Sivu: 105 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595103104105106107115 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3121:stä 3150:een 4602:sta
  1. #3121

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (scuuba @ Touko. 20 2011,00:02) kirjoitti
    Lainaa (Syke @ Touko. 19 2011,21:50) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Touko. 19 2011,19:28) kirjoitti
    Noist hinnoist:
    Ostin 15.3. ebayn kautta kaks (420 ja 460mm) goodridgen jarruletkuu briteistä: 24e kuluineen.
    Ja neljä banjoo jenkeistä: 22 euroo.
    Ts yht 23e per letku banjoineen.

    Yllättävän paljon voi vituttaa tilanne jossa ei voi säätää jalkatappeja eikä säätää perän korkeutta, koska jarruletku on liian lyhyt.
    Mut eipä vituta enää. :]
    Kuinka pitkät oli toimitusajat?Ilmeisesti tuli sitten kasaan ruuvattavilla banjoilla?
    Toimitusaika oli viikko-pari.
    Joo, ruuvattavilla banjoilla.
    Kannattaa olla kuolellinen tuollaisten banjoliitosten kanssa. Olen joskus aikanaan nähnyt mitä tapahtuu kun radalla tuollainen liitos pettää...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  2. #3122
    Lainaa (MadMan @ Touko. 24 2011,11:54) kirjoitti
    Kylmään renkaaseen nämä paineet, oletan.
    Luultavasti, mä en ainakaan omista lämppäreitä.
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  3. #3123
    Lainaa (Goofy S @ Touko. 23 2011,23:54) kirjoitti
    Scuuba saattaa olla oikeassa. Vuoto pakokäyrissä antaa hyvin ilkeän ja harhaanjohtavan metallisen äänen.

    Kerrothan kun ongelma ja sen rakaisu on löytynyt.
    Aijaa, kiitos tiedosta! Nojoo olen noin 80% varmaa ettei ääni tule vuotavasta pakoputkesta vaan jostain ihan muualta, mutta selvitetään asiaa heti kun pääsee takas pyörän luokse!
    ZX-6r -04
  4. #3124
    Lainaa (Laareppi @ Touko. 24 2011,15:00) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Touko. 24 2011,11:54) kirjoitti
    Kylmään renkaaseen nämä paineet, oletan.
    Luultavasti, mä en ainakaan omista lämppäreitä.
    Renkaat lämpiää myös ajamalla. Paineissa on huomattava ero kylmänä ja setin jälkeen mitattaessa. Tahdoin vaan tarkentaa ettei tule virheitä. Ite oon käyttäny just noita paineita "lähtöpaineina" kylmään renkaaseen ja lämpimänä säätäny tarkemmin. Mutta en tunne noita katurenkaiden painesuosituksia, joten ajattelin alkuperäisen tietolähteen tarkentavan lausuntoa sen verran
  5. #3125
    Lainaa (MadMan @ Touko. 24 2011,11:54) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Touko. 22 2011,22:43) kirjoitti
    Lainaa (Laareppi @ Touko. 22 2011,21:46) kirjoitti
    Paljonko kusiaisessa tulee ottaa renkaista paineita pois kun suuntaa radalle?

    Nyt on edessä 2.5 ja takana 2.9, riittääkö jos puoli baaria veks?
    Perus nyrkkisääntö katurenkaille radalla:
    +20 kelissä eteen ~2,1 ja taakse ~2,0.
    Kylmään renkaaseen nämä paineet, oletan.
    Jees, "kylmänä".
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  6. #3126
    Lainaa (636r @ Touko. 24 2011,16:01) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Touko. 23 2011,23:54) kirjoitti
    Scuuba saattaa olla oikeassa. Vuoto pakokäyrissä antaa hyvin ilkeän ja harhaanjohtavan metallisen äänen.
    Aijaa, kiitos tiedosta! Nojoo olen noin 80% varmaa ettei ääni tule vuotavasta pakoputkesta vaan jostain ihan muualta, mutta selvitetään asiaa heti kun pääsee takas pyörän luokse!
    Tarkennettakoon sen verran ett mä tarkotin ihan irtonaista pakoputkee/ se väliklemmari siel alaputkessa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #3127
    Lainaa (scuuba @ Touko. 24 2011,23:13) kirjoitti
    Lainaa (636r @ Touko. 24 2011,16:01) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Touko. 23 2011,23:54) kirjoitti
    Scuuba saattaa olla oikeassa. Vuoto pakokäyrissä antaa hyvin ilkeän ja harhaanjohtavan metallisen äänen.
    Aijaa, kiitos tiedosta! Nojoo olen noin 80% varmaa ettei ääni tule vuotavasta pakoputkesta vaan jostain ihan muualta, mutta selvitetään asiaa heti kun pääsee takas pyörän luokse!
    Tarkennettakoon sen verran ett mä tarkotin ihan irtonaista pakoputkee/ se väliklemmari siel alaputkessa.
    http://www.youtube.com/watch?v=VkDVoHNzHNU

