Sivu: 93 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43839192939495103143 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2761:stä 2790:een 4602:sta
  1. #2761
    Ei toi Ivan's mikään race race kyllä oo, enemmän noitten jenkkilän susukimiesten suosima ja siks on saatu hiukan hintaakin hilattua.
    '03 ZX6R
  2. #2762
    Emmää tiijjä tommosista.
    Hinta kun on tuota luokkaa, niin oha se pakko olla hipo reiss shittii.

    Ostakee ostakee.

    PS. Ei nyt kummiskaa tarvii mitn julmettua maksaa tuosta Ivans: sta.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  3. #2763
    Sellasta tässä mietin, että onkohan DB-killerin irroituksella suuri vaikutus pyörän seoksiin, eli meneekö pahasti laihalle jos pyörä säädetty penkissä killerillä ja sen ottaa pois eikä käy uudestaan säädättämässä?
    ZX-6r -04
  4. #2764
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 18 2011,12:22) kirjoitti
    Emmää tiijjä tommosista.
    Hinta kun on tuota luokkaa, niin oha se pakko olla hipo reiss shittii.

    Ostakee ostakee.

    PS. Ei nyt kummiskaa tarvii mitn julmettua maksaa tuosta Ivans: sta.
    Hessu vieläkö sulla löytyy se servo eliminaattori? Tein kaupat yohimuran kokorännistä ja varmaan pitäs se palikkakin sinne saada
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  5. #2765
    Lainaa (636r @ Helmi. 20 2011,10:50) kirjoitti
    Sellasta tässä mietin, että onkohan DB-killerin irroituksella suuri vaikutus pyörän seoksiin, eli meneekö pahasti laihalle jos pyörä säädetty penkissä killerillä ja sen ottaa pois eikä käy uudestaan säädättämässä?
    Ei välttämättä ole suurta vaikutusta tai sitten ei ollenkaan.Sen luultavasti huomaa kun pääsee ajamaan.Laihalle tosin seokset voi vähän mennä.Kannattaa kuitenkin kokeilla.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  6. #2766
    Lainaa (soherrys @ Helmi. 23 2011,08:24) kirjoitti
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 18 2011,12:22) kirjoitti
    Emmää tiijjä tommosista.
    Hinta kun on tuota luokkaa, niin oha se pakko olla hipo reiss shittii.

    Ostakee ostakee.

    PS. Ei nyt kummiskaa tarvii mitn julmettua maksaa tuosta Ivans: sta.
    Hessu vieläkö sulla löytyy se servo eliminaattori? Tein kaupat yohimuran kokorännistä ja varmaan pitäs se palikkakin sinne saada
    Löytyy,

    Laitellaan YVtä.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  7. #2767
    Onkos "lahesta" päin ketään 6r kuskii? Vois tossa ajokauden aikana joskus vähän vertailla "vehkeitä" ja muutenkin jakaa tietoa näistä ninjoista.
    ööö... Mitäs kokemusta tosta motulin 5100 puolsynteettisestä öölistä?
    Neljä vkoa ni lähtee vakuutukset juoksemaan tosiaan sain pohjantähti yhtiöltä halvimman tarjouksen ja startti bonareilla täyskaskoineen painu alle tonnin.
    Mistäs ootte ostanut näitä lohkon sivuille tulevia hiilikuitu bling bling covereita?
  8. #2768
    Ja mites muuten toi kawasakin loota kestää tuota raakana lähetystä? Onko kukaan rikkonut synkronointia ? Ales päin tietenkin kytkimen kaa mutta...
  9. #2769
    Moottoripyörän vaihelaatikosta on vähän vaikea rikkoa synkronointia...

    Mutta kyllä raakana vaihtamisella aina hieman kytkentähampaille antaa kipeetä. Aikansa kytkentähampaat kestää raaka vaihtoa kunnes alkaa hylkiin vaihteita ja sitten siirtäjä alkaa ottamaan itteensä. Noin ihan vain ajateltuna pikku päikkäreissä
  10. #2770
    Alaspäinkin menee vaihteet nätisti raakana, etenkin luistokytkimellä olevissa malleissa.
    '03 ZX6R
  11. #2771
    Lainaa (willik @ Helmi. 26 2011,12:03) kirjoitti
    Moottoripyörän vaihelaatikosta on vähän vaikea rikkoa synkronointia...

