Asiaa kilpitelineistä...
Ruuvaan ensi viikolla tuollaisen telineen kiinni, voin sen jälkeen kertoa onko siitä mihinkään.
Eli RomaTech, Saksasta, hinta todella kohtuullinen, vajaan kympin kuljetus Suomeen, käyttää alkuperäistä valoa (eli heijastin puuttuu, muuten laillinen härpäke) ja on kyllä käsituntumalta sangen tukevaa tekoa.
Tämä siis laiskan miehen ratkaisu, kun ei löydy työkaluja tai skillssejä tekemään itse...
Bikes don't leak oil, they mark their territory.
636 Ninja '05
Ihan jees teline näyttäisi olevan.
Mulla taas toi perusteline tuli tänään peltisepältä ja pitää vain pultata se takarunkoon kiinne.
Mä en meinaa mitään kilpivaloja laitella. Saa tuo takavalo loistaa jos loistaa kilpeen.
Eikä mitään heijastimia prkl. Homojen hommaa semmoset heijastimet.
Jos tinurinapit alkaa urpoilemaan kun ajelee niin sitten urpoilee. Laittaa sitten kiinne.
Ei edellisessä pyörässä valittaneet, niin ei nytkään.
Päästäisen jälkeen mopo ajoon.
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Oikein. Jos sieltä tulee se mulqvist sakkovihon kanssa niin kyllä se keinot keksii.(hessu75 @ Huhti. 18 2011,21:00) kirjoitti
Tosin kehä 3:n sisällä en ihmettelis vaikka tulis sakot ei-vihreän Ninjan omistamisesta.
636 Ninja '05
Ei ainakaan viime kesänä tullu sakkoja saati sanomista mustalla ninjalla, vaikkei kahteen viikkoon ollu kilpi kiinni ollenkaan...![]()
'03 ZX6R
Hehe,
Köystraiderr...
Hei,
Jos mulla nyt nuo LED takavilkut ovat hitaat vilkkumaan ja joskus jopa jäävät vain päälle, niin mistä semmoinen voisi johtua?
Edessä on normi polttimot.
Toosi verkkaisesti vilkkuu ja rele naksuu takahäkissä. Välillä tosiaan jää ihan palamaan vaan.
Onko nyt edelleen jostain vastuksesta homma kiinni? Pitäisi siis olla joku piuhan välissä tms?
Mä ymmärsin, että jos vilkku räpyttää nopsaan, niin pitäis olla jotain vastus häzzäkkää.
Auttakee auttakee! Suatte mämmiä...
-Hessu-
PS, mut gyl o hiano rekkariteline ja minivilgut.
Kawasaki ZX14 2008
Mulla on omassa pyörässä takana dice minivilkut ja niihin piti laittaa jatkoksi releet.Ei toiminu huonostikkaan kun kokeilin ilman niitä. Joillakin tosin voi toimia, riippuu vissiinkin vilkun tyypistä
Led-vilkkujen vastus on pienempi kuin perinteisissä vilkuissa.Tällöin saatat tarvita ylimääräisen vastuksen tasaamaan vilkutuksen nopeutta.
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
OK,
Mikäs mahtaa olla kOhm määrä? Eikös kyseessä ole resistori?
Kun nääs löytyy duunin puolesta noita kikkuloita, niin ei tarvis maksaa mitään kymmeniä euroja yhdestä oikeasti 10 senttiä maksavasta palikasta.
Tuleeko se niinko +/- johtojen väliin, vai jompaan kumpaan jatkoksi vaan?
Ei mitään kokemusta noista LED vilkuista.
Kawasaki ZX14 2008
Omassa mopossa on 5W 3,2Ohm,mut mulla onkin normi minivilkut
+/- liitettäväksi
Tuolla keskustelua aiheesta
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....0;st=40
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Jeps,
Mulla on noi orkkis takavilkut nähtävästi 21W.
Kuten myös etuvilkutkin ovat.
Tutkin tuolta toisesta ketjusta.
Jeps,
Se on sitten 6.8ohm ja YE auttaa.
Kiitos.
Kawasaki ZX14 2008
On muuten sit suht saman hintasia YE:ssä ja mopokaupoissa. Ainakin mitä viimeks kattelin.
