Sivu: 100 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50909899100101102110150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2971:stä 3000:een 4602:sta
  1. #2971
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 29 2011,01:15) kirjoitti
    Lainaa (Olkka @ Huhti. 29 2011,00:17) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 28 2011,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Olkka @ Huhti. 28 2011,18:49) kirjoitti
    Kylmänä, kun käynnistää, niin alle 1k - vähän päälle 1k. Ja juu, kyllä seilailee.
    Tosiaan kun ajoa jo vähän takana ja kone jo lämmin (joku >70c), niin tuntuu pelittävän normisti. Tuntuu aina aluksi hieman vaativan kierroksia.
    -04 normi tyhjäkäyntikierrokset on 1300+-50. Ts ruuvaa ruuvista hieman lisää. Ruuvi löytyy satulan vasemman etunurkan alapuolelta, takakäkin välistä.

    Onks siin PC?
    Okei. Tänään kun katoin pienen lenkin jälkeen, jolloin kone jo lämmin, niin näytti tyhjäkäynti noin sen 1300 rpm olevan. Pitäiskö sieltä sitten kuitenkin jotain ruuvailla?
    Se rpm tosiaan jonkin aikaa seilailee, kun kylmänä käynnistää, mutta eikös sen ruiskun pitäisi ne "optimaaliset tyhjäkäyntikierrokset" osata hakea, kunhan vaan jaksaisi odotella jonkin aikaa?

    Commanderi löytyy, en tosin ole siihen koskenut.
    No se ruuvi vaan nostaa tai laskee tyhjäkäyntikierroksii. Siin on semmonen musta muovinen nuppi, erottuu kyllä.

    Mulla kävi commanderin kans silleen, ett se rikasti tyhjäkäyntiä liikaa/turhaan (oli ihan säädetty PC-dynossa kylläkin), ja ongelma oli just toi tyhjäkäynti/sammuminen kylmänä.
    Otin kartan ulos, nollasin siitä alimmat kierrokset/kaasut, ja pistin kartan takas.
    Ongelma poistu.
    Ts antaa ecun hoitaa ihan rauhassa noi tyhjäkäynnit, ilman että pc sotkee niitä yhtään.
    Öööö, eikös -04vm pyöräs vielä ole "ryyppy" tuota kylmäkäyntiä varten??? Mullakin meinaa mopo sammua ilman ryyppyä ja pitää lämmetä tuohon 55---->c* ja sit vast pelittää.

    Hmph mopo sammuu ilman ryyppyä ja minä sen kanssa klara vappen.
  2. #2972
    Hei sivistäkääpä tyhmää.

    Bongasin tuollaisen putken.


    Kyseinen putki on ollut zx12r paikallaan mutta käykö kyseinen putki zx6r -00 paikalleen?
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    ---------------------------
  3. #2973
    Lainaa (lobedogg @ Huhti. 29 2011,13:36) kirjoitti
    Hei sivistäkääpä tyhmää.

    Bongasin tuollaisen putken.

    Kyseinen putki on ollut zx12r paikallaan mutta käykö kyseinen putki zx6r -00 paikalleen?
    Ei.



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  4. #2974
    Kiitoksia tästä nopeasta vastauksesta. Googlella yritin mutta ee oikein osunut kohdalleen sellaista käykö vai ei.
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    ---------------------------
  5. #2975
    Tuli photarilla leikittyä hieman kun miettityttää repisikö tarrat pois perästä ja kyljistä.

    Tarroilla vai Ilman?

    Millä noita tarrat lähtevät helpoiten pois, niin että eivät jätä hirveitä jälkiä?
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    ---------------------------
  6. #2976
    Minun mielestä ilman tarroja.

    Tuo "Ninja" on jotain kasari ysäri meininkiä.
    Paljon kliinimpi luukki jo muutenkin sekavassa värimaailmassa.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  7. #2977
    Lainaa (lobedogg @ Huhti. 29 2011,14:06) kirjoitti
    Tuli photarilla leikittyä hieman kun miettityttää repisikö tarrat pois perästä ja kyljistä.

    Tarroilla vai Ilman?

