Sivu: 130 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3080120128129130131132140 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3871:stä 3900:een 4602:sta
  1. #3871
    Lainaa GreenMile kirjoitti Katso viesti
    Moro.

    2005 vuoden kutosesta tihkuu öljyä jostain vasemman puolen posken alueelta. Ajattelin kokeilla vaihtaa tiivisteen siihen, koska se on ollut edellisellä omistajalla auki tuo poski. Jos siltä olisi jäänyt se tiiviste huonosti.

    Onko tuo nyt se oikea tiiviste mitä etsin? http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...diagram&id=411

    Olisiko jollain vinkkiä, että mikä pitää vikinää takapyörän seudulta? Laakerit olen vaihtanut ja muutenkin silmäillyt, että mikään ei ota mihinkään kiinni. Mutta takapäästä kuuluu välillä ihme vikinä kun pyörää liikuttaa eteen tai taakse, se ei ihan aina kuulu. Kuulostaa ehkä vähän siltä kuin kumi hinkkaisi jotain vasten, mutta ei rengas ainakaan ota mihinkään kiinni. Ajaessa tuota ei tietenkään kuule, mutta kyllä se vähän ihmetyttää . Pukille en vielä ole pyörää saanut, siinä se ehkä selviää kun pääsee ihan viereen kuuntelemaan, vaikka kyllä sitä muutama kaveri yritti kuunnella kun talutin eteenpäin, mutta ei saanut selkoa mistä ääni tulee.

    Kiitokset muuten tuosta tankin poistoletku vinkistä, oli mullekkin hyödyllinen apu
    Oisko takajarrusatulan liukutapit (pura, puhdista, rasvaa) hieman jumissa elikkä satula ei pääse aina liikkumaan tarpeeksi ja silloin jarrupala pääsee hinkkaamaan hieman toiselta puolelta aiheuttaen kitinää.. Tai jos keljummin niin itse mäntien kanssa palautumis ongelmaa. Mut luulisin olevan liukutapeilla tämän kitinän syy.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  2. #3872
    Joo, eihän se hirveen selvästi lukenutkaan siinä (Oil pan ja engine covers) . Kiitoksia sulle!

    Täytyy kattoo toi jarru kun pääsen pyörän kimppuun. Mä kyllä vaihdoin palat ja putsasin satulat loppu kesällä, mutta sama vikinä jatku silti. Täytyy nyt kumminkin ne vielä tarkistaa.

    On ihan kiva kun toi aurinko alko viimeinkin paistamaan, mutta voi perkele mitkä ajohalut heräsi samantien
  3. #3873
    2005 vuoden kutosesta tihkuu öljyä jostain vasemman puolen posken alueelta. Ajattelin kokeilla vaihtaa tiivisteen siihen, koska se on ollut edellisellä omistajalla auki tuo poski. Jos siltä olisi jäänyt se tiiviste huonosti.

    itse vaihtamassa myös koko kytkinkopan + tiivisteen.. kysymys.. Eihän tuohon tiivisteen ja kopan väliin laiteta mitään tiivisteliimaa ?
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  4. #3874
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    2005 vuoden kutosesta tihkuu öljyä jostain vasemman puolen posken alueelta. Ajattelin kokeilla vaihtaa tiivisteen siihen, koska se on ollut edellisellä omistajalla auki tuo poski. Jos siltä olisi jäänyt se tiiviste huonosti.

    itse vaihtamassa myös koko kytkinkopan + tiivisteen.. kysymys.. Eihän tuohon tiivisteen ja kopan väliin laiteta mitään tiivisteliimaa ?
    Ota tosta manuaali: http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #3875
    Jaahas tuli tehtyä kunnon huolto kawaan ja laitettua uus slipari paikalleen. Ai jestas mitkä äänet toi Laserin putkisto antaa Komeen näkönenki ainaki omasta mielestä, köyhän miehen MV Agusta
    Samalla tuli laitettua paikalleen tuo Jarskalta hankittu servoeliminaattori ja kyllähän se asiansa ajo! Ei FI valo kiusannut.

