Sivu: 134 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3484124132133134135136144 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3991:stä 4020:een 4602:sta
  1. #3991
    Tuolta vilkut näyttävät omassa -04 Ninjassa.
  2. #3992
    Onko kelläänn hyviä ehdotuksia mistä "halvalla" katteita ?
    vuosimalli 06, rakas pyöräni kaatui parkkipaikalla, jalka upposi hiekkaan kun käänsin pään 5 sekunniksi

    Vihreässä takakatteessa on nyt sellanen 15cm halkio
  3. #3993
    Lainaa wmpt kirjoitti Katso viesti
    Vaikkapa tällaisten kanssa menee sitten ihan mitkä tahansa.

    Itselläni on sitten taas flushmount-vilkut mallia nämä ja rehellisesti sanottuna jos haluaa, että joku näkee päivänvalossa kääntymisesi niin nämä ei näy kyllä yhtään mihinkään . Pyörässä nämä näyttää jotakuinkin tältä
    Meneekö nää omaa vapaata tahtiaan? Eli vilkkuu prkl nopsaa ?
  4. #3994
    Lainaa Zaggo kirjoitti Katso viesti
    Meneekö nää omaa vapaata tahtiaan? Eli vilkkuu prkl nopsaa ?
    Kyllä ne näin tekee niinkuin 99% ledivilkuista. Siksi ostetaan vilkkurele, jolla homma ratkeaa. Itselläni esimerkiksi jotakuinkin tällainen. Ihan plugnplay siis. Näitä pitäis olla melkein jokaisessa pärrätarvikeliikkeessä muutamalla kympillä.
  5. #3995
    Mystistä käyntiongelmaa pukkaa. Potilas on vuodelta 1997. Vähänkin kostealla kelillä mopo rupeaa käymään tosi huonosti pintakaasulla. Äänet muuttuvat niinkuin HD:lla ajais, eli liekkö ei kävisi kaikilla pytyillä? Kaasua kun antaa niin taas mennään ja tyhjäkäyntiäkin käy ihan normisti.

    Ongelma esiintyy siis vain kun on vähänkin kosteutta ilmassa, ei tarvii ees mitään kaatosadetta.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  6. #3996
    Lainaa Sindrom kirjoitti Katso viesti
    Tuolta vilkut näyttävät omassa -04 Ninjassa.

    Joutunee katteet purkamaan jotta saa nuo mustat lätkät paikalleen?
  7. #3997
    Lainaa Zaggo kirjoitti Katso viesti
    Joutunee katteet purkamaan jotta saa nuo mustat lätkät paikalleen?
    Ei tarvinnutkaan vaihdettu on.
  8. #3998
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mystistä käyntiongelmaa pukkaa. Potilas on vuodelta 1997. Vähänkin kostealla kelillä mopo rupeaa käymään tosi huonosti pintakaasulla. Äänet muuttuvat niinkuin HD:lla ajais, eli liekkö ei kävisi kaikilla pytyillä? Kaasua kun antaa niin taas mennään ja tyhjäkäyntiäkin käy ihan normisti.

    Ongelma esiintyy siis vain kun on vähänkin kosteutta ilmassa, ei tarvii ees mitään kaatosadetta.
    samaa häikkää ollu itellä ja ikäkin sama,vaihdoin tulpat,tulpanhatut,tulpanjohdot,nyt vaihdettu cd poksi
    viitais tohon kosteuspuolelle,ehkä tulpanjohdot lyöläpi,tai bensaletkun kautta saa ilmaa,itellä oli se vikana
    kieroksilla ok,tyhjäkäynti seilas,suhkupullolla letkuille suhkua huomaa mistä vetää ilmaa,tällein huomasin rikkimenneen bensaletkun.jos kuulostaa ettei käy kaikilla veikaan tota cd poksia,84e stormilla 200e sumekolla
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  9. #3999
    Lainaa emp kirjoitti Katso viesti
    Onko kelläänn hyviä ehdotuksia mistä "halvalla" katteita ?
    vuosimalli 06, rakas pyöräni kaatui parkkipaikalla, jalka upposi hiekkaan kun käänsin pään 5 sekunniksi

