Sivu: 70 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2060686970717280120 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2071:stä 2100:een 4602:sta
  1. #2071
    Hyvältä näyttää kyllä toi carbtune, tarvii varmaan keväämmällä tilaille sellanen ihan vaan tulevia huoltoja varten.

    Tai enhän mä viimeksi synkänny noita oikeeseen arvoon vaan pelkästään tasasiksi, että vois sitä oluen nauttimisen lomassa säätää noi uudelleenkin.
    '03 ZX6R
  2. #2072
    Tulpat ja servoeliminaattori asennettu sit vaa toivoo et tulpat o oikeel kireydel


    636 -06
  3. #2073
    Näyttää pahasti siltä, että viikonloppuna autotalliin tulee uusi asukas, -98 vuosimallin 6r ja mittarissa 53 tkm. Pitäisi siis ajella vielä hyvän matkaa (?). Pyörä tulee lähinnä normaaliin päristelyyn ja matka-ajoon, rata kun on tuntematon käsite meillä Kainuussa.

    Mitä nyt oon lueskellu nämä reilut 50 sivua läpi niin oon päätyny siihen, että:
    - ei oo mitään mallivikoja, ominaisuutena ainoastaan nokkaketjun saundi joka on myös uudemmissa(?)
    - 98-vuoden malli on uudistettu
    - polttoainetta imasee sellaset 5-6 litraa sataselle eli vähän tulee bensakuluja lisää kun tuo vielä tallissa majaileva piikki-cbr imasee sen kolme litraa

    Onko tässä pyörässä mitään sellasia erityisen tärkeitä mallikohtasia juttuja jotka kannattaa tsekata kun menee ostoksille?

    Ja toinen juttu öljyjä koskien, onko mobil ykkösen litkut jotenki huonoja litkuja ku täällä ei niistä hirveesti mitään puhuta? Ite käytin piikissä Mobil ykkösen jotai iha perusvermeitä ja hyvi kaikki pelas.

    Ja jos jollain on myynnissä 25kw kuristusosat niin eikun yv:tä tulemaan, ois kiinnostusta sellasiin.

    Kawasaki on ollu mulle pennusta asti jotenki mystinen ja kiehtova pyörä, tuo ihanan vihree väri ja se, että se on vaan Kawasaki. Kohta taitaa unelma toteutua ja löytyä sellanen omasta tallista *
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
  4. #2074
    Lainaa (tanttu @ Marras. 02 2009,19:44) kirjoitti
    Joku sankari oli napsauttanut peilin pyörästä katki..

    Onko kukaan laitellut jotain yleismallin peilejä tai muita jälkiasennuspeilejä pyöräänsä? Olisko kuvia ja paljonko kustansi? Allrightilla mallikohtanen maksaa 69e/kpl. Kyseessä '06 ZX-6R. Täytyy vielä Sumekolta kysyä alkuperäsen hintaa *
    Mulla on 03-04 636 peilit tuolla varastossa. Sijainti Tre ja hinta voidaan sopia mukavaksi.

    -Lauri

    p.s. Löytyy myös orkkiksen tilalle tulevat sivukatteet (lasikuitu), työkalusetti ja joku eturatas sun muuta pientä.. Orkkis pakoputki pyörii myös nurkissa. Halvalla lähtee jos joku tarvii..



  5. #2075
    Ei sovi samat peilit 03 ja 05, mutta pistäppä jotain hintaa niistä sivukatteista?
    '03 ZX6R
  6. #2076
    markketo: onko tuo micron käyrästö (allekirjoituksessa) vielä myynnissä? Jos on niin mihin vuosimalliin se on? Jos on vm 05-06, niin voiko näitä yhdistellä siten, että micron käyrästö + yoshi keskiputki&slipari?
    Tuo olisi tosin aika kallis ostos, sillä "joutuisin" sitten viimeistään hommaamaan PCIII:n + säädätys.

    En laita tätä YV:nä koska joku muukin saattaa joskus törmätä samaan "yhdistelmä"-kysymykseen.



  7. #2077
    Just meni käyrästö tällä viikolla, mutta vastaan silti:
    Osaa käyrästöistä pystyy yhdistelemään ja osaa ei, valtamerkit yleensä sopii aika hyvin yhteen. Micronit sopii yleisimpii, eli akra, yoshi, leo etc.

