Ebay, Storm, All right, Duell jne jne. Eiköhän vähän kaikkialta. Tarvikelevyt on yleensä myös noin 400e / pari + palat.
Brakingin levyt on ehkä parhaimman näköset, voimakkaalla leikkauksella sivut.
'03 ZX6R
Morjesta!
Eilen tuli uusi onnellinen Kawan omistaja täältä... 2001vm, punainen. Suht orkkis. Ei oo kauaa!
Paljon on teillä maksanu 25kw kurit ja asennus noin? Oon vasta enskesänä ison A:n miehiä... Huomen pitäis soitella kun liikkeetki aukee.
Mitä tehdään 30 tuhannen huollossa?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen...![]()
Honda CBR 954RR FB '03
Kawasaki ZX-6R '01
Mitä sitä enään kuristelemaan kun ei oo ajokauttakaan hirveesti..(Ewawillew @ Syys. 06 2009,12:35) kirjoitti
Selvitinpähä tossa... makseleepi 440e virallinen sarja, et enpä taidakkaa kuristaa(Ztuge @ Syys. 07 2009,16:27) kirjoitti
Tosin huomen soittaa yks tyyppi joka kertoo et saako sen kuristaa toisin.. (olivat itte jotenki härösti kuristanu jonku pyörän)...
Joo, aika mahtava pyörä vaikuttas olevan... Tilasin renkaatki, 200e @ reliatec, thank juu![]()
Honda CBR 954RR FB '03
Kawasaki ZX-6R '01
30tkm huolto on käytännössä öljynvaihto ja jotain tarkistuksia(valohoitoa).(Ewawillew @ Syys. 06 2009,12:35) kirjoitti
Tänne tuli eilen kans 2001 mutta keltainen
Tuossa on kans 30tkm mittarissa, vaan taidan tehdä huollon itse.
Ei paljon arvo muutu oli se huoltokirja ton ikäsessä liikkeen leimaama vai ei.
Onkos kukaan aukonu 03-04 r/rr:n mittaristoa. Olisi talven aikana tarkoitus puuhastella toimivampi vaihtovalo sen pienen tuikun tilalle.
Alunperin suunnittelin ihan vain mittaristossa olevan ledin rinnalle kytkentää, mutta täytyy tarkistaa mitä tuolta löytyy. Onko mitään vinkkejä kuinka tuon mittariston voisi turvallisesti avata?
Toinen kysymys, onkohan tommosia vaihtovaloja jossain myynnissä valmiina vai pitääkö itse tehä?
08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
Olen aukonut moneen kertaan. Ei kai siinä mitään "vaarallista" ole? Ruuvimeisselillä auki vaan. Muistaakseni pdf-manuaalista löytyi kivasti infoa tuon mittariston suhteen.(iirot @ Syys. 11 2009,19:03) kirjoitti
Itelle olivat isot pojat liikkeessä leikanneet kumiletkuista sopivanmittaset palat kaasarin alipaineluistimen liikettä rajottamaa, jonka jälkeen käväsin 25kw-paprut kävin konttorilta hakemassa dynolappua vastaan.(Ewawillew @ Syys. 06 2009,12:35) kirjoitti
No, hintaa tuli enivei parisensataa, töiden ja parin dynovedon vuoksi
On suht helppo aukoa, tuli itekin joskus taustaväri vaihdettua.
Tod.näk. täytyy alkuperäiseltä vaihtovalolta ottaa optoerottimella signaali uudelle vaihtovalolle, tuskin kestää piirilevy hirveesti tehokkaampaa tuikkua (edes teholediä).
'03 ZX6R
Noni ny o taas uus kummastelun aihe. Servo temppuilee kokoajan ja nyt o alkanu kuuluu kummalline "PIIP" ääni normaalie rutinoide lisäks ku pistää virrat päälle. Tuskinpa tuo mitää vaikuta mihikää mut ihmetyttää vaa ku ei ole enne kuulunu..![]()
636 -06
Kyl muistaakseni munki 05:sesta kuuluu joku "piip" ennen ku bensapumppu rupee kelaamaan.(Zip @ Syys. 12 2009,19:39) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mul ei oo enne kuulunu nii ottaa korvaa selväst. Kuuluu tankin alta oikeelta puolelta mis o nippu jotai johtoi ja liittimii yms.
636 -06
Sellasen pikkusen kysymyksen heittäisin, että pystyisiköhän tuota vakioketjua käyttämään (96 vuoden ninja) vielä -1 ja +4 ratastuksella? Jos kellään sattuu olemaan tietoa tai veikkausta?
Kun -1 +2 menee kuitenkin vakioketjulla, eikös?
Mittaa:(Label @ Syys. 12 2009,21:01) kirjoitti
Kuinka monta mm taka-akseli mahtuu siirtymään eteenpäin?
Ja jaa se 8mm:llä (hifist 7,9375mm).
Esim jos siirtyy 16mm, niin /8mm = 2 piikkiä lisää mahtuu;
Ja sen lisäks etu -1; niin taakse mahtuu yht 3 isompi.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jeps,
öljyt + suodattimen vaihdoin ite.
25kw kuristus 150e + 40e muutoskatsastus. Kaasarin sisään holkit estämään luistin aukeamista.