    Vihreässä takakatteessa on nyt sellanen 15cm halkio
    ebay uk,tai sellanen kun alibaba kiinan poijjan katteita,uusiin kawoihin aika paljon vaihtoehtoja
    hintaan sit lisätään se suomen verot itellä noin 400 dollaria kateet veroa ja tullia tuli 100e
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  10. #4000
    Jees tänää sai pyörää kasattua talven jäljiltä eipä siinä muuta tullukkaa tehtyä ku vaihettuu mökäpönttö ja vähä valoja + takakate maalattua.. nooh vaihoin noin kuukaus sitte siihe öljyt ja suodattime nyt sai sitte käytettyy sitä kun sai putken paikoilleen.. noh! huomattava takaisku tuli ku kaveri tokas et tuuppa kattoo näitä sun öljyjä.. v***a ja prkl:ttä tuli sit kyllä nii paljo et huhhu..

    elikkä öljyt näytti tältä--> http://aijaa.com/i1OgVm

    nooh tutkailin sitä sit siinä ja ihmeteltiin, mutta ei mitää järkevää keksitty muutaku että oli iha vähä tihkuttanu allensa öljyä ku ei ole koskettu mihinkään konejuttuihin yms.. Silloin kun ne öljyt vaihdoin niin kaikki näytti olevan ok..

    Neuvvot oliss enemmän kun jees

    Öljy oli motonetin motul 10w40
  11. #4001
    Onko pyörä seisonu kylmässä? Ei toi nyt näytä muulta ku että on vähän kosteutta tiivistyny linssiin. Kovaa ajoo vaan ja pelit lämpimäks niin tilanne palaa normaaliksi.
    'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
    -Dunning-Kruger effect-

    ZX12R
  12. #4002
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    kiitos tiedosta.. annan olla koko homman kerta ei vaikuta pyörän toimivuuteen mitenkään, en jaksa painia enää tuon perkeleen kanssa
    Jos sen FI-valon haluaa pimeäksi eikä ole mahdollisuuksia väsätä itse sitä metalliläpyskää, niin ainakin Akran jälleenmyyjiltä saa tilattua sen ihan varaosana. All Right jne...
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  13. #4003
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    samaa häikkää ollu itellä ja ikäkin sama,vaihdoin tulpat,tulpanhatut,tulpanjohdot,nyt vaihdettu cd poksi
    viitais tohon kosteuspuolelle,ehkä tulpanjohdot lyöläpi,tai bensaletkun kautta saa ilmaa,itellä oli se vikana
    kieroksilla ok,tyhjäkäynti seilas,suhkupullolla letkuille suhkua huomaa mistä vetää ilmaa,tällein huomasin rikkimenneen bensaletkun.jos kuulostaa ettei käy kaikilla veikaan tota cd poksia,84e stormilla 200e sumekolla
    En usko bensaletkussa olevaan reikään, luulis ilmenevän säästä riippumatta tuo vika.

    Boksin kosteusongelma voisi ollakin lähempänä, mutta outoa on että toimii kuin buikki kun vääntää kahvasta ja myös tyhjäkäynti on ihan normaali.

    Tulpat ja ilmanputsari on uusittu 1500km sitten.
  14. #4004
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    En usko bensaletkussa olevaan reikään, luulis ilmenevän säästä riippumatta tuo vika.

    Boksin kosteusongelma voisi ollakin lähempänä, mutta outoa on että toimii kuin buikki kun vääntää kahvasta ja myös tyhjäkäynti on ihan normaali.

    Tulpat ja ilmanputsari on uusittu 1500km sitten.
    oootko kokeillu toisella boksilla,mulla kun hajos boksi yhtäkkiä meni kyllä 2 pyttyä pimeeks,
    entäs tulpanjohdot/hatut,just samaa vikaa tekee itellä.täytyy nyt kokeilla kun vaihoin ton uuden boksin
    oisko vika ollu siinä,tyhjäkäynti pikkusen seilaa,ja kun vääntää kaasua menee hiukkasen miettien ja sitten menee
    hyvin.nyt vaihdettu tulpat,johdot,tulpanhatut,boksi,ilmanputsari.Ilmen eeks vika vain kostealla kelillä?
    alkas menee tonne bensapuolle oiskos pumpussa häikkää.itellä kun ajaa tollasta alle 60 niin tuntuu että nykis
    ja kulkeminen hiukka vaivalloista.
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  15. #4005
    Lainaa Murina kirjoitti Katso viesti
    Onko pyörä seisonu kylmässä? Ei toi nyt näytä muulta ku että on vähän kosteutta tiivistyny linssiin. Kovaa ajoo vaan ja pelit lämpimäks niin tilanne palaa normaaliksi.
    Pyörä on ollu semmoses puoli lämpöses tallis jotai +5 talvella.. Jooh huhhuh kyllä v***i jos ois tähänki kansi remppaa pitäny alkaa tehä. Veneestä meni just syksyllä kansipahvi joten se odottaaki remonttia..

