Tuli pr-powercontrolista viestiä kun kysyin telineistä...
"Ei varastossa eikä poistoissa 05/06-malliseen, mutta ehkä ensi viikolla toimitettavaksi *MSP-Kilpiteline & Led-rekkarivalolla 70 + toimituskulut (vähän kuvan mallinen)"
Kilpiteline
Kenelläkään kokemusta MSP:stä?
EDIT: Taikka siis ihan samahan se on että minkä merkkinen alumiinipalanen siinä perässä roikkuu, mutta eniveis...
Mulla tulee ekana mieleen, että mitä helvetin järkeä laittaa melkein satanen tommoseen alumiinilätkään.
edit: vaikka tällaiselle köyhälle se kaikki vaan onkin kallista.
636 -> 998
Onhan se kuitenkin laserleikattu tahi jyrsitty lätkä ja maalikin siinä on päällä. Ja tuskin sitä on ketään ilmaiseksi mistään tuonut ja hyväntekeväisyytenä myy eteenpäin? Kaupanpäälliseksi saa hyvän omantunnon että pitää talouden pyörät pyörimässä, tosta kuitenkin saa useampi ihminen palkkansa.
Jos mulla olis paljon rahaa ja vähän aikaa (tai edes keskinkertaisesti molempia), niin ostaisin jopa 200 euron LSL:n koneistetun alumiinikikkareen.
Niin kauan kun asiat on päin vastoin teen mahdollisimman paljon itse. En siltikään kyllä ihmettele mistä tuotteiden hinta muodostuu...
'03 ZX6R
Sieltähän voisi olla useampikin vena ottanut ihan kevyesti tatsia (jos ny pilkkua viilaa), jos olis jako pielessä vain yhdellä. Riittää hipasemaan sen verta, että vääntyy ihan hieman vain ja jää kantamaan ja yksi olisi sitten ottanut vähän enemmän siipeensä..(markketo @ Joulu. 13 2009,16:06) kirjoitti
Tjoo, en haasta riitaa, enkä edes halua väitellä, mutta näiden kanssa kyllä tuntuu välillä että kaikki on mahdollista. Joissain pyörissä kun ei kuulemma tuo yhdellä heitto edes aiheuta vielä mitään muuta, kuin huonoa käyntiä. Yritin vähän hymiöitä tuohon edelliseen viestiin hieroa, jotta paistas puolittainen vitsailu läpi *
- P
Edit: eli unohtakkee koko juttu.
No joo, tossa tapauksessa kyllä pitäis kyllä käydä koko vehje läpi, ellei kyseessä tosiaan ole surkea liike.
Netti on huono paikka kun tekstistä ei voi päätellä kevytmielisyyttä, edes hymiöistä. En siis tarkottanut että olisin jotenkin kovin tosissaan ottanut ton sun viestin vaan ihan sitäkin että harvemmin ite kirjotan kauheen vakavalla mielialalla tänne - tai minnekkään muualle.
Tollanen maamoottorihan saattaa käydä vaikka ilman ketjua, ei noista koskaan tiedä.![]()
'03 ZX6R
Näinhän se on, tekstistä on hemmetin hankala pahemmin kartoitella toisen kirjoittajan mielialoja välillä ja tuskin näin useimmiten on tarviskaan(markketo @ Joulu. 14 2009,22:50) kirjoitti
Vitsailu, ironia jne. ovat vaikeita lajeja, ainakin sivuunkirjoittaneelle, joten kannattais pysyä mullakin pelkästään asiateksteissä, niin tulis paremmin ymmärretyksikin.
Tosiaan tuo mun ehdottamani vaihtoehto oli toooodella kaukaa haettu ja yritinkin tuoda esille sitä, että kaikki on aina mahdollista. Kuten mainitsitkin, että yhden venan kilahtaminen tuskin johtuu ehdottamastani skenaariosta ja allekirjoitan kommenttisi täysin.
