selässä. Mutkatiellä ajaminen lakkasi olemasta hauskaa. Kannattaa olla perheessä kaksi pyörää (kuten meillä on), toinen takapenkillä huonontaa hauskan ajokokemuksen sarjaan pystyy mutta ei ole kovin mukavaa. Näin ainakin ensikokemuksen jälkeen tiivistettynä - ekan kerran kyytsäsin ketään moottoripyörällä. Polkupyörällä vaan kyytsännyt tätä ennen.
    ZX6R & KTM Enduro


  4. #4084
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Tuohon 2-päällä ajamisen hauskuuteen ja helppouteen vaikuttaa pirun paljon kyytiläisen kokemus ja osaaminen olla kyydissä. Esim. oman paremman puoliskon kanssa pystyy laskemaan rataa reipasta keskiryhmän kyytiä ilman, että ajaminen on sen raskaampaa kuin yksinkään, mutta tottumaton kyydissä olija rasittaa jo ihan normaalissa katuajelussakin valumalla selkään ja hankaamalla mutkissa vastaan.
    Superbike #7
  5. #4085
    Mitä itse olen emäntää kyyditellyt niin mutka tiet on oikein mukavia, mutta suora on ainakin itselle raskaampaa. Rasittaa kyytiläinen hieman selkää ja käsiä ja huomasin semmosen, että keula täryttää vähän kyytiläisen kanssa (pidemmän päälle rasittaa käsiä). Itse en ole kyytiläisen kanssa kovia kiihdytyksiä uskaltanut tehdä, kun pelkään että se tippuu sieltä turhan nopeesti alas ku väännän kunnolla kaasua
  6. #4086
    Lainaa TrueMetal kirjoitti Katso viesti
    keula täryttää vähän kyytiläisen kanssa
    Olin havaitsevinani tuon myös meidän 05 pyörällä. Kiihdyttelyä kokeilin ja oli se laiskempi kuin yhdellä hengellä, siksi arvelin että ZX10R:ää voisi tarvita jos enemmälti kyytsäilisi jos ei halua tinkiä ominaisuuksista.

    Lisää havaittua ZX6Rstä: 05 malliin pystyy vaihtamaan öljyt ottamatta alakatetta irti (kun tekee pikaväliöljynvaihdon jossa ei vaihda suodatinta, vaihdan enskaan tottuneena selvästi tiheämmin öljyt kuin mitä huoltomanuaalissa neuvotaan kun vanhalla öljyllä ei ajella kannata). Öljynvaihtopultti on juuri sopivasti alakatteessa olevan pohjakolon kohdalla. Vaihdoin juuri äsken tällä tavoin kesämökin pihassa. Ei kauaa kestänyt öljynvaihto, ~15 min. Nyt on öljy taas koneessa ruokaöljyn väristä ja vanha öljy Coca-Cola pullossa aika lailla Colan värisenä. Pitää muistaa olla juomatta näitä pulloja ja viedä ne Sortti-asemalle.

    Onko kukaan asentanut pyörään Timing Retard Eliminatoria? Miksi? http://www.kawiforums.com/zx-10r/130...e-braking.html
    Tuo 2008 ZX6R moottorijarruttaa pienessä nopeudessa vaihteilla 1-3 sen verran ankarasti että 30 km/h tai 40 km/h nopeusrajoitusta on melkein mahdoton ajaa tasanopeutta. Ominaisuus on aika hyvän tuntuinen kun ajaa ripeästi mutkatietä kun moottorijarru on jo valmiina mutkaan tullessa kun kaasua höllää ja pyörä hidastuu voimakkaasti vaikkei painelisikaan jarrua, mutta kaupungissa autojonossa vähän ärsyttävä. Eli kaasussa ei ole "tasaista" kohtaa ollenkaan, vaan vaihteilla 1-3 pyörä joko kiihdyttää tai jarruttaa (ja jarruttaa tosi ankarasti) ja yli kolmosvaihteella ei välityksistä johtuen voi ajaa kovin hiljaa. Pienen nopeuden ajaminen onkin aika nykivää kiihdytys-jarrutus-kiihdytys-jarrutus-kiihdytys-jarrutus tyyppistä moduloimista kaasulla. Tuossa 05 mallissa ei ole tällaista ominaisuutta, ilmeisesti Kawa on implementoinut 07 mallista alkaen Timing Retarderin kun sellainen kai on hyvä idea (?) radalla (tai mutkatiellä lujaa ajettaessa) kun sellainen ominaisuus on siihen laitettu. 2008 mallilla pystyn ajamaan mutkatietä jonkin verran lujempaa, mutta 05 mallilla autojonossa Kehän ruuhkassa on älyttömästi miellyttävämpää ajaa jonon nopeutta.
    ZX6R & KTM Enduro


