Sivu: 50 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100150 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 4602:sta
  1. #1471
    Hei kawasaki tyypit, olisi pieni kysymys.

    Hankinnan alla olisi -08 vuosi mallin zx-6r jolla päästetty tuollaiset 7500km.

    Mitäköhän se 6000km huolto pitää sisällään sillä sitä ei pyörään ole tehty ainakaan vielä.

    Kokemusta merkistä *tai mallista ei ole eli onko jotain mihin pitäisi kiinnittää huomiota pyörää ostettaessa?

    Niin joo ja mistäköhän päin kannattaisi lähteä etsimään tummaa pleksiä tuohon keulaan kun kirkas jotenkin iskee silmään?



    -08 Honda Hornet
  2. #1472
    Lainaa (xX0Xx @ Touko. 29 2009,08:37) kirjoitti
    Mitäköhän se 6000km huolto pitää sisällään sillä sitä ei pyörään ole tehty ainakaan vielä.

    Niin joo ja mistäköhän päin kannattaisi lähteä etsimään tummaa pleksiä tuohon keulaan kun kirkas jotenkin iskee silmään?
    6 000 km huolto ei pidä sisällään muuta kuin tarkastuksia samoin kuin 18 000 km huolto. Öljyt ja suodattimen ne kai vaihtaa jos ei oo vähään aikaan vaihdettu. Eli noin tunnin homma (= melko halpa) puljusta riippuen. Tämä siis -05 mallissa, mutta luulisin että suht samoissa mennään muutaman vuoden uudemmassakin mallissa.

    Stormilta näyttäisi löytyvän MRA:n pleksejä myös -08 vuotiseen.



  3. #1473
    Ens viikolla saapuu taloon 05 zx6r.. Kehukaa nyt kilpaa sitä! Mielummin hyviä puolia kertokaa
  4. #1474
    Haittapuolista en tiedä...
  5. #1475
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 30 2009,03:57) kirjoitti
    Haittapuolista en tiedä...
    Huono puoli on se että se ei ole minun myynnissä oleva kawa
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  6. #1476
    no sithän kuulostaa ihan hyvältä pyörältä
  7. #1477
    Lainaa (Wii @ Touko. 29 2009,05:20) kirjoitti
    onko kukaan KOKEILLUT mobil delvac omaan pyöräänsä(05vm)? kun tuossa jottain keskusteluja lukenut niin kovasti ovat käyttäjät kehuneet mutta taas jotkut kritisoi sitä että jotain api luokituksesta puuttuu.
    Juu, haluaisin kuulla myös, et onko kukaan laittanu tuota 05-06 mallin zx-6r kawaan?
    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  8. #1478
    Ostin LSL crash padit kiinnikkeineen ja kyselisin, et onko kukaan laittanut tuollaisia kiinni 05 vuosimallin zx-6r:ään. Ihmettelen vaan kuinka tuohon tapin päähän se oikein kiinnitetään ja mikä tuo tappi ylipäänsä on http://www.storm-motor.fi/phpthum....&h=1000 *



    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  9. #1479
    Nonii nyt on ninja koeajettu ja kyl tuntu ja näytti erittäin hyvältä.. Tehoaki tuntu piisaavan ainaki ton 93cbr:n jälkee. Ens viikolla saan ajoon jee! Nyt vaa kauheeta odottelua!
  10. #1480
    Lainaa (Privileged @ Touko. 30 2009,17:37) kirjoitti
    Ostin LSL crash padit kiinnikkeineen ja kyselisin, et onko kukaan laittanut tuollaisia kiinni 05 vuosimallin zx-6r:ään. Ihmettelen vaan kuinka tuohon tapin päähän se oikein kiinnitetään ja mikä tuo tappi ylipäänsä on http://www.storm-motor.fi/phpthum....&h=1000 *
    Eiks siinä tullu mukana noi holkit ja pultit?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #1481
    ONKELMA! Kiihdytyksen(kovan) jälkee sammuu kone... hetken päästä saa käyntiin, ei tarvi edes pysähtyä. Väittäisin polttoaineen saannissa olevan ongelma? Suodatin tukossa, vai ilmansuodatin...?

    Tällä viikolla olisikin tarkoitus tehdä huolto. Vaihdan öölit, suodattimen, ilmansuotimen, polttoaineen suodattimen, tulpatkin...

    siis -04, ajettu 30t.