Nyt vaan pitäis talven aikana ettiä jostai nätit vilkut tuohon... Sit ois voela. Tosin entisen omistajan kevyen lippaamisen aiheuttamat jälet pitää viel peittää kunnolla... Perkeleen naarmut =)
Honda CBR 954RR FB '03
Kawasaki ZX-6R '01
Rupesi tuossa himottamaan notta jos hommaisin omaan '03 6RR:ni Xenonit tässä syksyllä. Täysin perillä en näistä olemutta olen tälläisiä katsellut:
http://www.katuauto.fi/product...._id=124
Mites meneekö nuo heittämällä suurinpiirtein kiinni? Kun tuossa tulee 2 polttimoa niin saan ihan yksinkertaisesti heitettyä toisen niistä pitkiksi ja toisen sitten lyhyiksi omille puolilleen? Neuvoja & vinkkejä jos porukoilla olis asian suhteen antaa niin olisin kiitollinen!!
Ugh!!
On ihan plug and play homma noiden sarjojen kanssa. Tolla hinnalla tosin saa 2-3 sarjaa Ebaysta vieläpä mini ballasteilla jotka myös kokonsa ansiosta helpottavat asennusta.(KirkkoHerra @ Syys. 16 2009,21:53) kirjoitti
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
Xenoneissa ei sitten saa "hyvää halvalla" tai jos saa nii kannattaa pistää lotto vetää. Kuullu pirusti ballasti ongelmista nois halvoissa seteissä, siis noissa useissa ebayn n.60e sarjoissa. Sit ku tilaat ne jostai kiinasta nii kiva alkaa takuuhommii selvittelee ku ballasti paukahtaa. Ite tilasin xenonkauppa Sarja maksoi n.135e posteineen (pitkät ja lyhyet). Cobran sarja joka on laadukas. Takuuhommat hoituu tarvittaessa tuon puljun kautta varmasti paremmin kuin ebaysta tilailtujen sarjojen kanssa. Harvemmin silti kuullut että noissa Cobran sarjoissa ongelmia olisi, kaveripiirissä ei ainakaan kenelläkää ole ollu mitää häikkää. Tietty jokaisen oma asia mistä hommaa *![]()
636 -06
Cobrathan tietenki tehdään Suomessa ja oikeen käsityönä. Ja toki kallein on paras tässäkin asiassa(Zip @ Syys. 16 2009,23:06) kirjoitti
Itellä ollu käytössä eri laitteissa kymmenkunta "paskaa Ebayn halpasarjaa" ilman ongelmia. Myös laatuun olen ollut tyytyväinen, ei häpeä tippaakaan kavereiden suomesta ostamille.
ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
Samaa mieltä, halvalla ei saa hyvää.
Itelläkin halpa sarja, ja esim. pitkiä ei saa uudelleen päälle ellei odota n. 20 sek sammuttamisen jälkeen. Vituttaa öisin.
Kyseessä siis 03 6R missä molemmin puolin H7.
'03 ZX6R
Kuten aiemminkin mainitsin.. jokainen tekee miten tykkää(b0bb0 @ Syys. 17 2009,00:17) kirjoitti
![]()
636 -06
Pieni piristys mielessä kusiaiseen ja mitä tässä lueskellut niin eturattaan vaihto -1 piikkiseen on aika yleinen tapa, mutta onko joku jättänyt vakio rattaan eteen ja taakse heittänyt +1 rattaan?
Mites ajo on muuttunut jos näin on tehty?
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
Eipä tuo taakse +1 taida kovin paljoa vaikuttaa. Ite laitoin eteen -1 ja taakse +2 ja oon ollu tyytyväinen. Matka-ajossa tietenkin huutaa isommilla kierroksilla, mutta on se vähän pirteemmän olonenkin ;)
Jos orginaali on vaikka 15/43, niin:(Cad @ Syys. 20 2009,11:37) kirjoitti
-1 eteen on sama vaikutus ku +3 taakse. Baut 7% ero.
+1 taakse on sama ku -0.33 eteen. Baut 2% ero.
Eli vaikuttaa se sen 2%, huomaako, ehkä.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jep, itte laitoin nippusiteen ja oon ollu tyytyväinen. Nyt kun säädettiin sytkäennakot alakierroksilta, ni ei enää lyhyempää kaasukahvaa kärsiskään...![]()
'03 ZX6R
Oliko mitenkä iso ero vakioon sytkän säädön jälkeen?(markketo @ Syys. 20 2009,15:23) kirjoitti
ex. ZX6R 2003
Todella iso. Kokoputkisto teki pyörästä TODELLA flegmaattisen alakierroksilla. Nyt vastaa täysin viiveettömästi. Osa tosta oli kyllä seoksesta, mutta sytkää säädeltiin vielä jälkikäteenkin ja kyllä sen huomaa selkeästi.
Edit: vielä kun löytyy mesta, missä säätää sytkä yläkiekoilta... Ens kaudella sitten.
Tullee muuten Micronin käyrästö myyntiin tod.näk. talven aikana ja melko järkevään hintaan... Mikäli joku on kiinnostunut.
'03 ZX6R
Okei selvä. Kiitoksia.(scuuba @ Syys. 20 2009,13:55) kirjoitti
Eli siis -1 eteen ainakin näin aluksi.
Suzuki SV1000s '03 - V for Power
Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX