Sivu: 64 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1891:stä 1920:een 4602:sta
  1. #1891
    Lainaa (Kawamonni @ Elo. 29 2009,19:19) kirjoitti
    Ja eiköhän siinä tehoreserviä oo 109:ssäkin perustarpeisiin aika mukavasti *
    Onhan tossakin taitamattomalle ihan liiankin monta villiä heppaa. Hevosia saa kaupasta aina lisää, muttei ajotaitoja
    Huiput penkissä muuten 242km/h rajoittajalle ja ratastus etu (-1). Kyllä kerkii
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  2. #1892
    Lainaa (JarkkoV @ Elo. 20 2009,17:16) kirjoitti
    Taitaa täällä olla parikin parkkipaikkaa.
    Hehehe, lähinnä meinasin että millä parkkiksella se sun pyörän tuuppas kumoon.
    636 -> 998
  3. #1893
    Itsellä on dynolapulla 109,7hv ja 64nm. 2003 636.
    Tosin eiväthän nuo ole niin vertailukelpoisia lukuja penkkien erojen takia.

    Aika vähältä kuulostaa äkkiseltään tuo 242kmh huippu.
    Ite ajanut sen 285kmh tauluun yhden kerran. Eli suunnilleen se, mitä BIKE:ssa ajoivat vakiolla 2003:lla, 289kmh mittariin, 265kmh tutka.
    636 -> 998
  4. #1894
    Joo on kyllä alhainen huippunopeus kun ite vedin -03 636:lla 244kmh ja välitykset -1/+2
  5. #1895
    Lainaa (Eki- @ Elo. 29 2009,21:29) kirjoitti
    Aika vähältä kuulostaa äkkiseltään tuo 242kmh huippu.
    Ite ajanut sen 285kmh tauluun yhden kerran. Eli suunnilleen se, mitä BIKE:ssa ajoivat vakiolla 2003:lla, 289kmh mittariin, 265kmh tutka.
    Joo tietty taulu ja penkki on kaks eri juttua. Ton tutkanopeuden miinus se yks etupiikki ni varmaan sit aika lähelle osuu toi 242km/h. No eihän tolla sit ehdi helvetti mihinkään
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  6. #1896
    Lainaa (tate zx6r @ Elo. 29 2009,22:38) kirjoitti
    Lainaa (Eki- @ Elo. 29 2009,21:29) kirjoitti
    Aika vähältä kuulostaa äkkiseltään tuo 242kmh huippu.
    Ite ajanut sen 285kmh tauluun yhden kerran. Eli suunnilleen se, mitä BIKE:ssa ajoivat vakiolla 2003:lla, 289kmh mittariin, 265kmh tutka.
    Joo tietty taulu ja penkki on kaks eri juttua. Ton tutkanopeuden miinus se yks etupiikki ni varmaan sit aika lähelle osuu toi 242km/h. No eihän tolla sit ehdi helvetti mihinkään
    Joo ei. Jos alle 300 km/h niin eihän sillä ehdi minnekkään . Miltäs muuten tuntuu toi -1 ratastus? Onko kaupunki pörräily helpompaa?
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  7. #1897
    Lainaa (Kawamonni @ Elo. 29 2009,00:27) kirjoitti
    Noita Bike-lehden testejä kun luin niin niissä oli mitattu.. *tarkastetaanpas* 119,0hv/13750kierr. "Teho mitattu takapyörältä, jonka jälkeen häviöt kytkimestä takapyörään on vähennetty."

    Toisessa testissä ilmoitetaan sit 117,9hv/14400kierr. Tämä lienee varmaan sitten takapyörältä, kun äkkiä vilkaistuna ei mitään häviösepostuksia nävy..
    Kytkintehoahan noi on molemmat, vai meinasitko voimansiirtohäviön olevan vain pari hevosta?

    Häviö ~10hv, eli 109 takapallolta vastaa noin 119 kytkimeltä.
    '03 ZX6R
  8. #1898
    Lainaa (markketo @ Elo. 30 2009,12:02) kirjoitti
    Kytkintehoahan noi on molemmat, vai meinasitko voimansiirtohäviön olevan vain pari hevosta?

    Häviö ~10hv, eli 109 takapallolta vastaa noin 119 kytkimeltä.
    Okei. No helv**istäkös mä sen osaan arvata montako kaakkia siihen voimansiirtoon hukkuu, mullon ketjut rasvassa.

