Sivu: 117 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1767107115116117118119127 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3481:stä 3510:een 4602:sta
  1. #3481
    ^^
    Jalkatappien korotukseen löytyy Stormilta ja LSL:ltä paljon edullisempikin ratkaisu.
    Tosin ei ehkä niin ratauskottava...
    Tsekkaa kuvasto sivu 121
    http://www.storm-motor.fi/luettelo/street2012/
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  2. #3482
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Ketjunvoitelija osco tai scottoiler 130-160€.
    Osta Pro-Oiler. Et kadu pätkääkään, vaikka se maksaakin vähä enemmän. Se vaan on paras.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #3483
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Auttakaas vähän tietämätöntä.
    Onko jokin tärkeä idea miksi bensapulta lähtevän letkun sisällä on toinen kovempi putki?
    Voiko rikkinäisen tilalle vaihtaa ihan vaan metritavarana saatavaa bensaletkua.
    Uusi alkuperäinen letku maksaa toista sataa joka on mielestäni liikaa 30cm letkunpätkästä.
    Pyörä siis ZX-6r -04.
    Ebaystä tai purkaamosta vastaava tilalle?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #3484
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Ebaystä tai purkaamosta vastaava tilalle?
    Purkaamoilta ei tunnu löytyvän. Ebaystä tilaaminen hankalaa ilman luottokorttia ja paypalia.
    ZX-6r -04
  5. #3485
    bensaletkun ostaminen käytettynä kuullostaa jo todella kovanluokan sniiduilulta,ne on sitten käytettynä -04 kawaan 8v vanhoja ja sitämyöten aikas arveluttavia tapauksia.
  6. #3486
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Purkaamoilta ei tunnu löytyvän. Ebaystä tilaaminen hankalaa ilman luottokorttia ja paypalia.
    Paypalia pystyy käyttämään myös silleen, ett luot sen paypaltilin ja siirrät sinne omalta tililtäs sen summan. Ts ei tarvi luottokorttii.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #3487
    Lainaa filtteri kirjoitti Katso viesti
    bensaletkun ostaminen käytettynä kuullostaa jo todella kovanluokan sniiduilulta,ne on sitten käytettynä -04 kawaan 8v vanhoja ja sitämyöten aikas arveluttavia tapauksia.
    Kuis usein sä uusit sun mopos bensaletkun uudella OEM osalla?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #3488
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Kuis usein sä uusit sun mopos bensaletkun uudella OEM osalla?
    ei ole vielä ollu mokomaan tarvetta mutta jos ilmenee niin en sitä letkua kyllä romikselta kysele kumi eioo ikuista nykybensa haurastuttaa noita letkuja ja vanhemmissa ei etanoli aikakauden vehkeissä varmaan paljon nopeemminkin.
  9. #3489
    Lainaa filtteri kirjoitti Katso viesti
    ei ole vielä ollu mokomaan tarvetta mutta jos ilmenee niin en sitä letkua kyllä romikselta kysele kumi eioo ikuista nykybensa haurastuttaa noita letkuja ja vanhemmissa ei etanoli aikakauden vehkeissä varmaan paljon nopeemminkin.
    Ok ok, mun mopossa on vaan yhden vuoden tuoreempi bensaletku, joten sun logiikalla se rupee oleen ens vuonna aika arveluttavaa tavaraa. Uskallankohan mä enää ens vuonna ajaa tolla mopolla, kun se rupee oleen vaarallinen. Hui kauheeta...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #3490
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Auttakaas vähän tietämätöntä.
    Onko jokin tärkeä idea miksi bensapulta lähtevän letkun sisällä on toinen kovempi putki?
    Voiko rikkinäisen tilalle vaihtaa ihan vaan metritavarana saatavaa bensaletkua.
    Uusi alkuperäinen letku maksaa toista sataa joka on mielestäni liikaa 30cm letkunpätkästä.
    Pyörä siis ZX-6r -04.

    Kerranhan se vain kirpasee. Myy jotain hyödytöntä esim. auto, niin saat pyörän kuntoon
  11. #3491
    Eli onko nyt näin että tilalle ei voi laittaa muuta kuin alkuperäisen.
    Kukaan ei ole vastannut että miksi kumiletkun sisällä on muovia oleva putki.
    ZX-6r -04
  12. #3492
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Eli onko nyt näin että tilalle ei voi laittaa muuta kuin alkuperäisen.
    Kukaan ei ole vastannut että miksi kumiletkun sisällä on muovia oleva putki.
    Kierrä rautakauppoja jne. läpi ja yritä löytää vastaavanlaista putkea tilalle. Ei kokeilemalla mitään menetä, tuskin tuollainen letkunpätkä paljoa maksaa?
    Signature
  13. #3493
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Eli onko nyt näin että tilalle ei voi laittaa muuta kuin alkuperäisen.
    Kukaan ei ole vastannut että miksi kumiletkun sisällä on muovia oleva putki.
    No tietenkin voi mitä tahansa sopivaa bensaletkua.
    ,vaikka joku täällä palstalla saattaa kyllä olla toista mieltä

