Sivu: 80 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070787980818290130 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2371:stä 2400:een 4602:sta
  1. #2371
    Lainaa (Sportive @ Touko. 03 2010,18:29) kirjoitti
    Paljon pitäis irrota takapyörältä ehjästä 636 vm.2002 kawasta?
    Suutinsarja ja yoshimuran slipari on vaihdettu.
    Ei mitään tietoa, mutta mutulta sanoisin 90-100hp.
    '03 ZX6R
  2. #2372
    Lainaa (markketo @ Touko. 04 2010,00:58) kirjoitti
    Lainaa (Sportive @ Touko. 03 2010,18:29) kirjoitti
    Paljon pitäis irrota takapyörältä ehjästä 636 vm.2002 kawasta?
    Suutinsarja ja yoshimuran slipari on vaihdettu.
    Ei mitään tietoa, mutta mutulta sanoisin 90-100hp.
    Heps!

    Viime kesänä säädätin ja penkitin juurikin nollakakkosen ninjan (636a) ja 93 heppaa anto takaselta. vääntöä en muista kuolemaksenikaan kun ei oo laput täs nyt.
    www.letec-motors.com <-- tuolla penkitin ja ei sitten ole mikään maailman optimistisin penkki. Markon sanoin ei oo ykskään kaasari kusiainen antanu yli sataa heppaa takaselta. Tämä siis viimekesänä.
    Niin ja suutinsatsi ja LeoVincen slipari on kiinni.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  3. #2373
    Huomenia!

    Ongelmaa puskee.. Kiristin eilen Kawan ketjut ja lähdin kaahaamaan kotia kohti. Kaupunki alueella n. 60km/h vauhdissa ja isoilla vaihteilla alkoi tuntumaan jasemmassa jalassa sellaista paukkuvaa resonointia, you know jaksollisesti sellainen tak tak tak ääni ja samaan aikaan isku.

    Kotona sitten katoin, että ketjut piruvie on kireämmällä kun viulun kieli. Käväsin motonetissä ostamassa työkaluja ja annon ketjulle löysää. Juuri äsken töihin päästyäni huomasin kaupunki nopuksissa saman ongelman. pam pam pam se vaan hakkaa ja taitaa kuuluakin.. Ketjut nyt ok kireydellä.

    Moottoritie nopeuksissa en asiaa huomannut, ongelma esiintyy isolla vaihteella pienemmässä nopeudessa. Mitäköhän on Kawasta hajoamassa / hajonnut?

    Kawa ZX6r vm. 2002, mittarissa 37tkm.

    Edittiä..

    Nyt kun pääsi itse istumaan selkään ja työkaveri kokeili ketjuja, niin tuntuivat jälleen melko kireiltä. Voisiko ketjujen liika kireys aiheuttaa tämän tyyppisen probleeman?



  4. #2374
    Ettei vain olisi ketjut/rattaat aivan finaalissa jolloin ketju "tarraa" rattaaseen kiinni?
    Tai ketjussa mennyt joku lenkki paskaksi/jumiin jolloin paukuttelee. Liika kireyskään ei luonnollisesti ole hyväksi.

    Saatko perää pukilla ilmaan että pääsisi ilmassa pyörittämään takarengasta ja katsomaan ketjun lävitse ettei siinä ole vikaa?
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  5. #2375
    Ne ketjut kiristyy aina kun kiristää taka-akselin mutteria, eli jos ennen kiristystä ketjut on sopivalla kireydellä niin akselin mutterin kiristyksen jälkeen ketjut on aivan liian tiukalla.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  6. #2376
    Lainaa (iirot @ Touko. 04 2010,08:12) kirjoitti
    Ettei vain olisi ketjut/rattaat aivan finaalissa jolloin ketju "tarraa" rattaaseen kiinni?
    Tai ketjussa mennyt joku lenkki paskaksi/jumiin jolloin paukuttelee. Liika kireyskään ei luonnollisesti ole hyväksi.

