Sivu: 119 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1969109117118119120121129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3541:stä 3570:een 4602:sta
  1. #3541
    Lainaa babitzin kirjoitti Katso viesti
    Huomenna meinasin laitella paikalleen, joten voisin sitten kertoa millä tavalla istui. Tuolla ainakin luki että "no need to cut fairings" tjsp.
    Juu, kerro ihmeessä. Voi tosiaan olla, että no need to cut fairings tarkoittaa vaan sitä toista palaa...
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  2. #3542
    Lainaa Laareppi kirjoitti Katso viesti
    Juu, kerro ihmeessä. Voi tosiaan olla, että no need to cut fairings tarkoittaa vaan sitä toista palaa...
    Oikealle saa suoraan, vasemmalle ei. Toistolla tehoa...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #3543
    Lainaa Laareppi kirjoitti Katso viesti
    Morjesta pöytään!

    Olis hakusessa crash padit ebayn ihmeellisestä maailmasta.
    Löytyi esim. tämänlaiset http://www.ebay.com/itm/140581247968...4b9be0&vxp=mtr

    ...mutta alkoi pikkasen hälytyskellot soimaan. Saako 05-06 mallin mopoon tatit kiinni ilman porausta, vaikka nuo ovat suoranmalliset? Mulla oli sellainen käsitys että niiden pitäis olla kulmakiinnityksellä. Vai tulkitsenko mä kuvaa ihan väärin?
    Näkyyhän tuossa olevan musta kaksireikäinen epäkesko levy, jolla asennus onnistuu vasemmalle puolelle.

    Nuo tapit postitetaan kiinasta joten jos on kiire niin suosittelen tilaamaan englannista tai saksasta. Tuolla economy postilla voi mennä pahimmillaan 6 viikkoa.
    Viimeksi muokannut: temetsu; 12.04.2012 klo 00:23.
  4. #3544
    Vaikuttaa vähän heppoisilta.
    Mopon kellahtaessa nuo 5-6-millin pultit taipuu ihan varmasti.
    Tai siis näin väittäisin... ja ehdottaisin että hankit tukevammat.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  5. #3545
    Morjensta taas kaikille oikean pyörän omistajille!

    Huomasin takavilkun olevan paskana (edellinen omistaja vaihtanut halvat minivilkut). Ostin kunnolliset kellermanin micro 1000 led- vilkut. Mitä muuta tarvitsen, jotta saan vilkut huomenna asennettua ja toimimaan asiallisesti? tarvitsenko esim. tällaisen releen:

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...15v-1-100watt/

    vai kävisikö joku muukin halvempi rele esim. motonetistä?

    ja millaiset liittimet?

    Pyörä siis Vm2005 ja 6RR.

    Kiitos!
    ZX-6RR
  6. #3546
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Näkyyhän tuossa olevan musta kaksireikäinen epäkesko levy, jolla asennus onnistuu vasemmalle puolelle.

    Nuo tapit postitetaan kiinasta joten jos on kiire niin suosittelen tilaamaan englannista tai saksasta. Tuolla economy postilla voi mennä pahimmillaan 6 viikkoa.
    Mitä mallailin tänään noita samanmoisia paikalleen, niin ei tarvitse leikellä katteita. Epäselväksi jäi että mihin tuikkaan ne kiinni, ilmeisesti ylimpiin moottorin/rungon välisiin kiinnikkeisiin? Eli korvaan alkuperäiset pultit noilla mukana tulleilla? Suojaahan noikin paremmin kuin ei mitään...