    Siinä olis nyt linkki mun pyörästä eli tolta kuullostaa!
    ZX-6r -04
  8. #3128
    mikähän mahtaa olla vikana kun isoimmalla vaihteella 50-60km/h alueella kuuluu ihme ulinaa, ääni muuttuu korkeammaksi vauhdin noustessa.. pyörä 04 zx6r 636 32+tkm takana. ääntä ei kuulu kytkimen ollessa pohjassa.
  9. #3129
    Minulla kanssa kuuluu veto päällä se "minusta normi Kawan" ulina.
    Ääni on normaalia.
    Jos nyt sitten sinun kohdalla on se ulina todella voimakasta, niin sitten se voi olla jotain muuta.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  10. #3130
    Lainaa (samusmooth @ Touko. 25 2011,10:45) kirjoitti
    mikähän mahtaa olla vikana kun isoimmalla vaihteella 50-60km/h alueella kuuluu ihme ulinaa, ääni muuttuu korkeammaksi vauhdin noustessa.. pyörä 04 zx6r 636 32+tkm takana. ääntä ei kuulu kytkimen ollessa pohjassa.
    Kiristäny ketjut liian kireelle?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #3131
    Lainaa (636r @ Touko. 25 2011,00:48) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Touko. 24 2011,23:13) kirjoitti
    Lainaa (636r @ Touko. 24 2011,16:01) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Touko. 23 2011,23:54) kirjoitti
    Scuuba saattaa olla oikeassa. Vuoto pakokäyrissä antaa hyvin ilkeän ja harhaanjohtavan metallisen äänen.
    Aijaa, kiitos tiedosta! Nojoo olen noin 80% varmaa ettei ääni tule vuotavasta pakoputkesta vaan jostain ihan muualta, mutta selvitetään asiaa heti kun pääsee takas pyörän luokse!
    Tarkennettakoon sen verran ett mä tarkotin ihan irtonaista pakoputkee/ se väliklemmari siel alaputkessa.
    http://www.youtube.com/watch?v=VkDVoHNzHNU

    Siinä olis nyt linkki mun pyörästä eli tolta kuullostaa!
    Erään mekatsun kommentti:
    "Mitä tommosesta videosta nyt voi ylipäätään arvailla niin joko hypännyt välivapaalle ja venttiili osunu mäntään.
    Tai sitten kiertokangen laakeri paskana. Venttiilikoppa auki ja läppärungot sekä pakoputki irti niin näkee jotain venttiileistä.
    Ohivuotomittaus kertoo myös aika paljon jos vika yläkerrassa."

    Mun veikkaus ois ett nokkaketju pässy hyppäämään ts venttilien ajotus pielessä ja venttiili hakkaa mäntään.

    Jos kaipaat erinomaista kawapajaa, niin:
    http://motoville.fi/

    Joka tapauksessa, ei toi sun kawa kyl todellakaan terve oo. Vähä liika ääntä jopa kawaksi. *
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #3132
    Lainaa (scuuba @ Touko. 25 2011,12:17) kirjoitti
    Mun veikkaus ois ett nokkaketju pässy hyppäämään ts venttilien ajotus pielessä ja venttiili hakkaa mäntään.

    Jos kaipaat erinomaista kawapajaa, niin:
    http://motoville.fi/

    Joka tapauksessa, ei toi sun kawa kyl todellakaan terve oo. Vähä liika ääntä jopa kawaksi. *
    Nii, olen ite arvaillut ihan samoja, mutta se on vain erikoista että ääntäminen alkoi seisonnan jälkeen. Jep tarkoitus olisi viedä joensuussa mp-mestaan sielläkin osaavaa kawasaki-huoltoa.
    ZX-6r -04
  13. #3133
    Lainaa (636r @ Touko. 25 2011,12:24) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Touko. 25 2011,12:17) kirjoitti
    Mun veikkaus ois ett nokkaketju pässy hyppäämään ts venttilien ajotus pielessä ja venttiili hakkaa mäntään.