  7. #4087
    Lainaa karoliinasalmin kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan asentanut pyörään Timing Retard Eliminatoria? Miksi? http://www.kawiforums.com/zx-10r/130...e-braking.html
    Tuo 2008 ZX6R moottorijarruttaa pienessä nopeudessa vaihteilla 1-3 sen verran ankarasti että 30 km/h tai 40 km/h nopeusrajoitusta on melkein mahdoton ajaa tasanopeutta. Ominaisuus on aika hyvän tuntuinen kun ajaa ripeästi mutkatietä kun moottorijarru on jo valmiina mutkaan tullessa kun kaasua höllää ja pyörä hidastuu voimakkaasti vaikkei painelisikaan jarrua, mutta kaupungissa autojonossa vähän ärsyttävä. Eli kaasussa ei ole "tasaista" kohtaa ollenkaan, vaan vaihteilla 1-3 pyörä joko kiihdyttää tai jarruttaa (ja jarruttaa tosi ankarasti) ja yli kolmosvaihteella ei välityksistä johtuen voi ajaa kovin hiljaa. Pienen nopeuden ajaminen onkin aika nykivää kiihdytys-jarrutus-kiihdytys-jarrutus-kiihdytys-jarrutus tyyppistä moduloimista kaasulla. Tuossa 05 mallissa ei ole tällaista ominaisuutta, ilmeisesti Kawa on implementoinut 07 mallista alkaen Timing Retarderin kun sellainen kai on hyvä idea (?) radalla (tai mutkatiellä lujaa ajettaessa) kun sellainen ominaisuus on siihen laitettu. 2008 mallilla pystyn ajamaan mutkatietä jonkin verran lujempaa, mutta 05 mallilla autojonossa Kehän ruuhkassa on älyttömästi miellyttävämpää ajaa jonon nopeutta.
    Itse taas pidän tosta äkäsestä moottorijarrutuksesta. Kaupungissa yleensä ajelen 3000-5000rpm ja kyllä se ainakin tasaselta ajolta tuntuu. Mielestäni paljon mukavampi esim. liikenneympyrään on mukava tulla kun vauhti hidastuu pelkästään kaasun päästämällä ~10m sisään sopivaksi.
  8. #4088
    Lainaa TrueMetal kirjoitti Katso viesti
    Itse taas pidän tosta äkäsestä moottorijarrutuksesta. Kaupungissa yleensä ajelen 3000-5000rpm ja kyllä se ainakin tasaselta ajolta tuntuu. Mielestäni paljon mukavampi esim. liikenneympyrään on mukava tulla kun vauhti hidastuu pelkästään kaasun päästämällä ~10m sisään sopivaksi.
    On se hyvä kaikissa tilanteissa missä pitää jarruttaa. Yksi paikka missä se on erityisen huono on itse asiassa soratie, koska moottorijarrutus saattaa lukkiuttaa takapyörän kun luistokytkimen luistamiseen riittää ainoastaan asfaltin kitkakerroin. Olen sillä sorateilläkin ajellut, mutta jokseenkin vaikeampi ajaa niillä kuin 05-malli.
    Sellainen switchi voisi olla hyvä, eli kuten (ilmeisesti) rekassa, voisi pistää moottorijarrun päälle / pois tarpeen mukaan.

