^^
Jalkatappien korotukseen löytyy Stormilta ja LSL:ltä paljon edullisempikin ratkaisu.
Tosin ei ehkä niin ratauskottava...
Tsekkaa kuvasto sivu 121
http://www.storm-motor.fi/luettelo/street2012/
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
bensaletkun ostaminen käytettynä kuullostaa jo todella kovanluokan sniiduilulta,ne on sitten käytettynä -04 kawaan 8v vanhoja ja sitämyöten aikas arveluttavia tapauksia.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Eli onko nyt näin että tilalle ei voi laittaa muuta kuin alkuperäisen.
Kukaan ei ole vastannut että miksi kumiletkun sisällä on muovia oleva putki.
ZX-6r -04
No tietenkin voi mitä tahansa sopivaa bensaletkua.
,vaikka joku täällä palstalla saattaa kyllä olla toista mieltä
Vaikka täältä joku sopiva
Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
Yritetään ensin omaa patenttia.
Lueskelin että nailonputkea käytetään bensalinjoissa.
ZX-6r -04
Oletteko ostaneet pro-oilerit tuolta http://www.pro-oiler.nl/store/. Voiko tuohon valita sopivan kokoisen öljysäiliön, vai onko jantterit suunnitelleet malliin sopivan setin. Ainoat fiksut paikat 06- mallissa olis kuskin penkin alla servomoottorin paikalle tai matkustajan penkin alle, kun ottaa työkalut pois.
Pitäs tänään laittaa tilaukseen.
Onkos kellään kokemuksia venhill jarruletkuista. Tuollaiset tilasin ja merkkinä tuntematon, mutta hintaakin vain 60€.
Pro-oileri tilattu ja odotellaan jos vaikka sais viikonlopulle asennettavaksi.
http://purkuosia.com/clip-korottava-50mm-p-168.html Tollasta tankoa olen ajatellu, mutta mahtuuko kääntymään, vai joutuuko dremelöimään katteita. Nostanee n.3-4cm.
Noissa vois olla mahollista asentaa ne siten ett noi tangot on etupamppujen takapuolella, jolloin saisit ajoasennosta entistä pystymmän.
Mä päinvastoin tarvitsin enemmän tilaa "alas ja eteen", joten käänsin kinkkikliparit "auki".
Maskasin etukatteen maalarinteipillä. Piirtelin nätit viivat. Vetäsin palat häsyrillä irti (joku pienihampainen metalliterä oli). Ja sit muotoon viimeistely karkeallaviilalla. Ja viimeistely hienohampaisella viilalla. Ja sit vasta teipit pois.
Nätti tuli: http://www.ip.fi/~scuuba/org/clip-ons/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Minulla on -06 zx6r ja olisi edessä 24tkm huolto. Virallisessa ohjelmassa ei ole venttiilien tarkastusta/säätöä vielä noilla kilometreillä vaan vasta 48tkm kohdalla. Mutta kuitenkin olen lukenut monesta paikasta että porukka silti teettää tuon tarkastuksen samalla ?
Onko sille tarvetta? Vai mennäänkö oman maun mukaan, rahasta ei ole homma kiinni
Mitä ovat tehneet -05 ja -06 omistajat ?
Jarruletkut vaihdettu ja ilmaus saatu hoidettua muutamien kirosanojen päätteeksi. Painoin nesteen alakautta säiliöön päin, mutta eipä poistunu ilmat, vaan kahva meni pohjaan ilman vastusta.
Kaveri tuli käymään tallilla ja ehdotti vanhanaikaista pumppaa/pidä/auki/kiinni/löysää menetelmää. Yllätyin aika totaalisesti kuinka hyvin ilmat lähti. Jarrukahva ei ole ollu koskaan noin jämäkkä.
Tuolla tyylillä onnistumiseen voi vaikuttaa se, että molemmille satuloille menee omat letkut kahvalta asti.
scuuban ilmaussarjassa ajatuksena on ilmeisesti kierrättää nestettä nipasta takaisin säiliöön. Estääkö se letkussa oleva neste ilman pääsyn järjestelmään silloin kun vapautat kahvan.
Juu, nimenomaan se nesteen kierrätys on se idea/ ja se ettei tarvi sitä surullista kahva-nippa-auki-kiinni*10...100 räpeltämistä.
Ts ku pistää paluuletkun nipasta säiliöön, ja aukaisee nippaa vain sen verran että neste kulkee. Niin kahvasta pumppaamalla neste liikkuu sen verran nopeasti systeemistä läpi, että ilmakuplat liikkuu nesteen mukana pois.
Tossa wanhassa kahva-nippa-auki-kiinni*10...100 räpeltämisessähän se ongelma nimenomaan on se, ett se neste liikkuu niin hitaasti ett ne ilmakuplat ui koko ajan vastavirtaan eli ylöspäin kohti jarrukahvaa siel jarruletkussa. Ja sen takia se ilmaaminen kestää niin kauan.
Kun yhen kerran kokeilee tota paluuletkusysteemiä, niin huomaa kuin helppo se on. Ja myöskin käyttämällä tommosta kunnolla läpinäkyvää letkua, huomaat mikä verran pikkukuplia sielä nesteessä on.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Saako tosta -04 luettua vikakoodit jotenkin kotikonstein? Sytty FI valo palamaan pienen kuperkeikan jälkeen.
Hyvää paikkaa saa myös ehdottaa mistä saa uusia katesarjoja nopeasti.![]()
ZX-6r -04