Sivu: 96 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46869495969798106146 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2851:stä 2880:een 4602:sta
  1. #2851
    Lainaa (lobedogg @ Huhti. 03 2011,11:03) kirjoitti
    Nyt se olisi sit varmistettu että zx-6r -00 tulee kotia. Eikun vaan vakuutuksia kilpailuttamaan?

    Missä hinnoissa teillä pyörinyt näissä vakuutukset?
    Tuon ikäiseen varmaan ei kannata enää täyskaskoa ottaa, eikö?
    Justiinsa ite tuli kilpailutettua ni pohjantähti oli ylivoimaisesti halvin yli 800€ ero kalleimpaa. Ja se kasko kannattaa todellaki ottaa koska se korvaa sitte rytkyt ja kypärät myöskin ja se ei oo kallis koska siihen saa lähtö pinnat 70%.
  2. #2852
    Jos suan kysyä niin paljonko pohjantähti antoi about?
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    ---------------------------
  3. #2853
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 02 2011,23:13) kirjoitti
    which way magic happens ku tuntuu ettei tapahu mitään ku pyörittelee...
    Pyörittele enemmän.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #2854
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 03 2011,11:36) kirjoitti
    Ja se kasko kannattaa todellaki ottaa koska se korvaa sitte rytkyt ja kypärät myöskin ja se ei oo kallis koska siihen saa lähtö pinnat 70%.
    Ainakin Turvassa ajokamat korvataan kotivakuutuksesta, ei kaskosta. Sinänsä kiva juttu, koska kotivakuutuksen omavastuu on pienempi, eikä tule bonus-menetyksiä.
    Superbike #7
  5. #2855
    Jotain öljy lätinää oli viestiketjussa aikaisemmin. Eli Castrolit ei vaan yksinkertaisesti sovi kawaan, etenkään zx6r:ään. Kuten aikaisemmin mainittu, vaihteiden ja kytkimen kanssa nihkeyttä.
  6. #2856
    Lainaa (Ninja @ Huhti. 04 2011,01:57) kirjoitti
    Jotain öljy lätinää oli viestiketjussa aikaisemmin. Eli Castrolit ei vaan yksinkertaisesti sovi kawaan, etenkään zx6r:ään. Kuten aikaisemmin mainittu, vaihteiden ja kytkimen kanssa nihkeyttä.
    Oma pyöräni taitaa olla poikkeus Hyvin pelittää castrolin litkulla
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  7. #2857
    Heh,

    Onko pyöräsi Yamasaki, Kawazuki, Yanda, Harlsaki Davidzuki?

    Mä meinaan laittaa kevääksi kokeiluun mineraaliöljyt.

    Mites se Himoksen mökki Kawazika miittinkiin?

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  8. #2858
    Lainaa (hessu75 @ Huhti. 04 2011,17:19) kirjoitti
    Heh,

    Onko pyöräsi Yamasaki, Kawazuki, Yanda, Harlsaki Davidzuki?

    Mä meinaan laittaa kevääksi kokeiluun mineraaliöljyt.

    Mites se Himoksen mökki Kawazika miittinkiin?

    -Hessu-
    Kazawika

    Ei oo vielä jaksanu varailla mökkiä ollu vähän laiska sen suhteen.Oon kuitenkin sinne tulossa

    Ja en vielä tiiä lähteekö täältä kajaanista ketään muita, mites sulla onko kavereita tulossa?
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  9. #2859
    Mulla mitään kavereita oo...

    Mä oon lllentäjä!

    Ei, ei ole tulossa tällä näkymin muita.
    Eikä mitn telttameinqii perkuleh. Mökki ja sauna. Kaljaa ja ratapäivä jauhantaa. Pomillet nousee ja laskee kierrosajat
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  10. #2860
    joo veikkaan että issekseni saan täältä lähteä, tosin varmaankin tuolla pyhäjärven kohalla liityn kawa letkaan

    Just kahtelen tässä online varauksella mökkejä
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  11. #2861
    Eipä siitä tyhjäkäynti ruuvista tapahu yhtään mithään, molempiin suuntiin käännetty niin pitkälle ku menee eikä muutu tyhjäkäynti mihkään... vaijeri on kiinni ja pitenee ja lyhenee mutta tyhjäkäynti ei muutu... taas sama kysymys vaikuttaako tossa toi pc vai onkos nyt wika yllättänyt.
  12. #2862
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 06 2011,11:41) kirjoitti
    Eipä siitä tyhjäkäynti ruuvista tapahu yhtään mithään, molempiin suuntiin käännetty niin pitkälle ku menee eikä muutu tyhjäkäynti mihkään... vaijeri on kiinni ja pitenee ja lyhenee mutta tyhjäkäynti ei muutu... taas sama kysymys vaikuttaako tossa toi pc vai onkos nyt wika yllättänyt.
    Ei vaikuta pc. jotain häikkää siinä on silloin..Muistithan pitää kiinni siitä itse vaijerista kun käänsit ruuvia? * Eli yhdellä kädellä sitä on mahdoton säätää


