100 km/h ja siitä ylöspäin n. 75-77(scuuba @ Kesä. 01 2011,14:10) kirjoitti
80 km/h nousee n. 82-84
Kaupungissa ponnahtaa sataseen ja äkkiä. Yli 102 ei ole vielä koskaan noussut, jopa tyhjäkäynnillä helteessä ruuhkassa. Jäähdytin lähtee pyörimään ilmeisesti 99 asteessa.
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Täällä lämmöt nousee 100km/h 70-85 ja syyläri on aika reilusti tukossa
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
En tiedä auttaako tämä asiaan: "This device much like our popular Servo Buddy™ allows you to remove the secondary throttle plates, linkage, and motor assembly without any fault codes! Increased airflow and decreased weight means increased power and performance. Much like the Servo Buddy™, the assembly is replaced with a small electronic device featuring OEM connectors for simple plug and play installation.
For best results, completely remove the secondary throttle plates, motor assembly, and all linkage. Plug holes in intake manifold (JB weld works great). Install the Throttle Buddy™, and get engine tuned with power commander, bazzaz, or similar fuel management tool to compensate for the increased airflow into the engine."
Servobuddyn tuote. Olen tilaamassa omaan mopoon tuon kikkulan tässä nyt piakkoin.
Nyt taitaapi olla kyseessä ihan ruiskun läppärungon viipottimista?
Toi Servobuddyn tuote korvaa sen imuilman jonkun hässäkän???
Emmää tiijjä mistään mitn...
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
oiskos sivuille jotain linkkiä mistä kikkulan sais???(hessu75 @ Kesä. 01 2011,17:03) kirjoitti
servobuddy.com![]()
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
(Laareppi @ Kesä. 01 2011,15:38) kirjoitti
Perkele, kai se on sit otettava syylari kokonaan irti ja yrittää taikoa se puhtaaks.(soherrys @ Kesä. 01 2011,16:40) kirjoitti
Aattelinki ett lämmöt on turhan korkeet; vauhti ku vauhti niin lämpö "alle sata". *
Muistelin ite menneitä aikoja ett ei toi kyl noi kuumana oo aikasemmin käyny. Muistelin kans jotai 7x lämpöjä.
Ja joo, syylari on tukossa, vaikka sitä olen liuotinpesulla yrittäny pestä. Keskellä on raita jossa kenno on ~täysin ummessa.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ooks kaikki ilmanpaine (2 kpl) ja ilmanlämpö (1kpl) anturit + niiden liittimet ja johdot tarkastanu?(poketopi @ Kesä. 01 2011,14:16) kirjoitti
PC vaikuttaa vaan ruiskuihin.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kato manuaaleista. Jos anturin ja servon voltti-arvot samat, niin menee?(poketopi @ Kesä. 01 2011,18:23) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Omani sain puhtaaksi bräkleenillä ja paineilmalla sekä taisin vettäkin suihkuttaa. Lopputuloksena täysin puhdas syylärikirjoitti
![]()
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Teikkö paikallaan vai irti?(soherrys @ Kesä. 01 2011,19:11) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Piti ottaa irti jotta sai "takaapäin" rassattua(scuuba @ Kesä. 01 2011,20:29) kirjoitti
![]()
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Pitiks ilmanputsari irrottaa et sai syylarin irti?(soherrys @ Kesä. 02 2011,11:56) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
ei tarvitse.syylärin saa irti ottamalla sivukatteet pois.myös takaisinlaitto onnistuu suht hyvin.(scuuba @ Kesä. 03 2011,18:59) kirjoitti
Tosin jos aiot myös vaihtaa kaiken jäähdytin-nesteen,joudut purkamaan ainakin tankin jotta saat sen säiliön sieltä pois.
Itse olin laiska ja purin ainoastaan vain sivukatteet - valutin nesteet pois - pesin/huuhtelin - laitoin takas - uudet mehut sisään - käytin koneen lämpimäksi jonka jälkeen tarkistin vielä nesteen määrän ja sitten kowwaa ajoa
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Tarkoitatkos tuolla ilmanlämpöanturilla sitä mikä on ilmanputsari kotelon kannessa? Sen ei pitäisi vaikuttaa, läppien startti sekvenssiin.(scuuba @ Kesä. 01 2011,18:33) kirjoitti
Vai vaikuttaako? Kyllä se tais mennä ecun tilailuks kuitenkin, että saa ton ruoskan ajoon jo pikkuhiljaa.