    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  12. #1482
    Lainaa (HarWa @ Kesä. 01 2009,12:08) kirjoitti
    ONKELMA! Kiihdytyksen(kovan) jälkee sammuu kone... hetken päästä saa käyntiin, ei tarvi edes pysähtyä. Väittäisin polttoaineen saannissa olevan ongelma? Suodatin tukossa, vai ilmansuodatin...?
    Tankki ollut "auki" ja kiinni laittaessa letku jäänyt puristuksiin?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #1483
    En oo nostanu tankkia...
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  14. #1484
    Lainaa (Wii @ Touko. 29 2009,04:22) kirjoitti
    mistä tilasit korjaussarjat? kun itse soittelin tänään stormille niin sanoivat ettei o5 malliin löydy kumpaakaan satsia.. ja kawasakilta kävin kysymässä niin hinta oli vaivaiset (muistaakseni) 250e
    . oon veivannu noiden jarrujen kanssa jo kohta kaks kesää ja on ilmattu,putsattu ja vaihdettu nesteitä/teräsletkua ja *en ole saanut pelaamaan kunnolla vieläkään ja rataa kestää ajaa semmoset 15min sitten alkaa nesteet keittää..toki voishan sitä jarrua siellä vähemmänkin käyttää *. taitaa merkkiä vaihtamalla hävitä nuo ongelmat
    Vein pyörän pajalle ja sieltä tilailivat osaset. Eli alkuperäiset osat on kyseessä ja osien hinta oli noin 50 eur. Toimitus tosin ei taida tapahtua enää tänä kesänä...
  15. #1485
    Lainaa (fisu @ Kesä. 01 2009,13:43) kirjoitti
    Lainaa (Wii @ Touko. 29 2009,04:22) kirjoitti
    mistä tilasit korjaussarjat? kun itse soittelin tänään stormille niin sanoivat ettei o5 malliin löydy kumpaakaan satsia.. ja kawasakilta kävin kysymässä niin hinta oli vaivaiset (muistaakseni) 250e
    . oon veivannu noiden jarrujen kanssa jo kohta kaks kesää ja on ilmattu,putsattu ja vaihdettu nesteitä/teräsletkua ja *en ole saanut pelaamaan kunnolla vieläkään ja rataa kestää ajaa semmoset 15min sitten alkaa nesteet keittää..toki voishan sitä jarrua siellä vähemmänkin käyttää *. taitaa merkkiä vaihtamalla hävitä nuo ongelmat
    Vein pyörän pajalle ja sieltä tilailivat osaset. Eli alkuperäiset osat on kyseessä ja osien hinta oli noin 50 eur. Toimitus tosin ei taida tapahtua enää tänä kesänä...
    Entäs http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....R%20C1H
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #1486
    Lainaa (HarWa @ Kesä. 01 2009,12:08) kirjoitti
    ONKELMA! Kiihdytyksen(kovan) jälkee sammuu kone... hetken päästä saa käyntiin, ei tarvi edes pysähtyä. Väittäisin polttoaineen saannissa olevan ongelma? Suodatin tukossa, vai ilmansuodatin...?

    Tällä viikolla olisikin tarkoitus tehdä huolto. Vaihdan öölit, suodattimen, ilmansuotimen, polttoaineen suodattimen, tulpatkin...

    siis -04, ajettu 30t.
    mulla oli hieman saman kaltainen vika mutta piostu kun putsasin ilmanputsarin..
  17. #1487
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2009,09:25) kirjoitti
    Lainaa (Privileged @ Touko. 30 2009,17:37) kirjoitti
    Ostin LSL crash padit kiinnikkeineen ja kyselisin, et onko kukaan laittanut tuollaisia kiinni 05 vuosimallin zx-6r:ään. Ihmettelen vaan kuinka tuohon tapin päähän se oikein kiinnitetään ja mikä tuo tappi ylipäänsä on http://www.storm-motor.fi/phpthum....&h=1000 *
    Eiks siinä tullu mukana noi holkit ja pultit?
    Kyllä on mukana, mut kun toi pultti on 130mm pitkä ja sen pitäis saada ruuvattua tuohon tapin päähän, mut kun tuossa tapin päässä on vain kuusiokoloavaimen paikka... eij jymmärrä
    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  18. #1488
    Lainaa (Privileged @ Kesä. 01 2009,23:40) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2009,09:25) kirjoitti
    Lainaa (Privileged @ Touko. 30 2009,17:37) kirjoitti
    Ostin LSL crash padit kiinnikkeineen ja kyselisin, et onko kukaan laittanut tuollaisia kiinni 05 vuosimallin zx-6r:ään. Ihmettelen vaan kuinka tuohon tapin päähän se oikein kiinnitetään ja mikä tuo tappi ylipäänsä on http://www.storm-motor.fi/phpthum....&h=1000 *
    Eiks siinä tullu mukana noi holkit ja pultit?
    Kyllä on mukana, mut kun toi pultti on 130mm pitkä ja sen pitäis saada ruuvattua tuohon tapin päähän, mut kun tuossa tapin päässä on vain kuusiokoloavaimen paikka... eij jymmärrä
    Ota kuusiokoloavaimella se koneen kiinnityspultti irti ja väännä se uusi pitkä pultti tilalle.
    Kyl sie sit jymmärtä...

