Öööö, eikös -04vm pyöräs vielä ole "ryyppy" tuota kylmäkäyntiä varten??? Mullakin meinaa mopo sammua ilman ryyppyä ja pitää lämmetä tuohon 55---->c* ja sit vast pelittää.(scuuba @ Huhti. 29 2011,01:15) kirjoitti
Hmph mopo sammuu ilman ryyppyä ja minä sen kanssa klara vappen.
Hei sivistäkääpä tyhmää.
Bongasin tuollaisen putken.
Kyseinen putki on ollut zx12r paikallaan mutta käykö kyseinen putki zx6r -00 paikalleen?
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Ei.(lobedogg @ Huhti. 29 2011,13:36) kirjoitti
GSX-R 750 -93
ZX-6R -02
Z750 -06
ZX-12R -05
Kiitoksia tästä nopeasta vastauksesta. Googlella yritin mutta ee oikein osunut kohdalleen sellaista käykö vai ei.
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Tuli photarilla leikittyä hieman kun miettityttää repisikö tarrat pois perästä ja kyljistä.
Tarroilla vai Ilman?
Millä noita tarrat lähtevät helpoiten pois, niin että eivät jätä hirveitä jälkiä?
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Minun mielestä ilman tarroja.
Tuo "Ninja" on jotain kasari ysäri meininkiä.
Paljon kliinimpi luukki jo muutenkin sekavassa värimaailmassa.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Mamman hiustenkuivaajalla pikkasen lämmität that's it.(lobedogg @ Huhti. 29 2011,14:06) kirjoitti
Olisko kellää tiedos jenkeistä mp purkaamoiden sivuja, tällänen osa tarvitta zx-6r 2005. http://oem.thumpertalk.com/images/Ka...1246_F2260.jpg Ja kuvasta osa Ref.frame Fitting (Front) Saa toki laittaa viestiä jos sattuu tuollainen osa lojumaan nurkissa. Kiitos
Nyt Kawasaki ZX-10R -04(yoshimuran koko putkisto, powercommander ja vaihdenöyttö)
Ennen. Kawasaki ZX-6R -05(yoshimuran slipari + katti pois)
http://www.suncoastcyclesports.com/s...aki/Categories(Ylkka @ Huhti. 29 2011,16:50) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
juu kyllä meikäläisellä pitää kans ryyppyä pitää päällä lämpöseksi asti, ettei sammu! sen jälkeen saa kääntää ryypyn pois. Aiemmin jo saa kyllä säätää vähän pienemmälle, ettei kierrokset oo sielä 3000rpm...(poketopi @ Huhti. 29 2011,10:24) kirjoitti
Kawasaki ZX-6R 2004
jaaha vikana oli väärin kytketty flekti, oli kytketty johdot väärinpäin, sen takii puhals vaan 20sec jaksoissa.. nyt puhaltaa niin kauan että lämmöt tippuu..
välillä se on pienestä kiinninyt pelittää niinkun kuuluukin ja lämmöt ei nouse yli 105asteen
Hyvä tietää tuokin. Kaikki on näköjää mahollista.(sasaa @ Huhti. 29 2011,23:50) kirjoitti
![]()
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Okei, täytys varmaan joskus sitten päästä Commanderin karttoja tarkastelemaan(Jarnol84 @ Huhti. 29 2011,22:39) kirjoitti
.
Ryypyllä ei näytä olevan mitään vaikutusta kierroksiin. Tiedä sitten, onko rikki vai edellinen omistaja säätänyt jotain..?
2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
2007 Suzuki GSX-R 1000
2006 zx6r Fi valo vilkkuu sammuksissa. Servomoottori oli mykkä ja laitettu servobuddyn eliminaattori. Moottorin käydessä ei pala, mutta kun sammutat alkaa vilkkumaan.
Jos pyörä seisoo useampia päiviä lakkaa tuo valo vilkkumasta. Taas kun käytät virtoja päällä niin alkaa vilkkumaan.
Onko mahdollisesti jokin vikamoodi päällä vai eliminaattori paskana. Voiko tässä mallissa lukea ne vikakoodit maadoittamalla jonkin piuhan ja mahtaako netin syövereistä löytyä vikakoodien numerot.
Pyörä toimii muuten ihan normaalisti, mutta kiinnostaisi tietää mistä tuo johtuu
Käynnistyksenestojärjestelmän "merkkivalo", ei vikavalo.(temetsu @ Huhti. 30 2011,21:40) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Toi "ryyppy" on vain mekanismi joka avaa kaasuläppiä (ihan samalla tavalla kuin kaasukahva). Eli jos ei oo mitään vaikutusta, niin kaapeli on venynyt, poikki tai irti, tai mekanismi vääntynyt/rikki. Joudut ottamaan tankin ja ilmanputsarikotelon irti jos haluut päästä käsiks siihen, jos vika on koneen päässä.(Olkka @ Huhti. 30 2011,21:19) kirjoitti
Ensiapuna vois kokeilla säätää sitä vaijeria siitä kahvan päästä/ tarkistaa onko se pää kiinni/ ehjä.
