Sivu: 45 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3543444546475595145 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1321:stä 1350:een 4602:sta
  1. #1321
    Kertokaa missä sijaitsee vm05 636 flektin anturi
    Hattussani ei ole kukkia.
  2. #1322
    Lainaa (ripee @ Huhti. 25 2009,22:05) kirjoitti
    Kertokaa missä sijaitsee vm05 636 flektin anturi
    Auttaisko toi asiaa? http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    Edit: joo, auttaa (pdfn sivulla 227)
    (COOLING SYSTEM 4-1)
    Water Temperature Sensor 4-23
    ja
    (pdfn sivulla 557)
    (ELECTRICAL SYSTEM 16-1)
    Water Temperature Sensor Inspection 16-95



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #1323
    Lainaa (PzQ86 @ Huhti. 24 2009,20:59) kirjoitti
    onko kellään sanoa hintaarviota ketjun ja rattaiden vaihdolle työt+osat? ikäväkseni omassa pyörässä yksi ketjun "rulla" jumissa.
    uudellemaalle johonkin puljuun vietävä ei oo inspiraatiota ruveta itse harjoittelemaan.
    viime kesänä teetätin omaani, ei ollut mikään sikahinta. Olisko työn osuus ollu jotain satasen luokkaa hataran muistini mukaan. Ammattilaiselta tuo operaatio hoituu kuitenkin kohtuu vikkelään, tunnin kahden homma. Ketjurataspaketit on hinnoiltaan riippuu tietty vähän mistä tilaa, himpun alle 200.
    Pitkää päätyyn ja perään...
  4. #1324
    Lainaa (JVR @ Huhti. 22 2009,17:57) kirjoitti
    Onko muilla ollut talven jäljiltä "ryyppy" jumissa? Pyörä on -03 6R
    Joo. Mulla oli viime kesän jumissa. Nyt kun sen avasin niin ryypyn vaijeri oli ruostunut. Se oli uittanut sinne vettä. Pitää ostaa uusi. Kyllä näköjään niitä vaijereita kannattaa rasvata.
  5. #1325
    No enpä kyllä satasta maksaisi ketjujen+rattaiden vaihdosta. Itse mukavampi tehdä. Tosin, jos ei ole tiloja niin..
    636 -> 998
  6. #1326
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 25 2009,22:07) kirjoitti
    Lainaa (ripee @ Huhti. 25 2009,22:05) kirjoitti
    Kertokaa missä sijaitsee vm05 636 flektin anturi
    Auttaisko toi asiaa? http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    Edit: joo, auttaa (pdfn sivulla 227)
    (COOLING SYSTEM 4-1)
    Water Temperature Sensor 4-23
    ja
    (pdfn sivulla 557)
    (ELECTRICAL SYSTEM 16-1)
    Water Temperature Sensor Inspection 16-95
    Kiitos ja kumarrus
    Hattussani ei ole kukkia.
  7. #1327
    Pystyiskö joku sanoo mitä isompia huoltoja kuuluu '05 Zx-6r:n 12tkm, 24tkm ja 30tkm määräaikaishuoltoihin?
  8. #1328
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 19 2009,22:03) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Huhti. 17 2009,16:39) kirjoitti
    Kuis paljo teil o yskiny mopot penkis potkua? Lähinnä kiinnostaa 2005-2006 mallit
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/2005_ZX...kra_1000px.jpg
    Aika samanlainen käppyrän muoto on mun 05 Kawassa!(112hp/13458/63,8Nm/11084rpm!)
    Löytyy Akran slipari Powecommander ja BMC suodatin!
    Mulla oli edellinen pyörä vm03 636, niin siitä penkitettiin 115hp ja 65nm
    Luulisi että tuo 05 olisi jo tehtaaltakin lähtiessä tehokkaampi
    Hattussani ei ole kukkia.
  9. #1329
    Penkit ja ilmat on erilaisia, tulokset on vertailukelpoisia keskenään lähinnä samana päivänä ja samassa penkissä.
    '03 ZX6R
  10. #1330
    Päiviä, dodii nyt sitten tuli hommattua tuollainen ZX-6r -05 niin pitihän sitä tänne heti ilmoittautua * Takarenkaan vaihto olis ajankohtainen n.2000km päästä, niin mahtaiskohan jollain olla kokemusta,et mahtuisikohan tuonne alle pyörimään 190 leveä rengas?
    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  11. #1331
    Älä laita sinne 190:stä. Ei kannata.
    Vanne ei ole riittävän leveä jolloin renkaan profiili vääntyy pyöreämmäksi eli tavallaan noin 60-65:ksi.

    Eli siis 190 ei ole 6R:n vanteella yhtään 180:stä leveämpi. Sen sijaan se on korkeampi.

    Korkeutta tuskin haet (saataais olla vikkelämpi kääntymään... tai sitten ei...)
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  12. #1332
    Lainaa (JVR @ Huhti. 22 2009,17:57) kirjoitti
    Onko muilla ollut talven jäljiltä "ryyppy" jumissa? Pyörä on -03 6R
    Taitaa olla toi ryypyn vaijerin jumittaminen ainakin 03-04 malleissa melko yleistä. Omassa mopottimessakin oli vaijeri juuttunut ja meni poikki kun yritin irrottaa pienellä voimalla.
    Miten noi vaijerit sais helpoimmin kotikonstein öljyttyä?