- P
Omassa pyörässäni roikkuu just tommonen teline. Ihan on hyvä ollut. Hintaahan sillä toki olis saanut olla vähemmän, mutta rahallahan noita ostetaan ja rahaa saa kun käy töissä. *(Hurjalare @ Joulu. 14 2009,21:57) kirjoitti
![]()
-Bmw S1000RR 2021-
http://www.jaha.fi/
Kohta noita varmaan saa jo ilmaseks(tate zx6r @ Marras. 29 2009,12:26) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX-6R 636 -04
Jos joku ZX-6R/RR 2001-10, ZX-9R 2002-3, ZX-10R kaikki; omistaja haluaa muutaman euron hinnalla takaiskarinsa kiinnityksestä portaattomasti säädettävän, niin pistää viestiä tuonne ville@motoville.fi
Muutoinkin tuolta motovillestä tuntuu löytyvän todella erinomainen tietotaito erityisesti Kawasakeihin liittyen:
http://www.motoville.fi/
Joten jos tulee huoltotarvetta, niin kannattaa Kawa tuupata sinne.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mitäs siihen sitten tulee, mutteri väliin vai? Eihän se muuta vaadi että on portaattomasti säädettävä.
Olis dilemma, laittaako LSL clip-onit vaiko ei, mielipiteitä kellään?![]()
'03 ZX6R
Ratakäyttöön ainakin ehdottomasti! Jos kiinnostaa nähdä / koittaa ajoasentoa, mulla on täällä (Suomenojalla) 1kpl -07 jossa nuo cliparit paikallaan.(markketo @ Joulu. 22 2009,12:16) kirjoitti
Ilmeisesti muuttaa asentoa siis jonkin verran?
Kai tommosia ainakin koittaa vois, kun olis kerta hyvä sauma sellaset hommata.
'03 ZX6R
Esim -05 pikkuninjassa on vakiona 6mm prikka, ja optiona 1/2/3,6/4,5mm lisävälilevyt, ja joo, sopivalla mutterilla se onnistuu, ja sen voi ostaa esim tuolta motovillestä.(markketo @ Joulu. 22 2009,12:16) kirjoitti
Mulla (pitkäselkänen 188cm) tahto radalla kyynerpäät osuu polviin, ja muutenkin oli semmonen hankalan olonen "kädet sylissä" asento. Joten aukasin noi orkkiskliparit levälleen ja laskin niit jonkun verran.kirjoitti
Maskasin etukatteen maalarintepillä, ja mittailin ja piirtelin leikkauslinjan, ja vetäsin häsyrilla palat pois; jotta jarru tai kytkinkahva ei ota käännyttäessä kiinni katteeseen:
http://www.ip.fi/~scuuba/org/clip-ons/01.jpg
http://www.ip.fi/~scuuba/org/clip-ons/02.jpg
Nyt asento on suht sopiva ja tilaa ei oo liikaa eikä liian vähän (Lighteckin jalkatapit on taka/ylä-asennossa):
http://kiia.kuvat.fi/kuvat....ull
En sit tiedä millanen vaakakulma ja etu-taka/ylä-ala "offsetti" noissa lsln klipareissa on verrattuna orkkiksiin. Kaippa nekin jotain vaikuttaa. *Autto varmaa paljo. *
![]()
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tämän kauden oli 07 cliparit kiinni 03 pyörässä ja niiden kanssa tuli parempi vaakakulma = pystymmät ja hivenen korkeammalla. Pitkittäissuunnassa noikin tulee turhan jyrkästi, eli aukaseminenkin vois auttaa.
Mutta eiköhän noi LSL:t tuu paikalleen ruuvattua, sittenhän sen tietää. Tuskin ainakaan huonompaan mennään, edes katuajossa.![]()
'03 ZX6R
Miten käynnistys tulisi hoitaa tankin irroituksen jälkeen? Pitääkö virtoja rämpätä pari kertaa päälle? (Eikös se silloin pumppaa vähän bensaa)
Uudemmissa (03->) 6 kawoissa ajoasento on keskiverto suomimiehelle järjestäen liian ahdas (radalle). Pääsääntöisesti tarvikeklipareissa kun tankoputki kulkee telarin etupuolella niin niillä saa tilaa lisää (ja painoa saa mutkissa helpommin eturenkaan päälle).(markketo @ Joulu. 22 2009,21:32) kirjoitti
Ainakin PP tuning ja Gilles kliparit kannattaa muuten ratakäytössä suosiolla unohtaa (ei koske PP tuning endurance ja Gilles Variobar malleja), koska niissä rungon rakenne on sellainen että se rikkoo lipatessa telarin ulkoputken tosi helposti.
