Sivu: 63 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1861:stä 1890:een 4602:sta
  1. #1861
    Lainaa (Ztuge @ Elo. 18 2009,22:55) kirjoitti
    Millasis hinnoissa on pilot power takanakit maksanu teillä? reliatecist näytti lähtevän 190e
    kaippa tuo ihan käypä hinta on, itsellä maksoi 350e asennettuina kummatkin renkaat



    zx-6r 05
  2. #1862
    Jep jep, nyt on ninja "paskana". Auto peruutti sen kumoon parkkipaikalla. Onneksi oli rehellinen kotilokuski ja jätti yhteystiedot pyörän päälle niin ei mee omia bonuksia ja omavastuuta vakuutuksesta. Kustannusarvion pitäisi tulla tietoon tällä viikolla.

    Result: peili poikki, jarrukahva paskana, tankopaino paskana, keski -ja alasivukate naarmuilla, takakate kolhuilla ja naarmuilla, jarrupoljin vinossa, jalkatapit vinossa/naarmuilla, ducktail naarmuilla (en tiedä miten irtosi) ja kytkinkoppa naarmuilla.

    Arvatkaa kiristääkö pantaa!
  3. #1863
    Eipä tossa kannata niin hiota, kun kerta autoilijakin jätti yhteystiedot ja asiat lähtee siitä sit rullaamaan.

    Ymmärtäisin et kiristää jos olis vaan paettu paikalta, eikä huonolla tuurilla olis edes kaskoa...
    '03 ZX6R
  4. #1864
    Lainaa (markketo @ Elo. 19 2009,18:37) kirjoitti
    Eipä tossa kannata niin hiota, kun kerta autoilijakin jätti yhteystiedot ja asiat lähtee siitä sit rullaamaan.

    Ymmärtäisin et kiristää jos olis vaan paettu paikalta, eikä huonolla tuurilla olis edes kaskoa...
    Silti.
  5. #1865
    Lainaa (KirkkoHerra @ Elo. 16 2009,22:08) kirjoitti
    Myös täällä älisee uusi kawa omistaja, '03 6RR vihreenä tietty tuli hommattua tuossa eilen ja tuntuu se vaa niin herkkupelille vuoden ajo tauon jälkee että huh huh....

    Aivan samaa kyselen kuin tuossa aiemmin Flippo että pitäs katetta saada takapenkin tilalle.. Stormilla tosiaan näyttäs olevan mut tuntuu niin suolasilt ne hinnat että!! Mistään muualta suomen kamaralta mahdollista saada halvemmalla kenties, nettipuljuja?!?!
    Rohkeesti vaan ebaysta tilaamaan
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  6. #1866
    Lainaa (JarkkoV @ Elo. 19 2009,17:56) kirjoitti
    Auto peruutti sen kumoon parkkipaikalla. Onneksi oli rehellinen kotilokuski ja jätti yhteystiedot pyörän päälle.
    No mitä nariset? Äkkiä uusi jarrukahva ja takaisin baanalle.
    Luultavasti autoilijaa vituttaa enemmän.

    edit: oliko lappeessa joku parkkipaikka?



    636 -> 998
  7. #1867
    Iltaa,

    Suskalle tehtiin Houdinit ja pihaan pärähti -07 pikku-Ninja. Vielä on kesää jäljellä!
    "It´s better to burnout, than to fade away" -Neil Young-
  8. #1868
    Onko porukka vaihtanut pikakaasua tai jotain muuta patenttia millä kaasukahvan liikettä saa lyhennettyä? Alkaa pikkuhiljaa tympiä tuo pitkä liikerata, varsinkin radalla.
    ex. ZX6R 2003
  9. #1869
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2009,10:06) kirjoitti
    Onko porukka vaihtanut pikakaasua tai jotain muuta patenttia millä kaasukahvan liikettä saa lyhennettyä? Alkaa pikkuhiljaa tympiä tuo pitkä liikerata, varsinkin radalla.
    03-04:ään dominon pikakaasu menee vissiin heittämällä?