    Saatko perää pukilla ilmaan että pääsisi ilmassa pyörittämään takarengasta ja katsomaan ketjun lävitse ettei siinä ole vikaa?
    Saattaapi olla tämäkin mahdollista. Täytyy kotona nostaa perä ylös ja pyöritellä. Toivottavasti vaan pelkkä ketjun löysäys riittää, ei oo lakkolaisella varaa pistää mitään mihinkään "ylimääräiseen".

    nato26
    Tattis infosta
  7. #2377
    Lainaa (nato26 @ Touko. 04 2010,08:27) kirjoitti
    Ne ketjut kiristyy aina kun kiristää taka-akselin mutteria, eli jos ennen kiristystä ketjut on sopivalla kireydellä niin akselin mutterin kiristyksen jälkeen ketjut on aivan liian tiukalla.
    Riippuu kans vähän miten kiristää sen taka-akselin mutterin. Eli jos räikän varsi on pystyssä ylöspäin ja vetää siitä "taakseppäin", niin voipi liukua helposti se taka-akseli taakseppäin (+hieman vinoon...). Ts ketjut kiristyy väärästä syystä.

    Ite kiristän akselin mutterin nykyisin nimenomaan ton takia siten ett räikän varsi on vaakasuorassa ja siitä painaa alaspäin (ts vähän "eteenpäinkin"), niin akseli ei lähe liukuun mihinkään suuntaan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #2378
    Onko kukaan tehnyt mitään "virityksiä" nokkaketjun kiristimeen? Muistelisin joskus lukeneeni, että auttaa toimimaan paremmin jos laittaa pari-kolme prikkaa jousen alkuun niin että jousi vähän puristuu kasaan ja työntää kovempaa...? Ilmeisesti kiristin tuppaa menemään jumiin useasti vaikka olisi kuinka uusi...

    e. Kuinka usein olette vaihtaneet/vaihdattaneet nokkaketjun?

    Kawan pitää pitää ääntä, tiedetään, mutta meinasin jonkun sadepäivän ratoksi purkaa nakuttimen ja säätää jos osaan.



  9. #2379
    Lainaa (Hoppala @ Touko. 03 2010,20:41) kirjoitti
    Lainaa (666 @ Touko. 01 2010,11:33) kirjoitti
    Nyt tarvittais vähäsen jelppivä tommosen 05 zx 6R:n kanssa.

    Elikkäs käväsin eilen tankkaamassa pyörän ja tankkauksen jälkeen käänsin virrat päälle ja nollasin tripin. Kaikki toimi tähän asti aivan normaalisti, mutta sitte ku paino starttinappia niin koko vekotin täysin pimeäksi. Ei pyörittäny starttia hetkeäkään vaan kaikki sähköt hävisi

    Nyt olen koittanut vähäsen ettiä vikaa, mutta ei vaan ota toimiakseen. Elikkäs kaikki sulakkeet ovat ok ja myös akun pitäisi olla täydessä timmissä. Sivujalantunnistimen liittimet ok. Niin myös käynnistyksen eston, kallistuskulman, tappokatkaisimen ja pääsulakkeen. Ei vaan siltikään anna virtaa avainta kääntäessä.
    On kuin akkua ei olisi ollenkaan paikallaan.
    Oliskos kellään käyny samalla tapaa tai tietoa mikä siellä on menny? Itellä loppus tieto/taito tähän

    Historiasta sen verran, että pyörällä on nyt ajettu vähän päälle 30 000 ja ite sen 24 000. Tähän mennessä pyörässä ei ole ollut mitään vikaa. Eikä ole muuta voinut olla kuin tyytyväinen kyseiseen pärrään
    Eli kun käännät virtalukosta virrat päälle niin edes mikään merkkivalo ei syty?
    Oletko mitannut akun jännitteen? Muuttuuko mitenkään kun kääntelet virta-avainta?