    Honda CBR 1000RR Fireblade `14
  13. #1333
    Lainaa (Goofy S @ Huhti. 28 2009,23:15) kirjoitti
    Älä laita sinne 190:stä. Ei kannata.
    Vanne ei ole riittävän leveä jolloin renkaan profiili vääntyy pyöreämmäksi eli tavallaan noin 60-65:ksi.

    Eli siis 190 ei ole 6R:n vanteella yhtään 180:stä leveämpi. Sen sijaan se on korkeampi.

    Korkeutta tuskin haet (saataais olla vikkelämpi kääntymään... tai sitten ei...)
    Juu, pitää hyljätä sitten tuo idea, koska korkeuden lisäys ei ole tavoitteena. *
    ZZR-600 -93
    ZX-6R -05
    - - - - - - - -
  14. #1334
    Onko kukaan laittanu 6r:ään jotain navigaattoria kiinni? Olis pääkaupunkiseudulla kaupungilla suunnistaessa ihan kiva apuväline, mutta ei taida liikaa olla tilaa minne semmosen vois iskeä. Itsellä -05:n 6r.
  15. #1335
    Lainaa (Juha85 @ Huhti. 29 2009,15:42) kirjoitti
    Onko kukaan laittanu 6r:ään jotain navigaattoria kiinni? Olis pääkaupunkiseudulla kaupungilla suunnistaessa ihan kiva apuväline, mutta ei taida liikaa olla tilaa minne semmosen vois iskeä. Itsellä -05:n 6r.
    Navigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissa

    En ole itse kokeillut mutta kai se toimii...
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  16. #1336
    Lainaa (SB2 @ Huhti. 29 2009,15:54) kirjoitti
    Navigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissa *

    En ole itse kokeillut mutta kai se toimii...
    Ei ehkä ollut kyllä ihan se ratkasu mitä hain =P En tiedä löytyskö jotain navigaattori telinettä, jonka vois esim peilin pulttien kanssa samoihin reikiin asentaa
  17. #1337
    Lainaa (Juha85 @ Huhti. 29 2009,15:57) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Huhti. 29 2009,15:54) kirjoitti
    Navigaattorin imukuppiteline vaan mittarin "linssiis" kiinni ja menoksi, vaihteen vaidetaan äänen mukaan ja nopeus näkyy navigaattorissa *

    En ole itse kokeillut mutta kai se toimii...
    Ei ehkä ollut kyllä ihan se ratkasu mitä hain =P En tiedä löytyskö jotain navigaattori telinettä, jonka vois esim peilin pulttien kanssa samoihin reikiin asentaa
    Itse mietin samaa että millä sais navin kiinni johonki hyvin ja kyllä se mun mielestä sinne mittariston viereen tai alle mahtuu helposti. Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?
    <p>BMW S 1000 RR</p>
  18. #1338
    Lainaa (Sirousal @ Huhti. 29 2009,16:24) kirjoitti
    Itse mietin samaa että millä sais navin kiinni johonki hyvin ja kyllä se mun mielestä sinne mittariston viereen tai alle mahtuu helposti. Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?
    Eikös noissa yleensä ole myös akku millä ne toimii x-aikaa. Tosin onhan myös moottoripyöräilyä varten suunniteltu ainakin yks navigaattori (TomTom Rider II). Halvimmillaan irtoaa hintaan 399 saksasta.. kallista.
  19. #1339
    Lainaa (Sirousal @ Huhti. 29 2009,16:24) kirjoitti
    Lähinnä mietin että mistä sille saa virtaa?
    Tuolta tallin puolelta löytyy montakin(?) triidiä missä pohditaan miten saada virtaa, esim:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=95450
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #1340
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 02 2009,14:52) kirjoitti
    Sama homma on vielä edessä (ottaa -05:sta ekaa kertaa eturatas irti).

    Jos ei tuurna, leka, CRC, kuumailmapistooli, voimahylsy, ja jatkovarsi auta, niin sit mä uskon ett se on tiukassa.

    Bets anyone...? *
    Dodii...

    Ny on hajotettu yks jatkovarsi ja yks kuormaliina. Paskahalvauksen aiheuttava PAM!-Ei-vittu-hajosko-mopo molemmilla kerroilla.

    Sen jälkeen rautakanki raakasti poikkiteloin takahaarukan päälle, ja kaveri polkee jarruu, ja sit hitaasti 1,5 metrin varrella ja voimahylsyllä. Ja taas paskahalvauksen aiheuttava PAM!!
    "Ei vittu, mikä nyt hajos...."
    "Oho, ei hajonnu mikään (ehkä), mutteri aukes!"