    Nyt kun vielä lumet sulais...

    Pitäisköhän hankkia Powercommanderi nyt ku tuli putki päivitettyä ja ilmanputsariki vaihtu K&N merkkiin... Onhan täällä foorumilla puhetta ollut siitä vaikka kuinka, mutta alkaa olla tuo budjetti aika tiukilla muutaman Ebayssa vietetyn yön jälkeen
    Aprilia RS125 04 > Aprilia RS125 06 > Honda RS125 > Yamaha R6 05 > Kawasaki ZX6R 636C 05 > Aprilia RSV 1000 R 08
  6. #3876
    Lainaa AVirtanen kirjoitti Katso viesti
    Jaahas tuli tehtyä kunnon huolto kawaan ja laitettua uus slipari paikalleen. Ai jestas mitkä äänet toi Laserin putkisto antaa Komeen näkönenki ainaki omasta mielestä, köyhän miehen MV Agusta
    Samalla tuli laitettua paikalleen tuo Jarskalta hankittu servoeliminaattori ja kyllähän se asiansa ajo! Ei FI valo kiusannut.

    Nyt kun vielä lumet sulais...

    Pitäisköhän hankkia Powercommanderi nyt ku tuli putki päivitettyä ja ilmanputsariki vaihtu K&N merkkiin... Onhan täällä foorumilla puhetta ollut siitä vaikka kuinka, mutta alkaa olla tuo budjetti aika tiukilla muutaman Ebayssa vietetyn yön jälkeen
    Kyllä kai se Commander pitää hyvinkin laittaa, jos olet kireään pikkukoneeseen pakosarjaa myöten, helpottanut hengitystä?
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  7. #3877
    Lainaa Elmeri H. kirjoitti Katso viesti
    Kyllä kai se Commander pitää hyvinkin laittaa, jos olet kireään pikkukoneeseen pakosarjaa myöten, helpottanut hengitystä?
    Selvennetään sen verta että pelkkä slipari kyseessä
    Aprilia RS125 04 > Aprilia RS125 06 > Honda RS125 > Yamaha R6 05 > Kawasaki ZX6R 636C 05 > Aprilia RSV 1000 R 08
  8. #3878
    Kyllä se pitää säätää vaikka olisi pelkkä slipari vaihdettu.
  9. #3879
    Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi pitää aina hankkia pc ja aina pitää säätää jos vaihtaa äänenvaimentajaa...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  10. #3880
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi pitää aina hankkia pc ja aina pitää säätää jos vaihtaa äänenvaimentajaa...
    No eihän aina välttämättä tarvitsekkaan Mutta kannattaa ainakin selvittää vaikuttaako se seoksiin, jos ei niin ei sitten hommaa pc:tä? Toisaalta, kyllähän PC:llä voi vähän tasoitella karttoja.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  11. #3881
    Onko ZX-6R 2004 Kawan kannenpultit Spline vai Triple square kannalla ja mikä on koko?
    Entiset:
    Helkama Mini->Hopeasiipi de Luxe->Tunturi Start-> Suzuki TS 125->
    Suzuki GSX 750->Honda GL 1200 D->HD XL883C Sportster->
    Honda GL 1500->Honda GL 1800
    Nykyiset:
    BMW K1600 GTL -16
    BMW R1100GS -99
  12. #3882
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    No eihän aina välttämättä tarvitsekkaan Mutta kannattaa ainakin selvittää vaikuttaako se seoksiin, jos ei niin ei sitten hommaa pc:tä? Toisaalta, kyllähän PC:llä voi vähän tasoitella karttoja.
    Hajoavat heti jos ei säädä. Ihan liian laihalla käyvät, kuumenevat ja sanovat poks.
    Tämä siis vitsinä, lienemme kuitenkin samaan mieltä.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  13. #3883
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Hajoavat heti jos ei säädä. Ihan liian laihalla käyvät, kuumenevat ja sanovat poks.
    Tämä siis vitsinä, lienemme kuitenkin samaan mieltä.
    Jep Kuulin kaverin tutulta, että oli vaihtanut sliparin ja ei ollut säätänyt, kone leikkasi ensimmäiselle käynnistyskerralla..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  14. #3884
    Lainaa AVirtanen kirjoitti Katso viesti
    Jaahas tuli tehtyä kunnon huolto kawaan ja laitettua uus slipari paikalleen. Ai jestas mitkä äänet toi Laserin putkisto antaa Komeen näkönenki ainaki omasta mielestä, köyhän miehen MV Agusta
    Samalla tuli laitettua paikalleen tuo Jarskalta hankittu servoeliminaattori ja kyllähän se asiansa ajo! Ei FI valo kiusannut.

