Sivu: 106 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696104105106107108116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3151:stä 3180:een 4602:sta
  1. #3151
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,14:10) kirjoitti
    -05-06 omistajat; mitä teil on koneen lämmöt tasasessa 100kmh vauhissa näissä +20...+25-keleissä?
    100 km/h ja siitä ylöspäin n. 75-77

    80 km/h nousee n. 82-84

    Kaupungissa ponnahtaa sataseen ja äkkiä. Yli 102 ei ole vielä koskaan noussut, jopa tyhjäkäynnillä helteessä ruuhkassa. Jäähdytin lähtee pyörimään ilmeisesti 99 asteessa.
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  2. #3152
    Täällä lämmöt nousee 100km/h 70-85 ja syyläri on aika reilusti tukossa
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  3. #3153
    En tiedä auttaako tämä asiaan: "This device much like our popular Servo Buddy™ allows you to remove the secondary throttle plates, linkage, and motor assembly without any fault codes! Increased airflow and decreased weight means increased power and performance. Much like the Servo Buddy™, the assembly is replaced with a small electronic device featuring OEM connectors for simple plug and play installation.

    For best results, completely remove the secondary throttle plates, motor assembly, and all linkage. Plug holes in intake manifold (JB weld works great). Install the Throttle Buddy™, and get engine tuned with power commander, bazzaz, or similar fuel management tool to compensate for the increased airflow into the engine."

    Servobuddyn tuote. Olen tilaamassa omaan mopoon tuon kikkulan tässä nyt piakkoin.

    Nyt taitaapi olla kyseessä ihan ruiskun läppärungon viipottimista?

    Toi Servobuddyn tuote korvaa sen imuilman jonkun hässäkän???

    Emmää tiijjä mistään mitn...
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  4. #3154
    Lainaa (hessu75 @ Kesä. 01 2011,17:03) kirjoitti
    En tiedä auttaako tämä asiaan: "This device much like our popular Servo Buddy™ allows you to remove the secondary throttle plates, linkage, and motor assembly without any fault codes! Increased airflow and decreased weight means increased power and performance. Much like the Servo Buddy™, the assembly is replaced with a small electronic device featuring OEM connectors for simple plug and play installation.

    For best results, completely remove the secondary throttle plates, motor assembly, and all linkage. Plug holes in intake manifold (JB weld works great). Install the Throttle Buddy™, and get engine tuned with power commander, bazzaz, or similar fuel management tool to compensate for the increased airflow into the engine."

    Servobuddyn tuote. Olen tilaamassa omaan mopoon tuon kikkulan tässä nyt piakkoin.

    Nyt taitaapi olla kyseessä ihan ruiskun läppärungon viipottimista?

    Toi Servobuddyn tuote korvaa sen imuilman jonkun hässäkän???

    Emmää tiijjä mistään mitn...
    oiskos sivuille jotain linkkiä mistä kikkulan sais???
  5. #3155
    servobuddy.com
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  6. #3156
    Juu kiits... Taitaapi vain olla ettei oo yhteensopiva ton -03 kanssa.
  7. #3157
    Lainaa (Laareppi @ Kesä. 01 2011,15:38) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,14:10) kirjoitti
    -05-06 omistajat; mitä teil on koneen lämmöt tasasessa 100kmh vauhissa näissä +20...+25-keleissä?
    100 km/h ja siitä ylöspäin n. 75-77
    80 km/h nousee n. 82-84
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 01 2011,16:40) kirjoitti
    Täällä lämmöt nousee 100km/h 70-85 ja syyläri on aika reilusti tukossa
    Perkele, kai se on sit otettava syylari kokonaan irti ja yrittää taikoa se puhtaaks.
    Aattelinki ett lämmöt on turhan korkeet; vauhti ku vauhti niin lämpö "alle sata". *

