Sivu: 87 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3777858687888997137 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2581:stä 2610:een 4602:sta
  1. #2581
    Nyt kun tuli välitykset vaihdettua niin ois hyvä ostaa speedohealer. Oisko kellään ylimääräistä pyörimässä nurkissa vm.05 6r:ään? Jos ei niin:
    * mistä saan kyseisen vekottimen halvimmalla? Stormilla näyttää maksavan 95€.
    * Mikä plugeista on oikea? Stormilla myydään tuotteita Speedohealer 4.0 Kawasaki Plug 2 - 5. Eli eri plugeja on numero kahdesta viiteen.
    *Onko se vittumaine asentaa?



  2. #2582
    * hinnasta en tiedä, 95€ kuulostaa ihan kohtuulliselta
    * muistelisin että 05/06 kuutoseen ei saa oikeella plugilla olevaa SH:ta
    * riippuu tykkääkö sähköhommista, tossa kun joutuu johtoja katkoon / juottaan tahi asentelemaan liittimiä.
    '03 ZX6R
  3. #2583
    Lainaa (nato26 @ Touko. 17 2010,10:42) kirjoitti
    Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta salossa mp-asennus miten huolto on toiminut?
    En tiedä saitko tuohon jo vastausta, ku ei jaksa kaikkia kelata läpi, mutta itte olen pari kertaa käyttäny kyseisessä liikkeessä ja nätisti hoituu niin isot ku pienetki remontit. Asiallinen ukko ja tietää pirusti noista vehkeistä. Niin ja hinnat on kans mielestäni kohdallaan.

    Eli suosittelen.
  4. #2584
    heipähei!
    onko kellään tietoa että minkä tapaiset liikkeet tekevät kuristuksia? onko itse vaikea tehdä? tekeekö esimerkiksi Menokone kuristuksia?

    Kohta on ajokortti taskussa ja pitäisi ninja ostaa vielä, mutta tarvitsee tietenkin kuristaa kun 20 ikää vasta -.-

    Mistä löytyy mitä maksaa? )
    Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
    Kawasaki Z1000 -08 14
    Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
    Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
    Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
    Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
  5. #2585
    ^Jos päädyt 05-06 vuotiseen, niin saat vaikka minulta tehtaan kuristusosat pyörään. Oma pyörä kuristettiin Riku motorilla Lahdessa. Eivät lähteneet Menokoneessa kuristamaan.



    Kawasaki ZX-6r -05
  6. #2586
    Lainaa (/Wille/ @ Elo. 04 2010,21:31) kirjoitti
    ^Jos päädyt 05-06 vuotiseen, niin saat vaikka minulta tehtaan kuristusosat pyörään. Oma pyörä kuristettiin Riku motorilla Lahdessa. Eivät lähteneet Menokoneessa kuristamaan.
    Paljonko niistä hintaa yleensä veloitetaan? :o
    Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
    Kawasaki Z1000 -08 14
    Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
    Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
    Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
    Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
  7. #2587
    ^Jaa-a, mitäköhän tuo setti Sumekolla maksaisi, kuitenkin jotain satasen paikkeilla taisi olla hinta. Sarjassa on vain pieni rajoitinpalikka kaasukahvan alapäähän ja pieni sähköliitin. Sitten tietysti asennuskustannukset erikseen, kun täytyy liikkeessä asennuttaa, että saa tarvittavat todistukset katsastusta varten.
    Kawasaki ZX-6r -05
  8. #2588
    Lainaa (/Wille/ @ Elo. 05 2010,20:29) kirjoitti
    ^Jaa-a, mitäköhän tuo setti Sumekolla maksaisi, kuitenkin jotain satasen paikkeilla taisi olla hinta. Sarjassa on vain pieni rajoitinpalikka kaasukahvan alapäähän ja pieni sähköliitin. Sitten tietysti asennuskustannukset erikseen, kun täytyy liikkeessä asennuttaa, että saa tarvittavat todistukset katsastusta varten.
    vittumainen on irrottaa... kyrsi, mutta oli kyllä sen arvoista. Hesan Sumekosta haettiin osaset, muistaakseni oli kolme osaa eli joku naarasjohdon pätykkä, jonka tilalle meni gipro sekä kyseinen rajoituspalikka ja ruuvi. Niin ja tais olla joku 60-80e.

