Sivu: 69 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2041:stä 2070:een 4602:sta
  1. #2041
    Lainaa (markketo @ Marras. 07 2009,22:02) kirjoitti
    Jollei vehje oo kokonaan vaa'an päällä niin momentin avulla tarttis tarkka paino laskea...

    Vaikka se etu-/takapää on nostimella niin eihän se paino siitä välttämättä tasasesti siirry.
    Njoo, helpoin toi varmaan on tehä kaverin kans; ts toinen pitää pystyssä ja toine pistää vaa'an renkaa alle jne. Sillon ainakin tukipisteet ja vipuvarret on täysin vakiot molempiin suuntiin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #2042
    Lainaa (Zip @ Marras. 07 2009,16:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Marras. 07 2009,11:07) kirjoitti
    Densoisssa on hiukan vielä kapeampi kärki kuin NGK:ssa.
    Juu Tuskinpa noissa käytännön eroja. Tilasin NGK. 45e posteinee briteist. Suomessa 92e+postit *
    Ebaysta juuri katselin rykköseen NGK:n iridiumeja. Taisi olla jotain 30euroa posteineen jenkkilästä. Alv kylläkin tulee päälle jos jää tulliin kiinni mutta siltikin 60% halvemmalla kuin kipaista tulpat lähimmästä mp-myymälästä.
    636 -> 998
  3. #2043
    Lainaa (Eki- @ Marras. 08 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Marras. 07 2009,16:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Marras. 07 2009,11:07) kirjoitti
    Densoisssa on hiukan vielä kapeampi kärki kuin NGK:ssa.
    Juu Tuskinpa noissa käytännön eroja. Tilasin NGK. 45e posteinee briteist. Suomessa 92e+postit *
    Ebaysta juuri katselin rykköseen NGK:n iridiumeja. Taisi olla jotain 30euroa posteineen jenkkilästä. Alv kylläkin tulee päälle jos jää tulliin kiinni mutta siltikin 60% halvemmalla kuin kipaista tulpat lähimmästä mp-myymälästä. *
    Jos tavara+kulut on yhteensä alle 45,40 euroa, niin ei mene edes alvia, koska alle 10 euron tullilaskua ei peritä.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #2044
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ABS-F...0QQcmdZViewIte
    mQQptZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item3ca45 fde22

    Oisko kellään kokemusta noista aasian ihmeistä? Mahtaakohan sävy erota kuinka paljon originaalista & miten mahtaa sopia, kukaan tilannut? Ois kyl sen verta edullisii ettei kauheest vituttais vaik ei ihan sopiskaa...



    Ugh!!
  5. #2045
    On sävyeroa, mutta osansa siinä tekee kyllä pyörän haalistuminenkin. Olisko jenkkien foorumeilla jollain noi katteet ollu valmiiks vaaleemmat, en nyt tarkkaan muista.

    Hintaan nähden sopivat hyvin, alkuperäsiin nähden huonosti. Aika pienellä vaivalla saa paikalleen. Todennäköisesti ovat aika huonolaatuista muovia ja ainakin alkuperäsiin verrattuna lyhytikäset.

    Tämä kaikki siis "kuulo"puhetta muilta foorumeilta, omaa kokemusta ei ole. ABS-muovi itsessään on kyllä aika laaja käsite ja sitä saa tehtyä halutuilla ominaisuuksilla. Lisäksi alkuperäisissä katteissa on jonkinverran nylonia.
    '03 ZX6R
  6. #2046
    Syystuunausta tehty . Takajalkatapit huitsin kuuseen ja tälläinen Englannista
    http://www.evotech-performance.com/acatalo....55.html
    Toimitus kolmessa päivässä kotio