    Muistelin ite menneitä aikoja ett ei toi kyl noi kuumana oo aikasemmin käyny. Muistelin kans jotai 7x lämpöjä.
    Ja joo, syylari on tukossa, vaikka sitä olen liuotinpesulla yrittäny pestä. Keskellä on raita jossa kenno on ~täysin ummessa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #3158
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 01 2011,14:16) kirjoitti
    Jep jep.... Läppärunko tuli purkaamolta pyörään ja iskettii virrat päälle siihen ni, ei perkele toimi ei. Nyt tosin aikailematta ainoastaan avaa läpät ja jää siihen asentoon eikä yritäkkään tehdä enää muuta... Oliskos kellään vinkkiä mistä hakea vikaa, vai onkos se nyt sitten se ecun boksi.... Eihän se commanderi voi vaikuttaa??? FI merkki valo palaa ja diagnostiikkakin toimii ja pyörä käy ja kukkuu??? *
    Ooks kaikki ilmanpaine (2 kpl) ja ilmanlämpö (1kpl) anturit + niiden liittimet ja johdot tarkastanu?

    PC vaikuttaa vaan ruiskuihin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #3159
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 01 2011,18:23) kirjoitti
    Juu kiits... Taitaapi vain olla ettei oo yhteensopiva ton -03 kanssa.
    Kato manuaaleista. Jos anturin ja servon voltti-arvot samat, niin menee?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #3160
    Lainaa kirjoitti
    Perkele, kai se on sit otettava syylari kokonaan irti ja yrittää taikoa se puhtaaks.
    Aattelinki ett lämmöt on turhan korkeet; vauhti ku vauhti niin lämpö "alle sata".

    Muistelin ite menneitä aikoja ett ei toi kyl noi kuumana oo aikasemmin käyny. Muistelin kans jotai 7x lämpöjä.
    Ja joo, syylari on tukossa, vaikka sitä olen liuotinpesulla yrittäny pestä. Keskellä on raita jossa kenno on ~täysin ummessa.
    Omani sain puhtaaksi bräkleenillä ja paineilmalla sekä taisin vettäkin suihkuttaa. Lopputuloksena täysin puhdas syyläri
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  11. #3161
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 01 2011,19:11) kirjoitti
    Omani sain puhtaaksi bräkleenillä ja paineilmalla sekä taisin vettäkin suihkuttaa. Lopputuloksena täysin puhdas syyläri
    Teikkö paikallaan vai irti?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #3162
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,20:29) kirjoitti
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 01 2011,19:11) kirjoitti
    Omani sain puhtaaksi bräkleenillä ja paineilmalla sekä taisin vettäkin suihkuttaa. Lopputuloksena täysin puhdas syyläri
    Teikkö paikallaan vai irti?
    Piti ottaa irti jotta sai "takaapäin" rassattua
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  13. #3163
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 02 2011,11:56) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,20:29) kirjoitti
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 01 2011,19:11) kirjoitti
    Omani sain puhtaaksi bräkleenillä ja paineilmalla sekä taisin vettäkin suihkuttaa. Lopputuloksena täysin puhdas syyläri
    Teikkö paikallaan vai irti?
    Piti ottaa irti jotta sai "takaapäin" rassattua
    Pitiks ilmanputsari irrottaa et sai syylarin irti?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #3164
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 03 2011,18:59) kirjoitti
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 02 2011,11:56) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,20:29) kirjoitti
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 01 2011,19:11) kirjoitti
    Omani sain puhtaaksi bräkleenillä ja paineilmalla sekä taisin vettäkin suihkuttaa. Lopputuloksena täysin puhdas syyläri
    Teikkö paikallaan vai irti?
    Piti ottaa irti jotta sai "takaapäin" rassattua
    Pitiks ilmanputsari irrottaa et sai syylarin irti?
    ei tarvitse.syylärin saa irti ottamalla sivukatteet pois.myös takaisinlaitto onnistuu suht hyvin.

    Tosin jos aiot myös vaihtaa kaiken jäähdytin-nesteen,joudut purkamaan ainakin tankin jotta saat sen säiliön sieltä pois.