    Katsastusmieskin mainitsi, että vaarallinen peli moisella palikalla *
  9. #2589
    Tarttis tota -03 mittaristoa kiristää, on päässy jostai syystä löystymään. Ei varmaan tee hyvää sille kun se tossa kuopissa klonksuu. Tossa äkkiä kattelin niin näyttäis olevan taustastaan kolmella ruuvi+kumiprikka yhdistelmällä kiinni. Näyttää vähän siltä et aika paljon saa etupäätä purkaa, että niihin pääsee käsiksi. Onkos joku joskus irrotellut tai muuten vaan kikkaillu ton mittariston kanssa eli mitäs kaikkea pitää irrotella että noihin ruuveihin pääsee käsiksi? Ei varmaan hommasta selviä ilman etukatteen irrottamista?
    Pitkää päätyyn ja perään...
  10. #2590
    Joo muistaakseni etukatetta kun raotat ni pääset mittariin käsiks. Menee alle 10min?
  11. #2591
    mietin.. et miks kaikki ei kurista mopetia, ja vie muutoskatsastuksee ja ota vakuutuksia 25kw mut ottaa kuristukset pois, tuleeks siit sakkoo?
    Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
    Kawasaki Z1000 -08 14
    Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
    Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
    Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
    Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
  12. #2592
    Lainaa (jingis @ Elo. 10 2010,10:11) kirjoitti
    mietin.. et miks kaikki ei kurista mopetia, ja vie muutoskatsastuksee ja ota vakuutuksia 25kw mut ottaa kuristukset pois, tuleeks siit sakkoo?
    Tulee ja tuskin vakuutusyhtiökään on kovin innokas korvaamaan mitään, jos vahingon tapahtuessa käykin ilmi että pyörä onkin täystehoinen
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  13. #2593
    nii no joo hehe
    Suzuki Hayabusa -09 (19-22(
    Kawasaki Z1000 -08 14
    Kawasaki ZZR 1400 -07 (13-14)
    Suzuki GSX-R 1000 k6 2006 (12-13)
    Yamaha YZF-R1 -06 (11-12)
    Yamaha YZF-R6 -04 (10-11)
  14. #2594
    En oikein käsitä miksi ihmeessä pitäisi jo tehtaalta suhkot huippuunsa viritettyyn malliin hankkia slipari tai kokoputkisto. Onko se 5whp loppukierroksilla todellakin sen arvoista? Ja keskialue 1whp?

    akran slipari dyno
    yoshi koko tsydeemi
    (käyrät 05-06 mallista mitattuja)

    Tuskinpa he eteenkä tarkoituksella vähentäisivät dynoarvoja oman tuotteensa kohdalla.
    Hinnaksi tälle tuunaukselle voidaan arvioida kutakuinkin alakanttiin vedettynä:

    PC - rapiat 300e
    Säädätys - 200-300e? (ainakin 1250 banditiin taisi maksaa )
    Putkiston osaa: 200-300e slipari / kokoputkisto + 500e
    Ja tietenkin ilmansuodatin laitetaan samaan pakettiin, mutta näissä hinnoissa ei paljoa suodattimen hinta paina

    Mahtaneeko ääni ja essonbaari uskottavuus nousta niin paljoa, että vastakkainen sukupuoli kokee sen vastuttomattomaksi? Vai mikä siinä piilee?