    Tuo 03-04 käyrästö sopii kyllä 98-06 6R:iin, mutta penkin alle sillä ei saa putkea. Primäärit on sen verta pitkät, että käännöskohdassa olisi vielä kaksi putkea. Sivuputkikonversion pystyisi kyllä tekemään.
    '03 ZX6R
  8. #2078
    Taas löytys puolilmaisia Kellermaneja ihan nurkan takaa
    http://www.pr-powercontrol.fi/shop/p...talog.php?c=30
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  9. #2079
    Lainaa (vilhov @ Marras. 23 2009,19:11) kirjoitti
    Näyttää pahasti siltä, että viikonloppuna autotalliin tulee uusi asukas, -98 vuosimallin 6r ja mittarissa 53 tkm. Pitäisi siis ajella vielä hyvän matkaa (?). Pyörä tulee lähinnä normaaliin päristelyyn ja matka-ajoon, rata kun on tuntematon käsite meillä Kainuussa.

    Mitä nyt oon lueskellu nämä reilut 50 sivua läpi niin oon päätyny siihen, että:
    - ei oo mitään mallivikoja, ominaisuutena ainoastaan nokkaketjun saundi joka on myös uudemmissa(?)
    - 98-vuoden malli on uudistettu
    - polttoainetta imasee sellaset 5-6 litraa sataselle eli vähän tulee bensakuluja lisää kun tuo vielä tallissa majaileva piikki-cbr imasee sen kolme litraa

    Onko tässä pyörässä mitään sellasia erityisen tärkeitä mallikohtasia juttuja jotka kannattaa tsekata kun menee ostoksille?

    Ja toinen juttu öljyjä koskien, onko mobil ykkösen litkut jotenki huonoja litkuja ku täällä ei niistä hirveesti mitään puhuta? Ite käytin piikissä Mobil ykkösen jotai iha perusvermeitä ja hyvi kaikki pelas.

    Ja jos jollain on myynnissä 25kw kuristusosat niin eikun yv:tä tulemaan, ois kiinnostusta sellasiin.

    Kawasaki on ollu mulle pennusta asti jotenki mystinen ja kiehtova pyörä, tuo ihanan vihree väri ja se, että se on vaan Kawasaki. Kohta taitaa unelma toteutua ja löytyä sellanen omasta tallista *
    Onko mikä rek.tunnus tossa pyörässä? Itellä nimittäin oli ennen tuollainen kawa. Siinä ei ainakaan nokkaketju rallattanut yhtään, paljon siistikäyntisempi oli kuin nykyinen Suzuki(vaikka onkin kawa).

    Öljyiksi laita esim. Motul 5000 tai 5100. Myös TB superbike oil on kelpo tavaraa. Kesälämpimälle kannattaa laittaa vähän jäykempää öljyä sisään, esim. 10w50 tai 15w50. Esim. keväällä ja syksyllä 10w40:kin menee. Mobil 1 öljyistä en tiedä, muutakuin että jos ne ovat synteettisiä autoöljyjä, eivät ne käy märkäkytkimelle(=pyörään). Voihan niitä toki sisään laittaa, mutta kytkin luistaa ja kytkinlevyt palaa äkkiä niillä.

    Muutenkin jos pyörä pidetty kuosissaan, pitäisi olla tosi varmatoimisia ja pitkäikäisiä nuo. Penkissäkin työnti mukavasti, enemmän tehoja mitä -99 r6 läpi kierrosalueen.



    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  10. #2080
    Jees, vihree pörriäinen valtas pari neliömetriä eilen autotallista ja oottelee vaan ens kesän ajoja, öljyt on vaihdeltu sun muuta. Taakse vaan jos vaihtelis niiden muodikkaiden matkatelkkareiden tilalle mukaan saadut minivilkut

    Kohta pitää vissiin alkaa laskee viikkoja ajokauden alkuun
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
  11. #2081
    Hong kongin led vilkut saapuivat ja yllätyksekseni ne olivatkin helvetin hienot ja pienemmät mitä kuva antaa ymmärtää. Jämäkän tuntuiset ja ihan kelvon näköiset muutenkin. Mites se E-hyväksyntä on yleensä merkitty? Voiko noita testi mielessä koittaa suoraan motskan akusta, että toimivat? Eivät tietysti vilku, mut ei kai vaan rikkoonnu? Lampuissa merkintä 12V 1W. Taidampa kuitenkin noi talven ratoksi pyörään tuunata. Sellaisen yleisvilkkureleen taitaa kuitenkin tarvita tai sit joka vilkulle oman
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  12. #2082
    Siinä lukee yleensä mallia Exx ja sitten joku numerolitania. Toikaan ei kyllä vielä varmista, että se on vilkuksi hyvätty - saattaa olla esim. huomiovaloksi hyväksytty tms. Harvemmin niitten kanssa kyllä on ongelmia jos johonkin näkyvät.