    No sanottava on että kritiikistä huolimatta tykkään tuosta 2008 mallisesta pyörästä tosi paljon, en sitä pois vaihtaisi, ei ole oikeastaan mitään muuta pyörää samassa hintaluokassa johon olisi mitään syytä vaihtaa. 10R:ään ehkä joskus aikanaan, mutta se ei enään ole samassa hintaluokassa.
    ZX6R & KTM Enduro


  9. #4089
    Ei kellää olis jotai huoltoliikettä pirkanmaalta tiedos mikä tekis etuiskareiden huollon ei niin suolaseen hintaan ku ei himottais maksaa mitää 300€ ja omat kädentaidot ei luultavasti riitä tuohon hommaa :/
    Kawasaki ZX-6R '99
  10. #4090
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kysäiseppä tuolta, josko löytyisi apuja:
    SAMIN AUTOPAJA
    Täytyy harkita. Tosin prioriteetilla on kustannuksista nyt uudet renkaat.
    Ja öljyt jotka äsken vaihdoin (vaikka edellisestä öljynvaihdosta ei nyt niin kauaa ole ~3000 km).

    Kaadoin koneeseen Liqui Moly 10-W60 täyssynteettinen racing-öljy.
    En tiedä onko placeboefekti vai mikä mutta tuntuisi käyvän paremmin jo tyhjäkäynnillä.
    ZX6R & KTM Enduro


  11. #4091
    Lainaa Leira kirjoitti Katso viesti
    Ei kellää olis jotai huoltoliikettä pirkanmaalta tiedos mikä tekis etuiskareiden huollon ei niin suolaseen hintaan ku ei himottais maksaa mitää 300€ ja omat kädentaidot ei luultavasti riitä tuohon hommaa :/
    Kysy täältä. On vähintään puolet halvempi

    http://www.gracing.net
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  12. #4092
    mikä hitto tota pyörää ny vaivaa ku yli 80 vauhis se rupee nykii ja hyytyy ja saattaa sammua. 0-80 toimii iha normaalisti. Mikä toi res asento on bensahanassa ja voisko johtua siitä? Ku mulla ei oo siinä sitä nappia nii en tiä kummassa asennossa sen ruuvin pitää olla. Mikähän mahtaa olla tommonen epämääränen rallatus? Se saattaa ruveta rallattaa tyhjäkäynnillä sit loppuu yhtäkkiä ja jatkuu taas ku pysähtyy ja välillä ei rallata ollenkaan. Oon lueskellu et se on vaa kawan ominaisuus en oo sen koommin siitä välittäny ja oon ajanu 2000km ongelmitta, mutta olisi se kiva saada joku diagnoosi siihenkin

    Onko mahdollista saada kytkin ottamaan aikaisemmin kun nyt se ottaa aika lopussa ?

    Pyörä on vuosimallia 98
  13. #4093
    Vaihteet ei tykkää millään vaihtua vaikka viikko sitte vaihdoin öljyt... Mikähän vois seuraavaks olla vikana?
    Kawasaki ZX-6R '99
  14. #4094
    Lainaa Leira kirjoitti Katso viesti
    Vaihteet ei tykkää millään vaihtua vaikka viikko sitte vaihdoin öljyt... Mikähän vois seuraavaks olla vikana?
    vaihteisto irti auki.
    voi olla että riittää pelkän rummun uusiminen jolloin mahdollisesti ei tarvitse ottaa kuin öljypohja irti.
    Horo Elää !
  15. #4095
    Lainaa Jezper90 kirjoitti Katso viesti
    mikä hitto tota pyörää ny vaivaa ku yli 80 vauhis se rupee nykii ja hyytyy ja saattaa sammua. 0-80 toimii iha normaalisti. Mikä toi res asento on bensahanassa ja voisko johtua siitä? Ku mulla ei oo siinä sitä nappia nii en tiä kummassa asennossa sen ruuvin pitää olla. Mikähän mahtaa olla tommonen epämääränen rallatus? Se saattaa ruveta rallattaa tyhjäkäynnillä sit loppuu yhtäkkiä ja jatkuu taas ku pysähtyy ja välillä ei rallata ollenkaan. Oon lueskellu et se on vaa kawan ominaisuus en oo sen koommin siitä välittäny ja oon ajanu 2000km ongelmitta, mutta olisi se kiva saada joku diagnoosi siihenkin

    Onko mahdollista saada kytkin ottamaan aikaisemmin kun nyt se ottaa aika lopussa ?