    Mulle tuli kahessa viikossa kiinasta.
    zx-6r -06
  7. #3547
    Lainaa babitzin kirjoitti Katso viesti
    Mitä mallailin tänään noita samanmoisia paikalleen, niin ei tarvitse leikellä katteita. Epäselväksi jäi että mihin tuikkaan ne kiinni, ilmeisesti ylimpiin moottorin/rungon välisiin kiinnikkeisiin? Eli korvaan alkuperäiset pultit noilla mukana tulleilla? Suojaahan noikin paremmin kuin ei mitään...
    Älä sit väännä paskoilla kuusiololoilla niit "pultinkantoja" pyöreiks. Ne voi olla aika hapokkaasti kiinni.
    Ja juu, niihin moottorinkiinnikkeisiin ne tulee.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #3548
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Älä sit väännä paskoilla kuusiololoilla niit "pultinkantoja" pyöreiks. Ne voi olla aika hapokkaasti kiinni.
    Ja juu, niihin moottorinkiinnikkeisiin ne tulee.
    Sen verran tuli kokeiltua, että totesin tiukassa niitten olevan. Ajattelinkin että jos aukaisen ne ja vaihdan ne pultit niin lukitteen kanssa varmaan paree laittaa ne tapit kiinni.
    zx-6r -06
  9. #3549
    Onko kenelläkään teistä kokemusta DynoJet stage 1 sarjasta, eli onko siintä mitään hyötyä, vai onko se vain rahan tuhlausta?
    Pääasia että on kivaa.
    Nykyinen: Zygä...ou nou
    Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
    75m/s
  10. #3550
    No nyt en kyllä valitettavasti vastaa mihinkään aikaisempaan, vain merkki ketjuun.
    Onko kenelläkään muulla ZX-6R 2009 tai uudempaa?
    Jos on, niin oletteko saaneet ilmoitusta korjauskampanjasta koskien lataussäädintä?
    Minä en ollut ja se kärähti pääsiäisenä
    Hyvä ettei oikeesti lähtenyt laite 'tulille'. Joten säädin irti, en oikein uskonut kulkuun ilman, ja Sumekoon 11.04.
    Kertoivat että maaliskuun alussa on tullut korjaustiedote tietylle valm.nro. välille ja siten säädin vaihdetaan.
    Minulla mukana säädin ja takuu/huoltokirja. Pitää olla koko Moto? Hmm. kulkee heikosti ilman säädintä. No se on toinen tarina.
    Minun laite on rekisteröity 07/10 ja siten takuukin (24kk) on vielä voimassa vaikka se on oikeasti 09 malli.
    On minulla ko. mallin valmistenumerotkin mitä kyseinen kampanja koskee, vaan kun se muistilappu jäi töihin.
    Ps. Kampanja koskee myös joitakin 07&08 kymppejä. Niiden numeroita en ymmärtänyt ottaa mukaan
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  11. #3551
    Lainaa Yazaku kirjoitti Katso viesti
    Onko kenelläkään teistä kokemusta DynoJet stage 1 sarjasta, eli onko siintä mitään hyötyä, vai onko se vain rahan tuhlausta?
    Mulla oli aikoinaan japsikustomissa dynojetin suutinsarja. Aina sai hieman liikaa ainetta. Pyörässä oli suorat putket ja vapaavirtaussuodatin. Aikani värkättyä tilasin stormilta numeroa isommat pääsuuttimet ja laitoin ne vakio neulojen kanssa ja johan alkoi kulkemaan.

    Dynojetin sarjassa oli kolmea kokoa suuttimia ja säädettävät neulat. Joka suutinkoolla käytiin läpi kaikki neulan asennot, mutta ei ottanu toimiakseen.

    Joten omakohtaisen kokemuksen perusteella en suosittele.
  12. #3552
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Mulla oli aikoinaan japsikustomissa dynojetin suutinsarja. Aina sai hieman liikaa ainetta. Pyörässä oli suorat putket ja vapaavirtaussuodatin. Aikani värkättyä tilasin stormilta numeroa isommat pääsuuttimet ja laitoin ne vakio neulojen kanssa ja johan alkoi kulkemaan.

    Dynojetin sarjassa oli kolmea kokoa suuttimia ja säädettävät neulat. Joka suutinkoolla käytiin läpi kaikki neulan asennot, mutta ei ottanu toimiakseen.

    Joten omakohtaisen kokemuksen perusteella en suosittele.
    Kiitoksia vastauksesta.
    Pitää sitten hommata vakio suuttimet ja neulat.
    Pääasia että on kivaa.
    Nykyinen: Zygä...ou nou
    Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
    75m/s
  13. #3553
    Lainaa samurai81 kirjoitti Katso viesti
    Morjensta taas kaikille oikean pyörän omistajille!