    Voi kokeilla akusta, jollei niitä tunneiksi jätä kiinni.
    '03 ZX6R
  13. #2083
    Onkos moni sliparin vaihdon jälkeen hankkinu power commanderin ja käyny penkittämässä ja säädättämässä?
    Vaihdoin tossa kesällä orkkisputken yoshimura rs-5 carbon putkeen ja tuntuu että aika moinen monttu väännössä ilmaantus ala- ja keskikierrosten kohdalle. *Meinasin nyt sitte hankkia pc:n +k&n ja viedä ens keväänä säädettäväks. Onko tietoa että miten hintava operaatio se ruiskukartan kohdilleen laittaminen oikeen on?
    Vähän tossa loppusyksystä alko harmittamaan ku kakkosella 4000 kierroksen kohdalla vääntää tupesta niin paljo ku pystyy ja mitään ei meinaa tapahtua. Noin 8000rpm kohdalla vääntö kasvaa *aikast jyrkästi.
    zx-6r -05
  14. #2084
    Lainaa (miQQImus @ Joulu. 08 2009,18:51) kirjoitti
    Onkos moni sliparin vaihdon jälkeen hankkinu power commanderin ja käyny penkittämässä ja säädättämässä?
    Vaihdoin tossa kesällä orkkisputken yoshimura rs-5 carbon putkeen ja tuntuu että aika moinen monttu väännössä ilmaantus ala- ja keskikierrosten kohdalle. *Meinasin nyt sitte hankkia pc:n +k&n ja viedä ens keväänä säädettäväks. Onko tietoa että miten hintava operaatio se ruiskukartan kohdilleen laittaminen oikeen on?
    Vähän tossa loppusyksystä alko harmittamaan ku kakkosella 4000 kierroksen kohdalla vääntää tupesta niin paljo ku pystyy ja mitään ei meinaa tapahtua. Noin 8000rpm kohdalla vääntö kasvaa *aikast jyrkästi.
    Jos sä haluut alavääntökoneen, nii hanki suosiolla tonninen, tai vaik busa. Kusiainen kummiski on avuttoman hepponen alakierroksilla; esim -05 636 4000rpm ~23rwhp. Revi siitä sit.... Ja ~60rwhp@8000rpm. Onko kumma jos ei tapahdu mitn??

    -08 zx-10r mikä nyt sattu googlella ekana tuleen vastaan:
    42@4000 ja 110@8000
    23@2800 ja 60@4800
    Eli tonninen alakierroksilla kaks kertaa tehokkaampi, vaikka max teho (160) "vain" puolet enemmän kuin kusiaisessa (113).

    Muttajoo, kyllähän sillä PCllä saa osakaasut kohilleen, joten kusiainenkin tuntuu pirteemmältä sitä sen kummemmin olematta.
    Puoltoista vuotta sit hintapyynti oli 300-350e.

    Pikakaasu on kans hyvä ja halpa viritystapa, jos haluaa ett kusiainen tuntuu tehokkaammalta.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #2085
    heh, no tonninenhan kuumottais tällä hetkellä oikeen kunnolla, mutta opiskelija ku olen ni ei oikeen oo varaa Täytyy ens kesän ainakin tyytyä tohon kusiaiseen...
    Mutta tosiaan tuntuu että putken myötä olis hävinny jonkun verran tehoja sieltä alakierroksilta ja ne olis kiva saada takas ku vielä täytyy tän mopon kanssa mennä.