    Millä noita tarrat lähtevät helpoiten pois, niin että eivät jätä hirveitä jälkiä?
    Mamman hiustenkuivaajalla pikkasen lämmität that's it.
  8. #2978
    Olisko kellää tiedos jenkeistä mp purkaamoiden sivuja, tällänen osa tarvitta zx-6r 2005. http://oem.thumpertalk.com/images/Ka...1246_F2260.jpg Ja kuvasta osa Ref.frame Fitting (Front) Saa toki laittaa viestiä jos sattuu tuollainen osa lojumaan nurkissa. Kiitos
    Nyt Kawasaki ZX-10R -04(yoshimuran koko putkisto, powercommander ja vaihdenöyttö)
    Ennen. Kawasaki ZX-6R -05(yoshimuran slipari + katti pois)
  9. #2979
    Lainaa (Ylkka @ Huhti. 29 2011,16:50) kirjoitti
    Olisko kellää tiedos jenkeistä mp purkaamoiden sivuja
    http://www.suncoastcyclesports.com/s...aki/Categories
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #2980
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 29 2011,10:24) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 29 2011,01:15) kirjoitti
    Lainaa (Olkka @ Huhti. 29 2011,00:17) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 28 2011,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Olkka @ Huhti. 28 2011,18:49) kirjoitti
    Kylmänä, kun käynnistää, niin alle 1k - vähän päälle 1k. Ja juu, kyllä seilailee.
    Tosiaan kun ajoa jo vähän takana ja kone jo lämmin (joku >70c), niin tuntuu pelittävän normisti. Tuntuu aina aluksi hieman vaativan kierroksia.
    -04 normi tyhjäkäyntikierrokset on 1300+-50. Ts ruuvaa ruuvista hieman lisää. Ruuvi löytyy satulan vasemman etunurkan alapuolelta, takakäkin välistä.

    Onks siin PC?
    Okei. Tänään kun katoin pienen lenkin jälkeen, jolloin kone jo lämmin, niin näytti tyhjäkäynti noin sen 1300 rpm olevan. Pitäiskö sieltä sitten kuitenkin jotain ruuvailla?
    Se rpm tosiaan jonkin aikaa seilailee, kun kylmänä käynnistää, mutta eikös sen ruiskun pitäisi ne "optimaaliset tyhjäkäyntikierrokset" osata hakea, kunhan vaan jaksaisi odotella jonkin aikaa?

    Commanderi löytyy, en tosin ole siihen koskenut.
    No se ruuvi vaan nostaa tai laskee tyhjäkäyntikierroksii. Siin on semmonen musta muovinen nuppi, erottuu kyllä.

    Mulla kävi commanderin kans silleen, ett se rikasti tyhjäkäyntiä liikaa/turhaan (oli ihan säädetty PC-dynossa kylläkin), ja ongelma oli just toi tyhjäkäynti/sammuminen kylmänä.
    Otin kartan ulos, nollasin siitä alimmat kierrokset/kaasut, ja pistin kartan takas.
    Ongelma poistu.
    Ts antaa ecun hoitaa ihan rauhassa noi tyhjäkäynnit, ilman että pc sotkee niitä yhtään.
    Öööö, eikös -04vm pyöräs vielä ole "ryyppy" tuota kylmäkäyntiä varten??? Mullakin meinaa mopo sammua ilman ryyppyä ja pitää lämmetä tuohon 55---->c* ja sit vast pelittää.

    Hmph mopo sammuu ilman ryyppyä ja minä sen kanssa klara vappen.
    juu kyllä meikäläisellä pitää kans ryyppyä pitää päällä lämpöseksi asti, ettei sammu! sen jälkeen saa kääntää ryypyn pois. Aiemmin jo saa kyllä säätää vähän pienemmälle, ettei kierrokset oo sielä 3000rpm...
    Kawasaki ZX-6R 2004
  11. #2981
    jaaha vikana oli väärin kytketty flekti, oli kytketty johdot väärinpäin, sen takii puhals vaan 20sec jaksoissa.. nyt puhaltaa niin kauan että lämmöt tippuu..