    Voipi myös olla että joudut koko vaijerin uusimaan.Tutki ihmeessä molemmat päät vaijerista



    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  13. #2863
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 06 2011,11:41) kirjoitti
    Eipä siitä tyhjäkäynti ruuvista tapahu yhtään mithään, molempiin suuntiin käännetty niin pitkälle ku menee eikä muutu tyhjäkäynti mihkään... vaijeri on kiinni ja pitenee ja lyhenee mutta tyhjäkäynti ei muutu... taas sama kysymys vaikuttaako tossa toi pc vai onkos nyt wika yllättänyt.
    Vaijeri/mekanismi on varmaan irti/rikki sielt "toisesta päästä".
    Ymmärtääkseni sen pitäis vaikuttaa suoraan mekaanisesti kaasuläppien "kiinni"-asentoon.
    Ei muutaku tankkia ylös ja ihmetteleen mitä näkyy.
    Ilmanputsarikotelonki joutuu varmaankin ottamaan irti.

    Tos toi 16021:
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1490

    Mutu-veikkaus:
    Tost kuvast päätellen se ruuvaaminen vaikuttaa tohon stopperin etäisyyteen, joten oiskohan toi stopperin pidike päässy väntyyn vinoon jolloin se stopperi ei enää osu siihen mihin pitäis?



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #2864
    Lainaa (Ninja @ Huhti. 04 2011,01:57) kirjoitti
    Jotain öljy lätinää oli viestiketjussa aikaisemmin. Eli Castrolit ei vaan yksinkertaisesti sovi kawaan, etenkään zx6r:ään. Kuten aikaisemmin mainittu, vaihteiden ja kytkimen kanssa nihkeyttä.
    Hyvin toimii Castrolin GPSsät 06 vuoden kawas ;) !
    636
    Kawasaki ZX-6R 06
  15. #2865
    Jos vaijeri(n kuori) liikkuu ees-taas niin jossain vikaa. Vaijerinkuoren pitäis pysyä paikallaan ja sen stopperin liikkua ees-taas.
    '03 ZX6R
  16. #2866
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 06 2011,12:46) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 06 2011,11:41) kirjoitti
    Eipä siitä tyhjäkäynti ruuvista tapahu yhtään mithään, molempiin suuntiin käännetty niin pitkälle ku menee eikä muutu tyhjäkäynti mihkään... vaijeri on kiinni ja pitenee ja lyhenee mutta tyhjäkäynti ei muutu... taas sama kysymys vaikuttaako tossa toi pc vai onkos nyt wika yllättänyt.
    Vaijeri/mekanismi on varmaan irti/rikki sielt "toisesta päästä".
    Ymmärtääkseni sen pitäis vaikuttaa suoraan mekaanisesti kaasuläppien "kiinni"-asentoon.
    Ei muutaku tankkia ylös ja ihmetteleen mitä näkyy.
    Ilmanputsarikotelonki joutuu varmaankin ottamaan irti.