    Vaikuttais yhtäkkiä vähän siltä että jompikumpi ( + tai - ) akulta lähtevistä johdoista on hapettunut. Rassaa noiden liitokset ja kokeile mitata vastus johdoista, voi olla eristeen sisältä hapettunut ja palanut poikki.
    Tai sitten päävirtarele ei vaan yhdistä. Kokeile mittailla noita aikasi kuluksi jos vika ei ole jo löytynyt.
    Tai päävirtasulakkeen pohja on hapettunut ja kärähtänyt.

    Tuon perusteella että startatessa on virrat kadonnut veikkaisin vahvasti jotain hapettumaa. Startatessa kysytään isoa virtaa jolloin joku hapettunut liitos toimii sulakkeena ja kärähtää siihen malliin ettei johda virtaa enää ollenkaan.
    Akkuhan se paskana oli, kerkesin jo pelästymään että pyörässä olisi ilmennyt oikea vikakin

    Tosiaan mittasin akun jänniteeksi 10,5 volttia, mutta myöhemmin akkuliikkeessä rasitustestissä ei akusta irronnut virtaa laisinkaan. Pistää kyllä ihmetyttämään toi akun äkillinen kuolema Ei kovinkaan vanha ja talvella ollut sen kolme kertaa latauksessa. No eipä uuden akun hinnaksi tullut kun se vajaat 25 €
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  10. #2380
    Lainaa (666 @ Touko. 04 2010,17:56) kirjoitti
    Lainaa (Hoppala @ Touko. 03 2010,20:41) kirjoitti
    Lainaa (666 @ Touko. 01 2010,11:33) kirjoitti
    Nyt tarvittais vähäsen jelppivä tommosen 05 zx 6R:n kanssa.

    Elikkäs käväsin eilen tankkaamassa pyörän ja tankkauksen jälkeen käänsin virrat päälle ja nollasin tripin. Kaikki toimi tähän asti aivan normaalisti, mutta sitte ku paino starttinappia niin koko vekotin täysin pimeäksi. Ei pyörittäny starttia hetkeäkään vaan kaikki sähköt hävisi

    Nyt olen koittanut vähäsen ettiä vikaa, mutta ei vaan ota toimiakseen. Elikkäs kaikki sulakkeet ovat ok ja myös akun pitäisi olla täydessä timmissä. Sivujalantunnistimen liittimet ok. Niin myös käynnistyksen eston, kallistuskulman, tappokatkaisimen ja pääsulakkeen. Ei vaan siltikään anna virtaa avainta kääntäessä.
    On kuin akkua ei olisi ollenkaan paikallaan.
    Oliskos kellään käyny samalla tapaa tai tietoa mikä siellä on menny? Itellä loppus tieto/taito tähän

    Historiasta sen verran, että pyörällä on nyt ajettu vähän päälle 30 000 ja ite sen 24 000. Tähän mennessä pyörässä ei ole ollut mitään vikaa. Eikä ole muuta voinut olla kuin tyytyväinen kyseiseen pärrään
    Eli kun käännät virtalukosta virrat päälle niin edes mikään merkkivalo ei syty?
    Oletko mitannut akun jännitteen? Muuttuuko mitenkään kun kääntelet virta-avainta?

    Vaikuttais yhtäkkiä vähän siltä että jompikumpi ( + tai - ) akulta lähtevistä johdoista on hapettunut. Rassaa noiden liitokset ja kokeile mitata vastus johdoista, voi olla eristeen sisältä hapettunut ja palanut poikki.
    Tai sitten päävirtarele ei vaan yhdistä. Kokeile mittailla noita aikasi kuluksi jos vika ei ole jo löytynyt.
    Tai päävirtasulakkeen pohja on hapettunut ja kärähtänyt.