    Jonkun verran näyttäis toi säädättäminen maksavan, mut ei taida muu auttaa ku säätää.
    Miettisin kans että vois olla ihan kiva vaihtaa eteen piikkiä pienempi eturatas ja taakse pari piikkiä suurempi. Auttais varmaan kans tohon alakierrosten heikkoon vääntöön.
    zx-6r -05
  16. #2086
    Ruiskupyörän säätö 215e Powerbikessa Turussa, kiinteä hinta.
    '03 ZX6R
  17. #2087
    Liityimpä teihin ostamalla 08vm ZX-6R:n.eipä ole oikeen päässyt testailemaan kun on noi talvikelit päällä.jokatapauksessa vaihtui tonninen kuussataseen ja radalle tekis mieli.
    Nyt on alla taas Ducati.
  18. #2088
    Lainaa (Jone ja 749 @ Joulu. 10 2009,17:21) kirjoitti
    radalle tekis mieli.
    Erittäin hyvin sanottu.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #2089
    Tosta 6R miehelle edukas slipari!

    www.nettivaraosa.com/852467
    AHDIN TAKAA TAHDIN!!
  20. #2090
    Terve vaan, ajattelin myös rekisteröityä tänne, kun viime kesänä tuon 98 vuoden 6r:än ostin. Ja onhan se kivaa sillä ajella. Mutta eipä murheiltakaan voinut säästyä heti ekane kesänä. Kun pyörän ostin, niin vanha omistaja oli juuri käyttänyt pyörän 30000 huollossa. Venttiilit+muut tsekattiin. Mutta kuinkas kävikään, ehdin ajamaan vähän reilu 1000 kilsaa, ja eräänä lauantai aamuna käynnistin ninjan, niin aivan järkyttävä nakutus/kolina. Soitin paikkaan jossa pyörä oli huollettu, pyysivät tuomaan sinne.
    No pyörän vietyäni he lupasivat heti ilmoitella mikä on kyseessä. Kaksi viikkoa odottelin ja sitten soitin että mikä on vialla, he sanoivat että huomenna vasta kerkeävät katsomaan ja soittavat sitten. odotin viikon ja soitin taas, ilmoittivat että venttiili on rikki ja tilannut uuden. Meni pari viikkoa kun jälleen soitin, osa oli tullut, mutta ei kuulemma kiireiltään kerkeä pistämään kasaan, sitten ilmoitin että on se nyt perkele kumma juttu ettei muka ehdi, ja toiseksi tehän olitte juuri huoltanut pyörän ja tsekannu venttiilit ja jopa yhden säätänyt laskun mukaan, ja heti menee venttiili rikki. Äijä oli kuitenkin sitä mieltä ettei menisi takuuseen. pyörä oli kaiken kaikkiaan reilu 2 kuukautta siellä. samalla kun hain pyörän niin sanoin etten maksa koko laskua, he sanoivat soittavansa seuraavana päivänä että sovitaan siitä laskusta jotain. no eipä ikinä ole vielä soittanut. Vittu mitä palvelua, työhön oli mennyt aikaa 4 tuntia, ja pyörä oli siellä yli 2 kuukautta!!!
  21. #2091
    Lainaa (Tasis_MpT @ Joulu. 11 2009,09:32) kirjoitti
    Terve vaan, ajattelin myös rekisteröityä tänne, kun viime kesänä tuon 98 vuoden 6r:än ostin. Ja onhan se kivaa sillä ajella. Mutta eipä murheiltakaan voinut säästyä heti ekane kesänä. Kun pyörän ostin, niin vanha omistaja oli juuri käyttänyt pyörän 30000 huollossa. Venttiilit+muut tsekattiin. Mutta kuinkas kävikään, ehdin ajamaan vähän reilu 1000 kilsaa, ja eräänä lauantai aamuna käynnistin ninjan, niin aivan järkyttävä nakutus/kolina. Soitin paikkaan jossa pyörä oli huollettu, pyysivät tuomaan sinne.
    No pyörän vietyäni he lupasivat heti ilmoitella mikä on kyseessä. Kaksi viikkoa odottelin ja sitten soitin että mikä on vialla, he sanoivat että huomenna vasta kerkeävät katsomaan ja soittavat sitten. odotin viikon ja soitin taas, ilmoittivat että venttiili on rikki ja tilannut uuden. Meni pari viikkoa kun jälleen soitin, osa oli tullut, mutta ei kuulemma kiireiltään kerkeä pistämään kasaan, sitten ilmoitin että on se nyt perkele kumma juttu ettei muka ehdi, ja toiseksi tehän olitte juuri huoltanut pyörän ja tsekannu venttiilit ja jopa yhden säätänyt laskun mukaan, ja heti menee venttiili rikki. Äijä oli kuitenkin sitä mieltä ettei menisi takuuseen. pyörä oli kaiken kaikkiaan reilu 2 kuukautta siellä. samalla kun hain pyörän niin sanoin etten maksa koko laskua, he sanoivat soittavansa seuraavana päivänä että sovitaan siitä laskusta jotain. no eipä ikinä ole vielä soittanut. Vittu mitä palvelua, työhön oli mennyt aikaa 4 tuntia, ja pyörä oli siellä yli 2 kuukautta!!!
    Mikä liike on kyseessä?