    Ei sit paree vertailla aina keskenään näitä jos toinen tulos on kytkimeltä ja toinen takapyörältä.. *Oisin oottanu et 05/06 mallissa ois ollu takaselta enämpi kun 109 *

    Pitäs kai vaihtaa kymppiin ni mitää väliä mistä mittaa
    Kawasaki ZX-6R 636 2006
  9. #1899
    Noi kuussatkujen teholukemat ei juurikaan kehity mihinkään vuosien saatossa, pikkuhiljaa, mutta mitään isoja harppauksia on kyllä turha odottaa.

    Vakiopyörät antaa takapyörälle suurinpiirtein:
    03/04: 100-105
    05/06: 105-110
    07/08: 100-105
    09/10: 105-110

    Mutta noissa on penkkikohtasia eroja niin paljon, että jos essolla haluaa heilua sen dynopaperin kanssa niin ettii jonkun tosi positiivisen penkin.

    Samana päivänä samassa penkissä ajettuihin voi verrata, ja tietty suuntaa saa samassa penkissä palikoiden vaihtamisen jälkeen (mitä tuli ja mitä menetettiin). Rok rok.
    '03 ZX6R
  10. #1900
    Lainaa (Kawamonni @ Elo. 30 2009,15:22) kirjoitti
    Pitäs kai vaihtaa kymppiin ni mitää väliä mistä mittaa
    Paitsi jos jollain kaverillasi onkin gixxeri... *
    Supermoto
  11. #1901
    Lainaa (jaulis @ Elo. 31 2009,19:46) kirjoitti
    Lainaa (Kawamonni @ Elo. 30 2009,15:22) kirjoitti
    Pitäs kai vaihtaa kymppiin ni mitää väliä mistä mittaa
    Paitsi jos jollain kaverillasi onkin gixxeri... *
    Menes siitä nyt omalle puolelles
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  12. #1902


    Joo, kyllä tonkin mukaan 10R:ssä on vähemmän tehoa takapyörällä kuin gikserissä on kytkimeltä...
    '03 ZX6R
  13. #1903
    Lainaa (Cad @ Elo. 31 2009,19:52) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Elo. 31 2009,19:46) kirjoitti
    Lainaa (Kawamonni @ Elo. 30 2009,15:22) kirjoitti
    Pitäs kai vaihtaa kymppiin ni mitää väliä mistä mittaa
    Paitsi jos jollain kaverillasi onkin gixxeri... *
    Menes siitä nyt omalle puolelles
    Sorry. Palaan sitten kun saan vaihdettua kympin itselle alle...
    Supermoto
  14. #1904
    Lainaa (markketo @ Elo. 31 2009,19:53) kirjoitti


    Joo, kyllä tonkin mukaan 10R:ssä on vähemmän tehoa takapyörällä kuin gikserissä on kytkimeltä...
    Erot huipputehoissa ovatkin näissä kilosissa aivan järisyttäviä. Varsinkin ajossa.
    Supermoto
  15. #1905
    onko 03 636B:ssä sama oljynsuodatin kuin RR:ssä? Aattelin motonetistä käydä motulin 5100 öljyt hakee ja suodatinvaihtoehtoina ei ollut kuin tuo RR-malliin sopiva.



