Sivu: 48 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3846474849505898148 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 4602:sta
  1. #1411
    Lainaa (Hane08 @ Touko. 17 2009,17:44) kirjoitti
    Esiintyykö muilla 03-04 kawa kuskeilla sitä että kun ykkösellä kiihytät lujasti ja olet laittamassa kakkosta silmään niin menee välivapaalle? Sillon tällön tekee itellä ja jotenki tuntuu et voimalla saa laittaa muutenki ykköseltä kakkoselle kun vaihtaa. Muut vaihteet tuntuu menevän iha pienellä nostolla.. Ei taida ihan Castrollin vaihto Motorexiin riittää, että menis vaihde helpommin sisään Ja huomenna pyörä penkkiin
    Useammankin kerran noin käynyt, syytän vaillinaista vaihtotekniikkaani. Kun noita punarajalle kiekaisuja ei hirveän usein pääse kokeilemaan, toisin kuin rauhallisempaa vaihtamista. Veikkaisin että se vaatii vaan vähän päättäväisemmän noston vaihdepolkimeen.

    Onpahan vaan nolon kuuloista kun mukamas vedetään kovana jätkänä 15.000rpm kiihdytys ja sitten hirveä rusahdus lootasta ja parkaisu moottorista kun se kakkonen ei ihan mennytkään sisään. Ei näin... eilen viimeksi.

    E: ehkei ykkösellä ole tarkoituskaan tehdä tuollaista? Käytetäänkö radalla ykköstä muuta kuin lähdössä?



    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  2. #1412
    Lainaa (sunshine @ Touko. 18 2009,14:32) kirjoitti
    Useammankin kerran noin käynyt, syytän vaillinaista vaihtotekniikkaani. Kun noita punarajalle kiekaisuja ei hirveän usein pääse kokeilemaan, toisin kuin rauhallisempaa vaihtamista. Veikkaisin että se vaatii vaan vähän päättäväisemmän noston vaihdepolkimeen. *

    Onpahan vaan nolon kuuloista kun mukamas vedetään kovana jätkänä 15.000rpm kiihdytys ja sitten hirveä rusahdus lootasta ja parkaisu moottorista kun se kakkonen ei ihan mennytkään sisään. Ei näin... eilen viimeksi.
    Vaihda kaavio käänteiseksi. 05-06:ssa se ainakin on helppoo; ruuvi auki, vipuvarsi toisin päin, ruuvi kiinni. Nii saat polkasta alaspäin isompaa sisään; helpompaa. Ja vastaavasti jarruttaessa helpompaa nostaa pienempää sisään.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #1413
    Tuo vaihdekaavion kääntäminen on käynyt mielessä monta kertaa mutta joka kerta jättäny vakioks. Syynä lähinnä se et pelottaa jos "unohtaa" ajossa että on käännetty tai sit tottuu omaan ja koittaa jonku toisen fillarii nii ei osaakkaa ajaa enää. Ei silti välttämättä olis ongelmaa jos vaa totuttautuis


    636 -06
  4. #1414
    Nollakolosessa joutuu vähän kaivertamaan eturattaan koppaa, jos haluaa tehdä kunnolla.
    '03 ZX6R
  5. #1415
    Lainaa (sunshine @ Touko. 18 2009,14:32) kirjoitti
    Onpahan vaan nolon kuuloista kun mukamas vedetään kovana jätkänä 15.000rpm kiihdytys ja sitten hirveä rusahdus lootasta ja parkaisu moottorista kun se kakkonen ei ihan mennytkään sisään. Ei näin... eilen viimeksi.