    Itse olin laiska ja purin ainoastaan vain sivukatteet - valutin nesteet pois - pesin/huuhtelin - laitoin takas - uudet mehut sisään - käytin koneen lämpimäksi jonka jälkeen tarkistin vielä nesteen määrän ja sitten kowwaa ajoa



    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  15. #3165
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,18:33) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 01 2011,14:16) kirjoitti
    Jep jep.... Läppärunko tuli purkaamolta pyörään ja iskettii virrat päälle siihen ni, ei perkele toimi ei. Nyt tosin aikailematta ainoastaan avaa läpät ja jää siihen asentoon eikä yritäkkään tehdä enää muuta... Oliskos kellään vinkkiä mistä hakea vikaa, vai onkos se nyt sitten se ecun boksi.... Eihän se commanderi voi vaikuttaa??? FI merkki valo palaa ja diagnostiikkakin toimii ja pyörä käy ja kukkuu??? *
    Ooks kaikki ilmanpaine (2 kpl) ja ilmanlämpö (1kpl) anturit + niiden liittimet ja johdot tarkastanu?

    PC vaikuttaa vaan ruiskuihin.
    Tarkoitatkos tuolla ilmanlämpöanturilla sitä mikä on ilmanputsari kotelon kannessa? Sen ei pitäisi vaikuttaa, läppien startti sekvenssiin. Vai vaikuttaako? Kyllä se tais mennä ecun tilailuks kuitenkin, että saa ton ruoskan ajoon jo pikkuhiljaa.
  16. #3166
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 04 2011,11:40) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,18:33) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 01 2011,14:16) kirjoitti
    Jep jep.... Läppärunko tuli purkaamolta pyörään ja iskettii virrat päälle siihen ni, ei perkele toimi ei. Nyt tosin aikailematta ainoastaan avaa läpät ja jää siihen asentoon eikä yritäkkään tehdä enää muuta... Oliskos kellään vinkkiä mistä hakea vikaa, vai onkos se nyt sitten se ecun boksi.... Eihän se commanderi voi vaikuttaa??? FI merkki valo palaa ja diagnostiikkakin toimii ja pyörä käy ja kukkuu??? *
    Ooks kaikki ilmanpaine (2 kpl) ja ilmanlämpö (1kpl) anturit + niiden liittimet ja johdot tarkastanu?

    PC vaikuttaa vaan ruiskuihin.
    Tarkoitatkos tuolla ilmanlämpöanturilla sitä mikä on ilmanputsari kotelon kannessa? Sen ei pitäisi vaikuttaa, läppien startti sekvenssiin. * Vai vaikuttaako? Kyllä se tais mennä ecun tilailuks kuitenkin, että saa ton ruoskan ajoon jo pikkuhiljaa.
    Juu sitä anturii tarkotin.

    Mä vaan mutuilin, että ecu varmaankin laskee kaikkien antureiden datan perusteella jonkin arvon mihin se noi subthrottle-läpät asettaa, ja jos joku tai jotku anturit antaa virheellisiä arvoja, niin se vaikuttaa noiden läppien asentoon.

    Tossa kun katon oman -05 subthrottle läppien toimintaa, niin kun pistää virrat päälle, niin ne menee täysin auki-asentoon, ja sit aavistuksen kiinnippäin ja jää siihen. (eli sun mopo toimii nyt ihan ok?)
    Ja sitten kun starttaa koneen, ja kone käynnistyy, niin ne subthrottleläpät alkaa "säätämään tyhjäkäyntikierroslukua".
    Ja kun sammuttaa koneen, niin läpät menee kiinni.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #3167
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 04 2011,14:29) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 04 2011,11:40) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,18:33) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Kesä. 01 2011,14:16) kirjoitti
    Jep jep.... Läppärunko tuli purkaamolta pyörään ja iskettii virrat päälle siihen ni, ei perkele toimi ei. Nyt tosin aikailematta ainoastaan avaa läpät ja jää siihen asentoon eikä yritäkkään tehdä enää muuta... Oliskos kellään vinkkiä mistä hakea vikaa, vai onkos se nyt sitten se ecun boksi.... Eihän se commanderi voi vaikuttaa??? FI merkki valo palaa ja diagnostiikkakin toimii ja pyörä käy ja kukkuu??? *
    Ooks kaikki ilmanpaine (2 kpl) ja ilmanlämpö (1kpl) anturit + niiden liittimet ja johdot tarkastanu?