    Jos kaipaat erinomaista kawapajaa, niin:
    http://motoville.fi/

    Joka tapauksessa, ei toi sun kawa kyl todellakaan terve oo. Vähä liika ääntä jopa kawaksi. *
    Nii, olen ite arvaillut ihan samoja, mutta se on vain erikoista että ääntäminen alkoi seisonnan jälkeen. Jep tarkoitus olisi viedä joensuussa mp-mestaan sielläkin osaavaa kawasaki-huoltoa.
    Lähteekö helposti lämpimänä käyntiin? Jos ei, niin mekaaninen vika venttiileissä tod.näk.
    Kiertääkö normaalisti, mutta "rajoitin" tulee peliin liian aikaisin, vika ajoituksessa nokkaketju tullu tiensä päähän ja venynyt, kiristämällä aiheutettu hampaan hyppäys tai kahen äänestä päätellen?
    Jos ei mitään pöllyttele ni tuskin vena osumaa ottanut ja muutenkin kävi tasaisesti kuiteski.
    Toimiiko kytkin, jos toimii niin vika ei kytkimessä... ja yleensä jos vika siel ni sen vaan tietää .
    Teetäppä 24tkm huolto liikkeessä niin varmasti löytyy ohessa syy ääneen.
    Villi arvaus että nokkaketjusta johtuva vika.
  14. #3134
    Lainaa (poketopi @ Touko. 25 2011,19:45) kirjoitti
    Lähteekö helposti lämpimänä käyntiin? Jos ei, niin mekaaninen vika venttiileissä tod.näk.
    Kiertääkö normaalisti, mutta "rajoitin" tulee peliin liian aikaisin, vika ajoituksessa nokkaketju tullu tiensä päähän ja venynyt, kiristämällä aiheutettu hampaan hyppäys tai kahen äänestä päätellen?
    Jos ei mitään pöllyttele ni tuskin vena osumaa ottanut ja muutenkin kävi tasaisesti kuiteski.
    Toimiiko kytkin, jos toimii niin vika ei kytkimessä... ja yleensä jos vika siel ni sen vaan tietää .
    Teetäppä 24tkm huolto liikkeessä niin varmasti löytyy ohessa syy ääneen.
    Villi arvaus että nokkaketjusta johtuva vika.
    Lähti käyntiin lämpinä samantien, kierrättää en uskaltanu kun ehkä n. 4000rpm jolloin naukutus hiljeni merkittävästi. Kyllä kytkin toimi, tai siis perä oli ilmassa pukeilla ja testasin 1llä ja ihan normaalilta tuntui sen perusteella.

    Joo kilometrejä takana 55tkm ja alkuperäinen nokkaketju paikallaan, automaattinen kiristin on vain vaihdettu manuaaliseen. Ajattelin, että olisi vielä tämän kesän kestänyt tuo nokkaketju, mutta taisin olla väärässä..

    Noh kiitoksia kuitenkin vinkeistä, ensiviikolla pyörä on huollossa ja pistän infoo sit kun se todellinen vika sieltä löytyy!
    ZX-6r -04
  15. #3135
    Joo kerroppa sitten, joku siellä nyt on ottanut välyksen itheensä.
  16. #3136
    Onkos kellään tullut vastaan 03vm, että kaasuläppä servo jumittaa? Itellä tuli tämmönen onkkelma molemmat "päät" eli anturit kyllä tunnistaa kun läppä on täysin auki tai kiinne koska vaihtaa heti suuntaa. Eli noi läpät lepattelee siellä miten sattuu ja jää aina johonkin kohtaan mihin lystäävät. Pelkkää servo moottoria ei ole vara-osana tarjolla vain koko V***n kaasuläppärunko eli about 1500€ paukku. Onkos kelläään DIY neuvoa tuohon. Antaa FI merkin ja vika koodi on 62 eli sub throttle valve....
  17. #3137
    Lainaa (poketopi @ Touko. 26 2011,18:05) kirjoitti
    Onkos kellään tullut vastaan 03vm, että kaasuläppä servo jumittaa?
    En tiiä puhutaanko samasta ongelmasta, mutta mulla lensi '05 servomoottorista se vastapalikka helvettiin jossakin kohtaa, ilmeisesti halkesi kun pultti on tallella. Nyt siis servo pyörii vapaasti ja FI palaa.