    E: ehkei ykkösellä ole tarkoituskaan tehdä tuollaista? Käytetäänkö radalla ykköstä muuta kuin lähdössä?
    Viimesien tietojen mukaan olisi syytä vaihtaa ennen punarajaa vaihde 1->2

    Pyöräkin kävi penkissä ja takaselta puski ulos 105,3hp/13099rpm, kaikki pullamössöponit on tallessa
  6. #1416
    Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään. Motorexin formula 10w-40 tuntuu näin aluksi ainakin pelittävän tosi hienosti mitä tossa 10km ajon aikana, toivotaan että pelittää vielä pitkään

    kiitos Zip öljyn suosittelemisesta
    Ninja 636 -04
  7. #1417
    Lainaa (SB2 @ Touko. 17 2009,20:51) kirjoitti
    Oma loota tykkää joskus rusahdella vähän äänekkäämmin, voi johtua myös kuskista *

    Castrolista sen verran että on ihmeen kauan pitäny värinsä eikä mustunu heti, tiiä sitten johtuuko puhtaasta koneesta vai mistä *
    Jos Kawa ei kolise eikä vaihteet rusahtele, se ei käy tai ompi särki eli epäkunnossa

    Vaan oikeesti 1->2 vaihto pitää tehdä kunnolla potkaisemalla perille asti. Ei koskaan 1->vapaa->2, silloin ruskuu, vaan kunnolla kerralla kakkoselle

    Ja saa sitä poljinta säätää piirun alemmaksikin, se kun on tarkoitus säätää ergonomisesti kuskin mitoille sopivalle korkeudelle....
    ZRX1100...Ei ihan orggis tämäkään
    Z1000R2...Ei ihan orggis...
    Better slow than no show!
  8. #1418
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,15:15) kirjoitti
    Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään.
    Missä noin halvalla saa huollon tehtyä? Vaikka ei 18tkm huoltoon taida manuaalin mukaan paljon muuta kuin "tarkastuksia" kuuluakkaan. Ilmanputsarin vaihto näköjään. Itelläni on 17600 km ajettu, pitäs lähtee varailee huoltoaikaa moto-sunilta.
  9. #1419
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 19 2009,16:01) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,15:15) kirjoitti
    Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään.
    Missä noin halvalla saa huollon tehtyä? Vaikka ei 18tkm huoltoon taida manuaalin mukaan paljon muuta kuin "tarkastuksia" kuuluakkaan. Ilmanputsarin vaihto näköjään. Itelläni on 17600 km ajettu, pitäs lähtee varailee huoltoaikaa moto-sunilta.
    SGN-group sumeko vantaa ainiin kiristi ne ketjutkin samaan rahaa Ilmansudin vaihto ja tulppien tarkastus/vaihto. itse vaihdatin tulpat samalla