    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  7. #2047
    Tommoset tulee yleensä putkiston mukana...
    '03 ZX6R
  8. #2048
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 02 2009,23:55) kirjoitti
    Stormilla tosiaan halvempaa jos haluaa orkkispeilit pitää jatkossakin: Storm Peilit
    Ja jos sattuu olemaan jotain muutakin tilattavaa niin http://www.wemoto.com/ myy viel halvemmalla.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #2049
    Lainaa (markketo @ Marras. 10 2009,23:03) kirjoitti
    Tommoset tulee yleensä putkiston mukana...
    Ökyränneissä varmaan, muttei karvalakki Mivv:ssä
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  10. #2050
    Lainaa (scuuba @ Marras. 08 2009,22:18) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Marras. 08 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Marras. 07 2009,16:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Marras. 07 2009,11:07) kirjoitti
    Densoisssa on hiukan vielä kapeampi kärki kuin NGK:ssa.
    Juu Tuskinpa noissa käytännön eroja. Tilasin NGK. 45e posteinee briteist. Suomessa 92e+postit *
    Ebaysta juuri katselin rykköseen NGK:n iridiumeja. Taisi olla jotain 30euroa posteineen jenkkilästä. Alv kylläkin tulee päälle jos jää tulliin kiinni mutta siltikin 60% halvemmalla kuin kipaista tulpat lähimmästä mp-myymälästä. *
    Jos tavara+kulut on yhteensä alle 45,40 euroa, niin ei mene edes alvia, koska alle 10 euron tullilaskua ei peritä.
    Lainaa JakeT kirjoitti
    ankeekoon (NGK) laatu on mennyt, sivuelektrodit on vinossa tehtaalta ja laatu mitä sattuu, Nippon Densot on parhaita.Piste. iridium tai ei, sen voi sitten valita rahatilanteen mukaan.
    Lähde: Bomber Foorumin Iridium-keskustelu
    Tuo on tosin kirjoitettu vuonna 2005.

    Itse tilasin tänään 4 kappaletta denson IU27 iridiumeja jenkkilästä ebayn kautta hintaan 31e postikuluineen. Ei paha.



  11. #2051
    Pieni ongelma 21w KELTAISIA polttimoita vilkkuihin ei meinaa löytyä oikein mistään? Tai sit en osaa hakea. Stormilla polttimot olleet loppu jo monta kuukautta ja tulosta ei tietoa...
    Olisko jollain tietoa mistä niitä sais? Käynyt jo mielessä kokonaan vilkkujen vaihtaminen led vilkkuihin, mut ne mitkä olis just mun makuun (kellerman) on luokkaa vähintään 60e/kpl ja siihen se rele viel päälle ni huh huh
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  12. #2052
    Suosittelen... ;)



    Mut joo, noita 21W oransseja polttimoita tuskin saa muualta kuin pyörätarvikekauppiailta. Kannattaa siis kysellä paikallisilta ja ei niin paikallisilta puljuilta niitä.
    '03 ZX6R
  13. #2053
    jotenkin muistelen ostaneeni ko. polttimoita motonetistä

    esim. tuossa mun talvikulkineessa on tällaiset
    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=43-4007



    baotian 50
  14. #2054
    Lainaa (liero @ Marras. 14 2009,13:10) kirjoitti
    jotenkin muistelen ostaneeni ko. polttimoita motonetistä

    esim. tuossa mun talvikulkineessa on tällaiset
    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=43-4007
    Tack, toi vinkki pitää tarkistaa. Useinhan niitä hakee liian kaukaa ja viereinen "esson" kuppila makuuttaa hyllyssä just sellaisia mitä ei mistään löydä
    Noi Markketo:n nuolenpäät on just sellaiset, mihin ei vaan luonto anna periksi laittaa 250e
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  15. #2055
    Köyhän on katseltava vaan "honkkarista"
    Mahtaneeko tälläiset olla kuitenkin ihan oranssilla ledeillä vai onko kellään tietoa?
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Motorcycle-14x-LED-Turn-Signals-Carbon-Fiber-Short-x-4_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem4149edee
    f4QQitemZ280413204212QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAc cessories" target="_blank">http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories</a>
    Vilkkurele väliin ja varmaan pelittää ihan täysil
    Juu ei varmaan oo E-hyväksytty
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  16. #2056
    Kaverilla on pyörässä tollaset vilkut, on keltaset ja näkyy yllättävän hyvin. Samanlaisia saa kyllä hyväksyttyinäkin, mutta maksavat sen 40e/pari.