    Tuon perusteella että startatessa on virrat kadonnut veikkaisin vahvasti jotain hapettumaa. Startatessa kysytään isoa virtaa jolloin joku hapettunut liitos toimii sulakkeena ja kärähtää siihen malliin ettei johda virtaa enää ollenkaan.
    Akkuhan se paskana oli, kerkesin jo pelästymään että pyörässä olisi ilmennyt oikea vikakin

    Tosiaan mittasin akun jänniteeksi 10,5 volttia, mutta myöhemmin akkuliikkeessä rasitustestissä ei akusta irronnut virtaa laisinkaan. Pistää kyllä ihmetyttämään toi akun äkillinen kuolema Ei kovinkaan vanha ja talvella ollut sen kolme kertaa latauksessa. No eipä uuden akun hinnaksi tullut kun se vajaat 25 €
    Hyvä tuuri tais käydä..

    Itsellä oman pelin vähän vastaava sähkövika ei ilmeisesti ollutkaan kiinni akusta (ei auttanut uuden vaihto). Huomenna pitäis hakea peli huollosta ja kuunnella, mitäs ne pajalla kertovat korjanneensa.

    Niin, ja ennen kaikkea minkälaisen laskun tunkevat käteeni
  11. #2381
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 04 2010,17:48) kirjoitti
    Onko kukaan tehnyt mitään "virityksiä" nokkaketjun kiristimeen? Muistelisin joskus lukeneeni, että auttaa toimimaan paremmin jos laittaa pari-kolme prikkaa jousen alkuun niin että jousi vähän puristuu kasaan ja työntää kovempaa...? Ilmeisesti kiristin tuppaa menemään jumiin useasti vaikka olisi kuinka uusi...
    Ja nimenomaan missä koneissa? Vuosimallit...?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #2382
    Lainaa (scuuba @ Touko. 04 2010,19:27) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 04 2010,17:48) kirjoitti
    Onko kukaan tehnyt mitään "virityksiä" nokkaketjun kiristimeen? Muistelisin joskus lukeneeni, että auttaa toimimaan paremmin jos laittaa pari-kolme prikkaa jousen alkuun niin että jousi vähän puristuu kasaan ja työntää kovempaa...? Ilmeisesti kiristin tuppaa menemään jumiin useasti vaikka olisi kuinka uusi...
    Ja nimenomaan missä koneissa? Vuosimallit...?
    Se on allekirjoituksen mukainen 636 -05.

    e. niissä koneissa missä on "automaattisesti kiristyvä" kiristin.

    e2. Ja jos tuota ei kannata kokeilla, niin mitä kannattaa tehdä? Vai antaa vaan nakuttaa?



  13. #2383
    Lainaa (scuuba @ Touko. 04 2010,19:25) kirjoitti
    Lainaa (666 @ Touko. 04 2010,17:56) kirjoitti
    Akkuhan se paskana oli, kerkesin jo pelästymään että pyörässä olisi ilmennyt oikea vikakin

    Tosiaan mittasin akun jänniteeksi 10,5 volttia, mutta myöhemmin akkuliikkeessä rasitustestissä ei akusta irronnut virtaa laisinkaan. Pistää kyllä ihmetyttämään toi akun äkillinen kuolema Ei kovinkaan vanha ja talvella ollut sen kolme kertaa latauksessa. No eipä uuden akun hinnaksi tullut kun se vajaat 25 €
    Osta sille uudelle akulle ylläpitolaturi kaveriks, ja pidä se ylläpitolaturi kiinni koko talven. T: 2007 jouluna "sipannut" -05 orkkisakku toimii kuudetta kautta...
    Kokeiltu on automaattilaturilla Ja tehty vielä niin kuin käskivät akkuliikkeessä eli heti seisonnan alussa, keskivaiheessa ja sitte vielä enne kauden alkua.
    Alkaa ihmetyttää akut siinä mielessä, että jotkut kestävät 4-5 vuotta ilman huoltoa ja vähillä kilometreillä ja sitte toiset kun koittaa pitää huolta ni simahtaa yhden ajokauden jälkeen
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  14. #2384
    Lainaa (666 @ Touko. 04 2010,21:31) kirjoitti
    Ja tehty vielä niin kuin käskivät akkuliikkeessä eli heti seisonnan alussa, keskivaiheessa ja sitte vielä enne kauden alkua.
    Alkaa ihmetyttää akut siinä mielessä, että jotkut kestävät 4-5 vuotta ilman huoltoa ja vähillä kilometreillä ja sitte toiset kun koittaa pitää huolta ni simahtaa yhden ajokauden jälkeen
    Sen takia mä en teekkään niinku akkuliikkessä "käskivät". *