5W tai 10W vastukset saattaa toimia, mut kuumenevat ihan prkleesti. Jos haluu vetää varman päälle, niin laittaa 25W vastuksen (on vaan ihan hirveen kokonen). Releen vaihto ois eniten rock, esim. Kellermannin tuotos (30€ Stormilla).
Niin, ja ledivilkkujen vastushan on SUUREMPI kuin alkuperäisten ja siksi rinnalle laitetaan tehohukkaa aiheuttava pieniohminen vastus.
'03 ZX6R
Ostakaahan joku bagsterin tankkinahka, väriltään musta ja käy vm 05-06 ninjoihin. Ei pääse tankki naarmuuntumaan![]()
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
Mulla oli sama ongelma (vilkutti tosi hitaasti ja usein liikennevaloissa paikallaan ollessa jäi palamaan) ja ratkes motonetin elektronisella releellä. Just sama setti eli edes orkkisvilkut ja takana ledit.(hessu75 @ Huhti. 20 2011,08:07) kirjoitti
Elikkäs vanha 2 napainen rele irti ja toi uus tilalle.
zx-6r -05
Jeps,
Mä kävin YEsta hakemassa resistorit molemmille puolille. Ajaa saman asian kuin se rel jutska. Eikä maksanut kuin muutaman euron.
Toimii.
Sain vielä 50W kestävät 25W hinnalla, kun ei ollut toimittaa 25W versiota just silloin. Ei tarvitse miettiä kuumentumista katteen alla. Toisekseen vilkku on sen verran vähän aikaa päällä kerrallaan.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Mistäs noita bensasuodattimia kannattaa ostaa? Kuka myy? vm.98 zx-6r. Onko näissä joku "standardi" malli olemassa vai kelpuuttaako pärrä muitakin samankokoisia suodattimia ns. silmämääräisesti katsottuna.
Kawasaki ZX-6R -98
Honda CR-125R
Esimerkiksi paikalliset varaosamyyjät myy niitä(autovaraosa)(HTG ZX-6r @ Huhti. 21 2011,14:46) kirjoitti
.biltemassa on.
Maksaa jonku 2-5e joten ei ole kallis sijoitus
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Pysähyin bussipysäkille ja sammutin koneen. Vähän ajan jälkeen laitoin virrat päälle ja sitten painoin starttia. kone tärähti pikkaisen jonka jälkeen hävisi virrat kokonaan.
Työnsin mopon mäen päälle ja yritin mäkistarttia, koska ajattelin että akku kuoli, mutta moottori "rykäsi" aina vähän silloin tällöin.
Sitten tarkistin sulakkeet jotka olivat kunnossa.
Sain hommattua apuvirtaa ja kun virran kytki akkuun niin kaikki toimi niin kuin pitääkin ja jopa moottori lähti käyntiin.
Heti kun apuvirran otti pois niin moottori sammui.
Joten mikä kyseisessä Kawasaki ZX-6R F1 -95 voisi aiheuttaa tommoisen käytöksen? Löytyykö tähän malliin jostakin sähkökuvia? Itse veikkasin laturia, mutta kun yritin mäkistarttia, niin jopa valot välkkyivät aina kun tapahtui sytytys.
Pääasia että on kivaa.
Nykyinen: Zygä...ou nou
Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
75m/s
Koko manuska löytyy tuolta:(Yazaku @ Huhti. 22 2011,15:55) kirjoitti
http://www.mediafire.com/file/vy4bjm...7/ZX600-F3.pdf
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Rupes nopeusmittari 2002 vuoden ninjasta temppuilemaa, vaeltaa laidasta laitaa ja aina välillä näyttää oikeen. Putsasin eturattaan suojakopan ja sen anturin sieltä, mutta ei auttanu. Kertokaas onko vielä jotai mitä voi tehä?
Kysäistäänpä vielä täältäkin. Ajelin tuossa toissapäivänä Ninjallani (2004, ZX6R, 46tkm) ja kiihdytin noin 130km/h. Jarrutin, jolloin ohjaustanko alkoi yhtäkkiä "nakuttamaan" ylös-alas (EI siis woblaamaan) erittäin voimakkaasti noin 2s ajan. Fiilistä voisi verrata täysin asfalttitietyöporalla poraamiseen; kädet vain tärisivät ylös-alas ohjaustangon mukana.