Juu sitä anturii tarkotin.(poketopi @ Kesä. 04 2011,11:40) kirjoitti
Mä vaan mutuilin, että ecu varmaankin laskee kaikkien antureiden datan perusteella jonkin arvon mihin se noi subthrottle-läpät asettaa, ja jos joku tai jotku anturit antaa virheellisiä arvoja, niin se vaikuttaa noiden läppien asentoon.
Tossa kun katon oman -05 subthrottle läppien toimintaa, niin kun pistää virrat päälle, niin ne menee täysin auki-asentoon, ja sit aavistuksen kiinnippäin ja jää siihen. (eli sun mopo toimii nyt ihan ok?)
Ja sitten kun starttaa koneen, ja kone käynnistyy, niin ne subthrottleläpät alkaa "säätämään tyhjäkäyntikierroslukua".
Ja kun sammuttaa koneen, niin läpät menee kiinni.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Eip... Se avaa ne vaan kerran ja jää siihen eli kun ne ovat auki niin se ei tee enää sitä testausta. Minkä se pitäis tehdä joka kerta, kun kääntää virrat päälle. Normaali toiminta ois käsittääkseni sulkea kerran kokonaan--->aueta kokonaan ja sitten mennä esi-ohjelmoituun orkkis positioon.(scuuba @ Kesä. 04 2011,14:29) kirjoitti
Moro!
Tuli tuossa itsein hommattua eilen -01 ZX-6ROlis sellanen ongelma nyt vaan, että kaverinkin pitäs pyörällä ajaa ja hänellä on pituutta n.160cm. Tällä hetkellä varpaat tavottaa just maahan, mut mitä veikattee jos ostas nämä:
http://www.dragrace.fi/catalog....d=12133
niin yltäsköhän jo vähän paremmin? Kiitoksia jos joku viitsi vähän neuvoa.![]()
Poketopi: löytyy ylimääränen kittiecu, jos kiinnostaa. Tässä erilainen nollakartta, eli lisää sytkäennakkoa + enemmän soppaa yläkierroksilla. Huhujen mukaan erilaiset kartat myös noille apukaasuläpille. Pistä yv jos kiinnostaa, hinta pitäs olla ihan kohtuullinen...
Itekkin aikanaan korjasin tuon samaisen vian laittamalla kitti-ecun.![]()
'03 ZX6R
Jep laittelin yv:tä.... Muistatkos millä kierroksilla lähtee eriämään onko +8krpm or what? Tolla kitti-eculla on kyl saatu ihan kivoja lukemia takapyörältä.(markketo @ Kesä. 06 2011,10:53) kirjoitti
Tuore motoristi ja samalla zx-6r omistaja ilmoittautuu.
Eli kortti ollut takussa ~3viikkoa ja viime torstaina tuli ostettua ensimmäinen pyörä. Kyseessä siis punainen zx-6r -99.
Ainut miinus alkuperäinen kilpiteline + vilkut
Sen verran tutkin asiaa, että ilmeisesti kilpiteline lähtee pois vain raa'asti leikkaamalla vanha pois? Minkälaisia virityksiä muut ko. vuosimallin omistaja ovat tehneet?
- Juho
Mitä nopsaan tuota mallia kuvista katsoneena, pääset tosiaan sen "verikauhan" dremelöimään.
Leikkaa sitä linjaa pitkin, mitä itse tahdot jättää orkkista sisäloksua sinne persuksen alle.
Itse tein vastaavan leikkelyn omaan Rexiin niin, että leikkasin koko sisäloksun niin paljon, että ei sivuprofiilista näy yhtään sitä sisäloksua.
Joutui kylläkin silloin askartelemaan alumiinilevystä sisäloksuun paikkapalan, koska väkisin lähti sisäloksun pohjaakin.