    05-06:eenkin menee, kunhan hieman kuumailmapuhaltimella lämmittää orginaalivaijereiden muovisia vaijerin ohjureita mitkä on sielä kahvan kotelon sisällä, ja taivuttaa niitä lisää.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #1870
    Onkos kellään mitään käryä paljonkos -03 mittarivirhe mahtaa olla?
    perstuntuma ainakin sanoo että paljon kun ajelee rajoitus+5km mittarinopeutta ni johan alkaa jonoa kerääntyy taakse...
    Pitkää päätyyn ja perään...
  11. #1871
    Lainaa (Eki- @ Elo. 19 2009,21:36) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Elo. 19 2009,17:56) kirjoitti
    Auto peruutti sen kumoon parkkipaikalla. Onneksi oli rehellinen kotilokuski ja jätti yhteystiedot pyörän päälle.
    No mitä nariset? Äkkiä uusi jarrukahva ja takaisin baanalle.
    Luultavasti autoilijaa vituttaa enemmän.

    edit: oliko lappeessa joku parkkipaikka?
    Narisen mitä narisen, mieluummin sen olisin ehjänä pitänyt.

    Taitaa täällä olla parikin parkkipaikkaa.
  12. #1872
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2009,10:06) kirjoitti
    Onko porukka vaihtanut pikakaasua tai jotain muuta patenttia millä kaasukahvan liikettä saa lyhennettyä? Alkaa pikkuhiljaa tympiä tuo pitkä liikerata, varsinkin radalla.
    Nippusiteen (tai kahden) laittaminen kaasukahvan väliin on ainakin rapakon takana ollut suosittu keino. Ei mikään mahdottoman nopea, mutta kaasun saa kuitenkin auki yhdellä liikkeellä. Tykkään.


    Lainaa (Jarrujälki @ Elo. 20 2009,16:59) kirjoitti
    Onkos kellään mitään käryä paljonkos -03 mittarivirhe mahtaa olla?
    perstuntuma ainakin sanoo että paljon kun ajelee rajoitus+5km mittarinopeutta ni johan alkaa jonoa kerääntyy taakse... *
    Mittarivirhe on vakioväleillä jotain 5% luokkaa, mutta eiköhän yleisesti ole vaan ajonopeudet noussu. ;)

    Trippimittarissa ei muuten silti ole virhettä, mikäli se jotain sh:n omistajia kiinnostaa.
    '03 ZX6R
  13. #1873
    Lainaa (Jarrujälki @ Elo. 20 2009,16:59) kirjoitti
    Onkos kellään mitään käryä paljonkos -03 mittarivirhe mahtaa olla?
    perstuntuma ainakin sanoo että paljon kun ajelee rajoitus+5km mittarinopeutta ni johan alkaa jonoa kerääntyy taakse... *
    ite mittasin noista tienvarsitauluista niin 85km/h mittarissa oli taulussa 79km/h.

    Toki on mahdollista, että saatuin vaan hölläämään kaasua sen muutaman sekunnin kymmennyksen niin pääs vauhti tippumaan.
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  14. #1874
    Lainaa (Cad @ Elo. 20 2009,21:14) kirjoitti
    Lainaa (Jarrujälki @ Elo. 20 2009,16:59) kirjoitti
    Onkos kellään mitään käryä paljonkos -03 mittarivirhe mahtaa olla?
    perstuntuma ainakin sanoo että paljon kun ajelee rajoitus+5km mittarinopeutta ni johan alkaa jonoa kerääntyy taakse... *
    ite mittasin noista tienvarsitauluista niin 85km/h mittarissa oli taulussa 79km/h.