    Mutta kyllä raakana vaihtamisella aina hieman kytkentähampaille antaa kipeetä. Aikansa kytkentähampaat kestää raaka vaihtoa kunnes alkaa hylkiin vaihteita ja sitten siirtäjä alkaa ottamaan itteensä. Noin ihan vain ajateltuna pikku päikkäreissä
    Täh eiks siel oo minkäänlaisia synkronointi renkaita vai??? * * Eipä oo tullu purettua tollasta mottia koskaan... Vielä.



  12. #2772
    Lainaa (poketopi @ Helmi. 26 2011,11:18) kirjoitti
    Mistäs ootte ostanut näitä lohkon sivuille tulevia hiilikuitu bling bling covereita?
    http://stores.ebay.co.uk/carbonadi-shop/
    http://stores.ebay.de/carbonadi-shop/

    Sama "kauppa" mut välillä vähä eri hinnat/"tarjoukset".



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #2773
    Lainaa (poketopi @ Helmi. 26 2011,12:25) kirjoitti
    Täh eiks siel oo minkäänlaisia synkronointi renkaita vai??? * * Eipä oo tullu purettua tollasta mottia koskaan... Vielä.
    Räjäytyskuvat löydät esim tuolta:
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....ls&id=2
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #2774
    Lainaa (poketopi @ Helmi. 26 2011,12:25) kirjoitti
    Täh eiks siel oo minkäänlaisia synkronointi renkaita vai??? * * Eipä oo tullu purettua tollasta mottia koskaan... Vielä.
    Suorakytkentälaatikko, ei "tarvii" synkroja.
    '03 ZX6R
  15. #2775
    Wanhalla kepsu susnalla raksuttelin ylös ja alas vaihteet pientä kaasun ranneliikettä säestämällä. Meni hienosti ylös ja alas.

    BTW,

    Ranetin YEstä ostamilla palikoilla PC3seen sen 9V powerin.
    Kaikkineen osien hinnaksi tuli 1,10€!!!
    Työaikaa meni palikan tekoon noin 20min. Eniten aikaa meni, että sain sen 10 pinnisen muovikikkulan veisteltyä sopivaksi PC3sen porttiin, kun ne "suunnat" ovat eri, kuin normi tietokone liittimissä. Terävällä kirurgiveitsellä sain hienosti tehtyä.

    1,10€ vertaa Suomen PC jälleenmyyjältä ostettua valmista ( veikkaan hinnaksi 20 ekee).
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  16. #2776
    Millähän saisi katteista tarrat nätisti irroitettua? löytyykö pirkka vinkkejä, muju nyt lähtee bensalla nätisti mutta pitäisi tarran pinta saada nätisti irti ilman että tarvitsisi maalata?

    Kuinkahan paljon tohon koneeseen pitää tota öljyä oikein änkeä kun vaihto ton öljynsuodattimen ja lisäs aika tarkasti 3,7L niin ei tarkastus ikkunassa vielä näy ketään pitäs vissii litran tölkkki hakee lisää ku sen pari desii tuhlas huuhteluun . Oottekos itte vaihdellu noita öljyn suodattimia? Kun ohjekirja kehottaa viemään huoltoon jos meinaa sen vaihtaa, ei kai siin mitään erikoista ole? Muutama vko enää niin pääsee ajelemaan .



  17. #2777
    Lainaa (poketopi @ Maalis. 01 2011,16:27) kirjoitti
    Millähän saisi katteista tarrat nätisti irroitettua? löytyykö pirkka vinkkejä, muju nyt lähtee bensalla nätisti mutta pitäisi tarran pinta saada nätisti irti ilman että tarvitsisi maalata?