    Nyt kun vielä lumet sulais...

    Pitäisköhän hankkia Powercommanderi nyt ku tuli putki päivitettyä ja ilmanputsariki vaihtu K&N merkkiin... Onhan täällä foorumilla puhetta ollut siitä vaikka kuinka, mutta alkaa olla tuo budjetti aika tiukilla muutaman Ebayssa vietetyn yön jälkeen

    missä tähän Jarskaan sais yhteyden? tartteis itekkin eliminaattorin, täällä yritin privaa hälle laittaa mutta ei vastannu
  15. #3885
    ZX-6R -96, magneetonkoppa meni vaihtoon, ja näytti olevan öljystä märkiä nuo käämit ja muut osat. Kuuluuko sinne pohjalle kaataa hiukan öljyä ennen ku laittaa uuden kopan kiinni, vai riittääkö että osat on öljystä märkänä ja laitan kiinni vaan? Jos pitää niin ihan moottoriöljyä vai mitä? En tiedä paljonko siellä oli, kun edellinen meni halki syksyllä kaatuessa ja valutti öljyt ulos.

    Edit: Vai onko tuo samaa öljytilaa vaihteiston kanssa?
    Viimeksi muokannut: astr0; 01.03.2013 klo 22:06.
    Kettu kuittaa.
  16. #3886
    Lainaa matiasxd kirjoitti Katso viesti
    missä tähän Jarskaan sais yhteyden? tartteis itekkin eliminaattorin, täällä yritin privaa hälle laittaa mutta ei vastannu
    Tuonne heität yv:n niin johan on ihme jos...
    http://www.kawarb.fi/smf/index.php
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  17. #3887
    Lainaa astr0 kirjoitti Katso viesti
    ZX-6R -96, magneetonkoppa meni vaihtoon, ja näytti olevan öljystä märkiä nuo käämit ja muut osat. Kuuluuko sinne pohjalle kaataa hiukan öljyä ennen ku laittaa uuden kopan kiinni, vai riittääkö että osat on öljystä märkänä ja laitan kiinni vaan? Jos pitää niin ihan moottoriöljyä vai mitä? En tiedä paljonko siellä oli, kun edellinen meni halki syksyllä kaatuessa ja valutti öljyt ulos.