    Ei tarvinnu pulttipyssyy.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  21. #1341

    Pyssyllä "vähän" mukavampaa... *
    '03 ZX6R
  22. #1342
    Näköjäs se 08 10R etulokari sopii 07 6R pumppuihin kun laitetaan sopimaan. Jos viikonloppuun mennessä sais kuiduteltua ton loppuun niin olis kyl tosi jee.
    '03 ZX6R
  23. #1343
    Alkaa kyl potuttaa toi naksumine mikä kuuluu keulasta pienestäkin liikkeestä..


    636 -06
  24. #1344
    Kuka JKL:ssä, Keljon markettien kohdalla (9-tiellä) hassutellu nokka pystyssä? Ohittanu renaultin... Työkaveri "syytteli" minua, oli kuulema samanlainen mopo (sininen 04).
    -FZ-1N-
    -ZX-6R-
  25. #1345
    Lainaa (scuuba @ Touko. 04 2009,00:42) kirjoitti
    "Oho, ei hajonnu mikään (ehkä), mutteri aukes!"
    Hyvin ainaki kulki ma ja ti joten tod näk ehjä. *


    Tein myöskin täys etujarruremontin viikolla/viikonloppuna ja oli pelko perseessä että homma kusee kun tumpula on ensimmäistä kertaa elämässään asialla.
    Noh ei muuta ku ahvenistolle "testailemaan", siellähän on hyvät turva-alueet jos jarrut pettää...

    Toisen setin jälkeen havaitsin pienenpientä vuotoa; kun painoi voimakkaasti jarrukahvasta, niin jarrunestettä tuli ulos jarrusatulan puoliskojenvälisestä saumasta sen verran että se oli juuri ja juuri silmin havaittavissa, ja kun päästi kahvan niin neste vetäytyi takaisin.

    No siinäpä sitten kiroamaan, ja matto alle, työkalut käteen ja ruuvaamaan, perkele...

    Otin satulat irti, vaihdoin ne väärinpäin jotta sain ne kiinni etuhaarukkaan siten että puoliskojen torksipulttien päät on ulospäin. Pultit oli vedetty manuaalin 22Nmetriin.

    Aukaisin pultteja vajaa puolikierrosta. Sitten kiristin ne ensin 20Nm, sitten 25Nm ja lopuksi 30Nm. Ja vaihdoin satulat takaisin oikeille puolilleen.

    Kahvasta testaamaan, ja ei vitun vittu, edelleen puskee nestettä ulos, onks tän päivän ajot ny tässä...?

    Sit rupesin funtsiin ett mitäs vittua sit? ...mut hei! Kun painaa jarrukahvasta voimakkaasti, niin männät painaa satuloiden puoliskoja irti toisistaan, ja satuloiden takareunat painautuu tiiviimmin toisiaan vastaan. Ja minä olin nohevana asentajana sipaissut puoliskojen väliin jarrunestettä hammasharjalla (siis ihan vaan pienen pisaran), jotta puoliskot asettuu paremmin toisiaan vasten kun kiristää pultit, ja sehän se perkeleen neste oli.... Daaa... *
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #1346
    Aiheutti itsellekin viime syksynä tuo 636:n eturatas harmaita hiuksia. Kyllä se sitten aukesi, x^n määrän ärräpäitä jälkeen ja monenmoista konstia oli kokeiltuna. Ja kyllä helpotti kun kaikki jäi vielä ehjäksi.
    636 -> 998
  27. #1347
    Mitenkäs tuo venttiilien tarkastus/säätö käytännössä tapahtuu? Kuulemani mukaan jotkut tekevät sen itse.
    Mitä pyörästä pitää/kannattaa riisua kyseistä operaatiota varten?

    Merkkiliikkeeseen en ajatellut viedä tätä yhtä toimenpidettä varten. Niissä ei ole muutakuin kova hinta ja iso jono yleensä. Luottokin on isompi paikalliseen kyläseppään, joka on ikänsä pelannut pyörien ja moottorien kanssa.
    636 -> 998
  28. #1348
    Huomasin tuossa jokin aika sitten että jäähdytysnestesäiliön korkki oli poissa, virittelin itse piukan korkin siihen ja taas se on hukassa.
    Mikä sitä painetta niin paljon tekee ettei tahdo pysyä korkki paikoillaan ?
  29. #1349
    Mitenhän paljon vaikuttaa tohon mopediin kun mulla on ylivuotinen 04 636 ninja ja nyt siihen tuli sit ketjurataspaketti uudemman mallin mukaan. Eturatas sama mutta takaratas 3 hammasta isompi uudemmassa. mitenhän paljon tulee mittari virhettä onko kokemuksia?
    Ninja 636 -04
  30.  
  31. #1350
    Lainaa (Stigi @ Touko. 06 2009,18:29) kirjoitti
    Huomasin tuossa jokin aika sitten että jäähdytysnestesäiliön korkki oli poissa, virittelin itse piukan korkin siihen ja taas se on hukassa.
    Mikä sitä painetta niin paljon tekee ettei tahdo pysyä korkki paikoillaan ?
    Se o iha suunniteltu silleen ett se on paineistettu järjestelmä. Eli vaikka lämmöt nousee reippaasti yli 100 asteen, niin siltikään kone ei keitä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sivu: 45 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3543444546475595145 ... ViimeinenViimeinen