    polkupyörä
  16. #1906
    Lainaa (jonecky @ Syys. 02 2009,14:41) kirjoitti
    onko 03 636B:ssä sama oljynsuodatin kuin RR:ssä? Aattelin motonetistä käydä motulin 5100 öljyt hakee ja suodatinvaihtoehtoina ei ollut kuin tuo RR-malliin sopiva.
    Sama sopii.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #1907
    Kiits! Pitääpä käydä hakee.
    polkupyörä
  18. #1908
    Lainaa (jonecky @ Syys. 02 2009,14:41) kirjoitti
    onko 03 636B:ssä sama oljynsuodatin kuin RR:ssä? Aattelin motonetistä käydä motulin 5100 öljyt hakee ja suodatinvaihtoehtoina ei ollut kuin tuo RR-malliin sopiva.
    Mitäs suodatin motonetissä kustansi? Orkkis suodatin kait kympin nurkilla Bike World:ssä. Vai eipä kait noissa paljon eroja ole.
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  19. #1909
    Lainaa (tate zx6r @ Syys. 02 2009,16:20) kirjoitti
    Lainaa (jonecky @ Syys. 02 2009,14:41) kirjoitti
    onko 03 636B:ssä sama oljynsuodatin kuin RR:ssä? Aattelin motonetistä käydä motulin 5100 öljyt hakee ja suodatinvaihtoehtoina ei ollut kuin tuo RR-malliin sopiva.
    Mitäs suodatin motonetissä kustansi? Orkkis suodatin kait kympin nurkilla Bike World:ssä. Vai eipä kait noissa paljon eroja ole.
    5,90€ oli suodatin, vaikka luulin sen olevan 7,90€ mut käyhän tuo mulle noinkin
    Oli melkeinpä kaikkiin pyöriin sama suodatin ja merkiltään tuo on nipparts. Kaipa se asiansa ajaa.
    polkupyörä
  20. #1910
    Suodattimissa on jonkinverran eroja, mutta eivät yleisesti ottaen tunnu koskevan suodattimen hintaa. Vertailuja löytynee netistä, mutten osaa sanoa onko siellä juuri kyseistä merkkiä ollut mukana...
    '03 ZX6R
  21. #1911
    Motonetissä oli 7,90e suodatin.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  22. #1912
    Lainaa (jonecky @ Syys. 02 2009,17:26) kirjoitti
    Oli melkeinpä kaikkiin pyöriin sama suodatin ja merkiltään tuo on nipparts. Kaipa se asiansa ajaa.
    Nipparts ei ilmeisesti valmista mitään itse, vaan pakkaa omiin laatikoihinsa. Joku suurempi valmistaja lienee siis suodattimen takana ja olettaisin tuon olevan Toyotaan tai vastaavan alunperin tarkoitettu.
    '03 ZX6R
  23. #1913
    Lainaa (markketo @ Syys. 02 2009,20:09) kirjoitti
    Lainaa (jonecky @ Syys. 02 2009,17:26) kirjoitti
    Oli melkeinpä kaikkiin pyöriin sama suodatin ja merkiltään tuo on nipparts. Kaipa se asiansa ajaa.
    Nipparts ei ilmeisesti valmista mitään itse, vaan pakkaa omiin laatikoihinsa. Joku suurempi valmistaja lienee siis suodattimen takana ja olettaisin tuon olevan Toyotaan tai vastaavan alunperin tarkoitettu.
    Ja esim toi K&N-öljyfilsu mikä menee pikkuninjaan, menee ~683 muuhunkin mp-merkkiin/malliin/vuosimalliin

    http://www.knfilters.com/search/appl...px?Prod=KN-204
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #1914
    Menee menee, en dissannut vaan kunhan totesin kun jostain josks tuli ilmi.

    K&N:n öljyfilsu on muuten ollu testeissä aika huonolaatunen...
    '03 ZX6R
  25. #1915
    Mistäs kawaan saa alkuperäisiä tarroja, tai vähintään alkuperäistä vastaavia? Vinkkejä?

    Tankin kawa tekstit menneet rumaksi niin ajattelin repiä pois ja laittaa uudet siistit.
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  26. #1916
    ^ Mikä tahansa teippausfirma.
    Esim. Teippi-Z
    Kerrot vaan millaiset haluat niin tekevät.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  27. #1917
    Lainaa (iirot @ Syys. 02 2009,23:17) kirjoitti
    Mistäs kawaan saa alkuperäisiä tarroja, tai vähintään alkuperäistä vastaavia? Vinkkejä?

    Tankin kawa tekstit menneet rumaksi niin ajattelin repiä pois ja laittaa uudet siistit.
    Hart-tapes tekee myös tarrat tilauksesta ja nopeasti. Ei oo hintakaan paha.
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  28. #1918
    onko kukaan ostanut jostain pipari etujarrulevyjä jostain 03-04 ninjaan? olisko vinkkejä mistä sais?
    Ninja 636 -04
  29. #1919
    Aluksi paikallaan kävi tollaset uudemman mallin 300mm piparkakkulevyt


    Jotka sitten vaihdoin EBC:n 310mm square drive levyihin:


    Saahan noita pipareita tietty 280 millisinäkin, mutten nää mitään järkeä vartavasten hommata samankokoisia levyjä. Isoimmat Kawan omat sopivat levyt ovat ZZR 1400:n 310mm levyt, noita kuitenkin suht vaikea löytää ja ovat hyötyyn nähden hintavia.

    Jarrusatuloita täytyy prikata sitä mukaan kun levykoko kasvaa ja ainakaan itse en löytänyt kyseisiä prikkoja mistään ja päädyin teettämään ne.
    '03 ZX6R
  30.  
  31. #1920
    Joo no ei oikeestaan väliä onko isommat. Onko vakiot sitten 280mm? ja mistä sellaisia pipareita saa? yrittänyt katsoa mut en ole vielä löytänyt. Kun oli huollossa/eturenkaan vaihdossa ja kysyin minkä takia nypyttää niin p*rkleesti etujarrulla jarruttaessa niin sanoivat että levyt on kierot, vakiot kuulemma maksaa 200e kpl
    Ninja 636 -04
Sivu: 64 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674114 ... ViimeinenViimeinen