    Tietenkin voidaan puhua painon pudotuksesta(paljonkohan sitä parhaimmillaan tulee?), mutta kuinka monet saunabeltit, painonpudotusleirit sekä hauskoja hilavitkuttimia saataisiinkaan tällä rahalla pyörään. Tai voisi jopa uudet varusteet hankkia...

    Mitä mieltä kyseisen operaation tehneet ovat mieltä asiasta?
  15. #2595
    Lainaa (Yamoon @ Elo. 10 2010,20:19) kirjoitti
    En oikein käsitä miksi ihmeessä pitäisi jo tehtaalta suhkot huippuunsa viritettyyn malliin hankkia slipari tai kokoputkisto. Onko se 5whp loppukierroksilla todellakin sen arvoista? Ja keskialue 1whp?

    akran slipari dyno
    yoshi koko tsydeemi
    (käyrät 05-06 mallista mitattuja)

    Tuskinpa he eteenkä tarkoituksella vähentäisivät dynoarvoja oman tuotteensa kohdalla.
    Hinnaksi tälle tuunaukselle voidaan arvioida kutakuinkin alakanttiin vedettynä:

    PC - rapiat 300e
    Säädätys - 200-300e? (ainakin 1250 banditiin taisi maksaa )
    Putkiston osaa: 200-300e slipari / kokoputkisto + 500e
    Ja tietenkin ilmansuodatin laitetaan samaan pakettiin, mutta näissä hinnoissa ei paljoa suodattimen hinta paina

    Mahtaneeko ääni ja essonbaari uskottavuus nousta niin paljoa, että vastakkainen sukupuoli kokee sen vastuttomattomaksi? Vai mikä siinä piilee?

    Tietenkin voidaan puhua painon pudotuksesta(paljonkohan sitä parhaimmillaan tulee?), mutta kuinka monet saunabeltit, painonpudotusleirit sekä hauskoja hilavitkuttimia saataisiinkaan tällä rahalla pyörään. Tai voisi jopa uudet varusteet hankkia...

    Mitä mieltä kyseisen operaation tehneet ovat mieltä asiasta?
    PC, slipari ja vapari 05sessa:
    Nollakartta ja killeri; todella pehmonen ja leppoisa ajattava, bensaa ei kulu yhtään. Ääni pehmeetä surinaa.
    Penkitetty tehokartta ja ei killerii; vastaa kaasuun ärhäkästi osakaasuillakin, bensaa menee iha vitusti. Ääni on jees.

    Btw, ratastus ja pikakaasu on ehkä halvin "viritys".

    Suosittelenko vaiko enkö; se nyt sit taas on ihan aivan kiinni mist tykkää.

    Kokorännii en ehkä ostais, vaan sillä rahalla vaihtaisin kusiaisen tonniin; siis jos ois tehon tarvetta. Tosin oon toho kusiaiseen niin tykästyny ett siihen vois ostaa ihan huvikseen kokorännin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #2596
    Potilassaarinen - '06 mallin 636 - tarvitsee rattaat, 15-43. Ketjut jo löytyy tallista, mutta mistä etuisasti laadukkaat rattaat, vinkkejä?

    Hirveestihän noissa ei taida olla hintaeroa ulkomailta vs. kotomaasta, mutta kotomaassa tunnutaan myyvän aika monesti eioota.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  17. #2597
    Lainaa (slip @ Elo. 10 2010,22:26) kirjoitti
    Potilassaarinen - '06 mallin 636 - tarvitsee rattaat, 15-43. Ketjut jo löytyy tallista, mutta mistä etuisasti laadukkaat rattaat, vinkkejä?