    Vaikka täältä joku sopiva
    Katana-85 ,Blade-96, R1-2001,R1-2005,10r-06, Ratalelu zx-6r,GSXR 1000 K4 ratalaite , Triumph T595 ,Superbike zx10r -04,Triumph Daytona 675, Kawasaki zx6r 2011 kilpuri
  14. #3494
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Eli onko nyt näin että tilalle ei voi laittaa muuta kuin alkuperäisen.
    Kukaan ei ole vastannut että miksi kumiletkun sisällä on muovia oleva putki.
    Aivan täysin mutulla veikaten. Sen takia että se pysyis tietyssä muodossa/ siihen ei tulis taitoksia jotka vois estää normaalin virtauksen/ jotta se kulkis tiettyä reittiä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #3495
    Yritetään ensin omaa patenttia.
    Lueskelin että nailonputkea käytetään bensalinjoissa.
    ZX-6r -04
  16. #3496
    Oletteko ostaneet pro-oilerit tuolta http://www.pro-oiler.nl/store/. Voiko tuohon valita sopivan kokoisen öljysäiliön, vai onko jantterit suunnitelleet malliin sopivan setin. Ainoat fiksut paikat 06- mallissa olis kuskin penkin alla servomoottorin paikalle tai matkustajan penkin alle, kun ottaa työkalut pois.

    Pitäs tänään laittaa tilaukseen.
  17. #3497
    Onkos kellään kokemuksia venhill jarruletkuista. Tuollaiset tilasin ja merkkinä tuntematon, mutta hintaakin vain 60€.
  18. #3498
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Oletteko ostaneet pro-oilerit tuolta http://www.pro-oiler.nl/store/. Voiko tuohon valita sopivan kokoisen öljysäiliön, vai onko jantterit suunnitelleet malliin sopivan setin. Ainoat fiksut paikat 06- mallissa olis kuskin penkin alla servomoottorin paikalle tai matkustajan penkin alle, kun ottaa työkalut pois.

    Pitäs tänään laittaa tilaukseen.
    Sieltä juu. Servomoottorin eliminaattorin voi tehä ite, tai tilata valmiin palikan kympillä nimimerkki jarska lta. Nii saat sen tilan sille proilerille.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #3499
    Pro-oileri tilattu ja odotellaan jos vaikka sais viikonlopulle asennettavaksi.

    http://purkuosia.com/clip-korottava-50mm-p-168.html Tollasta tankoa olen ajatellu, mutta mahtuuko kääntymään, vai joutuuko dremelöimään katteita. Nostanee n.3-4cm.
  20. #3500
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    Tollasta tankoa olen ajatellu, mutta mahtuuko kääntymään, vai joutuuko dremelöimään katteita. Nostanee n.3-4cm.
    Noissa vois olla mahollista asentaa ne siten ett noi tangot on etupamppujen takapuolella, jolloin saisit ajoasennosta entistä pystymmän.

    Mä päinvastoin tarvitsin enemmän tilaa "alas ja eteen", joten käänsin kinkkikliparit "auki".
    Maskasin etukatteen maalarinteipillä. Piirtelin nätit viivat. Vetäsin palat häsyrillä irti (joku pienihampainen metalliterä oli). Ja sit muotoon viimeistely karkeallaviilalla. Ja viimeistely hienohampaisella viilalla. Ja sit vasta teipit pois.
    Nätti tuli: http://www.ip.fi/~scuuba/org/clip-ons/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #3501
    Talvihuollon yhteydessä tuli tehtyä hieman kasvojenkohotusta vanhukselle:

    Ennen

    Jälkeen

    Jälkeen 2
  22. #3502
    Minulla on -06 zx6r ja olisi edessä 24tkm huolto. Virallisessa ohjelmassa ei ole venttiilien tarkastusta/säätöä vielä noilla kilometreillä vaan vasta 48tkm kohdalla. Mutta kuitenkin olen lukenut monesta paikasta että porukka silti teettää tuon tarkastuksen samalla ?

    Onko sille tarvetta? Vai mennäänkö oman maun mukaan, rahasta ei ole homma kiinni

    Mitä ovat tehneet -05 ja -06 omistajat ?
  23. #3503
    Lainaa emp kirjoitti Katso viesti
    Minulla on -06 zx6r ja olisi edessä 24tkm huolto. Virallisessa ohjelmassa ei ole venttiilien tarkastusta/säätöä vielä noilla kilometreillä vaan vasta 48tkm kohdalla. Mutta kuitenkin olen lukenut monesta paikasta että porukka silti teettää tuon tarkastuksen samalla ?