    Ninja 636 -04
  10. #1420
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,17:32) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 19 2009,16:01) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,15:15) kirjoitti
    Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään.
    Missä noin halvalla saa huollon tehtyä? Vaikka ei 18tkm huoltoon taida manuaalin mukaan paljon muuta kuin "tarkastuksia" kuuluakkaan. Ilmanputsarin vaihto näköjään. Itelläni on 17600 km ajettu, pitäs lähtee varailee huoltoaikaa moto-sunilta.
    SGN-group sumeko vantaa ainiin kiristi ne ketjutkin samaan rahaa *
    Entäs paljoko makso osat?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #1421
    Lainaa (scuuba @ Touko. 19 2009,17:33) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,17:32) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 19 2009,16:01) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,15:15) kirjoitti
    Olipas ihmeen halpa huolto toi 18tkm. työn osuus 56,56+alv. Yllätyin positiivisesti että pääsi niin halvalla. Meidän fimassa tohon rahaan ei edes tehdä juurikaan mitään.
    Missä noin halvalla saa huollon tehtyä? Vaikka ei 18tkm huoltoon taida manuaalin mukaan paljon muuta kuin "tarkastuksia" kuuluakkaan. Ilmanputsarin vaihto näköjään. Itelläni on 17600 km ajettu, pitäs lähtee varailee huoltoaikaa moto-sunilta.
    SGN-group sumeko vantaa ainiin kiristi ne ketjutkin samaan rahaa
    Entäs paljoko makso osat?
    37,04 tulpat ja ilmansuti 36,39, en tiedä onko noi kalliit sitten. omat öljyt ja suodatin
    Ninja 636 -04
  12. #1422
    Miettinyt tässä että viitsinkö edes viedä 18tkm huoltoon.
    Ilmaputsareita löytyy eikä nuo nesteiden tarkastukset ja / tai vaihdot ongelmaksi ole. Joskus hiukan epäilyttää että kuinka tarkasti noissa huolloissa TARKISTAVAT kaiken mitä manuaalissa lukee.
  13. #1423
    Lainaa (Stigi @ Touko. 19 2009,18:20) kirjoitti
    Miettinyt tässä että viitsinkö edes viedä 18tkm huoltoon.
    Ilmaputsareita löytyy eikä nuo nesteiden tarkastukset ja / tai vaihdot ongelmaksi ole. Joskus hiukan epäilyttää että kuinka tarkasti noissa huolloissa TARKISTAVAT kaiken mitä manuaalissa lukee.
    Bike World:ssä tekevät normi huollon lisäksi oman tarkistusohjelman, että kaikki on kunnossa. Tai en tiedä tekeekö vai puhuuko vaan mutta näin mulle ainakin sähköpostiin vastasivat kun huollosta kyselin
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  14. #1424
    Lainaa (SB2 @ Touko. 19 2009,18:31) kirjoitti
    Lainaa (Stigi @ Touko. 19 2009,18:20) kirjoitti
    Miettinyt tässä että viitsinkö edes viedä 18tkm huoltoon.
    Ilmaputsareita löytyy eikä nuo nesteiden tarkastukset ja / tai vaihdot ongelmaksi ole. Joskus hiukan epäilyttää että kuinka tarkasti noissa huolloissa TARKISTAVAT kaiken mitä manuaalissa lukee.
    Bike World:ssä tekevät normi huollon lisäksi oman tarkistusohjelman, että kaikki on kunnossa. Tai en tiedä tekeekö vai puhuuko vaan mutta näin mulle ainakin sähköpostiin vastasivat kun huollosta kyselin *
    Niin, ja hyvähän se huoltohistoria on pitää kunnossa.
  15. #1425
    Lainaa (Stigi @ Touko. 19 2009,18:20) kirjoitti
    Miettinyt tässä että viitsinkö edes viedä 18tkm huoltoon.
    Ilmaputsareita löytyy eikä nuo nesteiden tarkastukset ja / tai vaihdot ongelmaksi ole. Joskus hiukan epäilyttää että kuinka tarkasti noissa huolloissa TARKISTAVAT kaiken mitä manuaalissa lukee.
    Niin mistä sen ikinä tietää tarkistaako. voi olla että ei, toisaalta aivan sama.

    Itse en vain yksinkertaisesti jaksanut tehdä huoltoa kun töissä tekee auton "huoltoja" päivästä toiseen niin rupee noi omien laitteiden huoltaminen maistumaan puulta
    Eipä tossa 18tkm oikeesti kyl varmaan hirveesti ole "töitä". suurimmat vissiin on öljyn,tulppien ja ilmansudin vaihto. en itseasiassa edes tiedä mitä kaikkea siihen kuuluu
    Ninja 636 -04
  16. #1426
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 19 2009,19:36) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Touko. 19 2009,18:31) kirjoitti
    Lainaa (Stigi @ Touko. 19 2009,18:20) kirjoitti
    Miettinyt tässä että viitsinkö edes viedä 18tkm huoltoon.
    Ilmaputsareita löytyy eikä nuo nesteiden tarkastukset ja / tai vaihdot ongelmaksi ole. Joskus hiukan epäilyttää että kuinka tarkasti noissa huolloissa TARKISTAVAT kaiken mitä manuaalissa lukee.
    Bike World:ssä tekevät normi huollon lisäksi oman tarkistusohjelman, että kaikki on kunnossa. Tai en tiedä tekeekö vai puhuuko vaan mutta näin mulle ainakin sähköpostiin vastasivat kun huollosta kyselin *
    Niin, ja hyvähän se huoltohistoria on pitää kunnossa.
    tämä hyvä pointti, kyllä minä ainakin ostan helpommin pyörän kun tiedän että löytyy merkinnät huolloista
    Ninja 636 -04
  17. #1427
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,19:37) kirjoitti
    Lainaa (Stigi @ Touko. 19 2009,18:20) kirjoitti
    Miettinyt tässä että viitsinkö edes viedä 18tkm huoltoon.
    Ilmaputsareita löytyy eikä nuo nesteiden tarkastukset ja / tai vaihdot ongelmaksi ole. Joskus hiukan epäilyttää että kuinka tarkasti noissa huolloissa TARKISTAVAT kaiken mitä manuaalissa lukee.
    Niin mistä sen ikinä tietää tarkistaako. voi olla että ei, toisaalta aivan sama.