    Huomasin takavilkun olevan paskana (edellinen omistaja vaihtanut halvat minivilkut). Ostin kunnolliset kellermanin micro 1000 led- vilkut. Mitä muuta tarvitsen, jotta saan vilkut huomenna asennettua ja toimimaan asiallisesti? tarvitsenko esim. tällaisen releen:

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...15v-1-100watt/

    vai kävisikö joku muukin halvempi rele esim. motonetistä?

    ja millaiset liittimet?

    Pyörä siis Vm2005 ja 6RR.

    Kiitos!
    http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/481900/0
    Motonetistä tuollainen vaan. Liittimet joutunee vaihtamaan, mut muuten todella simppeli asentaa. MUTTA jos sulla on ollut ledivilkut ennenkin paikallaan niin rele ilmeisesti jo vaihdettu tai sitten väliin on viritelty vastuksia?
    Viimeksi muokannut: Sprout; 13.04.2012 klo 17:33.
  14. #3554
    Kuinka paljon pitää purkaa 06 zx6r:stä, että saa sytytystulpat vaihdettua. Ainakin tankki ja ilmanputsari.

    Etupumppujen ja takaiskarien huolto on myös edessä ja kiinnostaisi tietää mitä olette noista maksaneet. Oma arvio asettuu 250-300€ väliin.
  15. #3555
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Kuinka paljon pitää purkaa 06 zx6r:stä, että saa sytytystulpat vaihdettua. Ainakin tankki ja ilmanputsari.

    Etupumppujen ja takaiskarien huolto on myös edessä ja kiinnostaisi tietää mitä olette noista maksaneet. Oma arvio asettuu 250-300€ väliin.
    Satula, tankki ja ilmanputsari, ei muuta.

    Jos pks seudulla asut, niin tuuppaa mopos tonne www.motoville.fi .
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #3556
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Satula, tankki ja ilmanputsari, ei muuta.

    Jos pks seudulla asut, niin tuuppaa mopos tonne www.motoville.fi .
    Kiitoksia taas kerran scuuballe. Asustelen napapiirin tuntumassa ja lähimmät huoltopaikat löytyy kemi-rovaniemi-sodankylä akselilta.
  17. #3557
    Moro. nyt se kortti on taskussa ja on tullu ajelua eilen nelisen tuntia ja tänään kolme. Pakko sanoo et parempaa valintaa en ois voinu tehdä kun hommasin 6r:n mallia 2004. Olisko ketään halukkaita lähtemään ajelee lauantaina pk seudulla? Oishan se kiva tutustua muihin motoristeihin.
  18. #3558
    Nyt on tulpat vaihdettu ja samalla huomasin venttiilikopasta lähtevien huohotusletkujen haprastuneen. Tuli vaihdettua molemmat pätkät. Tätä hommaa tehdessä tuli mieleen kawan suositus vaihtaa pensa letkut uusiin olikohan se neljän vuoden välein. Onko kukaan vaihdellu vai mennäänkö niin pitkään että alkaa kuseskelemaan.

    Samalla pyörä sai uuden akun ja gipro vaihdenäytön. Vielä pitäs clipari tangot, kahvanlämmittimet, uudet renkaat ja pro-oiler asentaa seuraavalla vapaalla.

    Kertokaas mitä rasvaa kannattaa laittaa pyöränakseleihin. Kelpaako vetonivelissä käytettävää molybdeenisulfidi rasva.
    Viimeksi muokannut: temetsu; 22.04.2012 klo 18:41.
  19. #3559
    Nyt kun on hirveät pelkotilat noiden desibelimittausten suhteen, niin ajattelin ostaa vakio vaimentimen valmiiksi varastoon (kunhan jostain löydän). Tartteeko tuo pyörä (vm.05 636) käydä säädättämässä sille vakio vaimentimelle sitten kun ja jos sen joudun vaihtamaan, nyt siinä on Devilin vaimennin tuplana. Se oli siinä valmiina kun ostin, joten en tiedä onko sitä säädetty samalla kun on vaihdettu, mutta eikös niin yleensä tehdä?? Siis tommonen, niitä on kaks vierekkäin. Mulla ei ole noita lyhyitä rosterisia pätkiä tossa päässä (DB-killereitä?).