Itse jarrutus etujarrulla oli tehokas, muttei maksimaalinen. Pyörässä on Öhlinsin ohjausiskari.
Tämä tapahtui siis ensimmäisen kerran, eikä tiessä mielestäni suurempia epätasaisuuksia kyllä ollut.
2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
2007 Suzuki GSX-R 1000
oisko ohjauslaakeri menossa? kokeile onko väljää.jarrupohjaan ja heiluttelet eteen ja taakse.jos kolisee niin kokeilet kiristää sitä isoo mutteria,mut älä liikaa kiristä menee ohjaus muuten jäykäksikirjoitti
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Mulla oli viime kesänä sama oire -05:ssa; toinen levy kiero.(Olkka @ Huhti. 23 2011,00:02) kirjoitti
Voi johtua monesta muustakin syystä, kuten aiemmin kommentoitu.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
olen nyt ajellu kawasaki zx-6r vm 2001 nyt tämän kevään ja voin sanoa että on loisto pyörä, aikasemmin oli tonninen gikseri.. huomasin myös sen että tää kawasaki kuluttaa huomattavasti vähemmän, pääsee alle viiden helposti. 4l/100km pääsee varmasti jos ajaa pelkkää matkaa.. suikalla ei alle 5l/100km päässy.. hyvin toimii myös kaasarit, niihin oli ennen pieni kammo muttei enää, ei tarvii säätää onneks vaikka laittaa 98e tankkiin..
Mittaa latausjännite kun pyörä käy apuvirralla. Jos ok, niin pelkästään akku sökö. Eli uudella akulla takas tien päälle.(Yazaku @ Huhti. 22 2011,15:55) kirjoitti
![]()
'03 ZX6R
hmph.... Nyt on tänä keväänä jo 1tkm takana ja oliskohan neljä täyttä tankillista vieny jotenkin tuntuu että omassa ajossa ei vois haaveillakkaan tollasista kulutuksista, on jotain 8l/100km mutta oonkin kierrelly vanhoja hyviksi todettuja mutkateitä n.50km säteellä lahdesta... Ja edelleen jos jollain ois turmelematon takapenkki niin ottaa yhteyttä ni ostan pois.(sasaa @ Huhti. 23 2011,15:07) kirjoitti
Tuli ratalipat ja nyt pitäisi löytää osia, josko saisi pyörän vielä kuntoon. Alkuviikosta pitää käydä vakuutustarkastajan juttusilla, josko sieltä saa mitään.
Etu-ja takavanne hakusessa. Onko kellään tietoa, sopiiko -05 mikään muun merkin vanteet, koska kawa vanteet tuntuvat olevan kiven alla.
Löytyykö keltään etuyläkatetta ja takahäkkiä ja takakatetta ?
Kawa zx-6r -05
Marchezini ( vai miten se nyt kirjoitetaankaan) taotut aluvanteet
Eikä maksa paljoo.
Tai ne bling bling hiilikuituvanteet.
Ebay on kaveri.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Etuvanteet on kiven alla, koska ne menee useimmiten paskaks. Ja jos löytyy ebaystä, niin hinta yleensä ihan reipas juuri tuosta johtuen.(Vineksi @ Huhti. 24 2011,21:08) kirjoitti
Takavanteita taasen ebaystä pitäis löytyy helposti ja halvalla. Tai jos ei vielä, niin ainakin siin vaiheessa ku kausi pääsee kunnolla vauhtiin.
missä muilla on lämmöt pyöriny? itellä voi mennä sinne yli 115asteeseen ja sitte alkaa palaa se moottorin ylilämpövalo... flekti ei paahda kokoaikaa vaan sellanen minuutin ja sitten taas sammuu minuutiks jne vaikka lämmöt olis 115asteessa. jotenkin tuntuu aika isolta toi lämpö kun vanhassa pyörässä pyöri _aina_ siinä 80-90 hujakoilla. tuli mielee et olisko termari menny mut vanha omistaja sano et se oli sen vaihtanu...
Itsellä kaupungissa yleensä pyörii siinä 95-104. Ei muistaakseni oo koskaan 106 korkeemmaks noussu.
zx-6r -05
Pääsiäinen kului autotallissa ja lammasta syödessä, menipä sitten koko perä uusiksi..
![]()
636 Ninja '05