Ongelma.
Huollon yhteydessä huomattiin, että alakolmiosta tulevan "tapin" kierteet ovat menneet, eikä mutteria saa menemään enää ku yrittää. Edellinen omistaja taitanu vetää väärille kierteille kun asentanu ohjausiskaria.
Siihen vois saada isolla kierrepakalla tehtyä kierteitä, että saisi mutterin menemään. Uusi osa maksaa noi 700e
Onko kellään ollut samaa päänvaivaa ?
Ok, joo katsoin kans että noin 100 dollaria oli halvin mitä itse löysin.
Kokeilen nyt kuitenkin ensin saada nysväämällä tuosta vanhasta vielä toimivan, kun sain selville kierteen.
Ehkä kierrepakka hommata jos ei muu auta.
http://www.ebay.co.uk/itm/05-06-Kawa...ht_7155wt_1037
Tuolle jää posteineen ja alveineen hintaa alle 70$
Viimeksi muokannut: temetsu; 05.05.2012 klo 00:41.
No kierrepakka maksaa noin 50-60e.
Ajattelin nyt kokeilla ensi sillä.
Jos jollain sattuisi olemaan ylimääräisiä osia J1 ninjaan niin voi pistää yv:llä.
GSXR 1000 K2
Onko kukaan asentanu omaan pyörään tuota powercommander v ? passaako se ees -05 ku josaki sanotaan että se on -09 vuosimalliin ja sitä uudempiin?
gsx-r 1000
Osaisiko kukaan sanoa mikä -04 636:ssa voisi olla vikana, kun pyörä ei tahdo vaihtaa 2 ylöspäin kunnolla. Välillä menee pidemmänkin aikaa, että oikeasti vaihtaa isompaa silmään ja välillä taas toimii joka toisella nostolla? Öljyt tulevat ensimmäisenä mieleen, mutta nekin on kuulemma vaihdettu suodattimen kanssa viime syksynä.
Halvin on laittaa uudet öljyt. Itse käytän motorexin formula 10w40 eikä ole ongelmia. Varmaan on muitakin hyviä mutta tuo toimii itsellä, niin ei tarvitse enää muita kokeilla.
http://www.motozone.fi/PublishedServ...itemcode=12390 Tuolta halvalla öljyt
ja lisäksi hf204 suodatin http://www.motozone.fi/PublishedServ...&itemcode=2301
Noniin tänään lähti aamulla pyörä käyntiin normaalisti. Pienen lenkin jälkeen sammutin pyörän ja hetken päästä yritin käynnistää.. ei mitään.. Mäkistarttilla lähti käyntiin ja käy normaalisti mutta startti ei jostain syystä sano mitään. Joskus voi ajon jälkeen kun heti yrittää käynnistään niin vähän naksua mutta sitten hyytyy. Akku on ihan uusi. Voiko kuitenkin olla että akku on viallinen?
E: Todennäköisesti oikosulku jossain koska mittaristosta häviävät sähköt kun yrittää starttaa napista.
Virrat päällä -> valot päälle -> pimeeksi.
Viimeksi muokannut: manid; 20.05.2012 klo 13:29.
GSXR 1000 K2
Akkuhan siellä oli tyhjä. Nyt pitää vaan sit etsiä syy tuohon akun purkaukseen.![]()
GSXR 1000 K2
Tervehdys,
2003 vuosimallin zx-6r lojuu etupää purettuna tallissa kun piti stefat vaihtaa etuputkiin. Siinä kiroilun ja säheltämisen ohessa tuli kuitenkin mieleen, että voisi samalla heittää paikoilleen jonkinmoiset clip-on raiserit joita on tullut kaipailtua parilla pidemmällä matkalla.
Saakohan tällaiset jostain suomesta hommattua? Jos saa ja tiedät mistä niin arvostaisin linkkiä ko. myymälän sivulle
E-baysta ja maailmaltahan näitä löytyy kuin sieniä sateen jälkeen, mutta suomalaiset liikeet innostaa enemmän
ZX-6R omistajat, löytyykö paljon ajettuja laitteita? Kiikarissa vuoden -98 ja 80tkm ajeltu peli, milloin näistä alkaa alakerran laakerit olemaan vaihtokunnossa? Muutenhan nämä kestänee isältä pojalle vai?
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...-ohjaustangot/
http://www.dragrace.fi/product_info....ducts_id=15867
Itsellä on 2006 mallissa lsl speed match cliparit. Jarrunestesäiliö on vaihdettu matalempaan kun vakiolla otti katteisiin kiinni. Nyt ottaa jarrusylinterin ilmausnippa ohjauksen ääriasennossa.
Viimeksi muokannut: temetsu; 27.05.2012 klo 19:10.
osaako joku kertoa 03/04 ja 05/06 mallien välisistä eroista rata ja katuajossa? mcn:n sivuilla mainittiin vanhempaa kompromissittomammaks ja radalle suunnitellummaks. kun taas uudempaa helpommaks ajaa soveltuen hiukan paremmin kadulle. uudempi taitaa olla myös kyytiläiselle hivenen mukavempi? kova kuume jompikumpi hommata tässä jossain vaiheessa ennen kesälomaa.rataa tulee varmaan kierrettyä jonkunverran ku kilvettömän laitoin pois kuljetusongelmien takia ja kilvellisellä pääsee ajaan suoraan pelipaikalle.
kuitenki sit varmaan tarvii mamman kanssa heittää lomalla joku reissukin. vanhemmassa ei tainnu olla luistokytkintä?
Ostin gixxerin paskojen tocikojen tilallee 08vm zx-6r nissinin jarrusatulat. Nämä ovat mallia neljä palaa per satula. Onko jollain antaa suosituksia hyvistä jarrupaloista rata-ajoon? Pitäis olla kohtuu edulliset ja toimia hyvin radalla, mutta mitkää ihan kisapalat ei käy,kun pyörä on myös ajoittaisessa katuajossa.
TMU
Yamaha r1-09
Multa löytyy 08' mallinen zx-6r ja oon ajatellut hommata ohjausiskarin. Että onko foorumilaisilla mitään kokemuksia noista?
Moro!
Oliskohan jollain tietoa, miksi bensavalo ei ole toiminut enää talven jälkeen.vuosimalli -04. Onko jotain yleistä vikaa?
Kawasaki ZX-6R 2004
laitetaan nyt vielä tännekin. Eli löytyiskö joltain ylimääräistä sivuseisontatukea -03 ninjaan? Olen omistanut hienon -03 ninjan 3 viikkoa, edellisen omistajan lyhyyden vuoksi pyörä madallettu koiranluilla reippaasti ja nyt pitäis nostaa se normikorkeuteen. Madalluksen takia myös sivuseisontatukea on lyhennetty joten ei tule riittämään vakiokorkeudessa. Ebay:sta jo kattelin ettei oo pahan hintasia (20-30e) mutta postikulut melkein saman verran päälle joten siksi ei sieltä hotsittais tilata.
Ketjun selaamisen jälkeen rupesin miettimään, et olikohan se scuuban sininen ninja jota kävin motoparkissa viime lauantaina koeistumassa?
Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-