    Vuosi aikaa kun tuon viimeksi ite tein (6R x2, 10R x1) ja noin se meni.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  19. #1489
    Lainaa (Goofy S @ Kesä. 01 2009,23:59) kirjoitti
    Lainaa (Privileged @ Kesä. 01 2009,23:40) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2009,09:25) kirjoitti
    Lainaa (Privileged @ Touko. 30 2009,17:37) kirjoitti
    Ostin LSL crash padit kiinnikkeineen ja kyselisin, et onko kukaan laittanut tuollaisia kiinni 05 vuosimallin zx-6r:ään. Ihmettelen vaan kuinka tuohon tapin päähän se oikein kiinnitetään ja mikä tuo tappi ylipäänsä on http://www.storm-motor.fi/phpthum....&h=1000 *
    Eiks siinä tullu mukana noi holkit ja pultit?
    Kyllä on mukana, mut kun toi pultti on 130mm pitkä ja sen pitäis saada ruuvattua tuohon tapin päähän, mut kun tuossa tapin päässä on vain kuusiokoloavaimen paikka... eij jymmärrä
    Ota kuusiokoloavaimella se koneen kiinnityspultti irti ja väännä se uusi pitkä pultti tilalle.
    Kyl sie sit jymmärtä...

    Vuosi aikaa kun tuon viimeksi ite tein (6R x2, 10R x1) ja noin se meni.
    Ja siellä kuusiokolopultin toisessa päässä on lukkomutteri, joka on kolossa, eli ei tarvi esim kiintoavainta, mutta kun sen pultin ottaa irti, niin se mutterikin lähtee irti, eli ota se huomioon kun irrotat pulttii/ kiinnität sitä kaatumatatin pulttia.

    Kun olet ottanut ne pultit irti, niin vertaile pituuksia, että pultit ja holkit menee pareittain oikein päin.

    Vasemman puolen sivukatteeseen joutuu tekemään kolon tatin holkille. Onnistuu helposti esim terävällä puukolla, jollei satu omistamaan sopivaa poraa/ askelporaa/ jyrsinterää/ tms.

    -05een pistin Lightecin tatit, joiden holkeista sahasin ~15mm pois, jolloin tatit ulkonee vain 20-30mm katteista. Ideana lähinnä se että jos kaataa radalla, ja mopo liukuu kanttareen yli, niin tappi ei nappaa niin herkästi kanttareeseen ja riko runkoa/ koneen kiinnitystä. Ja myös se että mopon liukuessa kylellään tappi ei nosta mopoa liian korkealle, jolloin taas voisi renkaat napata kiinni, ja mopo lähtee pyörimään pitkin rataa ja "totalisoituu".



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #1490
    Lainaa (HarWa @ Kesä. 01 2009,12:08) kirjoitti
    ONKELMA! Kiihdytyksen(kovan) jälkee sammuu kone... hetken päästä saa käyntiin, ei tarvi edes pysähtyä. Väittäisin polttoaineen saannissa olevan ongelma? Suodatin tukossa, vai ilmansuodatin...?

    Tällä viikolla olisikin tarkoitus tehdä huolto. Vaihdan öölit, suodattimen, ilmansuotimen, polttoaineen suodattimen, tulpatkin...

    siis -04, ajettu 30t.
    Eipä kettuillu enää. Ainakin yks kumiletku oli revennyt.. Putsarin alla edessä olevan T-liittimen(en tiä, mikä on) toinen sivulle suuntaava lyhyt kuminen letku oli paskana. Ilmansuodinkin oli, sanotaanko vaikka että sontainen! Nyt käy ja kukkuu.
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  21. #1491
    Mitä eroa on vm. -05 ninjan vakio-väliputkella ja yoshimuran rs-5 sliparin mukana tulevalla väliputkella?