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #2385
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 04 2010,19:36) kirjoitti
    Se on allekirjoituksen mukainen 636 -05.

    e. niissä koneissa missä on "automaattisesti kiristyvä" kiristin.

    e2. Ja jos tuota ei kannata kokeilla, niin mitä kannattaa tehdä? Vai antaa vaan nakuttaa?
    Jousen prikkaaminen saattaa auttaa, tai sitten laittaa hieman pidemmän ja/tai jäykemmän jousen.

    Manuaalinen kiristin on myös yksi vaihtoehto, vaatii tosin säätämisen silloin tällöin (öljynvaihtoväli?). Mikäli jollain on tollaselle tarvetta, niin yksi sattuis olemaan ylimääräsenä.
    '03 ZX6R
  16. #2386
    Lainaa (markketo @ Touko. 05 2010,07:33) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 04 2010,19:36) kirjoitti
    Se on allekirjoituksen mukainen 636 -05.

    e. niissä koneissa missä on "automaattisesti kiristyvä" kiristin.

    e2. Ja jos tuota ei kannata kokeilla, niin mitä kannattaa tehdä? Vai antaa vaan nakuttaa?
    Jousen prikkaaminen saattaa auttaa, tai sitten laittaa hieman pidemmän ja/tai jäykemmän jousen.

    Manuaalinen kiristin on myös yksi vaihtoehto, vaatii tosin säätämisen silloin tällöin (öljynvaihtoväli?). Mikäli jollain on tollaselle tarvetta, niin yksi sattuis olemaan ylimääräsenä.
    Saako manuaalista kiristintä kiristettyä ilman läppärungon irrottamista?
  17. #2387
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 04 2010,17:48) kirjoitti
    Onko kukaan tehnyt mitään "virityksiä" nokkaketjun kiristimeen? Muistelisin joskus lukeneeni, että auttaa toimimaan paremmin jos laittaa pari-kolme prikkaa jousen alkuun niin että jousi vähän puristuu kasaan ja työntää kovempaa...? Ilmeisesti kiristin tuppaa menemään jumiin useasti vaikka olisi kuinka uusi...

    e. Kuinka usein olette vaihtaneet/vaihdattaneet nokkaketjun?

    Kawan pitää pitää ääntä, tiedetään, mutta meinasin jonkun sadepäivän ratoksi purkaa nakuttimen ja säätää jos osaan.
    Tuo ketjunkiristin on kawassa kyllä "ominaisuus". Ite oon suosiolla siirtäny kiristintä pykälän tiukemmalle käsin kerran kesässä kun korvat ei enää kestä säksätystä. Vähän aikaa se on taas hiljaa ja sitten alkaa taas voimistua uudestaan.

    Eli suosiolla kiristin irti ja käsin siirtää sitä pykälän tiukemmalle ja takas paikalleen. Ei oo kovin iso homma, sivukatetta joutuu vähän taivuttamaan pois eestä että pultit saa auki minkä jälkeen tankin alta nostaa sen pois. *
    ex. ZX6R 2003
  18. #2388
    Lainaa (tate zx6r @ Maalis. 03 2010,22:00) kirjoitti
    Lainaa (ruzina @ Maalis. 01 2010,15:22) kirjoitti
    Tulipas itekkin tilattua nuo vilkuttimet, joko olet asentanut paikoilleen? Mistä/millaiset vastukset hankit noihin? Sellaiset varmaan on tarpeen?
    Eipä ole vielä paikoilleen kulkeutuneet . Mukavampi tehdä kesän alussa pienellä kiireellä. Vastuksia ainaki storm ja motonet myymälöistä.. Biltemassaki sellaset olin näkevinäni.
    Eiköhän ne tosiaan ole välttämättömät juu
    Asentelin nuo honkkarin ledit ja nappasin Motonetistä vilkkuvastukset LEDeille, eivät vaan oikeen sovi ilmeisesti.