    Pyörä on vuosimallia 98
    Apujaa! alkaa vit******. Tänää sammu motarille ja öljyvalo sytty. No venailin hetke ja käynnistin toimi ihan hyvin mutta hetken ajon jälkeen alkoi taas pätkimään ja nykimään.. missä vitussa voi vika olla ku mitää en oo säätäny, öljyt vaa vaihtanu.
  16. #4096
    Lainaa Jezper90 kirjoitti Katso viesti
    Apujaa! alkaa vit******. Tänää sammu motarille ja öljyvalo sytty. No venailin hetke ja käynnistin toimi ihan hyvin mutta hetken ajon jälkeen alkoi taas pätkimään ja nykimään.. missä vitussa voi vika olla ku mitää en oo säätäny, öljyt vaa vaihtanu.
    Paniikki ohi! vika toivottavasti paikannettu. Bensaletku ihan lytyssä, huomenna uus letku kiinni. Mutta edelleen kaipailisin diagnoosia tuohon rallatukseen.
  17. #4097
    Oma bi-xenon projector modaus onnistui hyvin. Tulos näyttää siis tältä. Parkit päällä palaa kulmissa ledit ja nuo angel eyet ja valot päällä molemmat puolet 6000k xenoneita. Valotehoakin lähtee vähän eri tavalla. Umpioiden pohjat ja projectoreiden kehät maalasin mattamustalla. Tuskin tulee koskaan vaihdettua halogeeneihin takaisin.



    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  18. #4098
    eipä ollut vika polttoaineletkussa vaikka se oli lytyssä. Vieläki sammuu kovassa vauhdissa. Nyt on uusi polttoainesuodatin tilattu ja ensi viikolla saa testata joko sillä vika katoaisi.

    Mistä säädetään kawassa tyhjäkäyntiä 1800rpm/min taitaa olla vähä liikaa? mitä teillä tapaa olla? mulla on ollu 1500 mutta kun kone on oikein kuuma nii nousee 1800-2000.
  19. #4099
    Ainakin ruiskumalleissa hyvä tyhjäkäynti on 1300-1500rpm todellista, eli mittaristossa 1500-1800rpm. En tiedä miten menee kaasarimalleissa, mutta tosiaan ruiskupyörissä rundimittari näyttää melkosen pieleen tyhjäkäynnillä. Eli ei sen ihan kaukana pitäs ainakaan olla.

    Kuumana nousee tyhjäkäynti yleensä hiukan, etenkään kun ei ole takasinkytkettyä säätöä. Ite oon säätäny aina normikäyttölämpötilan mukaan ja ruuhkissa käy sit sen verran korkeemmalla ku käy.

    Ois muuten edelleen nurkissa vähän käytetty Speedohealer 4, jos jotain kiinnostaa niin yv:llä yhteyttä. Liian laiska tekemään myyntitopikkia...
    '03 ZX6R
  20. #4100
    Mooro! Mulla on sitten taas tällästä kysyttävää kun omistan tälläisen ZX-6R vm-06 kaunottaren ja netisssä on myynnissä juuri tarvisemani osat mutta ne on samanlaisesta vehkeestä joka on vm-05 mallin ninja ZX-6R eli onko niissä samanlaiset: Ecu,virtalukko,tankinkorkki,penkinlukko,immobilize r,junctionbox ja johdot sopivat yhteen ???????????????
  21. #4101
    Jaahas, tännehän sitä taas turvaudutaan kun vikaa ilmenee
    ZX-6R vm. 1999

    Käynnissä tai sammuksissaa kun laittaa ajovalot kytkimestä päälle, mittaristoon syttyy pitkien ajovalojen merkkivalo, ajovalo sammuu ja vilkku alkaa palamaan(ei vilku, palaa). Vilkun kun laittaa päälle, vain takavilkut toimii.