  22. #1492
    Mistä -01 zx6r takajousituksen säätötyökalu?=
    Kawasaki Zx6R -01

    Taatusti motoristiystävällinen leirintäalue: Camping Nyyssänniemi
  23. #1493
    Lainaa (Maattami @ Kesä. 02 2009,23:14) kirjoitti
    Mistä -01 zx6r takajousituksen säätötyökalu?=
    Ite naputtelin vasaralla ja jollain tylpällä putkella sinne holkkien väliin niin lähti pyörimään.. Kohteena oli kyllä kiinaihme että ei ole niin justiisa jos vähän jälkiä jäi..
  24. #1494
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 01 2009,14:23) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Kesä. 01 2009,13:43) kirjoitti
    Lainaa (Wii @ Touko. 29 2009,04:22) kirjoitti
    mistä tilasit korjaussarjat? kun itse soittelin tänään stormille niin sanoivat ettei o5 malliin löydy kumpaakaan satsia.. ja kawasakilta kävin kysymässä niin hinta oli vaivaiset (muistaakseni) 250e
    . oon veivannu noiden jarrujen kanssa jo kohta kaks kesää ja on ilmattu,putsattu ja vaihdettu nesteitä/teräsletkua ja *en ole saanut pelaamaan kunnolla vieläkään ja rataa kestää ajaa semmoset 15min sitten alkaa nesteet keittää..toki voishan sitä jarrua siellä vähemmänkin käyttää *. taitaa merkkiä vaihtamalla hävitä nuo ongelmat
    Vein pyörän pajalle ja sieltä tilailivat osaset. Eli alkuperäiset osat on kyseessä ja osien hinta oli noin 50 eur. Toimitus tosin ei taida tapahtua enää tänä kesänä...
    Entäs http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....R%20C1H
    Jostain saivat osat haalittua ja nyt on mopo kuulemma taas nipussa. Jälleen isot propsit multa JV Motorsportin suuntaan, venyivät jälleen omalta osaltani palvelualttiudessaan erinaomaiselle tasolle, kun vaivautuivat kiirehtimään remppaa joka tuo heille ehkä työn osalta 20 eur.
    Harmi vaan, että kesä näyttää olevan nyt ohi säiden puolesta *
  25. #1495
    Kesäkuu alko...
    '03 ZX6R
  26. #1496
    Lainaa (markketo @ Kesä. 03 2009,20:40) kirjoitti
    Kesäkuu alko...
    ...ja sen kyllä huomaa.
  27. #1497
    Löytyskö kellään ylimääräistä kolhiintunutta 03-04 peräkatetta? Sähköt ois plussaa mutta ei pakolliset..
  28. #1498
    UUSi kawan omistaja ilmottautuu!!
    -02 vuoden 636, ja mukavalta peliltä tuntuu.
    Tosin potkua sais olla enemmän..=P
    Pian pitäis viedä 45t huoltoon ja säätää kunnolla kohdilleen, niin jos sais vaikka muutaman hepon lissää =)
    Miinusta pyörästä sen verran että muuten vakio, paitsi akran vai oliko leon slipari.. *Eli perässä on vielä se RUMA rekisterikilpihässäkkäjuttu.. *Netistä oon selaillu underia siihen mutta aikas suolaiset hinnat näyttää olevan.. Oottekos sitä alkuperäistä perää mitenkää siivonnu? uskaltaako ruveta leikkelemään..? Tätäkin asiaa jo kysytty varmasti monesti, mutta kysytään nyt vielä. Kumminki vaan tykkäätte vastailla.
    Hirveitä kilinöitä ja kolinoitahan vehkeestä kuuluu.. mutta taitaapi kuulua ominaisuuksiin..? sellaisen käsityksen sain..
    Taidanpa lähteä uhmaamaan säidenhaltijaa...
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  29. #1499
    Onko kellään moottorin kyljissä ilmentynyt valkoisia pilkkuja, siis koneen takaosassa? mahtaako olla kuivunutta jäähdytinnestettä? on vaan niin pienen pieniä pilkkuja, aikasemmin huomasin vain vasemmalla puolella mutta nyt kun laittelin pressua päälle niin huomasi että oikealla puolella olevan myös
    Ninja 636 -04
  30.  
  31. #1500
    Nonii nyt tuli 05 ninja kotiin. Onko kellään ollu ongelmia ton rattilukon kanssa? En saanu sitä millään lukkoon. Varmaan vääntyny jotenki.
Sivu: 50 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100150 ... ViimeinenViimeinen