Oisko takajarrusatulan liukutapit (pura, puhdista, rasvaa) hieman jumissa elikkä satula ei pääse aina liikkumaan tarpeeksi ja silloin jarrupala pääsee hinkkaamaan hieman toiselta puolelta aiheuttaen kitinää.. Tai jos keljummin niin itse mäntien kanssa palautumis ongelmaa. Mut luulisin olevan liukutapeilla tämän kitinän syy.
<p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
Joo, eihän se hirveen selvästi lukenutkaan siinä (Oil pan ja engine covers). Kiitoksia sulle!
Täytyy kattoo toi jarru kun pääsen pyörän kimppuun. Mä kyllä vaihdoin palat ja putsasin satulat loppu kesällä, mutta sama vikinä jatku silti. Täytyy nyt kumminkin ne vielä tarkistaa.
On ihan kiva kun toi aurinko alko viimeinkin paistamaan, mutta voi perkele mitkä ajohalut heräsi samantien![]()
2005 vuoden kutosesta tihkuu öljyä jostain vasemman puolen posken alueelta. Ajattelin kokeilla vaihtaa tiivisteen siihen, koska se on ollut edellisellä omistajalla auki tuo poski. Jos siltä olisi jäänyt se tiiviste huonosti.
itse vaihtamassa myös koko kytkinkopan + tiivisteen.. kysymys.. Eihän tuohon tiivisteen ja kopan väliin laiteta mitään tiivisteliimaa ?![]()
parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !
KAWASAKI
Ota tosta manuaali: http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jaahas tuli tehtyä kunnon huolto kawaan ja laitettua uus slipari paikalleen. Ai jestas mitkä äänet toi Laserin putkisto antaaKomeen näkönenki ainaki omasta mielestä, köyhän miehen MV Agusta
Samalla tuli laitettua paikalleen tuo Jarskalta hankittu servoeliminaattori ja kyllähän se asiansa ajo! Ei FI valo kiusannut.
Nyt kun vielä lumet sulais...
Pitäisköhän hankkia Powercommanderi nyt ku tuli putki päivitettyä ja ilmanputsariki vaihtu K&N merkkiin... Onhan täällä foorumilla puhetta ollut siitä vaikka kuinka, mutta alkaa olla tuo budjetti aika tiukilla muutaman Ebayssa vietetyn yön jälkeen![]()
Aprilia RS125 04 > Aprilia RS125 06 > Honda RS125 > Yamaha R6 05 > Kawasaki ZX6R 636C 05 > Aprilia RSV 1000 R 08
Kyllä se pitää säätää vaikka olisi pelkkä slipari vaihdettu.
Mä en ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi pitää aina hankkia pc ja aina pitää säätää jos vaihtaa äänenvaimentajaa...![]()
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Onko ZX-6R 2004 Kawan kannenpultit Spline vai Triple square kannalla ja mikä on koko?
Entiset:
Helkama Mini->Hopeasiipi de Luxe->Tunturi Start-> Suzuki TS 125->
Suzuki GSX 750->Honda GL 1200 D->HD XL883C Sportster->
Honda GL 1500->Honda GL 1800
Nykyiset:
BMW K1600 GTL -16
BMW R1100GS -99
ZX-6R -96, magneetonkoppa meni vaihtoon, ja näytti olevan öljystä märkiä nuo käämit ja muut osat. Kuuluuko sinne pohjalle kaataa hiukan öljyä ennen ku laittaa uuden kopan kiinni, vai riittääkö että osat on öljystä märkänä ja laitan kiinni vaan? Jos pitää niin ihan moottoriöljyä vai mitä? En tiedä paljonko siellä oli, kun edellinen meni halki syksyllä kaatuessa ja valutti öljyt ulos.
Edit: Vai onko tuo samaa öljytilaa vaihteiston kanssa?
Viimeksi muokannut: astr0; 01.03.2013 klo 22:06.
Kettu kuittaa.