    Ennen noita polttimoita ei oo imo saanu motonetista, mutta hyvä tietää että niitä nyt löytyy. Omat etuvilkut kuitenkin on tollaset.
    '03 ZX6R
  17. #2057
    Kiitos ja kumarrus
    Tolllaset läks "honkkarista" tilaukseen ja 20e rahteineen, joten meni syteen tai saveen ni ihan sama
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  18. #2058
    Ei äkkiseltään löytynyt, niin kysytäänpä täältä. Eli mikä on -03vm. 6r-ninjan ajovalojen h-malli? Oma pyörä 100km päässä säilössä, niin ei oikein onnistu.
  19. #2059
    Lainaa (Änd1 @ Marras. 18 2009,17:49) kirjoitti
    Ei äkkiseltään löytynyt, niin kysytäänpä täältä. Eli mikä on -03vm. 6r-ninjan ajovalojen h-malli? Oma pyörä 100km päässä säilössä, niin ei oikein onnistu.
    H7 molemmissa umpioissa.
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  20. #2060
    24tkm huoltoon kuuluu seuraavanlaisia toimenpiteitä:

    Engine vacuum synchronization-inspect
    ja
    Steering stem bearings-lubricate

    Kuinka tarpeellisia huoltokohteita ovat sillä käytössäni ei ole ilmamäärämittaria eikä kunnollista huoltopukkia etupäälle.
    Ei tekisi mieli viedä pyörää huoltoon pelkästään noiden takia, mutta kai se on pakko jos ovat välttämättömiä.
  21. #2061
    Ois tarkotus laittaa nyt talven aikana ensimmäinen isompi pyörä. Vaihto ehtoina on päässä pyörinyt kawan zx6r 636 -04 ja yammun r6r -06. Mitäs porukka on tääl kawan puolella mieltä, että onko ajo-ominaisuuksissa suuria eroja? -04 kawan saisi hieman halvemmalla kuin -06 r6r:n, ja noi vanhemmat rkutoset ei paljoa nappaa itelle.
    Yamaha R1
    -------------------
    Ex. Yamaha r6r
  22. #2062
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 18 2009,19:18) kirjoitti
    24tkm huoltoon kuuluu seuraavanlaisia toimenpiteitä:

    Engine vacuum synchronization-inspect
    ja
    Steering stem bearings-lubricate

    Kuinka tarpeellisia huoltokohteita ovat sillä käytössäni ei ole ilmamäärämittaria eikä kunnollista huoltopukkia etupäälle.
    Ei tekisi mieli viedä pyörää huoltoon pelkästään noiden takia, mutta kai se on pakko jos ovat välttämättömiä.
    No sillä huollon hinnalla ostat:
    67e kuluineen http://www.carbtune.com/
    ja
    49e+kulut http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....90-copy
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #2063
    Lainaa (Jompp3 @ Marras. 18 2009,19:28) kirjoitti
    Ois tarkotus laittaa nyt talven aikana ensimmäinen isompi pyörä. Vaihto ehtoina on päässä pyörinyt kawan zx6r 636 -04 ja yammun r6r -06. Mitäs porukka on tääl kawan puolella mieltä, että onko ajo-ominaisuuksissa suuria eroja? -04 kawan saisi hieman halvemmalla kuin -06 r6r:n, ja noi vanhemmat rkutoset ei paljoa nappaa itelle. *
    Jos radalle meinaat joskus eksyy, nii osta -05 ZX-6RR. Luistokytkin ja pitempi ykkönen (käyttökelposempi ratastuksenki jälkeenkin).

    R6R:ään verrattuna en muuta tiiä ku ett molemmissa taitaa olla ihan sama Showa 41U keula.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #2064
    Lainaa (scuuba @ Marras. 18 2009,19:31) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 18 2009,19:18) kirjoitti
    24tkm huoltoon kuuluu seuraavanlaisia toimenpiteitä:

    Engine vacuum synchronization-inspect
    ja
    Steering stem bearings-lubricate

    Kuinka tarpeellisia huoltokohteita ovat sillä käytössäni ei ole ilmamäärämittaria eikä kunnollista huoltopukkia etupäälle.
    Ei tekisi mieli viedä pyörää huoltoon pelkästään noiden takia, mutta kai se on pakko jos ovat välttämättömiä.
    No sillä huollon hinnalla ostat:
    67e kuluineen http://www.carbtune.com/
    ja
    49e+kulut http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....90-copy
    Hmmm, tuo carbtunen mittari vaikuttaisi melko toimivalta ja hyödylliseltä vekottimelta. Tai sitten sen kotisivuilla on liian hyvää mainontaa.