  20. #3560
    Lainaa Tasis_MpT kirjoitti Katso viesti
    ajattelin ostaa vakio vaimentimen valmiiksi varastoon (kunhan jostain löydän)
    Pistin yvtä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #3561
    Lainaa Tasis_MpT kirjoitti Katso viesti
    Tartteeko tuo pyörä (vm.05 636) käydä säädättämässä sille vakio vaimentimelle sitten kun ja jos sen joudun vaihtamaan,
    Ei tarvi säädättää, mutta voit vaihtaa nollakartan sinne ihan itse. Et tarvi ku normi usb-piuhan siihen hommaan, ja tietty läppäri mopon luokse tai mopo tietokoneen luokse.
    Olettaen että puhe on Power Commander III USB :sta?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #3562
    Voisiko joku -06 636 omistaja (varmaa käy -05 myös) kertoa mitä tyyppikilvessä on desibelit ja kierrosluku?

    Oma mopo on 100km päässä vielä ja ihan mielenkiinnosta haluisin tietää mitä siihen on rustattu.

    Pieni pelko perseessä itelläkin noista melunmittauksista. Yoshin rs-5 slipari on kiinni eikä desibeleistä tietoakaan.. onko joku moista ehtinyt mittaamaan?


    636 -06
  23. #3563
    Lainaa Zip kirjoitti Katso viesti
    Pieni pelko perseessä itelläkin noista melunmittauksista. Yoshin rs-5 slipari on kiinni eikä desibeleistä tietoakaan.. onko joku moista ehtinyt mittaamaan?
    Sen verran osaan kertoa, että '05 636 sliparilla ja db-killerillä pääsee nipin napin Ahvenistolle, jossa meluraja on 95dB.
    Näin ainakin akran ja leovincen vaimentimilla.

    E: Mitattu 5500 rpm.
    Viimeksi muokannut: Laareppi; 27.04.2012 klo 19:46.
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  24. #3564
    96 db:tä 7000 r/min. Itellä samainen rs-5 slipari,
    ei taida mennä raameihin.
  25. #3565
    Lainaa sosits kirjoitti Katso viesti
    96 db:tä 7000 r/min. Itellä samainen rs-5 slipari,
    ei taida mennä raameihin.
    Eli 101db saisi mökää pitää jos lasketaan tuohon 96db se + 5

    Oivoi.. ei kyllä nappais alkaa e-hyväksyttyä putkea ostamaan ja säätämään sen kanssa.. sellanen 700e paukku tulis..


    636 -06
  26. #3566
    Lainaa Zip kirjoitti Katso viesti
    Oivoi.. ei kyllä nappais alkaa e-hyväksyttyä putkea ostamaan ja säätämään sen kanssa.. sellanen 700e paukku tulis..
    Mä voin myydä sulle lähes uuden vakiovaimentimen (ollut 2kk mopossa kiinni). Pistä yvtä jos kiinnostaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #3567
    Mitäs öljyä suosittelette etupumppuihin. Huollossa tarjosi 10w:tä, mutta manuaalissa puhutaan 5w:stä.

    6r -06
  28. #3568
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Mitäs öljyä suosittelette etupumppuihin. Huollossa tarjosi 10w:tä, mutta manuaalissa puhutaan 5w:stä.
    Riippuu siitä mikä se öljyn todellinen viskositetti on.
    Huoltomanuska sanoo
    Viscosity: SS05 or equivalent SAE 5W
    tarkottaen Showan SS05:sta joka on 15,9cSt@40C.

    Esim motonetistä löytyy motulin 5W joka on 20cSt@40C. Sitä mulla oli -05:ssa viimeks.
    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=59-3009
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #3569
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Mä voin myydä sulle lähes uuden vakiovaimentimen (ollut 2kk mopossa kiinni). Pistä yvtä jos kiinnostaa.
    Kyl mullaki vakiovaimennin on. Se vaa on nii oksettavan näköinen ja pitää samaa ääntä kuin ompelukone päätin ajella vanhalla Yoshilla kunnes käry käy


    636 -06
  30.  
  31. #3570
    Onko vm 04 rajoitettu, eli onko TRE:stä mitn iloa jos sellaisen laittaa?

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...re-kawasaki-2/
    KTM 1290 Super Duke R
Sivu: 119 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1969109117118119120121129 ... ViimeinenViimeinen