    Onko sille tarvetta? Vai mennäänkö oman maun mukaan, rahasta ei ole homma kiinni

    Mitä ovat tehneet -05 ja -06 omistajat ?
    Jenkkiohjelmassa on 24tkm ja euro-ohjelmassa 48tkm.

    Jos ei rahasta oo kiinni, niin kyl ne venttiilivälykset kannattaa tarkistaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #3504
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Jenkkiohjelmassa on 24tkm ja euro-ohjelmassa 48tkm.

    Jos ei rahasta oo kiinni, niin kyl ne venttiilivälykset kannattaa tarkistaa.
    Mulla katottii noi just samallaisesta moposta. Ei ollu huomautettavaa.

    Tiedä silti.. kuullu melkosia tarinoita mite jotkut noita "tarkastaa" mut kai sitä senverra luottaa pitää ihmisii viel et uskoo et ne o katottu.. :P


    636 -06
  25. #3505
    Lainaa kupo_41 kirjoitti Katso viesti
    Talvihuollon yhteydessä tuli tehtyä hieman kasvojenkohotusta vanhukselle:

    Ennen

    Jälkeen

    Jälkeen 2

  26. #3506
    Lainaa Zip kirjoitti Katso viesti
    Mulla katottii noi just samallaisesta moposta. Ei ollu huomautettavaa.

    Tiedä silti.. kuullu melkosia tarinoita mite jotkut noita "tarkastaa" mut kai sitä senverra luottaa pitää ihmisii viel et uskoo et ne o katottu.. :P

    Joo eihän sitä ikinä tiedä, että tehdäänkö yhtään mitään ja saa vain hienon leiman vihkoon
  27. #3507
    Jarruletkut vaihdettu ja ilmaus saatu hoidettua muutamien kirosanojen päätteeksi. Painoin nesteen alakautta säiliöön päin, mutta eipä poistunu ilmat, vaan kahva meni pohjaan ilman vastusta.

    Kaveri tuli käymään tallilla ja ehdotti vanhanaikaista pumppaa/pidä/auki/kiinni/löysää menetelmää. Yllätyin aika totaalisesti kuinka hyvin ilmat lähti. Jarrukahva ei ole ollu koskaan noin jämäkkä.

    Tuolla tyylillä onnistumiseen voi vaikuttaa se, että molemmille satuloille menee omat letkut kahvalta asti.

    scuuban ilmaussarjassa ajatuksena on ilmeisesti kierrättää nestettä nipasta takaisin säiliöön. Estääkö se letkussa oleva neste ilman pääsyn järjestelmään silloin kun vapautat kahvan.
  28. #3508
    Lainaa temetsu kirjoitti Katso viesti
    scuuban ilmaussarjassa ajatuksena on ilmeisesti kierrättää nestettä nipasta takaisin säiliöön. Estääkö se letkussa oleva neste ilman pääsyn järjestelmään silloin kun vapautat kahvan.
    Juu, nimenomaan se nesteen kierrätys on se idea/ ja se ettei tarvi sitä surullista kahva-nippa-auki-kiinni*10...100 räpeltämistä.
    Ts ku pistää paluuletkun nipasta säiliöön, ja aukaisee nippaa vain sen verran että neste kulkee. Niin kahvasta pumppaamalla neste liikkuu sen verran nopeasti systeemistä läpi, että ilmakuplat liikkuu nesteen mukana pois.
    Tossa wanhassa kahva-nippa-auki-kiinni*10...100 räpeltämisessähän se ongelma nimenomaan on se, ett se neste liikkuu niin hitaasti ett ne ilmakuplat ui koko ajan vastavirtaan eli ylöspäin kohti jarrukahvaa siel jarruletkussa. Ja sen takia se ilmaaminen kestää niin kauan.

    Kun yhen kerran kokeilee tota paluuletkusysteemiä, niin huomaa kuin helppo se on. Ja myöskin käyttämällä tommosta kunnolla läpinäkyvää letkua, huomaat mikä verran pikkukuplia sielä nesteessä on.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #3509
    Saako tosta -04 luettua vikakoodit jotenkin kotikonstein? Sytty FI valo palamaan pienen kuperkeikan jälkeen.
    Hyvää paikkaa saa myös ehdottaa mistä saa uusia katesarjoja nopeasti.
    ZX-6r -04
  30.  
  31. #3510
    Lainaa Lelupete kirjoitti Katso viesti
    Saako tosta -04 luettua vikakoodit jotenkin kotikonstein? Sytty FI valo palamaan pienen kuperkeikan jälkeen.
    Hyvää paikkaa saa myös ehdottaa mistä saa uusia katesarjoja nopeasti.
    LÖyty ohjeet.
    ZX-6r -04
Sivu: 117 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1767107115116117118119127 ... ViimeinenViimeinen