    Kuinkahan paljon tohon koneeseen pitää tota öljyä oikein änkeä kun vaihto ton öljynsuodattimen ja lisäs aika tarkasti 3,7L niin ei tarkastus ikkunassa vielä näy ketään pitäs vissii litran tölkkki hakee lisää ku sen pari desii tuhlas huuhteluun *. Oottekos itte vaihdellu noita öljyn suodattimia? Kun ohjekirja kehottaa viemään huoltoon jos meinaa sen vaihtaa, ei kai siin mitään erikoista ole? Muutama vko enää niin pääsee ajelemaan *.
    Tarran irrotuksesta löydät haulla paljon juttu muista osioista.

    Öljyn määrä; vaihto/+filtteri/täysin kuiva:
    00-02 3.4/3.6/4.0L (filtteri 27Nm, öljyproppu 29Nm)
    03-04 3.4/3.6/4.0L (filtteri 31Nm, öljyproppu 29Nm)
    05-06 3.4/3.6/4.0L (filtteri 31Nm, öljyproppu 29Nm)

    Öljyfiltteriä vaihtessa muistaa voidella sen tiiviisteen ennen kuin ruuvaa kiinni. Käsikireys ei yleensä riitä, ellei sit ole pro siinä touhussa. Ja toisaalta jos vääntää kaluilla (varsinkin hihnatyyppisellä keskeltä filtteriä;"lommolle") liian kireelle, niin voi alkaa vuotamaan.

    Jos jaksaa, niin voihan sen vielä varmistaa putkiklemmarilla (ellei siinä satu oleen mutteria varmistusreikineen päässä/ mopossa sitä varmistinta vakiona) ja varmistuslangalla.
    Samoin propun ja öljykorkin kulmaan reikä, ja varmistuslangalla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #2778
    Mistä löytyisi wanhaan ZX-6R:rään slipari.
    Eli pyörä on ZX-6R f1 (vm-95)
    Olen yrittänyt löytää paremman kuuloista putkea ton vakion tilalle, mutta en ole mistään löytänyt kyseiselle vuosimallille.
    En jaksaisi alkaa rakentelemaan mistään universaalista änkkäristä sopivaa.
    Pääasia että on kivaa.
    Nykyinen: Zygä...ou nou
    Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
    75m/s
  19. #2779
    Lainaa (poketopi @ Maalis. 01 2011,16:27) kirjoitti
    Millähän saisi katteista tarrat nätisti irroitettua? löytyykö pirkka vinkkejä, muju nyt lähtee bensalla nätisti mutta pitäisi tarran pinta saada nätisti irti ilman että tarvitsisi maalata?

    Kuinkahan paljon tohon koneeseen pitää tota öljyä oikein änkeä kun vaihto ton öljynsuodattimen ja lisäs aika tarkasti 3,7L niin ei tarkastus ikkunassa vielä näy ketään pitäs vissii litran tölkkki hakee lisää ku sen pari desii tuhlas huuhteluun *. Oottekos itte vaihdellu noita öljyn suodattimia? Kun ohjekirja kehottaa viemään huoltoon jos meinaa sen vaihtaa, ei kai siin mitään erikoista ole? Muutama vko enää niin pääsee ajelemaan *.
    Olethan tarkistanut sen öljyrajan niin,että pidät pyörän täysin suorassa? Itsellä ei ainakaan öljyraja näy jos pyörän on sivujalan varassa.Välittömästi alkaa näkymään kun on pystyssä.
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  20. #2780
    Lainaa (Yazaku @ Maalis. 02 2011,09:30) kirjoitti
    Mistä löytyisi wanhaan ZX-6R:rään slipari.
    Eli pyörä on ZX-6R f1 (vm-95)
    Olen yrittänyt löytää paremman kuuloista putkea ton vakion tilalle, mutta en ole mistään löytänyt kyseiselle vuosimallille.
    En jaksaisi alkaa rakentelemaan mistään universaalista änkkäristä sopivaa.
    oisko tossa!?

    http://beowulf-performance-products....y.asp?catid=51
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  21. #2781
    Lainaa (soherrys @ Maalis. 02 2011,09:32) kirjoitti
    Lainaa (poketopi @ Maalis. 01 2011,16:27) kirjoitti
    Millähän saisi katteista tarrat nätisti irroitettua? löytyykö pirkka vinkkejä, muju nyt lähtee bensalla nätisti mutta pitäisi tarran pinta saada nätisti irti ilman että tarvitsisi maalata?