    Se on sitten eri asia osaako säätöoperaation tehdä itse.
  25. #2065
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 18 2009,20:13) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Marras. 18 2009,19:31) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 18 2009,19:18) kirjoitti
    24tkm huoltoon kuuluu seuraavanlaisia toimenpiteitä:

    Engine vacuum synchronization-inspect
    ja
    Steering stem bearings-lubricate

    Kuinka tarpeellisia huoltokohteita ovat sillä käytössäni ei ole ilmamäärämittaria eikä kunnollista huoltopukkia etupäälle.
    Ei tekisi mieli viedä pyörää huoltoon pelkästään noiden takia, mutta kai se on pakko jos ovat välttämättömiä.
    No sillä huollon hinnalla ostat:
    67e kuluineen http://www.carbtune.com/
    ja
    49e+kulut http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....90-copy
    Hmmm, tuo carbtunen mittari vaikuttaisi melko toimivalta ja hyödylliseltä vekottimelta. Tai sitten sen kotisivuilla on liian hyvää mainontaa.

    Se on sitten eri asia osaako säätöoperaation tehdä itse.
    Pistäppä youtubeen hakusanaksi carbtune niin saat muutamakymmentä puolueetonta. *
    Ainiin, ja se carbtunen mukana tullut vihkonen, 8 pientä sivuu (A6?) muistaakseni, kannattaa lukee läpi, ennen ku tekee yhtää mitää.

    Ja mikäs sen hauskempaa ku talvella tallissa ruuvata mopoo, vetää asennuskaljaa, ja miettii "miten tää toimii".



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #2066
    Lainaa (scuuba @ Marras. 18 2009,21:42) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 18 2009,20:13) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Marras. 18 2009,19:31) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 18 2009,19:18) kirjoitti
    24tkm huoltoon kuuluu seuraavanlaisia toimenpiteitä:

    Engine vacuum synchronization-inspect
    ja
    Steering stem bearings-lubricate

    Kuinka tarpeellisia huoltokohteita ovat sillä käytössäni ei ole ilmamäärämittaria eikä kunnollista huoltopukkia etupäälle.
    Ei tekisi mieli viedä pyörää huoltoon pelkästään noiden takia, mutta kai se on pakko jos ovat välttämättömiä.
    No sillä huollon hinnalla ostat:
    67e kuluineen http://www.carbtune.com/
    ja
    49e+kulut http://kauppa.savenmaa.fi/Publish....90-copy
    Hmmm, tuo carbtunen mittari vaikuttaisi melko toimivalta ja hyödylliseltä vekottimelta. Tai sitten sen kotisivuilla on liian hyvää mainontaa.

    Se on sitten eri asia osaako säätöoperaation tehdä itse.
    Pistäppä youtubeen hakusanaksi carbtune niin saat muutamakymmentä puolueetonta. *
    Ainiin, ja se carbtunen mukana tullut vihkonen, 8 pientä sivuu (A6?) muistaakseni, kannattaa lukee läpi, ennen ku tekee yhtää mitää.

    Ja mikäs sen hauskempaa ku talvella tallissa ruuvata mopoo, vetää asennuskaljaa, ja miettii "miten tää toimii".
    Nyt kun vähän perehdyin aiheeseen ja luin juttuja niin ei näyttäis olevan vaikea tehdä itsekkään tuota mittaria letkuista, laudasta, suuttimista ja liittimistä.

    Huono puoli moponsäilytyspaikassa on se ettei sitä voi pitää käynnissä tai muuten mummo tukehtuu yläkerrassa. Synkkaus jää siis kevääseen.