    välillä se on pienestä kiinni nyt pelittää niinkun kuuluukin ja lämmöt ei nouse yli 105asteen
  12. #2982
    Lainaa (sasaa @ Huhti. 29 2011,23:50) kirjoitti
    jaaha vikana oli väärin kytketty flekti, oli kytketty johdot väärinpäin, sen takii puhals vaan 20sec jaksoissa.. nyt puhaltaa niin kauan että lämmöt tippuu..

    välillä se on pienestä kiinni nyt pelittää niinkun kuuluukin ja lämmöt ei nouse yli 105asteen
    Hyvä tietää tuokin. Kaikki on näköjää mahollista.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #2983
    Lainaa (Jarnol84 @ Huhti. 29 2011,22:39) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 29 2011,10:24) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 29 2011,01:15) kirjoitti
    Lainaa (Olkka @ Huhti. 29 2011,00:17) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 28 2011,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Olkka @ Huhti. 28 2011,18:49) kirjoitti
    Kylmänä, kun käynnistää, niin alle 1k - vähän päälle 1k. Ja juu, kyllä seilailee.
    Tosiaan kun ajoa jo vähän takana ja kone jo lämmin (joku >70c), niin tuntuu pelittävän normisti. Tuntuu aina aluksi hieman vaativan kierroksia.
    -04 normi tyhjäkäyntikierrokset on 1300+-50. Ts ruuvaa ruuvista hieman lisää. Ruuvi löytyy satulan vasemman etunurkan alapuolelta, takakäkin välistä.

    Onks siin PC?
    Okei. Tänään kun katoin pienen lenkin jälkeen, jolloin kone jo lämmin, niin näytti tyhjäkäynti noin sen 1300 rpm olevan. Pitäiskö sieltä sitten kuitenkin jotain ruuvailla?
    Se rpm tosiaan jonkin aikaa seilailee, kun kylmänä käynnistää, mutta eikös sen ruiskun pitäisi ne "optimaaliset tyhjäkäyntikierrokset" osata hakea, kunhan vaan jaksaisi odotella jonkin aikaa?

    Commanderi löytyy, en tosin ole siihen koskenut.
    No se ruuvi vaan nostaa tai laskee tyhjäkäyntikierroksii. Siin on semmonen musta muovinen nuppi, erottuu kyllä.

    Mulla kävi commanderin kans silleen, ett se rikasti tyhjäkäyntiä liikaa/turhaan (oli ihan säädetty PC-dynossa kylläkin), ja ongelma oli just toi tyhjäkäynti/sammuminen kylmänä.
    Otin kartan ulos, nollasin siitä alimmat kierrokset/kaasut, ja pistin kartan takas.
    Ongelma poistu.
    Ts antaa ecun hoitaa ihan rauhassa noi tyhjäkäynnit, ilman että pc sotkee niitä yhtään.
    Öööö, eikös -04vm pyöräs vielä ole "ryyppy" tuota kylmäkäyntiä varten??? Mullakin meinaa mopo sammua ilman ryyppyä ja pitää lämmetä tuohon 55---->c* ja sit vast pelittää.

    Hmph mopo sammuu ilman ryyppyä ja minä sen kanssa klara vappen.
    juu kyllä meikäläisellä pitää kans ryyppyä pitää päällä lämpöseksi asti, ettei sammu! sen jälkeen saa kääntää ryypyn pois. Aiemmin jo saa kyllä säätää vähän pienemmälle, ettei kierrokset oo sielä 3000rpm...
    Okei, täytys varmaan joskus sitten päästä Commanderin karttoja tarkastelemaan
    .

    Ryypyllä ei näytä olevan mitään vaikutusta kierroksiin. Tiedä sitten, onko rikki vai edellinen omistaja säätänyt jotain..?
    2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
    2007 Suzuki GSX-R 1000
  14. #2984
    2006 zx6r Fi valo vilkkuu sammuksissa. Servomoottori oli mykkä ja laitettu servobuddyn eliminaattori. Moottorin käydessä ei pala, mutta kun sammutat alkaa vilkkumaan.

    Jos pyörä seisoo useampia päiviä lakkaa tuo valo vilkkumasta. Taas kun käytät virtoja päällä niin alkaa vilkkumaan.