    Kuinkahan paljon tohon koneeseen pitää tota öljyä oikein änkeä kun vaihto ton öljynsuodattimen ja lisäs aika tarkasti 3,7L niin ei tarkastus ikkunassa vielä näy ketään pitäs vissii litran tölkkki hakee lisää ku sen pari desii tuhlas huuhteluun *. Oottekos itte vaihdellu noita öljyn suodattimia? Kun ohjekirja kehottaa viemään huoltoon jos meinaa sen vaihtaa, ei kai siin mitään erikoista ole? Muutama vko enää niin pääsee ajelemaan *.
    Olethan tarkistanut sen öljyrajan niin,että pidät pyörän täysin suorassa? Itsellä ei ainakaan öljyraja näy jos pyörän on sivujalan varassa.Välittömästi alkaa näkymään kun on pystyssä.
    kyllä, mutta taitaa sen 4litraa viedä öljyä kun laski aivan tyhjäksi ajan kanssa oikein.... Joo ja noista tarran irroitteluista niin mamman hiustenkuivaaja + kakkuvuoka kaavin niin voil'a.
  22. #2782
    Lainaa (Yazaku @ Maalis. 02 2011,09:30) kirjoitti
    Mistä löytyisi wanhaan ZX-6R:rään slipari.
    Eli pyörä on ZX-6R f1 (vm-95)
    Olen yrittänyt löytää paremman kuuloista putkea ton vakion tilalle, mutta en ole mistään löytänyt kyseiselle vuosimallille.
    En jaksaisi alkaa rakentelemaan mistään universaalista änkkäristä sopivaa.
    Ebaystä löytyi
    yksi
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  23. #2783
    Lainaa (poketopi @ Maalis. 02 2011,14:38) kirjoitti
    kyllä, mutta taitaa sen 4litraa viedä öljyä kun laski aivan tyhjäksi ajan kanssa oikein.... Joo ja noista tarran irroitteluista niin mamman hiustenkuivaaja + kakkuvuoka kaavin niin voil'a.
    Mulla on aina uponnu kanssa se 4 litraa kun vaihtaa huolellisesti. Tarrat lähti hiustenkuivaajalla.
    '03 ZX6R
  24. #2784
    Millasia aineita suosittelette pyörän pesuun (vanteet,katteet jne) / vahaukseen?
    ZX-6r -04
  25. #2785
    Kiitoksia vastauksista.
    Pitääkin laittaa tommoinen Beowulf tilaukseen, kunhan seuraava tili tulee.
    Pääasia että on kivaa.
    Nykyinen: Zygä...ou nou
    Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
    75m/s
  26. #2786
    Lainaa (636r @ Maalis. 04 2011,19:22) kirjoitti
    Millasia aineita suosittelette pyörän pesuun (vanteet,katteet jne) / vahaukseen?
    Itse olen lähestulkoon sairas näissä pesu/vahaushommissa. Käytän Valet Pron Bilberryä vanteisiin, takahaarukkaan ym. muihin vastaaviin osiin. Tähän käy myös ihan hyvin vaikkapa se perinteinen Wurthin Pineline. Muu pyörä sitten ihan normaali autoshampoolla läpi pesukintaan kanssa, merkillä sinänsä ei väliä. Vahauksessa itsellä käytössä ensin Dodo Juicen kliineri pohjalle ja samalta valmistajalta kovavaha päälle. Kaapin sisältö on tullut hommattua täältä.
    Kawasaki ZX-6r -05
  27. #2787
    Lainaa (/Wille/ @ Maalis. 06 2011,14:16) kirjoitti
    Lainaa (636r @ Maalis. 04 2011,19:22) kirjoitti
    Millasia aineita suosittelette pyörän pesuun (vanteet,katteet jne) / vahaukseen?
    Itse olen lähestulkoon sairas näissä pesu/vahaushommissa. Käytän Valet Pron Bilberryä vanteisiin, takahaarukkaan ym. muihin vastaaviin osiin. Tähän käy myös ihan hyvin vaikkapa se perinteinen Wurthin Pineline. Muu pyörä sitten ihan normaali autoshampoolla läpi pesukintaan kanssa, merkillä sinänsä ei väliä. Vahauksessa itsellä käytössä ensin Dodo Juicen kliineri pohjalle ja samalta valmistajalta kovavaha päälle. Kaapin sisältö on tullut hommattua *täältä.