    Tos toi 16021:
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1490

    Mutu-veikkaus:
    Tost kuvast päätellen se ruuvaaminen vaikuttaa tohon stopperin etäisyyteen, joten oiskohan toi stopperin pidike päässy väntyyn vinoon jolloin se stopperi ei enää osu siihen mihin pitäis?
    Perskutarallaa ku ei oo kivaa purkaa, ku ajaa pitäs päästä ... Muut jo menee minkä kerkee.... Joo kaipa se on katottava mitä se on syöny... Säätimen päästä se lirppa näyttää vääntyneen hieman sisään päin, sitä katselin jo aikaisemmin että pitäskö pikkasen vääntää... sen takia vähän huutelin sitä mekanismin toimintaa ku ei pääse näkeen sinne ilman purkamista. Ja mitään ei tuntunut olevan rikki mutku mutku.... Kiitoksia taas avituksesta. Pakko siis purkaa tuleepahan tutuks paikat.
  17. #2867
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 06 2011,12:46) kirjoitti
    Mutu-veikkaus:
    Tost kuvast päätellen se ruuvaaminen vaikuttaa tohon stopperin etäisyyteen, joten oiskohan toi stopperin pidike päässy väntyyn vinoon jolloin se stopperi ei enää osu siihen mihin pitäis?
    Ethän ite ollu käyny vääntämässä sitä pidikettä meni meinaa mutu ihan nappiin... Miten helkutissa tollasen 1-2mm paksun lirpakkeen saa vääntyy sentin vinoon itekseen, varsinkin ku on runko palkin takana. No seuraavaksi ihmettelemään miten saa ajo ominaisuudet muokattuu n.100kg kuskille. *
  18. #2868
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 07 2011,11:05) kirjoitti
    No seuraavaksi ihmettelemään miten saa ajo ominaisuudet muokattuu n.100kg kuskille. *
    Jos keula tai perä tuntuu löysältä, niin osta suosiolla hieman jäykemmät jouset. T: 100kg.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #2869
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 07 2011,13:03) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 07 2011,11:05) kirjoitti
    No seuraavaksi ihmettelemään miten saa ajo ominaisuudet muokattuu n.100kg kuskille. *
    Jos keula tai perä tuntuu löysältä, niin osta suosiolla hieman jäykemmät jouset. T: 100kg.
    Perä on ihan jees... Keulan jäykkyyskin ihan kiva, mutta vaimennuksen nopeus on vähän liikaa, palautus on kanssa hyvä. Tuntuu että liian nopeasti keula reagoi jarrutuksessa. Ei siinä välttämättä vielä pumppuja tarvii vaihtaa. Ei muutaku rukari, lenkki ja kuusiokolo kiekalle mukaan.
  20. #2870
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 08 2011,10:15) kirjoitti
    Perä on ihan jees... Keulan jäykkyyskin ihan kiva, mutta vaimennuksen nopeus on vähän liikaa, palautus on kanssa hyvä. Tuntuu että liian nopeasti keula reagoi jarrutuksessa. Ei siinä välttämättä vielä pumppuja tarvii vaihtaa. Ei muutaku rukari, lenkki ja kuusiokolo kiekalle mukaan.
    Kannattaa muistaa se sit ett nyt jos sul on mopo pihalla tms niin keulaöljyt on kylmät ja jäykät. Ts se lisää vaimennuksen määrää huomattavasti vs lämmin kesäkeli.

    Ja oliko ongelma siis se että jarrutuksessa keula "tökkää" liian nopeasti? Eli ei uppoa?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #2871
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 08 2011,12:18) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 08 2011,10:15) kirjoitti
    Perä on ihan jees... Keulan jäykkyyskin ihan kiva, mutta vaimennuksen nopeus on vähän liikaa, palautus on kanssa hyvä. Tuntuu että liian nopeasti keula reagoi jarrutuksessa. Ei siinä välttämättä vielä pumppuja tarvii vaihtaa. Ei muutaku rukari, lenkki ja kuusiokolo kiekalle mukaan.
    Kannattaa muistaa se sit ett nyt jos sul on mopo pihalla tms niin keulaöljyt on kylmät ja jäykät. Ts se lisää vaimennuksen määrää huomattavasti vs lämmin kesäkeli.

    Ja oliko ongelma siis se että jarrutuksessa keula "tökkää" liian nopeasti? Eli ei uppoa?
    Joo, ei. Kirjotin vähän väärin siis uppoaa liian nopeasti eli reagoi todella nopeasti jarrutuksessa ja tulee kyllä hyvin ylöskin mutta on sellasta tökkivää meno jospa vain kelit sallisivat pidemmän testi ajon tossa viikonloppuna niin pääsisi veivaamaan... -08 vaihettu uus keula.
  22. #2872
    Mites muuten, saako näihin nätisti minkäänlaista takalaukkua?
    Kawasaki ZX-6R -99
  23. #2873
    Oxfordin pehmeät ihan parhaat tällaisissa mopoissa.

    Myös Sellainen teardrop muotoinen takapenkkilaukku on hiton hyvä.

    Mulla tällaiset ja toimii.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  24. #2874
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 08 2011,12:46) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 08 2011,12:18) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Huhti. 08 2011,10:15) kirjoitti
    Perä on ihan jees... Keulan jäykkyyskin ihan kiva, mutta vaimennuksen nopeus on vähän liikaa, palautus on kanssa hyvä. Tuntuu että liian nopeasti keula reagoi jarrutuksessa. Ei siinä välttämättä vielä pumppuja tarvii vaihtaa. Ei muutaku rukari, lenkki ja kuusiokolo kiekalle mukaan.
    Kannattaa muistaa se sit ett nyt jos sul on mopo pihalla tms niin keulaöljyt on kylmät ja jäykät. Ts se lisää vaimennuksen määrää huomattavasti vs lämmin kesäkeli.

    Ja oliko ongelma siis se että jarrutuksessa keula "tökkää" liian nopeasti? Eli ei uppoa?
    Joo, ei. Kirjotin vähän väärin siis uppoaa liian nopeasti eli reagoi todella nopeasti jarrutuksessa ja tulee kyllä hyvin ylöskin mutta on sellasta tökkivää meno jospa vain kelit sallisivat pidemmän testi ajon tossa viikonloppuna niin pääsisi veivaamaan... -08 vaihettu uus keula.
    Tossa on kyl oma (iso) osansa löysillä vakio etujousilla jotka ei jaksa kantaa painoa, varsinkaan jos kuski on 100kg.
    Eli vaikka pistät menovaimennuksen täysille, niin siltikin keula uppoaa jarrussa, koska löysät jouset ei jaksa kannatella painoa.