Sitten vain ihan mikä tahansa siisti pieni yleismallinen kilpiteline, tai taittelet itse oman tyylisen.
Helppo prokkis minusta.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Eli ei sitten muuta kuin dremeli laulamaan.
Täytynee vielä sopivat minivilkut käydä stormilta hakemassa.
Minkälaista kilpitelinettä ootte 2005-2006 zx-6r vaihtanu? Itellä yoshimuran rs-5 slipari. Ja sen mukana tullu kilpiteline hajos, murtui toiselta puole taite kohdasta. Onko joku taiteillut kilven kiinni samasta millä koko slipari on kiinni pyörässä?
Nyt Kawasaki ZX-10R -04(yoshimuran koko putkisto, powercommander ja vaihdenöyttö)
Ennen. Kawasaki ZX-6R -05(yoshimuran slipari + katti pois)
Ite taiteilin pellistä aluks uuden sliparin myötä, mutta ei ollut hyvä. Sitten ostin Zip:ltä, enkä nyt muista mistä hän oli sen tilannut. Kannattaa ehkä ite tehä "muotti" vaikka pahvista ja viedä johki levypajalle ja tiedustella mitä maksais *(Ylkka @ Kesä. 07 2011,18:49) kirjoitti
Omasta tuli loppujen lopuks tän näkönen 06vihree
636
Kawasaki ZX-6R 06
Mulla on kiinni tuollainen, Saksasta. Ei löydy vehkeitä tai skillsejä tekemään itse, eikä toi nyt paljoa maksanutkaan. Plussana vielä se, että siinä on paikka alkuperäiselle rekkarivalolle, eipä pääse skoudet valittamaan siitäkään.(Ylkka @ Kesä. 07 2011,18:49) kirjoitti
Pyörässä kiinni Leovincen slipari (+ teline) ja orkkisvilkut, näyttää tältä...
Kuva_1
Kuva_2
Kuva_3
Kuva_4
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
...on ky satana oikei insinööri ollu tekemässä tota kiinnikehelvettiä... Ei pelkästää se syylari, vaan ne kaikki muut.(soherrys @ Kesä. 03 2011,23:33) kirjoitti
Tiskiharjaa ja pinelinee lähes raakana. Tuli puhasta.
Tosin edes paineilmalla ei saa kaikkia murusia pois kennon väleistä.
Ei jaksais alkaa kaikkii 5000 väliä yksitellen tökkimään tikulla auki...
Ei tarvi, jos pistää painella letkusta vettä sinne, niin tulee toisesta letkusta pihalle. Läpihuuhtelu.kirjoitti
Samoin kaikki muut letkut, öljyjäähy, lohko, jne.
Huomenna kasaan, vesi ja waterwetteri, ja sit testaamaan.kirjoitti
Seuraavaks sit vaihtamaan termarii jos lämmöt ei oo maantiellä 7x...
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Pärkele. Taitaa mennä termarikin vaihtoon. Nyt +30 kelissä ja tasasta 100kmh niin lämmöt ~+90..95.
Mites muilla -05 omistajilla tässä kelissä?
Edit:
Voihan vinetto, termarikin toimii ok. Testasin kattilassa & lämpömittarilla.
No, seuraavaks vesipumppu auki.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ei ihan noin lämpimänä pitäis vissiin käydä... Mulla kun nousee seisoskelussa 100 asteeseen niin alkaa se jo 70km/h vauhdissa jäähtyä selvästi, ~80 pintaan.(scuuba @ Kesä. 10 2011,14:49) kirjoitti
Kilsoja mopedissa 23000 eikä huoltojen lisäksi muuta tehty kuin suodattimia vaihdettu.
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Mulla oli 6ärrällä näillä keleillä 100km/h 75-80 lämmöt.Mut nyt huomasin kympissä et siinä oli levitetty vähän syyläriä avonaisemmaks ja hitto että jäähtyy hyvin,tosin liikennevaloissa pitkään jos joutuu seisoskelee nostaa mulla kympissäkin 104-108 lämnmöt(Laareppi @ Kesä. 10 2011,18:01) kirjoitti
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05