    Hirveestihän noissa ei taida olla hintaeroa ulkomailta vs. kotomaasta, mutta kotomaassa tunnutaan myyvän aika monesti eioota.
    Mulla olis ylimääräsenä käypä 15 piikkinen eturatas.
    matka tappaa vauhdin
    Ducati SF 1098S -09
    Honda VTR 1000 SP1 -01
    ex kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600f -00
  18. #2598
    Itsellä on -03 636:ssa Yoshimuran koko putkisto ilman db-killeriä. Rääkyy kierroksilla kivasti, mutta esim. matka-ajossa 80-90km/h nopeudessa kuuluu ikävä resonanssiääni, joka muistuttaa lähinnä ääntä, joka tulee jos putkessa on reikä. Olen harkinnut db-killerin asentamista, mutta edellisen omistajan peruilta ei mokomaa pyörän mukana tullut, joten näillä mennään. Muutenkin kovat äänet sopivat fighteriin paremmin ;)

    Muuten Yoshimuran "sointi" on aika raaka ja raspinen verrattuna kaverin Ixiliin tai Akraan.
    Kawasaki Z1000 -03
    Kawasaki ZX-6R 636B - EX
  19. #2599
    Lainaa (slip @ Elo. 10 2010,22:26) kirjoitti
    Potilassaarinen - '06 mallin 636 - tarvitsee rattaat, 15-43. Ketjut jo löytyy tallista, mutta mistä etuisasti laadukkaat rattaat, vinkkejä?

    Hirveestihän noissa ei taida olla hintaeroa ulkomailta vs. kotomaasta, mutta kotomaassa tunnutaan myyvän aika monesti eioota.
    Sen takii ostin tuolta:
    http://www.bandcexpress.co.uk/

    Tosin toi 43 on vakioratas, joten niit luulis löytyvän helpolla suomestakin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #2600
    Lainaa (Yamoon @ Elo. 10 2010,20:19) kirjoitti
    En oikein käsitä miksi ihmeessä pitäisi jo tehtaalta suhkot huippuunsa viritettyyn malliin hankkia slipari tai kokoputkisto. Onko se 5whp loppukierroksilla todellakin sen arvoista? Ja keskialue 1whp?

    akran slipari dyno
    yoshi koko tsydeemi
    (käyrät 05-06 mallista mitattuja)

    Tuskinpa he eteenkä tarkoituksella vähentäisivät dynoarvoja oman tuotteensa kohdalla.
    Hinnaksi tälle tuunaukselle voidaan arvioida kutakuinkin alakanttiin vedettynä:

    PC - rapiat 300e
    Säädätys - 200-300e? (ainakin 1250 banditiin taisi maksaa )
    Putkiston osaa: 200-300e slipari / kokoputkisto + 500e
    Ja tietenkin ilmansuodatin laitetaan samaan pakettiin, mutta näissä hinnoissa ei paljoa suodattimen hinta paina

    Mahtaneeko ääni ja essonbaari uskottavuus nousta niin paljoa, että vastakkainen sukupuoli kokee sen vastuttomattomaksi? Vai mikä siinä piilee?

    Tietenkin voidaan puhua painon pudotuksesta(paljonkohan sitä parhaimmillaan tulee?), mutta kuinka monet saunabeltit, painonpudotusleirit sekä hauskoja hilavitkuttimia saataisiinkaan tällä rahalla pyörään. Tai voisi jopa uudet varusteet hankkia...

    Mitä mieltä kyseisen operaation tehneet ovat mieltä asiasta?
    Jos nyt esimerkkinä mun pyörä:

    1. penkitys: micron slipari

    2. penkitys + säätö: micron slipari + Pipercross + Commander

    Toisella penkityksellä ei tullut huipputehoa yhtään lisää. Mutta koko muulle kierrosalueelle kyllä, parhaimmillaan 7hp. Myös vääntö lisääntyi koko alueelle, parhaimmillaan 6nm.

    Mitattu samassa penkissä. Talvella tehtiin ja keväällä en tuntenut eroa. Mutta kokeilin kaverin vakiopyörää ja kyl sen sit huomaa et vastaa kaasuun ihan eri tavalla. Ja myös roll-on testissä huomasi, että vetää selvästi paremmin.

    En kyllä alunperin putkea ostanut viritystarkoituksessa.