    Edit: Vai onko tuo samaa öljytilaa vaihteiston kanssa?
    Ei tarvi laittaa öljyä pohjalle. Koppa kiinni vaan ja kovaa ajoa! Siellä magneeton kopassa pyörii sama öljy ku moottorissa muutenkin.
  18. #3888
    Lainaa MadMan kirjoitti Katso viesti
    Ei tarvi laittaa öljyä pohjalle. Koppa kiinni vaan ja kovaa ajoa! Siellä magneeton kopassa pyörii sama öljy ku moottorissa muutenkin.
    Tänks, eikun takas talliin sovittelemaan uusia katteita kiinni! =)
    Kettu kuittaa.
  19. #3889
    Kiikarissa on vuosimallia 1998 oleva pikuninja , ja kysynkin nyt että kuinka kalliiksi tulee venttiilien säätö, myyjän mukaan ääntelehtii kun kone on kylmä. MIttarissa 60 000. En kuitenkaan järkkykallista remonttia haluais käydä hakemassa. Neuvokaa viisaammat kun en itse ole oikein perillä moottoritekniikasta.
  20. #3890
    Lainaa eelias kirjoitti Katso viesti
    Kiikarissa on vuosimallia 1998 oleva pikuninja , ja kysynkin nyt että kuinka kalliiksi tulee venttiilien säätö, myyjän mukaan ääntelehtii kun kone on kylmä. MIttarissa 60 000. En kuitenkaan järkkykallista remonttia haluais käydä hakemassa. Neuvokaa viisaammat kun en itse ole oikein perillä moottoritekniikasta.
    200-300 pikkuliikkeessä tehtynä oli arvio riippuen säätöpalojen määrästä (eikö tuossakin ole paloilla säätö?).
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  21. #3891
    Ite kannattaa tehdä venojen säätö mikäli vaan mahdollista. ei ole mikään maailman vaikein juttu. itellä kävi vaihdon yhteyhdessä hyvin ku sain 12 palaa 20e. Eli kannattaa etsiä paikka joka suostuu ottamaan vaihdossa vanhat palat. jos joutuu hommaa uusia paloja ni kawan alkuperäset maksaa kpl n. 20 e ja tarvike palatki on sen n. 10 e.
    if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
  22. #3892
    Pikaista konsultaatiota vailla. -05 6r:n etuiskareita huoltamassa ja entisen omistajan jäljiltä oli eri mitassa männänvarren lukitusmutterit. Eli mikä mahtaa olla oikea mitta männänvarren päästä(ilman esijännitys mokkulaa) - lukitusmutteriin. Selasin service manuaalia ja en löytänyt mittaa....
  23. #3893
    Lainaa stuha kirjoitti Katso viesti
    Pikaista konsultaatiota vailla. -05 6r:n etuiskareita huoltamassa ja entisen omistajan jäljiltä oli eri mitassa männänvarren lukitusmutterit. Eli mikä mahtaa olla oikea mitta männänvarren päästä(ilman esijännitys mokkulaa) - lukitusmutteriin. Selasin service manuaalia ja en löytänyt mittaa....
    Manuaalin ilmoittama riparin säätö on 2 kierrosta, joten kierrä riparisäädin täysin auki (vastapäivään), siitä 2 kierrosta kiinni, sit kierrät sen kapeen korkin ilman voimaa kiinni asti (riparin neula pohjaa), ja sit kierrät mutterin vastaamaan siihen korkkiin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #3894
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Manuaalin ilmoittama riparin säätö on 2 kierrosta, joten kierrä riparisäädin täysin auki (vastapäivään), siitä 2 kierrosta kiinni, sit kierrät sen kapeen korkin ilman voimaa kiinni asti (riparin neula pohjaa), ja sit kierrät mutterin vastaamaan siihen korkkiin.
    OK. Kiitoksia, tämä selvensi paljon!
  25. #3895
    Huomasimpa alakatetta kiinnittäessä että tankin ylivuotoletku oli irronnut kokonaan. Miten tai milloin, en tiedä varmaksi. Kysymys lähinnä kuuluu että miten tarpeellinen tuo todellisuudessa on? Veikkaan nimittäin että tuo on ollut viime kesän irti kun pyörä tuli huollosta, jossa tankki oli irroitettu.

    Tankinkorkin allahan on reunalla reikä josta vesi pääsee pois. Oletan että tuo letku on juuri tuohon rööriin yhteydessä. Liekö siis vaarallista jos letkua ei laita takaisin. Just sai pyörän kasaan niin ei huvittais alkaa uudestaan irroittamaan katteita, ohjausiskaria ja tankkia. Vois ens talvena laittaa takaisin kun avaa taas mopoa..