    Karrikoituna; jousen tehtävä on vaimentaa liike, ja vaimentimien tehtävä on vain vaimentaa jousien aiheuttama edestakainen liike.
    Vaimentimien tehtävä ei ole toimia iskunvaimentimina vaan jousen vaimentimina. Eli sinänsä iskunvaimennin on virheellinen nimitys, joka sit taas johtaa siihen että aletaan säätämään alustaa väärästä paikasta.

    Joten oikea ensiapu tohon sun ongelmaan ois pistää jäykemmät jouset eteen. Jolloin keula on edelleen herkkä ja nopea, mutta ei uppoa niin syvälle.
    Ymmärrät kyllä sit jos kokeilet.
    Maksaa jonku ~130e, esim tuolta www.motoville.fi



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #2875
    Lainaa (soherrys @ Maalis. 27 2011,16:09) kirjoitti
    Eiköhän tuo hinta ole aika kohallaan , itse maksoin tuosta 4L pöntöstä 40e ja normi hinta sille kait on 45e.Eli jos suinkin ylimääräistä rahaa on kannattaa useempi purkki ottaa myöhempiä öljynvaihtoja ajatellen *


    Muista myös vaitaa suodatin, maksaa kuitenkin vain noin 8-12e


    Ja ainakin 05vm kawan huoltomanuaalissa lukee että käy puoli tai täys synteettinen
    Jees, eli öljyt ja suodatin tuli vaihdettua. Laitoin tosin täyssynteettistä 10W-50 Castrol Power 1 Racingia (55€) GPS:n sijasta, kun ei se niin kovin kehuttua kuitenkaan näyttänyt olevan.

    Kiitokset kuitenkin vastauksesta!
    2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
    2007 Suzuki GSX-R 1000
  26. #2876
    Lainaa kirjoitti
    Jees, eli öljyt ja suodatin tuli vaihdettua. Laitoin tosin täyssynteettistä 10W-50 Castrol Power 1 Racingia (55€) GPS:n sijasta, kun ei se niin kovin kehuttua kuitenkaan näyttänyt olevan.
    Joo ei se GPS ilmeisesti kaikilla tunnu toimivan oikein.Varmaan tulee itelläkin jossain vaiheessa kokeiltua jotain muuta...Nyt vielä gpsit laitoin kun edellinenkin omistaja sitä oli käyttänyt.Joutuu kuitenkin tuplamäärän ostamaan toista öljyä,että saa huuhdeltua koneen
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  27. #2877
    Minkälaisissa lukemissa ajolämmöt pyörii näillä keleillä(+6) -05 vuotisessa kawassa. Pisti merkille ekaa kertaa ajellessa tällä pyörällä että lämmöt ei noussu ajossa kuin n. 65 asteseen. Eli onkohan termari jumissa, anturi rikki, tjms. Neste kiertää ja sitä on tarpeeksi, lukema myös seilasi aika nopealla syklillä väliä 61-70.
  28. #2878
    Mulla pyöri samanlaisissa lukemissa, kun tänään aloittelin kautta. Toki taajamassa pyöriessä pääsivät vähän kohoamaan, sinne reiluun 80:een asteeseen.
    Kawasaki ZX-6r -05
  29. #2879
    Lainaa (stuha @ Huhti. 09 2011,21:02) kirjoitti
    Minkälaisissa lukemissa ajolämmöt pyörii näillä keleillä(+6) -05 vuotisessa kawassa. Pisti merkille ekaa kertaa ajellessa tällä pyörällä että lämmöt ei noussu ajossa kuin n. 65 asteseen. Eli onkohan termari jumissa, anturi rikki, tjms. Neste kiertää ja sitä on tarpeeksi, lukema myös seilasi aika nopealla syklillä väliä 61-70.
    -05-06 termarin avautumislämpötila manuskan mukaan +58...62C. Sen takia lämpö ei kylmällä kelillä nouse juurikaan sitä korkeammalle.
    Eli toimii juuri niin kuin on tarkotettukin.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  30.  
  31. #2880
    Kiitoksia nopeista vastauksista. Aiempi kokemus edellisistä firebladeista joissa lämmöt pyöri 80-90 asteessa. Laitoin manuaalin latautuun josta tämäkin olisi selvinny. Ratapäiviä odotellessa
Sivu: 96 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 46869495969798106146 ... ViimeinenViimeinen