    PC vaikuttaa vaan ruiskuihin.
    Tarkoitatkos tuolla ilmanlämpöanturilla sitä mikä on ilmanputsari kotelon kannessa? Sen ei pitäisi vaikuttaa, läppien startti sekvenssiin. * Vai vaikuttaako? Kyllä se tais mennä ecun tilailuks kuitenkin, että saa ton ruoskan ajoon jo pikkuhiljaa.
    Juu sitä anturii tarkotin.

    Mä vaan mutuilin, että ecu varmaankin laskee kaikkien antureiden datan perusteella jonkin arvon mihin se noi subthrottle-läpät asettaa, ja jos joku tai jotku anturit antaa virheellisiä arvoja, niin se vaikuttaa noiden läppien asentoon.

    Tossa kun katon oman -05 subthrottle läppien toimintaa, niin kun pistää virrat päälle, niin ne menee täysin auki-asentoon, ja sit aavistuksen kiinnippäin ja jää siihen. (eli sun mopo toimii nyt ihan ok?)
    Ja sitten kun starttaa koneen, ja kone käynnistyy, niin ne subthrottleläpät alkaa "säätämään tyhjäkäyntikierroslukua".
    Ja kun sammuttaa koneen, niin läpät menee kiinni.
    Eip... Se avaa ne vaan kerran ja jää siihen eli kun ne ovat auki niin se ei tee enää sitä testausta. Minkä se pitäis tehdä joka kerta, kun kääntää virrat päälle. Normaali toiminta ois käsittääkseni sulkea kerran kokonaan--->aueta kokonaan ja sitten mennä esi-ohjelmoituun orkkis positioon.
  18. #3168
    Moro!

    Tuli tuossa itsein hommattua eilen -01 ZX-6R Olis sellanen ongelma nyt vaan, että kaverinkin pitäs pyörällä ajaa ja hänellä on pituutta n.160cm. Tällä hetkellä varpaat tavottaa just maahan, mut mitä veikattee jos ostas nämä:

    http://www.dragrace.fi/catalog....d=12133

    niin yltäsköhän jo vähän paremmin? Kiitoksia jos joku viitsi vähän neuvoa.
  19. #3169
    Poketopi: löytyy ylimääränen kittiecu, jos kiinnostaa. Tässä erilainen nollakartta, eli lisää sytkäennakkoa + enemmän soppaa yläkierroksilla. Huhujen mukaan erilaiset kartat myös noille apukaasuläpille. Pistä yv jos kiinnostaa, hinta pitäs olla ihan kohtuullinen...
    Itekkin aikanaan korjasin tuon samaisen vian laittamalla kitti-ecun.
    '03 ZX6R
  20. #3170
    Lainaa (markketo @ Kesä. 06 2011,10:53) kirjoitti
    Poketopi: löytyy ylimääränen kittiecu, jos kiinnostaa. Tässä erilainen nollakartta, eli lisää sytkäennakkoa + enemmän soppaa yläkierroksilla. Huhujen mukaan erilaiset kartat myös noille apukaasuläpille. Pistä yv jos kiinnostaa, hinta pitäs olla ihan kohtuullinen...
    Itekkin aikanaan korjasin tuon samaisen vian laittamalla kitti-ecun.
    Jep laittelin yv:tä.... Muistatkos millä kierroksilla lähtee eriämään onko +8krpm or what? Tolla kitti-eculla on kyl saatu ihan kivoja lukemia takapyörältä.
  21. #3171
    Tuore motoristi ja samalla zx-6r omistaja ilmoittautuu.
    Eli kortti ollut takussa ~3viikkoa ja viime torstaina tuli ostettua ensimmäinen pyörä. Kyseessä siis punainen zx-6r -99.

