Sivu: 66 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1951:stä 1980:een 4602:sta
  1. #1951
    Minkämoisia summia mahtanee 24t huolto maksella?
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  2. #1952
    Lainaa (tate zx6r @ Syys. 21 2009,10:42) kirjoitti
    Minkämoisia summia mahtanee 24t huolto maksella?
    KLIK
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  3. #1953
    Pieni mainostus: Micron Zeta race -käyrästö tulossa myyntiin syksyllä, ollut paikallaan tämän kauden. Paketointi + kaikki hilppeet. Sopii 03/04 ZX-6R ja voinee käyttää pienillä modifikaatioilla 05/06 sivuputkikonversioon. Sopii moniin eri slipareihin. Hinta 200e + mahdolliset postituskulut.

    Harvemmin saa käyrästöä tähän hintaan.

    Edit: sopinee myös 2000 ja uudempiin kaasaripeleihin, 2002 636:een varmasti.



    '03 ZX6R
  4. #1954
    Morjensta kaikille!

    Olen vieraillut usein näillä sivuilla vieraana ja nyt viimein rekisteröidyin jäseneksi. Olen omistanut viimeiset kolme kesää tuollaisen -99 vuotisen zx6r:n ja on mukava huomata, että en ole ainoa joka painii kyseisen helmen ongelmissa ja haasteissa.

    Tähän liittyen voisin esittää ensimmäisen kysymyksen. Onko jollain havaintoa, että tarviiko tuollaiseen kaasaripeliin tehdä mitään säätöjä kun asentaa Yoshimuran bolt on:in paikalleen? Itse en ainakaan ole huomannut muuta eroa kuin mahtavat äänet ja lisääntyneen polttoaineen kulutukseen.
  5. #1955
    Lainaa (sekato @ Syys. 24 2009,11:31) kirjoitti
    Morjensta kaikille!

    Olen vieraillut usein näillä sivuilla vieraana ja nyt viimein rekisteröidyin jäseneksi. Olen omistanut viimeiset kolme kesää tuollaisen -99 vuotisen zx6r:n ja on mukava huomata, että en ole ainoa joka painii kyseisen helmen ongelmissa ja haasteissa. *

    Tähän liittyen voisin esittää ensimmäisen kysymyksen. Onko jollain havaintoa, että tarviiko tuollaiseen kaasaripeliin tehdä mitään säätöjä kun asentaa Yoshimuran bolt on:in paikalleen? Itse en ainakaan ole huomannut muuta eroa kuin mahtavat äänet ja lisääntyneen polttoaineen kulutukseen. *
    Mulla on ainakin dynojetin suutin satsi kiinni,mut on kyllä yoshin koko putkistokin.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  6. #1956
    Kiitos vain! Tuostahan olikin sitte ihan mukavasti tietoa ku nyt osasi hakea oikealla nimellä. Missä oot Turussa käyttäny pyörää vai teetkö huollot itse?

    Minä tutustuin Salossa olevaan MP-asennus nimiseen liikkeeseen ja ne vaikutti asiallisilta. Näkyvät tekevän myös noita suutinasennuksia, niin täytyy kysellä nyt jos teettää muutenki huollon siellä.
  7. #1957
    Lainaa (sekato @ Syys. 24 2009,13:13) kirjoitti
    Kiitos vain! Tuostahan olikin sitte ihan mukavasti tietoa ku nyt osasi hakea oikealla nimellä. Missä oot Turussa käyttäny pyörää vai teetkö huollot itse?

    Minä tutustuin Salossa olevaan MP-asennus nimiseen liikkeeseen ja ne vaikutti asiallisilta. Näkyvät tekevän myös noita suutinasennuksia, niin täytyy kysellä nyt jos teettää muutenki huollon siellä.
    Raisiossa käytin fly wheelissä kun oli ongelmia sen dynojetin kanssa,osasi korjata kuntoon puolessa tunnissa eli hyvä paikka. Etupään stefat kävin vaihdattaa power bikessa,siellä myös erittäin hyvä palvelu. Suosittelen näitä paikkoja kun ei muista ole kokemusta.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  8. #1958
    Löytyyköhän PPG:n värikoodeja kawalle mistään? Color-riten koodit kyllä löytyy. Oletan että tuo oma mopo on väriltään "black pearl" joka puolestaan viittaa colorriten koodiin 3540.
    Paikallisessa maalaamossa ihmeteltiin noita koodeja joita se kone ppg:n kannasta antoi, ja tarjosi nimeltään semmoistakin väriä kuin black purple pearl ja oisko ollu sparkling black. Ei ollu kuitenkaan noista väreistä lastuja niin ei voinut vertailla.