    Eli vilkuttaa vaan pirun nopeesti.
    Testasin ensin 5W 3,2 Ohmin vastusta, ei mitään vaikutusta vaikka laitoin kaksikin tuollaista samalle vilkulle.

    Nyt sitten testasin 10W 7,5ohmin vastuksella, vilkahtaa kerran hitaasti, mutta sitten alkaa taas pikanakutus. Laitoin noita kaksi peräkkäin samalle vilkulle, niin johan alkoi vilkuttamaan normaaliin tahtiin, ei muuta vikaa mutta nyt tuo LED-vilkku himmeni aika pahasti.

    Osaisiko joku auttaa "sopivan" vastuksen metsästämisessä? *

    Bilteman vilkkurelettäkin tsekkailin, mutta mahtaako niistäkään mikään olla sopiva? ja asennuksesta ei varmaan tule mitään *

    E: niin nuo ledit ovat 12V 0.5W
    Takana on normivilkut, 21W ?
    ja alkup vilkkureleessä lukee: max 4 23W bulbs



    ZX-6R -04
  19. #2389
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 05 2010,07:43) kirjoitti
    Saako manuaalista kiristintä kiristettyä ilman läppärungon irrottamista?
    Ainakin 03/04 saa kiristettyä nostamalla tankin ja raottamalla sivukatetta. Jälkimmäinen ei itseasiassa edes pakollista.
    '03 ZX6R
  20. #2390
    Lainaa (ruzina @ Touko. 05 2010,12:14) kirjoitti
    Osaisiko joku auttaa "sopivan" vastuksen metsästämisessä? *

    Bilteman vilkkurelettäkin tsekkailin, mutta mahtaako niistäkään mikään olla sopiva? ja asennuksesta ei varmaan tule mitään *

    E: niin nuo ledit ovat 12V 0.5W
    Takana on normivilkut, 21W ?
    ja alkup vilkkureleessä lukee: max 4 *23W bulbs
    Vastukset laitetaan rinnan vilkun kanssa, ei peräkkäin. Yksi 7,5ohm vastus per led-vilkku pitäisi näin riittää. 10W on aika vähän tehonkestoa kun vastuksen läpi menee se 22W teho, mutta eiköhän tuo jonkun aikaa vilkutusta kestä...

    Toi kawan elektroninen rele on kyllä todella tarkka tolle kuormalle, joten releen vaihtaminen olisi varmasti helpointa. Esim. Kellermannin rele pelaa aina, mutta hintaakin sillä on 30e.
    '03 ZX6R
  21. #2391
    Lainaa (markketo @ Touko. 05 2010,19:47) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 05 2010,07:43) kirjoitti
    Saako manuaalista kiristintä kiristettyä ilman läppärungon irrottamista?
    Ainakin 03/04 saa kiristettyä nostamalla tankin ja raottamalla sivukatetta. Jälkimmäinen ei itseasiassa edes pakollista.
    Otan varmaan huomenna oikean sivukatteen suosiolla irti ja kokeilen kiristimen irroittamista siten. Pyörien runko näyttäis olevan hyvin samanlainen 03/04 ja 05/06 pyörissä cornwallin kuvien perusteella, joten todnäk kiristimenkin saa samaan tapaan irti (??).
  22. #2392
    Koitin kiristää säädintä irrottamatta sitä kokonaan. Huonolla menestyksellä. En uskaltanut painaa kovin suurella voimalla. Tilasin pari päivää sittten manuaalisen kiristimen, joten ootellaan kunhan se saapuu...
    zx6r -03
  23. #2393
    Moi! Möin pc31 Cbr:n ja oon nyt katellu uudempia pyöriä,mm. kawa zx-6r.

    Kertokaapa onko 98-02 pyörissä paljolti eroja,muutenki kuin katteissa. -02 tais tulla 636 kone?

