Sivu: 94 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44849293949596104144 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2791:stä 2820:een 4602:sta
    Lainaa (/Wille/ @ Maalis. 07 2011,15:45) kirjoitti
    No minkään valtakunnan harjalla en kattesiin ym. osiin kajoa sitten ollenkaan.
    Syystä että?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    ^Ihan yksinkertaisesti sen takia, että harjalla saa aikaan naarmuja huomattavan helposti vrt. nykyiseen käyttämääni tapaan. Ikävä kyllä kokemusta on.
    Kawasaki ZX-6r -05
    Pistäkää pm jos jollakin 636 05/06 kawan omistajalla on myytävänä etupään yläkate Vihreä (ostettu)

Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
    Lainaa (/Wille/ @ Maalis. 07 2011,16:17) kirjoitti
    ^Ihan yksinkertaisesti sen takia, että harjalla saa aikaan naarmuja huomattavan helposti vrt. nykyiseen käyttämääni tapaan. Ikävä kyllä kokemusta on.
    Kyllä huuhtelun ja pesuaineen suihkutuksen jälkeen pehmeä "letkuharja" runsaalla vedenjuoksulla on hellävaraisin työtapa..

Kaikissa, sieni-, rätti- jne..-menetelmissä se hiekanjyvä on aika hanakasti menossa väärään väliin. Toisin kuin harjan kanssa joka puhdistuu niistä kokoajan tehokkaasti..

Kokemusta on..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
    Lainaa (/Wille/ @ Maalis. 07 2011,16:17) kirjoitti
    Pitänee täysin paikkansa, sitä vaan ei usko ennen kun näkee omin silmin

Tossa vielä teoriaa minkä takia kinnas. Vanteet saa pidettyä puhtaana ph-neutraalillakin shamppoolla, jos on hyvä vaha pinnassa.
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
    Kysytäänpäs vielä tuosta pcIII:sta onko boxin sivussa oleva ledi hässäkkä olevinaan jonkinlainen lambada näyttö ja jos on niin pitäisikö tyhjä käynnillä näyttää puoliväliä ennemmin kuin jotain muuta? Kertokaas.
    Ei oo PCIII:ssa mitään lambdaa. Vissiin näyttää sen hetkisen muutoksen bensakartassa tjsp., joku laitteisiin sotkeutunu tietää varmaan paremmin.

PS. Olis vieläkin yks 03/04 Kawan kittiecu ylimääräsenä, jos jollain on kiinnostusta?
    '03 ZX6R
    Sunnuntaina ois tarkotus mennä kattoon -99 vuotista Ninjaa. Mikähän tämä nyt sitten mahtaa olla tarkalta mallimerkiltään? Sitten alkaakin ebaystä huggerin ja undertrayn metsästys =)

Kawasaki ZX-6R -99
    Lainaa (Smigel @ Maalis. 18 2011,23:25) kirjoitti
    Sunnuntaina ois tarkotus mennä kattoon -99 vuotista Ninjaa. Mikähän tämä nyt sitten mahtaa olla tarkalta mallimerkiltään? Sitten alkaakin ebaystä huggerin ja undertrayn metsästys =)
    Oisko 1999 ZX6R G2.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Lainaa (scuuba @ Maalis. 19 2011,11:50) kirjoitti
    Lainaa (Smigel @ Maalis. 18 2011,23:25) kirjoitti
    Oisko 1999 ZX6R G2.
    Onhan se. Ja jos eBaystä kattelee tavaraa, niin ameriikassa käytetään mallinimeä ZX600. G2 kyllä säilyy sielläkin. Ja tosi monet osat sopii F- ja H-malleista myös.
    Tollanen tuli sit haettua
    Kawasaki ZX-6R -99
    Osaisko joku kertoa mistä olisi hyvä tilata uudet tupit kahvoihin, tankin suojatarra? Jos jollain on tietoa mistä saa renkaita pyörään edullisesti niin voi pistää infoo!
    ZX-6r -04
    Oisko jollain ylimääräsenä tankinkorkkia (myös se tankkiin tuleva kappale) ja bensahanaa? Voisin laittaa kakkostankin kuosiin, jotta ois varakappale sit ku kaato tulee...
    Mulla on kaksi tankin suojatarraa. Eli, toinen ylimääräinen.