    Ainut miinus alkuperäinen kilpiteline + vilkut
    Sen verran tutkin asiaa, että ilmeisesti kilpiteline lähtee pois vain raa'asti leikkaamalla vanha pois? Minkälaisia virityksiä muut ko. vuosimallin omistaja ovat tehneet?

    - Juho
  22. #3172
    Mitä nopsaan tuota mallia kuvista katsoneena, pääset tosiaan sen "verikauhan" dremelöimään.

    Leikkaa sitä linjaa pitkin, mitä itse tahdot jättää orkkista sisäloksua sinne persuksen alle.

    Itse tein vastaavan leikkelyn omaan Rexiin niin, että leikkasin koko sisäloksun niin paljon, että ei sivuprofiilista näy yhtään sitä sisäloksua.
    Joutui kylläkin silloin askartelemaan alumiinilevystä sisäloksuun paikkapalan, koska väkisin lähti sisäloksun pohjaakin.

    Sitten vain ihan mikä tahansa siisti pieni yleismallinen kilpiteline, tai taittelet itse oman tyylisen.

    Helppo prokkis minusta.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  23. #3173
    Eli ei sitten muuta kuin dremeli laulamaan.
    Täytynee vielä sopivat minivilkut käydä stormilta hakemassa.
  24. #3174
    Minkälaista kilpitelinettä ootte 2005-2006 zx-6r vaihtanu? Itellä yoshimuran rs-5 slipari. Ja sen mukana tullu kilpiteline hajos, murtui toiselta puole taite kohdasta. Onko joku taiteillut kilven kiinni samasta millä koko slipari on kiinni pyörässä?
    Nyt Kawasaki ZX-10R -04(yoshimuran koko putkisto, powercommander ja vaihdenöyttö)
    Ennen. Kawasaki ZX-6R -05(yoshimuran slipari + katti pois)
  25. #3175
    Lainaa (Ylkka @ Kesä. 07 2011,18:49) kirjoitti
    Minkälaista kilpitelinettä ootte 2005-2006 zx-6r vaihtanu? Itellä yoshimuran rs-5 slipari. Ja sen mukana tullu kilpiteline hajos, murtui toiselta puole taite kohdasta. Onko joku taiteillut kilven kiinni samasta millä koko slipari on kiinni pyörässä?
    Ite taiteilin pellistä aluks uuden sliparin myötä, mutta ei ollut hyvä. Sitten ostin Zip:ltä, enkä nyt muista mistä hän oli sen tilannut. Kannattaa ehkä ite tehä "muotti" vaikka pahvista ja viedä johki levypajalle ja tiedustella mitä maksais *

    Omasta tuli loppujen lopuks tän näkönen 06vihree
    636
    Kawasaki ZX-6R 06
  26. #3176
    Lainaa (Ylkka @ Kesä. 07 2011,18:49) kirjoitti
    Minkälaista kilpitelinettä ootte 2005-2006 zx-6r vaihtanu?
    Mulla on kiinni tuollainen, Saksasta. Ei löydy vehkeitä tai skillsejä tekemään itse, eikä toi nyt paljoa maksanutkaan. Plussana vielä se, että siinä on paikka alkuperäiselle rekkarivalolle, eipä pääse skoudet valittamaan siitäkään.

    Pyörässä kiinni Leovincen slipari (+ teline) ja orkkisvilkut, näyttää tältä...