    Vittu toi on just suomalaista asiakaspalvelua.
  22. #2092
    Lainaa (1ossi1 @ Joulu. 13 2009,02:00) kirjoitti
    Lainaa (Tasis_MpT @ Joulu. 11 2009,09:32) kirjoitti
    Terve vaan, ajattelin myös rekisteröityä tänne, kun viime kesänä tuon 98 vuoden 6r:än ostin. Ja onhan se kivaa sillä ajella. Mutta eipä murheiltakaan voinut säästyä heti ekane kesänä. Kun pyörän ostin, niin vanha omistaja oli juuri käyttänyt pyörän 30000 huollossa. Venttiilit+muut tsekattiin. Mutta kuinkas kävikään, ehdin ajamaan vähän reilu 1000 kilsaa, ja eräänä lauantai aamuna käynnistin ninjan, niin aivan järkyttävä nakutus/kolina. Soitin paikkaan jossa pyörä oli huollettu, pyysivät tuomaan sinne.
    No pyörän vietyäni he lupasivat heti ilmoitella mikä on kyseessä. Kaksi viikkoa odottelin ja sitten soitin että mikä on vialla, he sanoivat että huomenna vasta kerkeävät katsomaan ja soittavat sitten. odotin viikon ja soitin taas, ilmoittivat että venttiili on rikki ja tilannut uuden. Meni pari viikkoa kun jälleen soitin, osa oli tullut, mutta ei kuulemma kiireiltään kerkeä pistämään kasaan, sitten ilmoitin että on se nyt perkele kumma juttu ettei muka ehdi, ja toiseksi tehän olitte juuri huoltanut pyörän ja tsekannu venttiilit ja jopa yhden säätänyt laskun mukaan, ja heti menee venttiili rikki. Äijä oli kuitenkin sitä mieltä ettei menisi takuuseen. pyörä oli kaiken kaikkiaan reilu 2 kuukautta siellä. samalla kun hain pyörän niin sanoin etten maksa koko laskua, he sanoivat soittavansa seuraavana päivänä että sovitaan siitä laskusta jotain. no eipä ikinä ole vielä soittanut. Vittu mitä palvelua, työhön oli mennyt aikaa 4 tuntia, ja pyörä oli siellä yli 2 kuukautta!!!
    Mikä liike on kyseessä?

    Vittu toi on just suomalaista asiakaspalvelua.
    Jep. Asiakaspalvelu on nykyään suomessa yhtä kuivaa kuin beduiinin sandaalit pyhiinvaelluksen jälkeen. Ennenvanhaa oli itsestäänselvyys että sai ensiluokkaista palvelua paikasta kuin paikasta. Jos palvelit huonosti nii kauaa tarvinut puljua pitää pystyssä.

    Nykyään asiakas kummastelee ihmeissään "ohhoh olipa hyvää palvelua", jos on saanut edes jonkinnäköstä palvelun tynkää liikkeessä.

    Itse en veisi tuollaiseen liikkeeseen enää koskaan pyörääni enkä asioisi muutenkaan heidän kanssaan millään tavalla. Pitäisin myös huolen ettei ketään tuttavanikaan olisi kyseisen liikkeen kanssa tekemisissä.