    Ps. ostakaa multa noi ´03-04 mallin kaatumatappien jalat pois.
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  9. #1959
    Mun mielestäni 03 636 ei kyllä oo helmiäismusta, vaikka Black pearl nimellä kulkeekin. Ainakaan sen helmiäisen kanssa ei oo mitenkään iloteltu. Ihan tarkkaan en oo tota kyllä viime aikoina tarkastellut, et saatan muistaa väärinkin...

    Sparkling black ja black purple pearl kuulostaa molemmat hilemaalilta?
    '03 ZX6R
  10. #1960
    Lainaa (iirot @ Syys. 24 2009,19:54) kirjoitti
    Löytyyköhän PPG:n värikoodeja kawalle mistään? Color-riten koodit kyllä löytyy. Oletan että tuo oma mopo on väriltään "black pearl" joka puolestaan viittaa colorriten koodiin 3540.
    Paikallisessa maalaamossa ihmeteltiin noita koodeja joita se kone ppg:n kannasta antoi, ja tarjosi nimeltään semmoistakin väriä kuin black purple pearl ja oisko ollu sparkling black. Ei ollu kuitenkaan noista väreistä lastuja niin ei voinut vertailla.

    Ps. ostakaa multa noi ´03-04 mallin kaatumatappien jalat pois.
    Ainakin kawasaki irtse väittää :Black Pearl (B5)

    Itselläni on E1 mallin ysi, joka on tuo "black purple pearl". Tämä väritys on tosiaan hyvin tumman (mustan) violetin värinen normi valossa. Kirkkaassa auringossa väri muuttuu hieman helmeileväksi.

    black purple pearl
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #1961
    Morjens,

    kiikarissa olisi tuommonen ZX-6R vm.-07, ajettu vaivaiset 1100km....

    Ilmeisesti kannattaa öljyt pistää vaihtoon, kun 1.omistaja ei ole viela mitään huoltoja tehnyt(?)

    Mitä muuta yleensä tehdään ensimmäisessä huollossa? Entä Kawasakin takuu (tehdastakuu käsittääkseni on 2v), onko riippuvainen siitä että huollot on tehty asianmukaisesti??
  12. #1962
    Lainaa (Hamilton @ Syys. 28 2009,13:30) kirjoitti
    Morjens,

    kiikarissa olisi tuommonen ZX-6R vm.-07, ajettu vaivaiset 1100km....

    Ilmeisesti kannattaa öljyt pistää vaihtoon, kun 1.omistaja ei ole viela mitään huoltoja tehnyt(?)

    Mitä muuta yleensä tehdään ensimmäisessä huollossa? Entä Kawasakin takuu (tehdastakuu käsittääkseni on 2v), onko riippuvainen siitä että huollot on tehty asianmukaisesti??
    Voihan ne öljyt tosiaan ekan kerran tossa tonnin paikkeilla vaihtaa.

    Mitä nyt olen ymmärtänyt, niin uudemmissa pyörissä (ainakin vanhassa piikissäni) takuun säilyttäminen vaatii tosiaan sen huoltokirjan tarkkaa pitämistä ja merkinnät siihen saa vain valtuutetuilta pajoilta
  13. #1963
    Tuli tässä mieleen ku on öljynvaihto edessä niin onko näin syksyllä hyvä laittaa litkumpaa öljyä kun käy kuitenkin kylmempänä vai ihan sitä perus 10W-40?
  14. #1964
    10w-40 mulla ainakin ollu ympär vuoden.
    '03 ZX6R
  15. #1965
    Lainaa (Ztuge @ Syys. 30 2009,23:10) kirjoitti
    Tuli tässä mieleen ku on öljynvaihto edessä niin onko näin syksyllä hyvä laittaa litkumpaa öljyä kun käy kuitenkin kylmempänä vai ihan sitä perus 10W-40?
    Pumpattavuuden rajalämpötila ilmoittaa kylmänkeston eli lämpötilan jossa moottorin öljypumppu ei pysty enää pumppaamaan öljyä, ja:
    10W = -30C
    Eli tuskimpa 10W-40 öljyn kylmäkestossa on zx-6r-käytössä ongelmia.
    Ellei sitten hanki nastarenkaita ja lähe siperiaan elämysmatkalle.