    Onko mahdollisesti jokin vikamoodi päällä vai eliminaattori paskana. Voiko tässä mallissa lukea ne vikakoodit maadoittamalla jonkin piuhan ja mahtaako netin syövereistä löytyä vikakoodien numerot.

    Pyörä toimii muuten ihan normaalisti, mutta kiinnostaisi tietää mistä tuo johtuu
  15. #2985
    Lainaa (temetsu @ Huhti. 30 2011,21:40) kirjoitti
    2006 zx6r Fi valo vilkkuu sammuksissa. Servomoottori oli mykkä ja laitettu servobuddyn eliminaattori. Moottorin käydessä ei pala, mutta kun sammutat alkaa vilkkumaan.

    Jos pyörä seisoo useampia päiviä lakkaa tuo valo vilkkumasta. Taas kun käytät virtoja päällä niin alkaa vilkkumaan.

    Onko mahdollisesti jokin vikamoodi päällä vai eliminaattori paskana. Voiko tässä mallissa lukea ne vikakoodit maadoittamalla jonkin piuhan ja mahtaako netin syövereistä löytyä vikakoodien numerot.

    Pyörä toimii muuten ihan normaalisti, mutta kiinnostaisi tietää mistä tuo johtuu
    Käynnistyksenestojärjestelmän "merkkivalo", ei vikavalo.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #2986
    Lainaa (Olkka @ Huhti. 30 2011,21:19) kirjoitti
    Ryypyllä ei näytä olevan mitään vaikutusta kierroksiin. Tiedä sitten, onko rikki vai edellinen omistaja säätänyt jotain..?
    Toi "ryyppy" on vain mekanismi joka avaa kaasuläppiä (ihan samalla tavalla kuin kaasukahva). Eli jos ei oo mitään vaikutusta, niin kaapeli on venynyt, poikki tai irti, tai mekanismi vääntynyt/rikki. Joudut ottamaan tankin ja ilmanputsarikotelon irti jos haluut päästä käsiks siihen, jos vika on koneen päässä.

    Ensiapuna vois kokeilla säätää sitä vaijeria siitä kahvan päästä/ tarkistaa onko se pää kiinni/ ehjä.
    Ja kun sulla on se auki niin vaijeria vetämällä selviää onks vaijeri poikki, vai mekanismi rikki siel koneen päässä.

    (Yks vaihtoehto on edelleen vaan ruuvata sillä tyhjäkäyntiruuvilla lisää.)
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #2987
    Mitenkäs se merkkivalo sammuu seisomisen jälkeen. Ja jos käytät akunkenkää poissa, se myös sammuu.
  18. #2988
    Lainaa (temetsu @ Touko. 01 2011,00:25) kirjoitti
    Mitenkäs se merkkivalo sammuu seisomisen jälkeen. Ja jos käytät akunkenkää poissa, se myös sammuu.
    The FI indicator light will flash for a period of 24 hours once the ignition switch has been switched
    OFF and the key removed. This flashing can be set to on or off as desired by holding the Mode and
    Reset buttons down for two seconds within twenty seconds of switching the ignition off.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #2989
    Jeps,

    Ei ole tietääkseni mitään tekemistä tuon servon eliminoinnin kanssa FI valon vilkkumisella, kun mopo pois käynnistä.

    Itsekin jotain tuosta ihmettelin, kun oman eliminaattorin asensin mopottimeeni.

    Korjausoppaassa scuuban lainattua tekstiä kanssa tavasin ja päädyin vain antamaan sen vilkkua rauhassa.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  20. #2990
    Lainaa (temetsu @ Huhti. 30 2011,21:40) kirjoitti
    Voiko tässä mallissa lukea ne vikakoodit maadoittamalla jonkin piuhan ja mahtaako netin syövereistä löytyä vikakoodien numerot.
    Ota tosta manuaali:
    http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #2991
    Eliminaattorin laitoin koska servomoottori on mykkä. Kurkkasin sisälle ja se muovinen ratas on ainakin ehjä.
  22. #2992
    Saat testatua sen servon toiminnan ihan perustavalla. Eli, suora 12V virta vain liittimeen.
    Se on normi servo.
    Näet että onko toimiva vai ei.