    http://aijaa.com/5Y2Bd0

    Tos kuvaa uusista valoista noi on vaa päiväkäyttöön ledeillä laitettu mut toho tulee vielä oikeeks valoks xenoni.
  16. #4006
    Lämpöasiaa. Paljon on ollu juttua kun porukka valittaa että lämmöt käy korkealla, reilusti yli 100 asteessa ja monesti on tullut todettua että normaaliahan se on. Mutta, entäs kun itsellä ei lämmöt nouse? +10 asteen ulkoilmassa on moottorin lämpötila yleensä 54-60 astetta ja seisoksissa jotain 70 astetta... Mitäs sviidua Mopedi on -05 mallinen. Ideoita? Termostaatti...?
    Aprilia RS125 04 > Aprilia RS125 06 > Honda RS125 > Yamaha R6 05 > Kawasaki ZX6R 636C 05 > Aprilia RSV 1000 R 08
  17. #4007
    eipä taida näillä lämpöasteilla juuri enempää nousta.ei ne keskellä kesääkään maantie nopeuksissa 60-70 astetta korkeammaksi nouse.kaupungissa kun joutuu valoissa seisomaan jne,ni se tuppaa nostamaan sinne sadan nurkkiin lämmöt.
  18. #4008
    Lainaa AVirtanen kirjoitti Katso viesti
    Lämpöasiaa. Paljon on ollu juttua kun porukka valittaa että lämmöt käy korkealla, reilusti yli 100 asteessa ja monesti on tullut todettua että normaaliahan se on. Mutta, entäs kun itsellä ei lämmöt nouse? +10 asteen ulkoilmassa on moottorin lämpötila yleensä 54-60 astetta ja seisoksissa jotain 70 astetta... Mitäs sviidua Mopedi on -05 mallinen. Ideoita? Termostaatti...?
    Thermostat Valve Opening Temperature 58 ∼ 62°C.
    Kylmän koneen ku starttaat, ja paikallaan ku käytät nii lämmöt jämähtää vähäks aikaa siin vaihees (60-70 astetta) ku jäähdyttimen kylmät nesteet lähtee kiertoon.
    Ts anna käydä pitempään paikallaan ja kato nouseeko lämmöt.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #4009
    Mikäs on sitten ihan se maksimi noille lämmöille ennenkuin pitää huolestua?
    pyörä -04
    ZX-6r -04
  20. #4010
    112 astetta taitaa olla kun flekti käynnistyy ja 106 astetta kun se sammuu. Olisiko huolestuttava sitten jos yli 120 asteen alkaa mennä.
    Respect is not given, it is taken!

    Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
    EX. Kawasaki ZX-6R 2003
  21. #4011
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Thermostat Valve Opening Temperature 58 ∼ 62°C.
    Kylmän koneen ku starttaat, ja paikallaan ku käytät nii lämmöt jämähtää vähäks aikaa siin vaihees (60-70 astetta) ku jäähdyttimen kylmät nesteet lähtee kiertoon.
    Ts anna käydä pitempään paikallaan ja kato nouseeko lämmöt.
    Täytyy kokeilla, kiitoksia!
    Aprilia RS125 04 > Aprilia RS125 06 > Honda RS125 > Yamaha R6 05 > Kawasaki ZX6R 636C 05 > Aprilia RSV 1000 R 08
  22. #4012
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Mikäs on sitten ihan se maksimi noille lämmöille ennenkuin pitää huolestua?
    pyörä -04
    Siin vaiheessa ku koneesta tulee nesteet pihalle, kannattaa huolestua. Niin kauan ku nesteet pysyy koneessa, niin nou hätä.

    -03-04:n jäähylle on speksattu 0.95-1.25 bar paine, eli jos ilmanpaine on 1.02 bar, niin toi ois abaut 119,7...124,4 astetta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #4013

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Osaisko joku näppärä kertoa mikä on eturattaan mutterin tuotenumero? Pitäisi tällainen varaosa löytää ja tuntuu olevan vaikeaa ilman kawasakin koodia.
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  24. #4014
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Osaisko joku näppärä kertoa mikä on eturattaan mutterin tuotenumero? Pitäisi tällainen varaosa löytää ja tuntuu olevan vaikeaa ilman kawasakin koodia.
    Mutteri 92210-1098 prikka 92200-1065

    Hyvä paikka varaosien selaamiseen vaikkapa http://www.motosport.com/FI/motorcyc...A-ZX_6R-_-636/
  25. #4015
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    En usko bensaletkussa olevaan reikään, luulis ilmenevän säästä riippumatta tuo vika.