    636 -06
  26. #3896
    Lainaa Zip kirjoitti Katso viesti
    Huomasimpa alakatetta kiinnittäessä että tankin ylivuotoletku oli irronnut kokonaan. Miten tai milloin, en tiedä varmaksi. Kysymys lähinnä kuuluu että miten tarpeellinen tuo todellisuudessa on? Veikkaan nimittäin että tuo on ollut viime kesän irti kun pyörä tuli huollosta, jossa tankki oli irroitettu.

    Tankinkorkin allahan on reunalla reikä josta vesi pääsee pois. Oletan että tuo letku on juuri tuohon rööriin yhteydessä. Liekö siis vaarallista jos letkua ei laita takaisin. Just sai pyörän kasaan niin ei huvittais alkaa uudestaan irroittamaan katteita, ohjausiskaria ja tankkia. Vois ens talvena laittaa takaisin kun avaa taas mopoa..
    No tota yks mahdollinen hazardi on se, että kun kuumilla kesäkeleillä ajat tankille, ja bensaa loiskahtaa tankatessa siihen kaulukseen, niin sepä menee siitä reijästä sitten ja valuu kuuman koneen päälle/ starttimoottorin kohdalle. En ainakaan ihan välttämättä suosittele kokeilemaan mitä tapahtuu. Tosin tossa -05:ssa(?) muistaakseni on startin koppa suljettu, joten se vähentää edes hieman hazardia.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #3897
    Tuo vaara siinä tietysti on. Tosin en muista että koskaan olisin tankannut niin että menovettä roiskahtaisi. Kerta se ensimmäinenkin olisi kyllä. No kaipa tuo pitää kiinnitellä ennen ajokautta :P


    636 -06
  28. #3898
    Sellainen kysymys tuli mieleen renkaista ku olisi etunakin uusiminen edessä, että onko profiilin muutoksella vaikutusta miten ja mahtuuko pyörimään.

    Pyöränä on ZX6r vm 2000 eli eturengas koko on se 120/65-17 jota on vähemmän tarjolla. Miten pyörän käytös muuttuu ja mahtuuko pyörimään 120/70-17 nätisti? Tässä koossa olisi enemmän valinnan varaa renkaan suhteen.
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    ---------------------------
  29. #3899
    Lainaa lobedogg kirjoitti Katso viesti
    Sellainen kysymys tuli mieleen renkaista ku olisi etunakin uusiminen edessä, että onko profiilin muutoksella vaikutusta miten ja mahtuuko pyörimään.

    Pyöränä on ZX6r vm 2000 eli eturengas koko on se 120/65-17 jota on vähemmän tarjolla. Miten pyörän käytös muuttuu ja mahtuuko pyörimään 120/70-17 nätisti? Tässä koossa olisi enemmän valinnan varaa renkaan suhteen.
    Nopealla henk. koht. otannalla sanoisin, että suurimmassa osassa 120/65 pyöriä on rengaskoko vaihdettu jo siihen yleisempään 120/70 ja omasta puolestani ainakin sanon, ettei vaikuta mihinkään yhtään mitenkään (ainakaan mitä ei jousituksen säädöillä saisi tarpeeksi kompensoitua)

    Puolustakoot nyt joku sitten tuota vakiokokoa.
  30.  
  31. #3900
    Mitäs kokeneempi moottoripyöräkansa on mieltä? Ajattelin kesäks laittaa oman Zx6r -06 putken tulemaan alakautta
    näin--> http://i52.tinypic.com/717lz9.jpg
    Ostin leovincen sliparin kun halvalla sain mutta ei oo varmaa tietoo mihin pyörään se edes kuuluu.
    Eli, Muuttuuko koneen käyttäytyminen jotenkin ja oisko se pc ostettava, siitäkin on vähän ristiriitasta tietoo. Lähteehän tota putkee metrinverran pois nykyiseen verrattuna.
    Full throttle til you see God...Then brake!
    Honda cbr1000rr -13
    ex:Kawasaki ZX-6r -06
Sivu: 130 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3080120128129130131132140 ... ViimeinenViimeinen