Kerran päälle laittaminen pitäis riittää, sen verran pitkä prime on bensapumpussa. Tietty voihan sen tehä parikin kertaa jos haluaa, tuskin on mitään haittaa.(JarkkoV @ Joulu. 23 2009,09:40) kirjoitti
Mulle ajoasento ei ole tuntunut mitenkään erityisen ahtaalta, 07 clipareilla tuli huomattava parannaus. Ovat kuitenkin pitkittäissuunnassa vielä niin kulmassa, että kädet rasittuu aika lailla kovemmissa jarruissa. Tohonkin voisi tietty koittaa stomp-grippejä ja clipareiden kääntämistä enemmän levälleen - katteessakin olis varaa aika reilusti.(visu @ Joulu. 23 2009,10:41) kirjoitti
Näköjäs toinen LSL:n kiinnikkeistä on jonkinverran vääntynyt (kaadetusta ratapelistä), piruttas vois kokeilla oikoa, mutta tuskin koneistettu alumiiniklöntti kovin hyvin tottelee takaisinpäinvääntämistä.
'03 ZX6R
Kummallisesti toi servo eliminaattoriki tuntuu "toimivan". Tyhjäkäynnillä FI ei pala mut kun kierroksia antaa reilummin nii valo palaa sekunnin pari ja sit sammuu. Ennen tuota eliminaattoria valo paloi kokoajan, joten osittainhan tuo sitten toimii. Kumma homma.. ideoita mikä mahtaa mätätä?
636 -06
Ei se mulla ainakaan noin toiminu, -05 malli kyseessa(Zip @ Joulu. 26 2009,13:46) kirjoitti
![]()
Joku muu vika päällä?(Zip @ Joulu. 26 2009,13:46) kirjoitti
Minkä ikäinen kutonen?
Meinaan muistelisin et 05-06 ainakin muistaa vian, eli FI-valo ei sammu vaikka vika poistuisi. Näin vika olis helpompi paikallistaa...
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
-06 vuotine ajettu 6tkm .. Pitää varmaa käydä kevääl nollaamas vikakoodi jossai huollos jos alkais toimimaa sit(Goofy S @ Joulu. 26 2009,19:57) kirjoitti
![]()
636 -06
Sattusko jollaan olee linkkiä heittää -09 6R:n Owner's tai Service Manuaaliin? Pitäs alkaa kaverin fillariin asentaa putkistoo ja takapamppua.. En heti keksiny esmes että miten tosta saa satulan veke. Liian hienoja vanhalle nää uudet mopot..
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Manuaalist en tiiä, mut esim tuolta löytyy räjäytyskuvat(JaL3 @ Tammi. 03 2010,21:42) kirjoitti
http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....R%20R9F
Satula näyttäis olevan kahella pultilla kiinni, jonka jälkeen se satula/etureuna lähtee eteen ja ylöspäin irti:
http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....d=22706
Ja jotta pultteihin pääsee käsiks niin varmaankin sivukatteet irti? Iha puhas veikkaus:
http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....d=22709
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Joo sivukatteen kappaleet irrottamalla pääs satulan ruuveihin käsiks. Kiitosta vinkistä!
Katteet aiheutti kans eka harmaita hiuksia kunnes keksin että koko paketti irtoo ram airin 4 pulttia aukomalla siittä emäputken edestä. Luonnollisesti tätä ennen olin irrotellu parikymmentä pulttia aivan turhaan..
Näyttäs etä syylärin ja pakosarjan edessä on tarpeeks tilaa jotta saa Josimurakan vaihettuu syyläriä irrottamatta, posetiivista. Samoilla uus Öhläri ja race ECU sekä piuhasarja kiinne ja jowain alkaa olla ratakelposuutta enempi![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Kannattaa silti harkita josko ottaa suosiolla vedet ulos ja syylarin irti kun ropaa niitä käyriä. Kennoon jää kokolailla helposti heti jälki jos rystynen vähänkin osuu (ja se osuu kuitenkin....ehkä). Jos viitsii niin kannattaa muuten samalla viritellä pienireikäinen alumiininen kanaverkko siihen etupuolelle niin pysyy kenno ajossakin siistimpänä ja jäähdytysteho säilyy pidemmän päälle.