    Nämä on näitä todellisia irvikuvia mitä nykypäivänä on. Täysin luokatonta


    636 -06
  23. #2093
    Lainaa (Zip @ Joulu. 13 2009,10:28) kirjoitti
    Lainaa (1ossi1 @ Joulu. 13 2009,02:00) kirjoitti
    Lainaa (Tasis_MpT @ Joulu. 11 2009,09:32) kirjoitti
    Terve vaan, ajattelin myös rekisteröityä tänne, kun viime kesänä tuon 98 vuoden 6r:än ostin. Ja onhan se kivaa sillä ajella. Mutta eipä murheiltakaan voinut säästyä heti ekane kesänä. Kun pyörän ostin, niin vanha omistaja oli juuri käyttänyt pyörän 30000 huollossa. Venttiilit+muut tsekattiin. Mutta kuinkas kävikään, ehdin ajamaan vähän reilu 1000 kilsaa, ja eräänä lauantai aamuna käynnistin ninjan, niin aivan järkyttävä nakutus/kolina. Soitin paikkaan jossa pyörä oli huollettu, pyysivät tuomaan sinne.
    No pyörän vietyäni he lupasivat heti ilmoitella mikä on kyseessä. Kaksi viikkoa odottelin ja sitten soitin että mikä on vialla, he sanoivat että huomenna vasta kerkeävät katsomaan ja soittavat sitten. odotin viikon ja soitin taas, ilmoittivat että venttiili on rikki ja tilannut uuden. Meni pari viikkoa kun jälleen soitin, osa oli tullut, mutta ei kuulemma kiireiltään kerkeä pistämään kasaan, sitten ilmoitin että on se nyt perkele kumma juttu ettei muka ehdi, ja toiseksi tehän olitte juuri huoltanut pyörän ja tsekannu venttiilit ja jopa yhden säätänyt laskun mukaan, ja heti menee venttiili rikki. Äijä oli kuitenkin sitä mieltä ettei menisi takuuseen. pyörä oli kaiken kaikkiaan reilu 2 kuukautta siellä. samalla kun hain pyörän niin sanoin etten maksa koko laskua, he sanoivat soittavansa seuraavana päivänä että sovitaan siitä laskusta jotain. no eipä ikinä ole vielä soittanut. Vittu mitä palvelua, työhön oli mennyt aikaa 4 tuntia, ja pyörä oli siellä yli 2 kuukautta!!!
    Mikä liike on kyseessä?

    Vittu toi on just suomalaista asiakaspalvelua.
    Jep. Asiakaspalvelu on nykyään suomessa yhtä kuivaa kuin beduiinin sandaalit pyhiinvaelluksen jälkeen. Ennenvanhaa oli itsestäänselvyys että sai ensiluokkaista palvelua paikasta kuin paikasta. Jos palvelit huonosti nii kauaa tarvinut puljua pitää pystyssä.

    Nykyään asiakas kummastelee ihmeissään "ohhoh olipa hyvää palvelua", jos on saanut edes jonkinnäköstä palvelun tynkää liikkeessä.

    Itse en veisi tuollaiseen liikkeeseen enää koskaan pyörääni enkä asioisi muutenkaan heidän kanssaan millään tavalla. Pitäisin myös huolen ettei ketään tuttavanikaan olisi kyseisen liikkeen kanssa tekemisissä.

    Nämä on näitä todellisia irvikuvia mitä nykypäivänä on. Täysin luokatonta *
    I agree bro.
  24. #2094
    Palvelu oli kieltämättä huonoa, jos ei ole aikaa niin se pitäisi sanoa suoraan, mutta tosta venttiilien säätämisen yhteydestä hajoamiseen en vetäisi minkään näköisiä johtopäätöksiä. "Venttiileitä tsekatessa" kun ei katsota itse venttiileitä ollenkaan, vaan tarkastetaan niiden välyksen nokka-akseliin olevan kunnossa.
    '03 ZX6R
  25. #2095
    Lainaa (markketo @ Joulu. 13 2009,12:25) kirjoitti
    Palvelu oli kieltämättä huonoa, jos ei ole aikaa niin se pitäisi sanoa suoraan, mutta tosta venttiilien säätämisen yhteydestä hajoamiseen en vetäisi minkään näköisiä johtopäätöksiä. "Venttiileitä tsekatessa" kun ei katsota itse venttiileitä ollenkaan, vaan tarkastetaan niiden välyksen nokka-akseliin olevan kunnossa.
    Jos on pitänyt säätää, niin nokathan on käytetty irti. Ja jos kaverilla on vielä noin kiirettä pidellyt, mitä tuosta viestistä irti sai, niin äkkiäkös sitä heittää pykälällä tai parilla jaon päin sitä ihteään.. sitten tuleekin jo venaremppaa

    Enpä sano että tuosta olisi kiinni, mutta hyvinkin mahdollista.