    Akralla on tasan samanlainen palikka kuin mitä tuossa Leovincessä tuli mukana, ainakin Allrightilta saa tilattua varaosana. Halvemmalla tottakai pääsee jos tekee tuollaisen itse.
    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  18. #3138
    Lainaa (Laareppi @ Touko. 26 2011,19:22) kirjoitti
    En tiiä puhutaanko samasta ongelmasta
    Ette puhu samasta ongelmasta.
    ZX-6r -04
  19. #3139
    Lainaa (poketopi @ Touko. 26 2011,18:05) kirjoitti
    Onkos kellään tullut vastaan 03vm, että kaasuläppä servo jumittaa? Itellä tuli tämmönen onkkelma molemmat "päät" eli anturit kyllä tunnistaa kun läppä on täysin auki tai kiinne koska vaihtaa heti suuntaa. Eli noi läpät lepattelee siellä miten sattuu ja jää aina johonkin kohtaan mihin lystäävät. Pelkkää servo moottoria ei ole vara-osana tarjolla vain koko V***n kaasuläppärunko eli about 1500€ paukku. Onkos kelläään DIY neuvoa tuohon. Antaa FI merkin ja vika koodi on 62 eli sub throttle valve....
    Oli samantyyppinen ongelma, läpät olivat jumiutuneet auki asentoon. Ensin koitin toisilla läppärungoilla -> ei auttanut -> ecu vaihtoon ja homma rokkaa. Mulla ei koskaan sytyttänyt vikavaloa, joten siitä pystyi päättelemään jotain.

    Läppärunkoja varmasti saa purkaamoilta n. 150e hintaan...
    '03 ZX6R
  20. #3140
    Tervehdys oi heimoveljet, tässä paatunut passiivinen lukija ois nyt avun tarpeessa. Kävi semmonen juttu, että tuli ostettua zx6r vuosimallia 2007 viime su, ja sitten asiaan.

    Tänään ajaessa alko kuulua kehällä III madellessa semmosta karmeeta "hankaus" ääntä ja penkki alkoi tärisemään siihen malliin, että kaikki ei ole kohdallaan. No vetäsinpäs sitten heti dösikselle pärrän ja siinähän se päivän pommi tuli;

    Takarengas oli alkanut lähtee irti ihan kunnolla(virheellisesti asennettu??) -> ketjut olivat alkaneet hankaamaan takahaarukkaa josta kyseinen ääni onkin sitten tullut. Että semmosta näin kauden alkuun, noh lohdutusta sentää, että asia tuli huomattua ja heti pysähdyttyä ni ainakin henki säilyi eikä taka nakki lähteny karkuteille kesken ajon...

    Eli osaako kukaan sanoa että pystyykö huollossa tuota takahaarukkaa enään pelastamaan (varmaan n. vajaa puol senttiä ketjut syöny takahaarukasta) vai onko se sitten niinkin halpaa lystiä, että uus on hommattava?(mitäään hinta arvioo kellää?) Ja vakuutusyhtiö ei varmaankaan ota osaa eikä arpaa tämmösee hommaa?
  21. #3141
    Lainaa (jarkkis @ Touko. 28 2011,22:17) kirjoitti
    onko se sitten niinkin halpaa lystiä, että uus on hommattava?(mitään hinta arvioo kellää?)
    Orkkis on aika kivan hintanen: 33001 ARM-COMP-SWING,BLACK 876.49 puntaa.
    Ebaystä näyttäis löytyän käytettyä baut hintaan 200e+kulut.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #3142
    Lainaa (scuuba @ Touko. 28 2011,22:54) kirjoitti
    Lainaa (jarkkis @ Touko. 28 2011,22:17) kirjoitti
    onko se sitten niinkin halpaa lystiä, että uus on hommattava?(mitään hinta arvioo kellää?)
    Orkkis on aika kivan hintanen: 33001 ARM-COMP-SWING,BLACK 876.49 puntaa.
    Ebaystä näyttäis löytyän käytettyä baut hintaan 200e+kulut.
    Se miksikään vielä mennyt, keveni vain sopivasti. Jos et usko, niin kysy vaikka Sherviniltä!

    Te toiselle puolelle samanlainen "vastapainoksi"
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #3143
    Ja jos pelottaa se sheivaus siellä, niin viet jonnekin alu hitsuuttajalle ja se tekee sinne paikkauspalan. Snurralla liiat poies ja kovvoo ajjoo!

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  24. #3144
    Lainaa (jarkkis @ Touko. 28 2011,22:17) kirjoitti
    Tervehdys oi heimoveljet, tässä paatunut passiivinen lukija ois nyt avun tarpeessa. Kävi semmonen juttu, että tuli ostettua zx6r vuosimallia 2007 viime su, ja sitten asiaan.