    Itse en vain yksinkertaisesti jaksanut tehdä huoltoa kun töissä tekee auton "huoltoja" päivästä toiseen niin rupee noi omien laitteiden huoltaminen maistumaan puulta
    Eipä tossa 18tkm oikeesti kyl varmaan hirveesti ole "töitä". suurimmat vissiin on öljyn,tulppien ja ilmansudin vaihto. en itseasiassa edes tiedä mitä kaikkea siihen kuuluu *
    Jarrujen huolto ainakin + tulppien vaihto, edellämainitsimiesi lisäksi
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  18. #1428
    Service Manual:n mukaan muuta ei vaihdeta kuin air filtteri (ja öljyt+suodatin, mut just vaihdoin ite). Tietysti tulpat vaihtoon jos siihen on tarvetta. Sit just nää tarkastukset että kaikki on kunnossa. Tuntuu kyllä aika turhalta maksaa tosta aika suolane hinta työmäärään/vaihdettuihin osiin nähden. Mutta sitten jos sieltä löytyykin jotain vikaa niin voi olla iloinen että vei huoltoon.
  19. #1429
    Oliskohan jollain kuningas ideaa, että mikä mahtaa mättää. Pyörä seisonut viikon verran ajamatta ja nyt ajamaan lähtiessä huomasin, että etujarrukahva painuu niin pohjaan, että sormet jää väliin. Ennen taukoa ei mitään ongelmaa ollut ja jarrut olivat ihan tunnokkaat.

    Säätöpyörä on 1 asennossa, ja jos sen veivaa 6 asentoon niin kahva tulee kiltisti tankoon kiinni
    Pyöränä -06 mallinen 636, eli ei nyt ihan mikään ikäloppu vielä.
  20. #1430
    Lainaa (fisu @ Touko. 19 2009,20:42) kirjoitti
    Oliskohan jollain kuningas ideaa, että mikä mahtaa mättää. Pyörä seisonut viikon verran ajamatta ja nyt ajamaan lähtiessä huomasin, että etujarrukahva painuu niin pohjaan, että sormet jää väliin. Ennen taukoa ei mitään ongelmaa ollut ja jarrut olivat ihan tunnokkaat.

    Säätöpyörä on 1 asennossa, ja jos sen veivaa 6 asentoon niin kahva tulee kiltisti tankoon kiinni *
    Pyöränä -06 mallinen 636, eli ei nyt ihan mikään ikäloppu vielä.
    olisko jotenkin mystisesti voinut haukata ilmaa jarruletkuihin? tämä kyllä ehkä kaukaa haettu mutta niinkin voi käydä.
    talviseisonnan jälkeen näinkin on käynyt ainakin papan nestekytkimen kanssa että oli ilmaa ilmestynyt
    kokeile ilmata jarruja, se ei paha rasti ole tehdä.