    Mutta toki, jos haluaa hifistellä, niin ainahan sen kylmäkestoisemman, esim 5W tai 0W, öljyn viskositeetti on hieman pienempi kylmäkäynnistyksen yhteydessä jos vertaa esim 10W ölppään.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #1966
    10W-40 vaihdoin mäkin eilen. Kaks asia ihmetyttää, ku ohjekirja kertoo öljytilavuuden olevan 3,6l suodattimen kanssa, niin ei sillä kyllä öljyjä ylärajalle asti ainakaan saa
    Toinen ihmetyksen aihe, kun kävin Raisiossa Bike World:ssä
    eilennnä kysymässä venttiilien säätöhintaa, niin mulle lyötiin kopio huoltoohjelmasta jossa säätö on 42tkm välein
    Mulla se on ohjekirjassa ainakin 24 tonnin välein. Onkohan toi 42tkm uudemman mallin ohjeistus?
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  17. #1967
    Joo no oikeestaa menee aina n. 3.8l . Pari desii jää kannuu ku täyttää niin et suodattime ollessa täynnä on öljy ylärajassa.


    636 -06
  18. #1968
    Ai niin kävin eilen koittamassa uutta 10R:ää ja pyörä oli tosi kevyt ja ketterä ajaa. Ajoasento paljon pystympi ko 6R:ssä.
    Pienen lenkin jälkeen mieleen jäi ne saatanan rumat peilit/vilkut, mut toisaalta, kun kaasua väänsi eipä niitä ollut aikaa kyllä kauheesti katellakkaan
    Raju härveli kyllä
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  19. #1969
    Lainaa (tate zx6r @ Loka. 03 2009,07:26) kirjoitti
    Toinen ihmetyksen aihe, kun kävin Raisiossa Bike World:ssä
    eilennnä kysymässä venttiilien säätöhintaa, niin mulle lyötiin kopio huoltoohjelmasta jossa säätö on 42tkm välein *
    Mulla se on ohjekirjassa ainakin 24 tonnin välein. Onkohan toi 42tkm uudemman mallin ohjeistus?
    -05-06 636 service manuaali:
    jenkkilässä 24tkm
    muualla 42tkm
    eli tkm-arvonta voi johtuu esim päästömääräyksistäkin, tai esim kuun, maan ja auringon konjunktiosta.

    Itse ajattelin nyt huvikseni talven aikana tarkastaa noi, kun tolla on tullu rataa ajaettuu jotain 15tkm tänä ja viimekesänä.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #1970
    Jumankaut, nelkyt ratapäivää per kesä on kyllä hatunnoston arvonen suoritus. On vissiin menny renkaita?
    '03 ZX6R
  21. #1971
    Lainaa (markketo @ Loka. 04 2009,19:55) kirjoitti
    On vissiin menny renkaita?
    Niinno, viime kesänä ei ollu vauhtii olleenkaan, joten ei menny ku ~puoltoista settii nakkeja. Tänä kesänä sentää vähä enemmä vauhtia, ja kolme settii nakkeja.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #1972
    Millä gummeilla oot ajanu? Itellä oli tänä vuonna Power 2:t alla ja on ne ollu katukumeiksi ihan hyvin pitävät. Takana nyt Power One B ja sillä alotellaan tod.näk. ens kaudella.

    Tulevaisuudessa tarttis melkeen valita laittaisko Supercorsat vai P-onet?
    '03 ZX6R
  23. #1973
    Lainaa (markketo @ Loka. 06 2009,10:34) kirjoitti
    Millä gummeilla oot ajanu? Itellä oli tänä vuonna Power 2:t alla ja on ne ollu katukumeiksi ihan hyvin pitävät. Takana nyt Power One B ja sillä alotellaan tod.näk. ens kaudella.

    Tulevaisuudessa tarttis melkeen valita laittaisko Supercorsat vai P-onet?
    Viime vuonna corsa3 ja tänä vuonna surpercorsa sc2.
    Kyl noi seoskumit on iha ehottomat (keskiryhmässäkin) jos vähäkään enemmän ajaa rataa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #1974
    Onkos joku asennellu -05/-06 zx-6r shifteriä? Vähän on nyt ristiriitaista tietoa että pitääkö shifterin asentaessa asentaa myös Ignition Module jotta homma toimii?