    Pari kertaa teki aikaisemmin, hävis vika kun anto jenkaa. Nyt tosiaan vika päällänsä kokoajan, eikä tuo nyt ainakaan akun irrotuksella parantunu. Ehdotuksia?

    Onhan sitä tänä kesänä ehtinykkii useemman kymmenen kilometriä ajelemaan, että mikäs tässä syksyä ootellessa
  22. #4102
    Lainaa tommo kirjoitti Katso viesti
    Jaahas, tännehän sitä taas turvaudutaan kun vikaa ilmenee
    ZX-6R vm. 1999

    Käynnissä tai sammuksissaa kun laittaa ajovalot kytkimestä päälle, mittaristoon syttyy pitkien ajovalojen merkkivalo, ajovalo sammuu ja vilkku alkaa palamaan(ei vilku, palaa). Vilkun kun laittaa päälle, vain takavilkut toimii.

    Pari kertaa teki aikaisemmin, hävis vika kun anto jenkaa. Nyt tosiaan vika päällänsä kokoajan, eikä tuo nyt ainakaan akun irrotuksella parantunu. Ehdotuksia?

    Onhan sitä tänä kesänä ehtinykkii useemman kymmenen kilometriä ajelemaan, että mikäs tässä syksyä ootellessa
    mutulta laittasin maadoitus vika,johdot hinkannu osuu maihin,vilkun rele reistaa,ainaskin etuvilkut ja etuvalot käytää samaa maa johdinta,melkein alakasin seuraa vilkuilta johtoa releelle asti,voi siinä tankin alla kun tulee rungon läpi olla oikkarissa,itellä oli siinä,paha paikka kun kääntää tangoa johdot ottaa siihen terävään reunaan kiinni,tai releen maajohdin huono kontakti
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  23. #4103
    Tällä hetkellä omassa zx-6r -04 micronin slipari, hetken aikaa oli danmoto gp-style slipari, josta lähti möykkää huomattavasti enemmän kuin micronista.

    Tuntui danmoton sliparilla että tyhjäkäynti olisi humpannut enemmän verrattuna microniin, voi olla että äänien myötä pelkästään kuulosti.

    Ei kai eri sliparien välillä luulisi olevan toiminnalla eroa ?
    Pitääkö vakiovaimentajan vaihtaessa slipariin asentaa powercommander ?
  24. #4104
    Lainaa [juhis] kirjoitti Katso viesti
    Tällä hetkellä omassa zx-6r -04 micronin slipari, hetken aikaa oli danmoto gp-style slipari, josta lähti möykkää huomattavasti enemmän kuin micronista.

    Tuntui danmoton sliparilla että tyhjäkäynti olisi humpannut enemmän verrattuna microniin, voi olla että äänien myötä pelkästään kuulosti.

    Ei kai eri sliparien välillä luulisi olevan toiminnalla eroa ?
    Pitääkö vakiovaimentajan vaihtaessa slipariin asentaa powercommander ?
    Ei pidä asentaa powercommanderia.
    Seikaaminen tod.näk johtuu juurikin äänimaailman erilaisuudesta

    Jotkut rikkiviisaat tietävät kertoa, että tapauksesta riippuen jotkun sliparit toimivat paremmin noisekillerin kanssa kuin toiset..
    o_O
  25. #4105
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    mutulta laittasin maadoitus vika,johdot hinkannu osuu maihin,vilkun rele reistaa,ainaskin etuvilkut ja etuvalot käytää samaa maa johdinta,melkein alakasin seuraa vilkuilta johtoa releelle asti,voi siinä tankin alla kun tulee rungon läpi olla oikkarissa,itellä oli siinä,paha paikka kun kääntää tangoa johdot ottaa siihen terävään reunaan kiinni,tai releen maajohdin huono kontakti
    Jeps jeps, kylhän se vika löyty kun nappas etukatteen poijes, ihan niinkin vakava vika oli kuin löysällä oleva liitin. No hyvä ettei tää remppa sit vaatinu tän enempää. Tuli sitten pyöräytettyä parin sadan kilometrin lenkki, kun nyt pyörä pelaa niinku pitääkii ja uus takarengaskii alla. Kiitos siulle vaivannäöstä!
  26. #4106
    Nyt olisi pari kysymystä liittyen tuohon omaan vm.2000 6ärrään.