    Ps.minähän näistä en juuri mitään tiedä mutta tuo tulisi mieleen.
    Ninja 636 -04
  21. #1431
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 19 2009,20:13) kirjoitti
    Service Manual:n mukaan muuta ei vaihdeta kuin air filtteri (ja öljyt+suodatin, mut just vaihdoin ite). Tietysti tulpat vaihtoon jos siihen on tarvetta. Sit just nää tarkastukset että kaikki on kunnossa. Tuntuu kyllä aika turhalta maksaa tosta aika suolane hinta työmäärään/vaihdettuihin osiin nähden. Mutta sitten jos sieltä löytyykin jotain vikaa niin voi olla iloinen että vei huoltoon.
    mulle ne sano että 18tkm huollossa ne tarkistaa tulpat, sanoin että ne vaihdetaan samalla ettei laiteta takaisin vanhoja. onko sinun mielestä 56 euroa sulainen hinta?



    Ninja 636 -04
  22. #1432
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,19:40) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 19 2009,19:36) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Touko. 19 2009,18:31) kirjoitti
    Lainaa (Stigi @ Touko. 19 2009,18:20) kirjoitti
    Miettinyt tässä että viitsinkö edes viedä 18tkm huoltoon.
    Ilmaputsareita löytyy eikä nuo nesteiden tarkastukset ja / tai vaihdot ongelmaksi ole. Joskus hiukan epäilyttää että kuinka tarkasti noissa huolloissa TARKISTAVAT kaiken mitä manuaalissa lukee.
    Bike World:ssä tekevät normi huollon lisäksi oman tarkistusohjelman, että kaikki on kunnossa. Tai en tiedä tekeekö vai puhuuko vaan mutta näin mulle ainakin sähköpostiin vastasivat kun huollosta kyselin *
    Niin, ja hyvähän se huoltohistoria on pitää kunnossa.
    tämä hyvä pointti, kyllä minä ainakin ostan helpommin pyörän kun tiedän että löytyy merkinnät huolloista
    Mutta moni motoristi vaihtelee öljyt vielä syksyisin ja kaikkein "innokkaimmat" jopa vielä keväälläkin (hydystä sitten tiedä)
    + sitten kaikki muu puunaus päälle!
    Kyllä mopon siisteys kertoo sen, onko mopoo pidetty "hyvänä" ei leimat *
    Hattussani ei ole kukkia.
  23. #1433
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,23:21) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 19 2009,20:42) kirjoitti
    Oliskohan jollain kuningas ideaa, että mikä mahtaa mättää. Pyörä seisonut viikon verran ajamatta ja nyt ajamaan lähtiessä huomasin, että etujarrukahva painuu niin pohjaan, että sormet jää väliin. Ennen taukoa ei mitään ongelmaa ollut ja jarrut olivat ihan tunnokkaat.

    Säätöpyörä on 1 asennossa, ja jos sen veivaa 6 asentoon niin kahva tulee kiltisti tankoon kiinni *
    Pyöränä -06 mallinen 636, eli ei nyt ihan mikään ikäloppu vielä.
    olisko jotenkin mystisesti voinut haukata ilmaa jarruletkuihin? tämä kyllä ehkä kaukaa haettu mutta niinkin voi käydä.
    talviseisonnan jälkeen näinkin on käynyt ainakin papan nestekytkimen kanssa että oli ilmaa ilmestynyt
    kokeile ilmata jarruja, se ei paha rasti ole tehdä.

    Ps.minähän näistä en juuri mitään tiedä mutta tuo tulisi mieleen.
    Ilmaa on järjestelmässä. Muista ilmata satuloiden lisäksi myös yläpää kahvan vierestä.
    YZ450F
    ZX6R
  24. #1434
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,23:23) kirjoitti
    onko sinun mielestä 56 euroa sulainen hinta?
    Hinta ei sinänsä ole paha, mutta siinä vaiheessa kun työ maksaa 56€ eli työssä on mennyt alle tunti ja vaihdettu vain ilmansuodatin + "tarkastukset", ja lysti maksaa yli satasen niin se on mielestäni suolainen hinta.