    Mopon ruuvausta ja asennuskaljan lipitystä on tullut harrastettua viime aikoina vähän liikaakin, kun luennoilla en oo paljon viihtynyt.
  27. #2067
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 18 2009,22:12) kirjoitti
    Nyt kun vähän perehdyin aiheeseen ja luin juttuja niin ei näyttäis olevan vaikea tehdä itsekkään tuota mittaria letkuista, laudasta, suuttimista ja liittimistä.

    Huono puoli moponsäilytyspaikassa on se ettei sitä voi pitää käynnissä tai muuten mummo tukehtuu yläkerrassa. Synkkaus jää siis kevääseen.

    Mopon ruuvausta ja asennuskaljan lipitystä on tullut harrastettua viime aikoina vähän liikaakin, kun luennoilla en oo paljon viihtynyt.
    No jos välttämättä haluu säästää muutaman kympin ja viritellä ite sen mittarin nii onnistuuhan se joo.

    Kai se mopo jostain ovesta on sinne tuotu?
    Motonetistä/biltsusta saa 10e/m alumiiniletkuu, nii sillä saa käryt ovesta tai vaikka ikkunasta pihalle.

    Elämäntyylin en ota kantaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #2068
    Lainaa (scuuba @ Marras. 19 2009,00:25) kirjoitti
    No jos välttämättä haluu säästää muutaman kympin ja viritellä ite sen mittarin nii onnistuuhan se joo.

    Kai se mopo jostain ovesta on sinne tuotu?
    Motonetistä/biltsusta saa 10e/m alumiiniletkuu, nii sillä saa käryt ovesta tai vaikka ikkunasta pihalle.

    Elämäntyylin en ota kantaa. *
    Onhan se mopo alakertaan lykätty ovesta sisään. Ovi vaan sattuu olemaan vanha paska, joka täytyy tiivistää ja tilkitä jokaiselta reunalta aina kun ulkolämpötila laskee alle +5. Ja talvisin siinä on noin metri lunta ja jäätä edessä luiskan ansiosta.

    Nojoo se siitä, kyllä synkkaus jää ulkoilmaan tehtäväksi. Rupeaa vaan loppumaan huoltokohteet (taitojen ja mahdollisuuksien rajoissa olevat) kesken eikä malttais olla pyörästä erossa.



  29. #2069
    Lainaa (liero @ Marras. 14 2009,13:10) kirjoitti
    jotenkin muistelen ostaneeni ko. polttimoita motonetistä

    esim. tuossa mun talvikulkineessa on tällaiset
    http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=43-4007
    No nyt vihje tarkistettu ja annettu vinkki oli sellainen iso"volvon" vilkku, mut ku vahingossa kävin MP osastolla Motonetissä ni sieltä löytyi
    http://www.motonet.fi/web/guest/muut#query_a=43-0989
    Joskus se löytyy vaan niin läheltä
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  30.  
  31. #2070
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 19 2009,08:29) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Marras. 19 2009,00:25) kirjoitti
    ...
    ....

    Nojoo se siitä, kyllä synkkaus jää ulkoilmaan tehtäväksi. Rupeaa vaan loppumaan huoltokohteet (taitojen ja mahdollisuuksien rajoissa olevat) kesken eikä malttais olla pyörästä erossa.
    Ei helvata, kyllä se on jostain lainattava mittaria tai sitten ostettava carbtune. Ei jaksa käydä itse väsäilemään. Ja vielä biltemasta 2,5m (20e) alumiiniletkua että saa käyhät ikkunasta pihalle. Sitten pitää vain toivoa että on jotain säädettävääkin. *

    Eilen vaihdoin uudet tulpat ( denso IU27). Vanhatkin tulpat tosin näyttivät ihan terveiltä eli mitään pahempaa ei pitäisi kai olla pielessä, mutta kun tuli jo tilattua uudet. Meinasi usko loppua kesken kun nyin puolia irti, voi helvetti että oli tiukassa varsinkin kun yritin varoa liittimiä. Eiköhän siihenkin olisi ollut joku helpottava kepulikonsti.



Sivu: 69 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179119 ... ViimeinenViimeinen