    Sitte jos sattus löytymään huoltokortti ja käsikirja noille malleille.Hondaan löyty Brandtilta käsikirja ja huoltokortti jokaiseen mp-malliin,joten kait näihinki jostain sais nuo,vaiko?

    Onko jotain erikoista tarkasteltavaa,jos kawaa
    ostamassa?(tyyppivikoja tjsp)

    Ois mukava jos joku jaksas vielä kertoilla hyviä/huonoja puolia 98-02 zx-6r:stä, myös vertailua hondan,suzukin ja jampun vastaaviin malleihin ois kiva kuulla...

    tack
    R1 07
  24. #2394
    No, mitä nyt on tän kevään kerenny pörräillä '98 ninjalla niin vekkuli vehehän tuo on. Eipä oo moitittavaa löytyny ja meikältä löytyy koneelta tuo Haynesin korjausopas josta löytyy (mitä nyt oon selaillu) aikalailla kaikki tarpeellinen ja vähän ylikin pyörän huoltoon.

    Tyyppivikojahan näissä ei sen suurempia oo, pyörän ostoon vaan
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
  25. #2395
    Pari eri kikkaa automaattisen kiristimen saamiseksi seuraavaan pykälään:
    -pysäköi pyörän 5. tai 6. vaihteella ja SAMMUTTAA virrat. Sen jälkeen muutama askel vauhtia TAKAPERIN ja päästää kytkimestä. Moottorin pyörähtäessä väärään suuntaan jakoketjun "löysä" jää kiristimen puolelle.
    -avaa kiristimen kahta 6mm kiinnityspulttia aavistuksen (noin puoli millimetriä väljää) ja vetää kiristintä taaksepäin kunnes naksahtaa.

    Kummastakaan ei omakohtaista kokemusta, mutta ainakin jenkkilässä harrastavat noita.
    '03 ZX6R
  26. #2396
    Lainaa (Kawi @ Touko. 05 2010,22:28) kirjoitti
    Koitin kiristää säädintä irrottamatta sitä kokonaan. Huonolla menestyksellä. En uskaltanut painaa kovin suurella voimalla. Tilasin pari päivää sittten manuaalisen kiristimen, joten ootellaan kunhan se saapuu...
    Ite koitin kiristää sitä paikallaan huonolla menestyksellä. Suosiolla otat sen koko kiristimen irti, ei oo paha homma ja säädät irrallaan pykälän tiukemmalle.

    Muistaa vaan että keskipultti pitää irrottaa ennenkuin irroittaa itse kiristimen ettei kiristimen asento pääse muuttumaan kun jousi on vielä paikallaan painamassa. Kokoaminen tientenkin päinvastaisessa järjestyksessä.
    ex. ZX6R 2003
  27. #2397
    Eipä noissa 98-02 malleissa ole juurikaan mitään eroa. Istuin korkeus on muutaman millin erillainen, etupumput on 3cm lyhyemmät 00-02 malleissa verrattuna 98-99 ja siinähän ne erot melkein onkin.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  28. #2398
    Lainaa (vilhov @ Touko. 06 2010,00:52) kirjoitti
    No, mitä nyt on tän kevään kerenny pörräillä '98 ninjalla niin vekkuli vehehän tuo on. Eipä oo moitittavaa löytyny ja meikältä löytyy koneelta tuo Haynesin korjausopas josta löytyy (mitä nyt oon selaillu) aikalailla kaikki tarpeellinen ja vähän ylikin pyörän huoltoon.

    Tyyppivikojahan näissä ei sen suurempia oo, pyörän ostoon vaan
    oU jee, mulla on kanssa 98 ninja. Viime kesänä ostin ja hieno peli se on ollut! Mistä oot saanu sen korjausoppaan?
  29. #2399
    Motonetistä löytyy korjausopas.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  30.  
  31. #2400
    Googlettelin jonku vartin ja painoin download-nappia..
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
Sivu: 80 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070787980818290130 ... ViimeinenViimeinen