    Noh, saa nyt nähdä mitä tuo tulee todellisuudessa maksamaan ja mitä ne pyörälle tekevät. Päivitellään sitten lisää.
  25. #1435
    Niin mulla tuohon huoltoon on vielä 2 tkm, kysäisen hintaa parista liikkeestä ennen sitä. Ja epäilen vahvasti etten maksa leimasta lapussa. 24tkm huolto onkin sitten eri juttu.
  26. #1436
    Omaan -04 vuotiseen kävin kyselee Jyväskylän Kuvalta 30t huoltoa. "Hillittyyn" n.250 euron hintaan lupasivat olla vaihtamatta mitään muuta kuin öölit ja suodattimen * *Tsekkaavat vain mopon läpi. Taidanpa sotkea omat käteni tällä kertaa.

    E: Taisi se jarrunesteistä jotain turista, mut nehän vaihtuu ominkin räpylöin.



    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  27. #1437
    Lainaa (Mäkky @ Touko. 20 2009,07:12) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,23:21) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 19 2009,20:42) kirjoitti
    Oliskohan jollain kuningas ideaa, että mikä mahtaa mättää. Pyörä seisonut viikon verran ajamatta ja nyt ajamaan lähtiessä huomasin, että etujarrukahva painuu niin pohjaan, että sormet jää väliin. Ennen taukoa ei mitään ongelmaa ollut ja jarrut olivat ihan tunnokkaat.

    Säätöpyörä on 1 asennossa, ja jos sen veivaa 6 asentoon niin kahva tulee kiltisti tankoon kiinni *
    Pyöränä -06 mallinen 636, eli ei nyt ihan mikään ikäloppu vielä.
    olisko jotenkin mystisesti voinut haukata ilmaa jarruletkuihin? tämä kyllä ehkä kaukaa haettu mutta niinkin voi käydä.
    talviseisonnan jälkeen näinkin on käynyt ainakin papan nestekytkimen kanssa että oli ilmaa ilmestynyt
    kokeile ilmata jarruja, se ei paha rasti ole tehdä.

    Ps.minähän näistä en juuri mitään tiedä mutta tuo tulisi mieleen.
    Ilmaa on järjestelmässä. Muista ilmata satuloiden lisäksi myös yläpää kahvan vierestä.
    Nyt on jarrut ilmattu . Kesti tasan 4 jarrutusta ja sitten o taas löysä kahva. Eli ilmeisesti joku falskaa jotenkin jossain. Pakko kait se o kiikuttaa pajalle, ku oma osaaminen loppui ny. Prkl *
  28. #1438
    Lainaa (JarkkoV @ Touko. 20 2009,09:19) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,23:23) kirjoitti
    onko sinun mielestä 56 euroa sulainen hinta?
    Hinta ei sinänsä ole paha, mutta siinä vaiheessa kun työ maksaa 56€ eli työssä on mennyt alle tunti ja vaihdettu vain ilmansuodatin + "tarkastukset", ja lysti maksaa yli satasen niin se on mielestäni suolainen hinta.

    Noh, saa nyt nähdä mitä tuo tulee todellisuudessa maksamaan ja mitä ne pyörälle tekevät. Päivitellään sitten lisää.
    Niin no joo. meillä on tunti hinta lähemmäs 100e duunissa riippuen merkistä. Se on vähän "makuasia" et mikä kallis ja halpa.

    Esimerkkinä meillä maksaa autoon Ajovalopolttimoiden vaihto osineen 56.50e ja siinä menee max.10min(en ole kellottanut aikaa) 11e kpl polttimo



    Ninja 636 -04
  29. #1439
    Lainaa (fisu @ Touko. 20 2009,12:53) kirjoitti
    Lainaa (Mäkky @ Touko. 20 2009,07:12) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,23:21) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 19 2009,20:42) kirjoitti
    Oliskohan jollain kuningas ideaa, että mikä mahtaa mättää. Pyörä seisonut viikon verran ajamatta ja nyt ajamaan lähtiessä huomasin, että etujarrukahva painuu niin pohjaan, että sormet jää väliin. Ennen taukoa ei mitään ongelmaa ollut ja jarrut olivat ihan tunnokkaat.