    Tänään ajaessa alko kuulua kehällä III madellessa semmosta karmeeta "hankaus" ääntä ja penkki alkoi tärisemään siihen malliin, että kaikki ei ole kohdallaan. No vetäsinpäs sitten heti dösikselle pärrän ja siinähän se päivän pommi tuli;

    Takarengas oli alkanut lähtee irti ihan kunnolla(virheellisesti asennettu??) -> ketjut olivat alkaneet hankaamaan takahaarukkaa josta kyseinen ääni onkin sitten tullut. Että semmosta näin kauden alkuun, noh lohdutusta sentää, että asia tuli huomattua ja heti pysähdyttyä ni ainakin henki säilyi eikä taka nakki lähteny karkuteille kesken ajon...

    Eli osaako kukaan sanoa että pystyykö huollossa tuota takahaarukkaa enään pelastamaan (varmaan n. vajaa puol senttiä ketjut syöny takahaarukasta) vai onko se sitten niinkin halpaa lystiä, että uus on hommattava?(mitäään hinta arvioo kellää?) *Ja vakuutusyhtiö ei varmaankaan ota osaa eikä arpaa tämmösee hommaa?
    Ostitkos liikkeestä Yksityisellä ei oo hirveitä vastuita tuollasesta, mutta kannattaa silti kysellä myyjältä, että mitä helvettiä!! Liikkeestä jos ostit ni korjaavat aivan sata varmasti.
  25. #3145
    Lainaa (jarkkis @ Touko. 28 2011,22:17) kirjoitti
    Tervehdys oi heimoveljet, tässä paatunut passiivinen lukija ois nyt avun tarpeessa. Kävi semmonen juttu, että tuli ostettua zx6r vuosimallia 2007 viime su, ja sitten asiaan.

    Tänään ajaessa alko kuulua kehällä III madellessa semmosta karmeeta "hankaus" ääntä ja penkki alkoi tärisemään siihen malliin, että kaikki ei ole kohdallaan. No vetäsinpäs sitten heti dösikselle pärrän ja siinähän se päivän pommi tuli;

    Takarengas oli alkanut lähtee irti ihan kunnolla(virheellisesti asennettu??) -> ketjut olivat alkaneet hankaamaan takahaarukkaa josta kyseinen ääni onkin sitten tullut. Että semmosta näin kauden alkuun, noh lohdutusta sentää, että asia tuli huomattua ja heti pysähdyttyä ni ainakin henki säilyi eikä taka nakki lähteny karkuteille kesken ajon...

    Eli osaako kukaan sanoa että pystyykö huollossa tuota takahaarukkaa enään pelastamaan (varmaan n. vajaa puol senttiä ketjut syöny takahaarukasta) vai onko se sitten niinkin halpaa lystiä, että uus on hommattava?(mitäään hinta arvioo kellää?) *Ja vakuutusyhtiö ei varmaankaan ota osaa eikä arpaa tämmösee hommaa?
    kysäse tuolta http://www.purkuosia.com/ ..ite kyselin talvella ja niiltä kuulema löytyi hinta tais olla alle 200e
  26. #3146
    plääh, yksityiseltä ostettu..taidetaan hitsauttaa sitä vähän tukevammaks, ni ei laihdu lompakkokaan niin paljoa..rengashan tuossa vietii tarkistetavaksi, alustavasti oli vähän sitä mieltä et vähän väärää osaa pistetty / väärin päin jopa kasattu..
  27. #3147
    Eli, ns Ranetus 101.
    Tein itse vaikka en osaa ja säästin.

    Pitäis olla huollon/ rakentamisen ajokortti kanssa.

    Mopossa kun tulee tällaisia, niin voi lähteä henki.

    Kaipa varmaan kävit myyjän luona "juttelemassa"?
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  28. #3148
    Joo on se vähä ihme, ei tämmösiin juttuihin sais koskee pitkällä tikullakaan ilman ammattitaitoa. Nakki o asennettu briteissä liikkeessä 09
  29. #3149
    -05-06 omistajat; mitä teil on koneen lämmöt tasasessa 100kmh vauhissa näissä +20...+25-keleissä?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  30.  
  31. #3150
    Jep jep.... Läppärunko tuli purkaamolta pyörään ja iskettii virrat päälle siihen ni, ei perkele toimi ei. Nyt tosin aikailematta ainoastaan avaa läpät ja jää siihen asentoon eikä yritäkkään tehdä enää muuta... Oliskos kellään vinkkiä mistä hakea vikaa, vai onkos se nyt sitten se ecun boksi.... Eihän se commanderi voi vaikuttaa??? FI merkki valo palaa ja diagnostiikkakin toimii ja pyörä käy ja kukkuu???
Sivu: 105 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595103104105106107115 ... ViimeinenViimeinen