    Tekis mieli pistää tohon shifteri rata-ajoa varten mut jos ton Ignition Modulenki joutuu hommaa nii tulee sen verra kallis paukku et taitaa jäädä haaveeks..


    636 -06
  25. #1975
    Lainaa (Zip @ Loka. 08 2009,10:00) kirjoitti
    Onkos joku asennellu -05/-06 zx-6r shifteriä? Vähän on nyt ristiriitaista tietoa että pitääkö shifterin asentaessa asentaa myös Ignition Module jotta homma toimii?

    Tekis mieli pistää tohon shifteri rata-ajoa varten mut jos ton Ignition Modulenki joutuu hommaa nii tulee sen verra kallis paukku et taitaa jäädä haaveeks..
    Jos nyt puhutaan vaan siitä vaihdekiksiin korvaavasta palikasta, niin se ei ole mitään muuta kuin kytkin joka sitten taas ohjaa polttoainetta ja tai sytkää katkovaa palikkaa.
    Eli kiksikytkimen lisäks tarvitaan joku palikka mikä sit taas varsinaisesti katkoo sen polttoaineen ja tai sytkävirran.

    Eli riippuu kans minkä firman palikoista puhut.

    Dynojetin sifteri on pelkkä kiksikytkin, esim:
    http://www.pr-powercontrol.fi/shop/p...ils.php?p=2332
    Ja sillä voi katkoa polttoaineen jos mopossa pelkkä PC.
    Ja sytkämoduli myydään erilisenä:
    http://www.pr-powercontrol.fi/shop/p...ails.php?p=676
    Jos siis haluaa katkoo sytkääkin.
    Lisäks: Jotku mopot vaatii sen sytkäboxin että Dynon sifteri toimis.

    Mutta esim Translogikin sifterikitissä toi sytkänkatkojaboxi on kiinteenä mukana:
    http://www.translogicuk.com/quickshifter-system-4.htm

    Dynojetin sytkäboxilla pystyy _myös_ säätämään sytytystä.
    Kun taas Translogikin katkojaboxi on pelkkä katkoja minimaalisella logiikalla.
    Siitä hintaero.

    Sitten lisäksi on vielä esim "nappisifteri", joka Dynolla on pelkkä katkaisin kuten kiksikin.
    Mutta Translogikilta saa nappivaihteet jos haluaa:
    http://www.translogicuk.com/powershi...rshift-ps1.htm



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #1976
    Ok! Eli ymmärsinkö oikein että jos ostan tuollaisen Translogicin shifterin niin en tarvitse muuta sen kanssa että homma toimii? Pyörässä on kyllä PC III asennettuna jos se mitään nyt asiaan vaikuttaa.

    Eli onko Translogicin shifteri ikään kuin Dynojetin shifter+ign.mod?

    Vai olenko täysin ulapalla *

    edit: siis erona Translogicin sarjaan ja Dynojetin shifter+ign.mod se että Ignition Modulella voi säätää sytkää kun taas Translogicilla ei





    636 -06
  27. #1977
    Lainaa (Zip @ Loka. 08 2009,11:17) kirjoitti
    Ok! Eli ymmärsinkö oikein että jos ostan tuollaisen Translogicin shifterin niin en tarvitse muuta sen kanssa että homma toimii?
    Jep.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #1978
    Lainaa (scuuba @ Loka. 08 2009,12:17) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Loka. 08 2009,11:17) kirjoitti
    Ok! Eli ymmärsinkö oikein että jos ostan tuollaisen Translogicin shifterin niin en tarvitse muuta sen kanssa että homma toimii?
    Jep.
    Kiitän tiedoista. Pitänee siis alkaa kyselee tarjouksia moisesta


    636 -06
  29. #1979
    Cordonan shifterit pelittää myös samalla kaavalla ja jos olen oikein ymmärtänyt niissä on myös esim ohjaus vaihtovalolle. Hintaluokka muistaakseni vähän alle Translogicin.

    http://www.cordona.net/
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  30.  
  31. #1980
    Mites noissa mahtaa olla ton sensorin kanssa? Toimii molempiin suuntiin, mutta saako sen jostain valittua kumpaan. Muutenhan sammuttaa pyörän jarrutuksissa? Muuten ihan asiallisen olonen kampe.

    Harmi että kittiecuihin tuli sifteri vasta 07 etiäpäin. Hoituis kaikki samalla elektroniikalla...
    '03 ZX6R
Sivu: 66 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1656646566676876116 ... ViimeinenViimeinen