  21. #2601
    Pari kesää ollut mielessä hommata kuitukatteet mopoon ja nyt sain jopa niin paljon aikaiseksi että tilasin katteet Ricambi Weissiltä.
    Pientä säätöä oli sovitusten kanssa mutta nyt ne ois viimein asennettu paikalleen: Kuva.

    Millä ihmeen työkalulla saa oikelta puolelta auki koneen rungonkiinnikkeen mutterin, jäi nimittäin kaatumatatti laittamatta paikalleen kun en saanu tuota mutteria auki: Kuva 2.
    ex. ZX6R 2003
  22. #2602
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,13:46) kirjoitti
    Millä ihmeen työkalulla saa oikelta puolelta auki koneen rungonkiinnikkeen mutterin, jäi nimittäin kaatumatatti laittamatta paikalleen kun en saanu tuota mutteria auki: Kuva 2.
    Älä sitä mutteria aukase, vaan se pultti. Ts se kuusiokolo siinä on se pultinkanta. Ja siel toisessa päässä on tavis lukkomutteri.
    Ks: http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1500



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #2603
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2010,14:16) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,13:46) kirjoitti
    Millä ihmeen työkalulla saa oikelta puolelta auki koneen rungonkiinnikkeen mutterin, jäi nimittäin kaatumatatti laittamatta paikalleen kun en saanu tuota mutteria auki: Kuva 2.
    Älä sitä mutteria aukase, vaan se pultti. Ts se kuusiokolo siinä on se pultinkanta. Ja siel toisessa päässä on tavis lukkomutteri.
    Ks: http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1500
    Jahas sitten se oli vaan elämää tiukemmassa kun kokeilin aukasta ja loppu usko kesken.
    ex. ZX6R 2003
  24. #2604
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,14:56) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2010,14:16) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,13:46) kirjoitti
    Millä ihmeen työkalulla saa oikelta puolelta auki koneen rungonkiinnikkeen mutterin, jäi nimittäin kaatumatatti laittamatta paikalleen kun en saanu tuota mutteria auki: Kuva 2.
    Älä sitä mutteria aukase, vaan se pultti. Ts se kuusiokolo siinä on se pultinkanta. Ja siel toisessa päässä on tavis lukkomutteri.
    Ks: http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1500
    Jahas sitten se oli vaan elämää tiukemmassa kun kokeilin aukasta ja loppu usko kesken.
    Lähtihän se pamauksen kera jatkovarrella. Luulin jo että avain katkes ku pamaus kuulu...
    ex. ZX6R 2003
  25. #2605
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,15:37) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,14:56) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2010,14:16) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,13:46) kirjoitti
    Millä ihmeen työkalulla saa oikelta puolelta auki koneen rungonkiinnikkeen mutterin, jäi nimittäin kaatumatatti laittamatta paikalleen kun en saanu tuota mutteria auki: Kuva 2.
    Älä sitä mutteria aukase, vaan se pultti. Ts se kuusiokolo siinä on se pultinkanta. Ja siel toisessa päässä on tavis lukkomutteri.
    Ks: http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1500
    Jahas sitten se oli vaan elämää tiukemmassa kun kokeilin aukasta ja loppu usko kesken.
    Lähtihän se pamauksen kera jatkovarrella. Luulin jo että avain katkes ku pamaus kuulu...
    44 Nm näyttää olevan niiden speksattu kiristysmomentti (-05:ssa, mut kaippa toissa -03:ssa sama on). Joten kaippa ne jämähtää aika hyvin 7 vuodessa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #2606
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2010,23:10) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,15:37) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,14:56) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Elo. 20 2010,14:16) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2010,13:46) kirjoitti
    Millä ihmeen työkalulla saa oikelta puolelta auki koneen rungonkiinnikkeen mutterin, jäi nimittäin kaatumatatti laittamatta paikalleen kun en saanu tuota mutteria auki: Kuva 2.
    Älä sitä mutteria aukase, vaan se pultti. Ts se kuusiokolo siinä on se pultinkanta. Ja siel toisessa päässä on tavis lukkomutteri.
    Ks: http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1500
    Jahas sitten se oli vaan elämää tiukemmassa kun kokeilin aukasta ja loppu usko kesken.
    Lähtihän se pamauksen kera jatkovarrella. Luulin jo että avain katkes ku pamaus kuulu...
    44 Nm näyttää olevan niiden speksattu kiristysmomentti (-05:ssa, mut kaippa toissa -03:ssa sama on). Joten kaippa ne jämähtää aika hyvin 7 vuodessa.
    Ei edes jämähdä, saattaa 44Nm tuntua joskus kovaltakin taakalta, mutta ei noi pahemmin jämähdä kuitenkaan (kokemus).