    Jos toimiva, niin sitten vika muualla.

    Eikä sitä servoa siellä tarvitse, jos sinulla eliminaattori.

    Jos normi putkisto, niin lukitset läpän auki, kuten varmasti tiedätkin.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  23. #2993
    Yoshimuran slipari on edellisen omistajan toimesta laitettu. Servomoottori on jo otettu pois ja eliminaattori nyt paikallaan.

    Mahtaako olla tietämystä miksi yoshimura usa malleissa ei ole e-hyväksyntää ja japan malleissa taas on. Molempia siis myydään suomessa.
  24. #2994
    Lainaa (temetsu @ Touko. 01 2011,14:56) kirjoitti
    Yoshimuran slipari on edellisen omistajan toimesta laitettu. Servomoottori on jo otettu pois ja eliminaattori nyt paikallaan.

    Mahtaako olla tietämystä miksi yoshimura usa malleissa ei ole e-hyväksyntää ja japan malleissa taas on. Molempia siis myydään suomessa.
    Kait se vaan on niin että Jenkit ei tarvitse mitään e - hyväksyntöjä.
    Itse en huomannut aikoinaan Japanin ja Usan Yoshimurilla mitään muuta eroa kuin hinnassa
    Parhain terveisin -KK
    KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
  25. #2995
    Kokeilin servomoottoria suoraaan akkuun ja lähtihän tuo pyörimään. pyörään kytkettynä ei tapahdu mitään.
  26. #2996
    Muistaako joku takapyöränlaakerien ja rataskilvenlaakerin kokoa? Menossa työhommissa eripaikkakunnalle jossa laakeriliike, tulis samalla reissulla toi rataskilvenlaakeri ilman tilausta. Niin ja pyörä 2005 mallinen...



  27. #2997
    Lainaa (stuha @ Touko. 02 2011,08:22) kirjoitti
    Muistaako joku takapyöränlaakerien ja rataskilvenlaakerin kokoa? Menossa työhommissa eripaikkakunnalle jossa laakeriliike, tulis samalla reissulla toi rataskilvenlaakeri ilman tilausta. Niin ja pyörä 2005 mallinen...
    Netistä löyty tommoset tiedot:

    6005 - Front
    6205 - Rear
    6006 - Cush (rataskilpi)

    PartNo. ID OD Depth

    6005 25 47 12
    6205 25 52 15
    6006 30 55 13
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #2998
    Jesss!!!

    Mopo kasassa ja ajot voivat alkaa tältä kesältä.

    Olipa askare leikellä bellypan sopivaksi tuolle Pinebox: n Screamerille.
    Noh, Dremel oli mun paras kamu. Sentti sentiltä pois vaan.
    Tuli aika hyvä, vaikka vapaalla kädellä teinkin.

    Kuvatusta vois törkätä jonnekin, kunhan saan tuon menijän pestyä. Nyt se on todella rottapyörän näköinen.

    Miten muuten jengillä toi radiaali etujarrukahva puristuu.
    Mulla nyt tulee ihan sentin päähän tupista??? Ei minusta tunnu terveeltä.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  29. #2999
    Lainaa (hessu75 @ Touko. 04 2011,14:39) kirjoitti
    Miten muuten jengillä toi radiaali etujarrukahva puristuu.
    Mulla nyt tulee ihan sentin päähän tupista??? Ei minusta tunnu terveeltä.
    Onks teräspunosletkut?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  30.  
  31. #3000
    Ei ole. Vielä

    Ei ole muuten mitään asiaa ilman korvatulppia ajaa tuota minun mopoa.
    On äänekäs =)

    Kävin aiheuttamassa pahennusta Espoon iltapäivän työruuhkassa, kun kävin hakemassa Konalasta hianon uuden avaimenperän Varustelekasta.

    Ensimmäinen pyörä minulle, joka tällainen sportti/ kyykky mallinen.
    Alkoi kytkinkäsi puutua. Noh, totuttelua.

    22km ajettu tänä kesänä! Wuuzaa!

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Sivu: 100 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50909899100101102110150 ... ViimeinenViimeinen