Onkos teitillä siellä ameriikoissa lähinurkilla putiikkia jolla on piuhat ja softat tuohon race-kit ecuun ja tekee siihen tuolle Yoshille hyvän kartan?
Kittiecusta kannattaa varsinkin rata-ajoa silmälläpitäen pistää "Fuel Cut" pois niin saa käytöksen paljon pehmeämmäksi moottorijarrulta kaasulle siirryttäessä. Ja siinähän on myös sisäänrakennettu shifterivalmius eli kun laittaa asetukset "Exhaust Valve" pois ja "Auto Shifter" päälle ja säätelee vaihdekohtaiset katkaisuajat kohdalleen ei tarvitse kuin kytkeä shifterianturin piuhat suoraan pakoputken servomoottorin liittimeen.
Niin joo, se alkuperäinen ohjausiskari on muuten radalla ihan kelvoton, siihen saa onneksi Öhlinsiltä muutoskittiä eli ei tarvitse ostaa kokonaan uutta.
Kiitosta vinkeistä.
Tää mopo lähtee Suomeen het jahka saan kamat asennettuu eli säädöt tapahtuu sitten siellä päässä.
Pitääkin vinkata loppuasiakkaalle tosta ohjausiskarista..
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Onko tietoa kuka täällä päässä tekee säätöhommat? Onko teillä itsellä kittiecun ja tietokoneen väliseen kommunikointiin tarvittava piuha ja softat? Suomessa niitä ei tietääkseni ole yhdelläkään dynopajalla.
Tuleeko siihen pyörään muuten pelkkä adapteripiuha vai koko kittijohtosarja?
Ps. Vähän vauhdista riippuu tietty, mutta siinä Öhlinsin takapampussa on sitten totisempaan rata-ajoon vakiona vähän väärä jousi ja sama koskee pyörän vakiokeulaa joka kyllä muuten on varsin pätevä.
Hei tuli sellanen mieleen että voiko jostain tilata kokoputkiston ilman sitä slipari osaa ku se slipari jo löytyy pyörästä (yoshimura rs-5)?
zx-6r -05
Maahantuojasta taisin jotaan kuulla puhuttavan eli mutuilisin Sumekon suuntaan.(visu @ Tammi. 05 2010,10:45) kirjoitti
Koko kittiharnessi tulee.
Jousi on takapampussa kuskin speksaama jo. Etupään valve kitistä oli puhetta, vaan ottavat sen vissiin Euroopasta jostaan sitte kun hintaetu ei olis vissin kovin huima ollu.
Sain kamat eilen paikalleen, komio tuli. Syyläriä ei tarvinnu irrottaa, riitti kun otti alatuen veke. Pitää laittaa kuvatus jahka saan katteet takas.
Mainosta: Mopon ostin eBaystä, molemmille kylilleen kipattu tumpelon kuskin toimesta. Pikkusen reilu 100 mailii ajettu ja muuten ihan priimakuntonen kampe, hintaa $5500. Sigun linkistä löytyy yhteystietoja jos jotaan moiset kiinnostaa. Ny jos tilaa niin merirahdilla voi kerkee kesän alkuun vielä.. Pienemmät kilkkeet tulee lentopotsina parissa viikossa.
Lähipajan tuotoksia voi katella tuolta Poway Motorcycle
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Yoshimuralla on ollut sellainen paketti tuohon joka koostuu Yoshin lyhyistä alkukäyristä ja RS5 sliparista joiden välissä käytetään sitä alkuperäistä jalkatapin takaa ylös nousevaa väliputkea. Sen pelkän alkukäyräosaston saisi varmaan tilattua erikseen...kenties? Ainakin muihin "laatu"putkistoihin saa irto-osia.
Tässä osien koodit:
1kpl 1462-401F käyrästö
4kpl RACE-SPS-1 jousi
1kpl 20060 klemmari
Siitä lähtee.