    Säätöpyörä on 1 asennossa, ja jos sen veivaa 6 asentoon niin kahva tulee kiltisti tankoon kiinni
    Pyöränä -06 mallinen 636, eli ei nyt ihan mikään ikäloppu vielä.
    olisko jotenkin mystisesti voinut haukata ilmaa jarruletkuihin? tämä kyllä ehkä kaukaa haettu mutta niinkin voi käydä.
    talviseisonnan jälkeen näinkin on käynyt ainakin papan nestekytkimen kanssa että oli ilmaa ilmestynyt
    kokeile ilmata jarruja, se ei paha rasti ole tehdä.

    Ps.minähän näistä en juuri mitään tiedä mutta tuo tulisi mieleen.
    Ilmaa on järjestelmässä. Muista ilmata satuloiden lisäksi myös yläpää kahvan vierestä.
    Nyt on jarrut ilmattu . Kesti tasan 4 jarrutusta ja sitten o taas löysä kahva. Eli ilmeisesti joku falskaa jotenkin jossain. Pakko kait se o kiikuttaa pajalle, ku oma osaaminen loppui ny. Prkl
    Jostain tuntuu hörppäävän ilmaa sinne väliin. kerro ihmeessä mikä oli vikana kun selviää?
    Ninja 636 -04
  30.  
  31. #1440
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 20 2009,14:20) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 20 2009,12:53) kirjoitti
    Lainaa (Mäkky @ Touko. 20 2009,07:12) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 19 2009,23:21) kirjoitti
    Lainaa (fisu @ Touko. 19 2009,20:42) kirjoitti
    Oliskohan jollain kuningas ideaa, että mikä mahtaa mättää. Pyörä seisonut viikon verran ajamatta ja nyt ajamaan lähtiessä huomasin, että etujarrukahva painuu niin pohjaan, että sormet jää väliin. Ennen taukoa ei mitään ongelmaa ollut ja jarrut olivat ihan tunnokkaat.

    Säätöpyörä on 1 asennossa, ja jos sen veivaa 6 asentoon niin kahva tulee kiltisti tankoon kiinni *
    Pyöränä -06 mallinen 636, eli ei nyt ihan mikään ikäloppu vielä.
    olisko jotenkin mystisesti voinut haukata ilmaa jarruletkuihin? tämä kyllä ehkä kaukaa haettu mutta niinkin voi käydä.
    talviseisonnan jälkeen näinkin on käynyt ainakin papan nestekytkimen kanssa että oli ilmaa ilmestynyt
    kokeile ilmata jarruja, se ei paha rasti ole tehdä.

    Ps.minähän näistä en juuri mitään tiedä mutta tuo tulisi mieleen.
    Ilmaa on järjestelmässä. Muista ilmata satuloiden lisäksi myös yläpää kahvan vierestä.
    Nyt on jarrut ilmattu . Kesti tasan 4 jarrutusta ja sitten o taas löysä kahva. Eli ilmeisesti joku falskaa jotenkin jossain. Pakko kait se o kiikuttaa pajalle, ku oma osaaminen loppui ny. Prkl *
    Jostain tuntuu hörppäävän ilmaa sinne väliin. kerro ihmeessä mikä oli vikana kun selviää?
    Ensi diagnoosi oli, että sylinterien tiivisteet falskaa. Selviää tarkemmin, kun pyörä pääsee tutkinnan alle.

    Parasta tietysti hommassa on, että tännepäin maailmaa osia ei toimiteta, niinpä toimitusaika arvio tarvittaville palikoille on pitkä
    Eli pahimmassa tapauksessa pääsee siis ehkä joskus heinäkuussa seuraavan kerran ajelemaan (siis jos diagnoosi osuu oikeaan).
Sivu: 48 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3846474849505898148 ... ViimeinenViimeinen