    Toinen asia tietenni on, jos edellinen omistaja on vääntänyt hieman kovempaan momenttiin, mutta ilman momenttiavaintakin tuota harvempi vääntää yli tuon suosituksen.. jos ei nyt seiso sen varren päällä *

    -P

    Edit: jäsen S on kyllä oikeassa kun tarkemmin pohtii. Se ihan "ensimmäinen" poksaus tulee, kun on hieman kerännyt metalli happea. Mutta oma pointti oli se, ettei ne yleensä tuossa ajassa totaalisesti jämähdä. Nimim. autosta kun on joskus tuommoisia over 80Nm avannut, jotka olleet totaaliruosteessa, niin siinä saa vääntää ja ei edes poksahda auki, kunhan vaan on ja pysyy. Noihin pitääkin sitten antaa kunnolla lämpöä, kirosanoja jne



  27. #2607
    Meni sitten mopo nutulleen Apparalla ja tuli pientä remppaa. Löytyskö keltään oikealle puolelle jalkatappirunkoa ja jalkatappia, jarrukahvaa ja ram air torvea / etukatteen yläkiinnikerautaa?
    ex. ZX6R 2003
  28. #2608
    Hep, tuli itsekin ostettua elämäni ensimmäinen moottoripyörä. Avk:lta ostin tollasen 96-vuosimallin ZX6R Ninjan, kaaduttu vasemmalle puolelleen (sivuposki halki, staattori vääntynyt, takavilkku hajalla).

    Itse kun olen tuolla töissä, niin jäi hinta melko edulliseksi..

    MP-kuume poltellut jo monta vuotta, kun on käynyt kokeilemassa velipojan ja kavereiden prätkiä. Tänä kesänä ei enää mikään lääke kuumeeseen auttanut. Korttia ei vielä ole, fixailen pyörän kuntoon talven aikana ja keväällä jos kävis B-kortin muuttamassa AB-kortiksi

    Ikääkin on jo reilut 30, joten ei tarvii edes kuristella pyörää. Näyttämisenhalutkin on jo mennyt ohi, joten tuskin tolla pyörällä surullisenkuuluisiin tilastoihin joutuu (ainakaan itse aiheuttaen).

    moottoripyora.org on osoittautunut aivan loistavaksi foorumiksi, täällä tulen varmasti vinkkejä ja neuvoja kyselemään Ninjaa fixaillessa. Tuntuu olevan melko pätevää ja mukavaa porukkaa täällä
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
  29. #2609
    Hei, ostakaa joku pois toi mun putki ja commanderi. sopii siis 03-04´ 636:een Ei pitäis olla enää paha hinta, eikä edes tiukka. Huomenna tulee talliin täytettä joten ei noita enää viitsi edes muistoesineinä siellä pitää:

    Ilmoitus
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  30.  
  31. #2610
    Jos jollain on ylimääräistä kytkinvaijeria vm-99 ninjaan niin laittakaan viestiä.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
Sivu: 87 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3777858687888997137 ... ViimeinenViimeinen