Ja kun sulla on se auki niin vaijeria vetämällä selviää onks vaijeri poikki, vai mekanismi rikki siel koneen päässä.
(Yks vaihtoehto on edelleen vaan ruuvata sillä tyhjäkäyntiruuvilla lisää.)
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mitenkäs se merkkivalo sammuu seisomisen jälkeen. Ja jos käytät akunkenkää poissa, se myös sammuu.
The FI indicator light will flash for a period of 24 hours once the ignition switch has been switched(temetsu @ Touko. 01 2011,00:25) kirjoitti
OFF and the key removed. This flashing can be set to on or off as desired by holding the Mode and
Reset buttons down for two seconds within twenty seconds of switching the ignition off.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jeps,
Ei ole tietääkseni mitään tekemistä tuon servon eliminoinnin kanssa FI valon vilkkumisella, kun mopo pois käynnistä.
Itsekin jotain tuosta ihmettelin, kun oman eliminaattorin asensin mopottimeeni.
Korjausoppaassa scuuban lainattua tekstiä kanssa tavasin ja päädyin vain antamaan sen vilkkua rauhassa.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Ota tosta manuaali:(temetsu @ Huhti. 30 2011,21:40) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Eliminaattorin laitoin koska servomoottori on mykkä. Kurkkasin sisälle ja se muovinen ratas on ainakin ehjä.
Saat testatua sen servon toiminnan ihan perustavalla. Eli, suora 12V virta vain liittimeen.
Se on normi servo.
Näet että onko toimiva vai ei.
Jos toimiva, niin sitten vika muualla.
Eikä sitä servoa siellä tarvitse, jos sinulla eliminaattori.
Jos normi putkisto, niin lukitset läpän auki, kuten varmasti tiedätkin.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Yoshimuran slipari on edellisen omistajan toimesta laitettu. Servomoottori on jo otettu pois ja eliminaattori nyt paikallaan.
Mahtaako olla tietämystä miksi yoshimura usa malleissa ei ole e-hyväksyntää ja japan malleissa taas on. Molempia siis myydään suomessa.
Kait se vaan on niin että Jenkit ei tarvitse mitään e - hyväksyntöjä.(temetsu @ Touko. 01 2011,14:56) kirjoitti
Itse en huomannut aikoinaan Japanin ja Usan Yoshimurilla mitään muuta eroa kuin hinnassa
Parhain terveisin -KK![]()
KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
* * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
Kokeilin servomoottoria suoraaan akkuun ja lähtihän tuo pyörimään. pyörään kytkettynä ei tapahdu mitään.
Muistaako joku takapyöränlaakerien ja rataskilvenlaakerin kokoa? Menossa työhommissa eripaikkakunnalle jossa laakeriliike, tulis samalla reissulla toi rataskilvenlaakeri ilman tilausta. Niin ja pyörä 2005 mallinen...
Netistä löyty tommoset tiedot:(stuha @ Touko. 02 2011,08:22) kirjoitti
6005 - Front
6205 - Rear
6006 - Cush (rataskilpi)
PartNo. ID OD Depth
6005 25 47 12
6205 25 52 15
6006 30 55 13
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jesss!!!
Mopo kasassa ja ajot voivat alkaa tältä kesältä.
Olipa askare leikellä bellypan sopivaksi tuolle Pinebox: n Screamerille.
Noh, Dremel oli mun paras kamu. Sentti sentiltä pois vaan.
Tuli aika hyvä, vaikka vapaalla kädellä teinkin.
Kuvatusta vois törkätä jonnekin, kunhan saan tuon menijän pestyä. Nyt se on todella rottapyörän näköinen.
Miten muuten jengillä toi radiaali etujarrukahva puristuu.
Mulla nyt tulee ihan sentin päähän tupista??? Ei minusta tunnu terveeltä.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Onks teräspunosletkut?(hessu75 @ Touko. 04 2011,14:39) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ei ole. Vielä
Ei ole muuten mitään asiaa ilman korvatulppia ajaa tuota minun mopoa.
On äänekäs =)
Kävin aiheuttamassa pahennusta Espoon iltapäivän työruuhkassa, kun kävin hakemassa Konalasta hianon uuden avaimenperän Varustelekasta.
Ensimmäinen pyörä minulle, joka tällainen sportti/ kyykky mallinen.
Alkoi kytkinkäsi puutua. Noh, totuttelua.
22km ajettu tänä kesänä! Wuuzaa!
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