    Toki on mahdollista, että saatuin vaan hölläämään kaasua sen muutaman sekunnin kymmennyksen niin pääs vauhti tippumaan. *
    Ite mittasin 100 vauhissa todellinen oli 92 tomtomin mukaan.
    ex. ZX6R 2003
  15. #1875
    Lainaa (JVR @ Elo. 20 2009,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Cad @ Elo. 20 2009,21:14) kirjoitti
    Lainaa (Jarrujälki @ Elo. 20 2009,16:59) kirjoitti
    Onkos kellään mitään käryä paljonkos -03 mittarivirhe mahtaa olla?
    perstuntuma ainakin sanoo että paljon kun ajelee rajoitus+5km mittarinopeutta ni johan alkaa jonoa kerääntyy taakse... *
    ite mittasin noista tienvarsitauluista niin 85km/h mittarissa oli taulussa 79km/h.

    Toki on mahdollista, että saatuin vaan hölläämään kaasua sen muutaman sekunnin kymmennyksen niin pääs vauhti tippumaan. *
    Ite mittasin 100 vauhissa todellinen oli 92 tomtomin mukaan.
    Saattaa olla siis, että ihan oikein mittasin. Selittänee sen miksi ei 3-tiellä meinaa päästä autoista ohi 80-alueella vaikka mittarissa 95km/h
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  16. #1876
    Yleensä tulee ajeltua 80 alueella 90 ja 100 alueella 120 mittarin mukaan. Jos on sattunu eksyy motarille mis on 120 rajoitus nii posottelee reilu 140. Nois o nopeuksis saa ohitella sitä mukaa ku tulee liikennettä etee ja sekös se mukavaa on


    636 -06
  17. #1877
    Lens muutamat kirosanat eilen ajelulla ku FI valo alko palaa. Ekaks tuli mielee servorajotin joten purin nopsaa sivuposket ja kuskin satulan pois ja siellähä se servorajottime ruuvi oli löystyny lähes irti. Kiristys ja FI valo sammu, mopo nippuun ja matka jatku!


    636 -06
  18. #1878
    Tänään vihdoin pyörään asennettiin Power Commander,K&N filsu ja säädettiin viimosen päälle penkissä. Teholukemat 109hp takaselta. Vääntö 62,6 NM. Kaasuun vastaavuus muuttui ihan oleellisesti. Commanderin valmis kartta oli vielä totaalisesti eri mitä lopullinen säätötyön tulos
    Nyt voi huoletta painaa MIVV:llä ilman killeriä
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  19. #1879
    Lainaa (tate zx6r @ Elo. 25 2009,15:21) kirjoitti
    Tänään vihdoin pyörään asennettiin Power Commander,K&N filsu ja säädettiin viimosen päälle penkissä. Teholukemat 109hp takaselta. Vääntö 62,6 NM. Kaasuun vastaavuus muuttui ihan oleellisesti. Commanderin valmis kartta oli vielä totaalisesti eri mitä lopullinen säätötyön tulos
    Nyt voi huoletta painaa MIVV:llä ilman killeriä
    Missäs teit ja paljon tuli osille ja työlle hintaa? Ajattelin jos tuota commanderia hankkis omaankin kotteroon.
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  20. #1880
    Mistähän löytyisi ninjaan säädettäviä kytkin- ja jarrukahvoja halvalla? Nyt ei haeta välttämättä mitään titax, pazzo, vortex jne. high tech -vipuja vaan ihan basic kahvoja joissa olisi etäisyyden säätö.
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  21. #1881
    Lainaa (Cad @ Elo. 26 2009,08:49) kirjoitti
    [Missäs teit ja paljon tuli osille ja työlle hintaa? Ajattelin jos tuota commanderia hankkis omaankin kotteroon.
    Homma tehtiin täällä: http://www.onlyfast.fi/ ja kaikille voin kyseistä paikkaa suositella. Hinnathan löytyvät etusivulta ja riippuvat penkityksen kestosta. Uudehko Dynojet 250IX penkki ja homma muutenkin hanskassa
    Ootellessa kahvia kitataan pannu tolkulla
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  22. #1882
    Onko kukaan vaihtanut pyörään tehokkaampia halogeenejä? puhun nyt näistä +50% enemmän valoa tai esim. osram night breakereita taikka sit ihan 100w:sia? Kestääkö umpio näitä? 100W tuskin kestään kun se tuottaa jo niin paljon lämpöä, mutta noita muita?
  23. #1883
    Isompaa wattimäärää ei kestä tietenkään, parempilaatuset polttimot toki.