    Kuva_1
    Kuva_2
    Kuva_3
    Kuva_4
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  27. #3177
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 03 2011,23:33) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 03 2011,18:59) kirjoitti
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 02 2011,11:56) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2011,20:29) kirjoitti
    Lainaa (soherrys @ Kesä. 01 2011,19:11) kirjoitti
    Omani sain puhtaaksi bräkleenillä ja paineilmalla sekä taisin vettäkin suihkuttaa. Lopputuloksena täysin puhdas syyläri
    Teikkö paikallaan vai irti?
    Piti ottaa irti jotta sai "takaapäin" rassattua
    Pitiks ilmanputsari irrottaa et sai syylarin irti?
    ei tarvitse.syylärin saa irti ottamalla sivukatteet pois.myös takaisinlaitto onnistuu suht hyvin.
    ...on ky satana oikei insinööri ollu tekemässä tota kiinnikehelvettiä... Ei pelkästää se syylari, vaan ne kaikki muut.

    Tiskiharjaa ja pinelinee lähes raakana. Tuli puhasta.
    Tosin edes paineilmalla ei saa kaikkia murusia pois kennon väleistä.
    Ei jaksais alkaa kaikkii 5000 väliä yksitellen tökkimään tikulla auki...

    Lainaa kirjoitti
    Tosin jos aiot myös vaihtaa kaiken jäähdytin-nesteen,joudut purkamaan ainakin tankin jotta saat sen säiliön sieltä pois.
    Ei tarvi, jos pistää painella letkusta vettä sinne, niin tulee toisesta letkusta pihalle. Läpihuuhtelu.
    Samoin kaikki muut letkut, öljyjäähy, lohko, jne.

    Lainaa kirjoitti
    Itse olin laiska ja purin ainoastaan vain sivukatteet - valutin nesteet pois - pesin/huuhtelin - laitoin takas - uudet mehut sisään - käytin koneen lämpimäksi jonka jälkeen tarkistin vielä nesteen määrän ja sitten kowwaa ajoa *
    Huomenna kasaan, vesi ja waterwetteri, ja sit testaamaan.
    Seuraavaks sit vaihtamaan termarii jos lämmöt ei oo maantiellä 7x...
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #3178
    Pärkele. Taitaa mennä termarikin vaihtoon. Nyt +30 kelissä ja tasasta 100kmh niin lämmöt ~+90..95.

    Mites muilla -05 omistajilla tässä kelissä?

    Edit:
    Voihan vinetto, termarikin toimii ok. Testasin kattilassa & lämpömittarilla.
    No, seuraavaks vesipumppu auki.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #3179
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 10 2011,14:49) kirjoitti
    Pärkele. Taitaa mennä termarikin vaihtoon. Nyt +30 kelissä ja tasasta 100kmh niin lämmöt ~+90..95.

    Mites muilla -05 omistajilla tässä kelissä?
    Ei ihan noin lämpimänä pitäis vissiin käydä... Mulla kun nousee seisoskelussa 100 asteeseen niin alkaa se jo 70km/h vauhdissa jäähtyä selvästi, ~80 pintaan.

    Kilsoja mopedissa 23000 eikä huoltojen lisäksi muuta tehty kuin suodattimia vaihdettu.
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  30.  
  31. #3180
    Lainaa (Laareppi @ Kesä. 10 2011,18:01) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 10 2011,14:49) kirjoitti
    Pärkele. Taitaa mennä termarikin vaihtoon. Nyt +30 kelissä ja tasasta 100kmh niin lämmöt ~+90..95.

    Mites muilla -05 omistajilla tässä kelissä?
    Ei ihan noin lämpimänä pitäis vissiin käydä... Mulla kun nousee seisoskelussa 100 asteeseen niin alkaa se jo 70km/h vauhdissa jäähtyä selvästi, ~80 pintaan.

    Kilsoja mopedissa 23000 eikä huoltojen lisäksi muuta tehty kuin suodattimia vaihdettu.
    Mulla oli 6ärrällä näillä keleillä 100km/h 75-80 lämmöt.Mut nyt huomasin kympissä et siinä oli levitetty vähän syyläriä avonaisemmaks ja hitto että jäähtyy hyvin,tosin liikennevaloissa pitkään jos joutuu seisoskelee nostaa mulla kympissäkin 104-108 lämnmöt
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
Sivu: 106 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 65696104105106107108116 ... ViimeinenViimeinen