    Jees, kiitti infosta pitää käydä itekkin ostamassa myrkyt, että pääsee viimestelee pyörää ajokauteen.
    ZX-6r -04
  28. #2788
    Lainaa (/Wille/ @ Maalis. 06 2011,14:16) kirjoitti
    Itse olen lähestulkoon sairas näissä pesu/vahaushommissa. Käytän Valet Pron Bilberryä vanteisiin, takahaarukkaan ym. muihin vastaaviin osiin. Tähän käy myös ihan hyvin vaikkapa se perinteinen Wurthin Pineline. Muu pyörä sitten ihan normaali autoshampoolla läpi pesukintaan kanssa, merkillä sinänsä ei väliä. Vahauksessa itsellä käytössä ensin Dodo Juicen kliineri pohjalle ja samalta valmistajalta kovavaha päälle. Kaapin sisältö on tullut hommattua *täältä.
    Jos olet sairas, niin kannattaisi käyttää ensimmäiseen pintapesuun pehmeää harjaa, ja vasta sen jälkeen pesukinnasta. Harja toimii vähemmän hiovana kuin pesukinnas johon kivipöly kerääntyy pinnalle.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  29. #2789
    Nyt tuli vilkkujen kanssa ongelma 21w vilkut kaikki mutta edessä ja takana eriparia.... luulisi että vilkut olisi "rauhalliset" mutta ei vilkuttaa vikatilassa.... Ongelma alkoi kun vaihtoi eteen uudet jotka ovat 21w? wut??? eli mistäpä pistän tilaten uuen vilkkureleen valmiiksi sitten semmoisen kuormittamattoman??? niin olisi toi vm03.
  30.  
  31. #2790
    Lainaa (scuuba @ Maalis. 06 2011,22:31) kirjoitti
    Lainaa (/Wille/ @ Maalis. 06 2011,14:16) kirjoitti
    Itse olen lähestulkoon sairas näissä pesu/vahaushommissa. Käytän Valet Pron Bilberryä vanteisiin, takahaarukkaan ym. muihin vastaaviin osiin. Tähän käy myös ihan hyvin vaikkapa se perinteinen Wurthin Pineline. Muu pyörä sitten ihan normaali autoshampoolla läpi pesukintaan kanssa, merkillä sinänsä ei väliä. Vahauksessa itsellä käytössä ensin Dodo Juicen kliineri pohjalle ja samalta valmistajalta kovavaha päälle. Kaapin sisältö on tullut hommattua *täältä.
    Jos olet sairas, niin kannattaisi käyttää ensimmäiseen pintapesuun pehmeää harjaa, ja vasta sen jälkeen pesukinnasta. Harja toimii vähemmän hiovana kuin pesukinnas johon kivipöly kerääntyy pinnalle.
    No minkään valtakunnan harjalla en kattesiin ym. osiin kajoa sitten ollenkaan. Vanteet ym. osat sitten erikseen. Pyörän paskaisuudesta riippuen esipesu (pumppupullosta Pineline laimeana) reilusti huuhdellen ja sitten pesukinnas+kaksi ämpäriä (pesuvesi+huuhteluvesi). Pesukinnasta käytetään tuossa huuhteluvedessä aina, ennen kuin se kastellaan taas tuossa pesuaineämpärissä. Näin se lika, mitä minun pesutahdilla tulee helvetin vähän, jää sinne huuhteluämpäriin ja pääsee "puhtaalla" kintaalla jatkamaan eteenpäin. Tuossa esipesun mukana se irtolika siitä pinnasta lähtee melkein huuhtelemalla, kunhan se vahapinta on siellä alla kunnossa.

    Sen verran on näitä kaksi- ja nelipyöräisiä tullut hinkattua, että tässä on takuuvarmasti paras keino.
    Kawasaki ZX-6r -05
Sivu: 93 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43839192939495103143 ... ViimeinenViimeinen