    - P
  26. #2096
    Lainaa (Zip @ Joulu. 13 2009,10:28) kirjoitti
    Asiakaspalvelu on nykyään suomessa yhtä kuivaa kuin beduiinin sandaalit pyhiinvaelluksen jälkeen.
    Pahintahan näissä tapauksissa on poikkeuksetta tämä, että annetaan tuota "joojoo"-informaatiota. Tai ettei anneta sitäkään.
    "Ihan pian katotaan".. Soitat viikon päästä. "Sori ei oo ehditty mut ihan kohta EHKÄ ehditään".
    Jos saisi kuulla, että "asia on nyt niin, että meillä on huollossa jonoa 18 päivää, pyörä on noudettavissa vasta päivänä X", niin sekin olisi bonusta. Sehän on selvää, että jos sesonkina viet pyöräsi huoltoon niin ihan heti et sitä sieltä saa, mutta loppuisi se turha miettiminen, soittelu ja vonkaaminen.
    636 -> 998
  27. #2097
    Lainaa (Perkele @ Joulu. 13 2009,12:52) kirjoitti
    Jos on pitänyt säätää, niin nokathan on käytetty irti. Ja jos kaverilla on vielä noin kiirettä pidellyt, mitä tuosta viestistä irti sai, niin äkkiäkös sitä heittää pykälällä tai parilla jaon päin sitä ihteään.. sitten tuleekin jo venaremppaa

    Enpä sano että tuosta olisi kiinni, mutta hyvinkin mahdollista.

    - P
    Joo, ja yhden tai kahden hampaan heitollahan sieltä hajoaa vaan yks venttiili?

    Muutenkin "venttiili rikki" täsmää huonosti siihen että "vaihdetaan yksi osa" ja se korjaantuu. Tossa vaiheessa on normaalisti jo enemmänkin tekemistä, ellei nyt vuosisadan tuuri satu käymään.
    '03 ZX6R
  28. #2098
    Morjesta kaikille,

    nyt on hankittu Kawa talliin, 05-mallinen 636 ja melkoinen helmi etten sanoisi

    Budjettia löytyisi vielä sen verran, että takapäätä voisi vähän siistiä (on aika massiivinen perse noilla vakiokamoilla), eli lähinnä sirompi kilpiteline+vilkut.
    Nopeasti hakemalla löytyi aika sekalaisia tuotteita, useimmissa ei minkäännäköistä kuvaakaan.

    Minkälaisia teillä on kiinnitettynä, mistä kannattaa ostaa ja ennen kaikkea mitkä näyttävät hyviltä? *
  29. #2099
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2009-2010-Kawasaki-ZX-6R-Fender-Eliminator-Black-TSM_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem518ef06c4e
    QQitemZ350290472014QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAcce ssories" target="_blank">Ebay klik</a>
    About 17e posteineen kotiovelle toimitettuna, ei kovin kallis jos ei itse halua vääntää.
    636 -> 998
  30.  
  31. #2100
    Lainaa (Hurjalare @ Joulu. 13 2009,23:10) kirjoitti
    Morjesta kaikille,

    nyt on hankittu Kawa talliin, 05-mallinen 636 ja melkoinen helmi etten sanoisi

    Budjettia löytyisi vielä sen verran, että takapäätä voisi vähän siistiä (on aika massiivinen perse noilla vakiokamoilla), eli lähinnä sirompi kilpiteline+vilkut.
    Nopeasti hakemalla löytyi aika sekalaisia tuotteita, useimmissa ei minkäännäköistä kuvaakaan.

    Minkälaisia teillä on kiinnitettynä, mistä kannattaa ostaa ja ennen kaikkea mitkä näyttävät hyviltä? *
    Onnea uudesta pyörästä! mulla on itsetehty kilpiteline. Tuolla näkyy parissa kuvassa hiuka et millane on kawa 636

    En tiedä noista kaupasta saatavista että mikä olisi hyvä :o ebaysta joskus katoin nii oli pirusti erilaisia ja monen hintaista. Suomessa ainaki noista ryöstetää törkeet hinnat *

    edit: Pari viime talvena otettua kuvaaki löyty lisää

    Tällainen se oli

    Pera1

    Pera2

    Pera3

    Pera4





    636 -06
Sivu: 70 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2060686970717280120 ... ViimeinenViimeinen