    Boksin kosteusongelma voisi ollakin lähempänä, mutta outoa on että toimii kuin buikki kun vääntää kahvasta ja myös tyhjäkäynti on ihan normaali.

    Tulpat ja ilmanputsari on uusittu 1500km sitten.
    Tänään tuli uusi tenkkapoo. Ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Kaksi kertaa kun tänään ajosta sammutin ja hörpsin sumpit, niin ei meinannut lähteä käyntiin. Pyörittää kyllä muttei lupaakaan. Hetken kun antoi seistä ja jäähtyä niin taas läks ihan normaalisti.

    Watta funk?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  26. #4016
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Tänään tuli uusi tenkkapoo. Ei meinaa lähteä kuumana käyntiin. Kaksi kertaa kun tänään ajosta sammutin ja hörpsin sumpit, niin ei meinannut lähteä käyntiin. Pyörittää kyllä muttei lupaakaan. Hetken kun antoi seistä ja jäähtyä niin taas läks ihan normaalisti.

    Watta funk?
    itellä parani se nykiminen hiukkasen kun laitoin tankkiin suuttimien puhdistusainetta,ilmeisesti
    suuttimissa jotain kakkaa....kokeilitko sitä poksia vaihtaa? vois olla puola vika.
    viisaat sanovat että jos puola(t) alkaa tempuilla toi on se oire,kuumana temppuilee kylmänä ok?
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  27. #4017
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    itellä parani se nykiminen hiukkasen kun laitoin tankkiin suuttimien puhdistusainetta,ilmeisesti
    suuttimissa jotain kakkaa....kokeilitko sitä poksia vaihtaa? vois olla puola vika.
    viisaat sanovat että jos puola(t) alkaa tempuilla toi on se oire,kuumana temppuilee kylmänä ok?
    Ei ole vaihtoehtoboksia tässä käsillä ollut. Ajattelin korkata oman auki ja katsella mitä se on syönyt.

    Kaasarit pitäisi muutenkin jo ottaa auki ja putsailla + synkata.

    Voiko noita puolia jotenkin mitata tahi testata?
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  28. #4018
    Tehokäyrät tältä keväältä.



    Pyörä 03 vuoden 636b, jossa Ixilin slipari, NGK Iridium-tulpat, K&N vapaavirtaussuodatin ja PC3. Punainen käyrä commanderi käytössä ja sininen ilman. Hyvin tasoittaa seosta tuo commanderi, sekä tuo muutaman lisähepankin. Mielenkiintoinen notkahdus tuolla alakierroksilla ollut pyörässä. Sinänsä ihan mukavat tehot ottaen huomioon pyörällä ajetut 46 tkm. Lähtönopeutta tehostin vielä maltillisella -1/+3 ratastuksella (12 %).
    Viimeksi muokannut: mppa; 08.05.2013 klo 09:30.
  29. #4019
    Lainaa mppa kirjoitti Katso viesti
    Sinänsä ihan mukavat tehot ottaen huomioon pyörällä ajetut 46 tkm.
    Tartutaanpa tähän. Näin asiasta mitään tietämättömänä, onko tehoilla tapana tippua paljonkin kilometrien myötä ja kuinka radikaalisti? Tietysti varmaan tapauskohtaista, mutta onko jotain "esson baarin nyrkkisääntöjä" esim?
  30.  
  31. #4020
    Lainaa Rankkis kirjoitti Katso viesti
    Tartutaanpa tähän. Näin asiasta mitään tietämättömänä, onko tehoilla tapana tippua paljonkin kilometrien myötä ja kuinka radikaalisti? Tietysti varmaan tapauskohtaista, mutta onko jotain "esson baarin nyrkkisääntöjä" esim?
    Eipä ole itselläkään mutuilua parempaa tietoa, mutta luulisi kai sitä ajon myötä ainakin väljistymisen ja karsoittumisen vaikuttavan heikentävästi tehoihin. Määräähän on mahdoton sanoa... Jos arvata pitäisi niin ehkä tuossa ajassa 2 % olisi veikkaukseni. Viisaammat voivat korjata.
Sivu: 134 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3484124132133134135136144 ... ViimeinenViimeinen