    66tkm alkaa lähennellä mittariin ja huoltoa tässä jo aloitellukin tulppien ja ilmanputsarin vaihdolla.
    Venttiilikopan tiiviste hikoilee sekä tulppien ympärillä olevat tiivisteet vuotaa öljyä tulpille.
    Kävin paikallisessa mopokorjaamossa kyselemässä tiivisteitä ja 120€ kuulemma tekisi tiivistesarja sisältäen
    siis tuon venttiilikopan tiivisteen, tulppien ympärille tiivisteet sekä pulttien tiivisteet.
    Äkkiseltään aika hyvä kilohinta tiivisteille joten ajattelinpa kysellä mahtaisiko muualta saada edullisemmin noita?

    Samalla olisi tarkoitus tarkistaa/säätää venttiilit joten hyviä vinkkejä saa antaa. Tullut jo selailtuakin netistä aiheeseen liittyvää materiaalia.

    Ja kun tuo kawa on jo kuitenkin pääsemässä pikkuhiljaa miehen ikään niin tuo nokkaketjukin kiinnostaisi tarkistaa samalla. Noita ilmeisesti jo jotkut joutuneet vaihtelemaan. Milläs tuon kuntoa voisi mitata? Katsoa onko nokkaketjun kiristimessä varaa vai?

    Ja pistetään vielä pieni kysymys loppuun kun tämän kesän aikaan alkanu olla semmosta ongelmaa/ominaisuutta että ei tahdo lähtee ryypyn kanssa oikeen käymään. Pari kertaa polttanut putkessa heti käynnistäessä jos on ryypyn vetässyt päälle ja jos sattuu lähtemään käyntiin niin nostaa kierrokset sinne 3-4000rpm. Viimeaikoina ei ole tullut edes käyttettyä ryyppyä kun paremmin lähtee tulille ilman. Ei varmaan ihan normaalia? Vaatiiko kaasareiden puhdistusta/huoltoa?

    Huh tulipa tekstiä joten kiitos jo etukäteen jos jaksoit lukea loppuun asti ja jopa vielä vastata
    Lomalla kun olen niin olisi mukavaa saada nuo huollot pois päiväjärjestyksestä niin voisi ajella loppu kauden huoletta
  27. #4107
    Katoppa mitä stormilla maksoi yläpään tiivistesarja, ei muistaakseni ollut suolainen hinta.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  28. #4108
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Katoppa mitä stormilla maksoi yläpään tiivistesarja, ei muistaakseni ollut suolainen hinta.
    No tuota pelkkä venttiilikopan tiiviste on 48€, yläpään tiivistesarja (60 osaa) 279€ ja kaikki tiivisteet (86 osaa) 299€. Että ei nuo ihan halpoja ole sittenkään
  29. #4109
    Lainaa -jake- kirjoitti Katso viesti
    No tuota pelkkä venttiilikopan tiiviste on 48€, yläpään tiivistesarja (60 osaa) 279€ ja kaikki tiivisteet (86 osaa) 299€. Että ei nuo ihan halpoja ole sittenkään
    Oho.. no eipä ollutkaan :-(
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  30.  
  31. #4110
    Nyt on pakko kääntyä tämän puoleen kun itsellä loppuu ymmärrys.
    Onko normaalia, että tuo servo jää tuolla tavalla raksuttamaan kun se on ensin käynyt laidasta laitaan vai onko jossakin vikaa.
    Ei muuten haittaa, mutta kun FI valo rupeaa välillä vilkkumaan ja ärsyttää nuorta insinööriä ( ei siis minua kaverin pyörä ). Ja onko arvon raadilla jotakin vinkkejä miksi tuo vikavalo alkaa välillä vilkkumaan ja antaa vikakoodin 63 eli juurikin tuohon servoon liittyen.
    Ja pyörä on ZX-6 R vm. 2008.


    Kiitos.
    "Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Sivu: 137 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3787127135136137138139147 ... ViimeinenViimeinen