Tuonne heität yv:n niin johan on ihme jos...
http://www.kawarb.fi/smf/index.php
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Kiikarissa on vuosimallia 1998 oleva pikuninja , ja kysynkin nyt että kuinka kalliiksi tulee venttiilien säätö, myyjän mukaan ääntelehtii kun kone on kylmä. MIttarissa 60 000. En kuitenkaan järkkykallista remonttia haluais käydä hakemassa. Neuvokaa viisaammat kun en itse ole oikein perillä moottoritekniikasta.![]()
Ite kannattaa tehdä venojen säätö mikäli vaan mahdollista. ei ole mikään maailman vaikein juttu. itellä kävi vaihdon yhteyhdessä hyvin ku sain 12 palaa 20e. Eli kannattaa etsiä paikka joka suostuu ottamaan vaihdossa vanhat palat. jos joutuu hommaa uusia paloja ni kawan alkuperäset maksaa kpl n. 20 e ja tarvike palatki on sen n. 10 e.
if speed kills you are looking at a dead bomber. http://doctor94.blogspot.fi/
Pikaista konsultaatiota vailla. -05 6r:n etuiskareita huoltamassa ja entisen omistajan jäljiltä oli eri mitassa männänvarren lukitusmutterit. Eli mikä mahtaa olla oikea mitta männänvarren päästä(ilman esijännitys mokkulaa) - lukitusmutteriin. Selasin service manuaalia ja en löytänyt mittaa....
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Huomasimpa alakatetta kiinnittäessä että tankin ylivuotoletku oli irronnut kokonaan. Miten tai milloin, en tiedä varmaksi. Kysymys lähinnä kuuluu että miten tarpeellinen tuo todellisuudessa on? Veikkaan nimittäin että tuo on ollut viime kesän irti kun pyörä tuli huollosta, jossa tankki oli irroitettu.
Tankinkorkin allahan on reunalla reikä josta vesi pääsee pois. Oletan että tuo letku on juuri tuohon rööriin yhteydessä. Liekö siis vaarallista jos letkua ei laita takaisin. Just sai pyörän kasaan niin ei huvittais alkaa uudestaan irroittamaan katteita, ohjausiskaria ja tankkia. Vois ens talvena laittaa takaisin kun avaa taas mopoa..
636 -06
No tota yks mahdollinen hazardi on se, että kun kuumilla kesäkeleillä ajat tankille, ja bensaa loiskahtaa tankatessa siihen kaulukseen, niin sepä menee siitä reijästä sitten ja valuu kuuman koneen päälle/ starttimoottorin kohdalle. En ainakaan ihan välttämättä suosittele kokeilemaan mitä tapahtuu. Tosin tossa -05:ssa(?) muistaakseni on startin koppa suljettu, joten se vähentää edes hieman hazardia.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tuo vaara siinä tietysti on. Tosin en muista että koskaan olisin tankannut niin että menovettä roiskahtaisi. Kerta se ensimmäinenkin olisi kyllä. No kaipa tuo pitää kiinnitellä ennen ajokautta :P
636 -06
Sellainen kysymys tuli mieleen renkaista ku olisi etunakin uusiminen edessä, että onko profiilin muutoksella vaikutusta miten ja mahtuuko pyörimään.
Pyöränä on ZX6r vm 2000 eli eturengas koko on se 120/65-17 jota on vähemmän tarjolla. Miten pyörän käytös muuttuu ja mahtuuko pyörimään 120/70-17 nätisti? Tässä koossa olisi enemmän valinnan varaa renkaan suhteen.
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Nopealla henk. koht. otannalla sanoisin, että suurimmassa osassa 120/65 pyöriä on rengaskoko vaihdettu jo siihen yleisempään 120/70 ja omasta puolestani ainakin sanon, ettei vaikuta mihinkään yhtään mitenkään(ainakaan mitä ei jousituksen säädöillä saisi tarpeeksi kompensoitua)
Puolustakoot nyt joku sitten tuota vakiokokoa.
Mitäs kokeneempi moottoripyöräkansa on mieltä? Ajattelin kesäks laittaa oman Zx6r -06 putken tulemaan alakautta
näin--> http://i52.tinypic.com/717lz9.jpg
Ostin leovincen sliparin kun halvalla sain mutta ei oo varmaa tietoo mihin pyörään se edes kuuluu.
Eli, Muuttuuko koneen käyttäytyminen jotenkin ja oisko se pc ostettava, siitäkin on vähän ristiriitasta tietoo. Lähteehän tota putkee metrinverran pois nykyiseen verrattuna.
Full throttle til you see God...Then brake!
Honda cbr1000rr -13
ex:Kawasaki ZX-6r -06