Yleismalli "carbon" look. Ei mitään merkkiä lue/ ole.

Tuli ylimääräinen, kun Ebay myyjä epäili ensimmäisen hukkuneen postin mustaan aukkoon, mutta se saapuikin kanssa.

Huima kolme ekee hintapyynti. Sen se maksoi mulle Ebayssa, sen se maksaa nyt haluavalle.

YVtä vaan kehiin, kiitos.

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Lainaa (hessu75 @ Maalis. 22 2011,09:54) kirjoitti
    Mulla on kaksi tankin suojatarraa. Eli, toinen ylimääräinen.

Yleismalli "carbon" look. Ei mitään merkkiä lue/ ole.

Tuli ylimääräinen, kun Ebay myyjä epäili ensimmäisen hukkuneen postin mustaan aukkoon, mutta se saapuikin kanssa.

Huima kolme ekee hintapyynti. Sen se maksoi mulle Ebayssa, sen se maksaa nyt haluavalle.

YVtä vaan kehiin, kiitos.

-Hessu-
    Jees viestiä laitettu!
    ZX-6r -04

Tuollainen tuli hankittua 30v. lahjaksi itselleni tammikuussa..... Odottavan aika käy liiiiaaaan pitkäksi. Tosin sydetkin on vasta toukokuussa....

Nyt tahtois saada vaihdenäyttö ja huggeri pärrään. Vm. on 1998.
    Niin ja hyvinkäältä ma olen

Kawasaki ZX-6R -98
    Honda CR-125R
    Voi olla että kohta on ZX-6R -00 34tkm punaisena koto pihassa.

Päällisin puolin pyörä niin nätti kuntoinen että piti ihan varata. Itsellä ei tosiaan vielä vain ole korttia niin joutuu käyttämään kaveria koekaniinina toteamaan pyörän sellaiseksi kuin pitää. Itsellä ei muutenkaan kummoista kokemusta 2-pyöräisistä ole.

Lumien sulamisia odotellen siis ja ajotunteja..

vähän tuuppaa olemaan vaan hieman odottavat fiilikset ja samalla hieman pelottavat.
    ---------------------------
    Kawasaki ZX-6R -00
    joo kelejä odotellessa! Onse vaan mahtava tunne kun pyörällä pääsee ajamaan
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
    Uusia 6R-kuskeja putkahtelee kuin sieniä sateella.
    Lainaa (HTG ZX-6r @ Maalis. 22 2011,20:45) kirjoitti

Tuollainen tuli hankittua 30v. lahjaksi itselleni tammikuussa..... Odottavan aika käy liiiiaaaan pitkäksi. Tosin sydetkin on vasta toukokuussa....

Nyt tahtois saada vaihdenäyttö ja huggeri pärrään. Vm. on 1998.
    Niin ja hyvinkäältä ma olen
    On se vaan hieno. Itellä on samaa vuosimallia, mutta vihreenä.

Storm-motorissa on mun muistaakseni vaihdenäyttöjä ja huggereita jos et ole vielä löytänyt.
    Hienoa nähdä kuinka paljon "meitä" ZX-6R kuskeja oikein on
    Tosiaankin tuolta stormilta tuli tilattua Gipro X-Typen vaihdenäyttö jo aiemmin ja huggeri tupsahtaa Briteistä parin viikon sisällä.... Kun vain pääsisi jo baanalle!!!

Mites muutennii, Onko miittinkiä meillä? JA MILLOIN JOS ON?

T: Joukon jatke
    Kawasaki ZX-6R -98
    Honda CR-125R
    Lainaa (HTG ZX-6r @ Maalis. 26 2011,12:03) kirjoitti
    Hienoa nähdä kuinka paljon "meitä" ZX-6R kuskeja oikein on
    Tosiaankin tuolta stormilta tuli tilattua Gipro X-Typen vaihdenäyttö jo aiemmin ja huggeri tupsahtaa Briteistä parin viikon sisällä.... Kun vain pääsisi jo baanalle!!!

Mites muutennii, Onko miittinkiä meillä? JA MILLOIN JOS ON?