    Onhan merkkipolttimoilla ja halpispolttimoilla ihan selkeä ero valotehossa, luvattujen prosenttien pitävyydestä en tosin tiedä.

    Xenonit on koitettu ja pääosin tykätään, vaihtokaupassa tuli tietty myös huonoja puolia...
    '03 ZX6R
  24. #1884
    joo pitää ostella hyvät polttimot. Kaikki pienikin teho on aina plussaa varsinkin kun alkaa olemaan jo pimeetä.
  25. #1885
    24k huolto tehty. Makso 531e taakse rengas asennettuna. michelin pilot poweri. Ei paha hinta.
  26. #1886
    Lainaa (Ztuge @ Elo. 28 2009,20:10) kirjoitti
    24k huolto tehty. Makso 531e taakse rengas asennettuna. michelin pilot poweri. Ei paha hinta.
    Ei paha. Ite vähän painiskelen jaksaisko mopoa kiikuttaa 42tkm huoltoon vai viittiskö huoltaa ite.
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  27. #1887
    Ei itte viitti lähtee venttiileitä säätää ku ei mitään kokemusta asiasta sekä sai nyt huoltokirjaan leiman.
    Huomenna kilpi takas kiinni ja osramin nightbreakkerit syysiltoihin.
  28. #1888
    Lainaa (tate zx6r @ Elo. 25 2009,15:21) kirjoitti
    Tänään vihdoin pyörään asennettiin Power Commander,K&N filsu ja säädettiin viimosen päälle penkissä. Teholukemat 109hp takaselta. Vääntö 62,6 NM. Kaasuun vastaavuus muuttui ihan oleellisesti. Commanderin valmis kartta oli vielä totaalisesti eri mitä lopullinen säätötyön tulos
    Nyt voi huoletta painaa MIVV:llä ilman killeriä
    Kyseessä 03/04 vuoden 636?
    Kawasaki ZX-6R 636 2006
  29. #1889
    Lainaa (Kawamonni @ Elo. 29 2009,00:27) kirjoitti
    Kyseessä 03/04 vuoden 636? *
    Jep, -04 636 Tehon vähyydestäkö meinasit?



    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  30.  
  31. #1890
    Lainaa (tate zx6r @ Elo. 29 2009,07:05) kirjoitti
    Lainaa (Kawamonni @ Elo. 29 2009,00:27) kirjoitti
    Kyseessä 03/04 vuoden 636? *
    Jep, -04 636 Tehon vähyydestäkö meinasit?
    no eeeei! Kyllä se oli ihan silkasta tietämättömyydestä
    Ja eiköhän siinä tehoreserviä oo 109:ssäkin perustarpeisiin aika mukavasti

    kiinnostuksesta meinasin porukoilta silti vielä kysästä, mitä 05/06 vuosikerran 636:sista on mittailtu takapyörältä, vakiona tai ei niin vakiona. Noita Bike-lehden testejä kun luin niin niissä oli mitattu.. *tarkastetaanpas* 119,0hv/13750kierr. "Teho mitattu takapyörältä, jonka jälkeen häviöt kytkimestä takapyörään on vähennetty."

    Toisessa testissä ilmoitetaan sit 117,9hv/14400kierr. Tämä lienee varmaan sitten takapyörältä, kun äkkiä vilkaistuna ei mitään häviösepostuksia nävy..
    Kawasaki ZX-6R 636 2006
Sivu: 63 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1353616263646573113 ... ViimeinenViimeinen