T: Joukon jatke
    Kawasaki miittinki on 28.5-29.5.2011 ja paikkana jämsän Himos

tuolta tarkempaa tietoa tapahtumasta majoituksista(hinnoista)
    jne..Ja lisää infoa tulee sitämukaan kun järjestä/järjestäjät niitä
    lisäilee

http://www.kawarb.fi/smf/index.php

Kaikki kawanistit vaan tuonne himokselle, itse olen ainakin lähdössä
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
    Voisi pöräyttää mukaan jos vain sattuu siihen mennessä kortin saamaan... ja sattuu tuon ninjan kotia ottamaan. Tällä hetkellä varattuna käsirahalla itselle, vielä pitää siis joku saada koeajamaan se. Ei oikein tuo kylmä päristely pyörä noviisille kerro pyörän kunnosta mitään. Vaikkakin todella siisti kuntoinen pyörä ainakin ulkoisesti näillä näkymin tulossa.
    Kawasaki ZX-6R -00
    Lainaa (lobedogg @ Maalis. 26 2011,16:44) kirjoitti
    Voisi pöräyttää mukaan jos vain sattuu siihen mennessä kortin saamaan... ja sattuu tuon ninjan kotia ottamaan. Tällä hetkellä varattuna käsirahalla itselle, vielä pitää siis joku saada koeajamaan se. Ei oikein tuo kylmä päristely pyörä noviisille kerro pyörän kunnosta mitään. Vaikkakin todella siisti kuntoinen pyörä ainakin ulkoisesti näillä näkymin tulossa.
    Ehottomasti mukaan vaan mikäli pääset!

Itse ostin oman pyöräni pelkästään kylmätyyppien perusteella,toki pyörää lämmiteltiin paikallaan.Huolto historiastakaan ei ollut dokumenttia kuin yhdestä huollosta.Viime keskiviikkona olit tiet senverran sulana,että pääsin esimmäisen koeajon tekemään ja hyvin tuntui pelittävän Tietysti omatoimisesti olen tallissa perushuollot tehnyt ja käynyt läpi kulutusosat sekä tutkinut muutenkin vähän tarkemmin pyörää.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
    Kulutusosat näytti kyllä olevan kunnossa ja renkaatkin uuden karheat että eipä se taida kun tarvita ajajan päällee... Korttia suorittavan aika on pitkä. Huolloista ei tarkkaa tietoa kyseisestä pyörästä ole mutta myyjä kertoi että edellinen omistaja oli syksyllä tulpat, suodattimet, öljyt.. jne.. vaihtanut. Eiköhän sitä varmuuden vuoksi kannata kumminkin öljyt edes vaihtaa.

On jotenkin voittaja fiilis , 5vuottahan tässä on jo nettimotoa kuolattu.

Kawasaki ZX-6R -00
    Kypärän sijoitin jo aikasemmin allrightilta hajakokona.. onneksi on niin iso pää.. vielä muut varusteet hommattava ennen kuin pääsee kawaa tyypittämään... (ja se kortti)
    Kawasaki ZX-6R -00
    Mitäs öljyä nyt sitten kannattaisi tuohon mopoon laittaa? Siis ZX-6R, vm 99 ja mittarissa 55tkm.
    Kawasaki ZX-6R -99
    10W-40 semi synthetic. Merkki onkin sitten makuasia, ite oon tykänny Motorexin kamasta.
    '03 ZX6R
    Lainaa (Smigel @ Maalis. 27 2011,11:13) kirjoitti
    Mitäs öljyä nyt sitten kannattaisi tuohon mopoon laittaa? Siis ZX-6R, vm 99 ja mittarissa 55tkm.
    Kannattaa laittaa sitä mitä siellä on ollutkin ja jos ei ole tiedossa niin itse ainakin vaihtaisin sitten suodattimenkin. 10w-40 on bueno ja itsellä motulin 5100 ja hyvin kukkuu.
  30.  
    Tarkoitus olisi koittaa vaihtaa öljyt itse ensimmäistä kertaa - 2004, ZX6R, 46tkm. Onko tuo Kärkkäisen tavara käypää "sikahintaan"?

Ja onko väliä laittaako puoli -vai täyssynteettistä?

2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
    2007 Suzuki GSX-R 1000
Sivu: 94 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 44849293949596104144 ... ViimeinenViimeinen