Seosten puolesta ei tarvitse säätää, saattaa tosin käydä sliparin vaihtamisen jälkeen hiukan rikkaalla. Jos haluat minkään sortin tehohyötyä niin säädättäminen on paikallaan (joskin hevosvoimia per euro suhde on melkosen huono).
'03 ZX6R
Toisaalta jos mopo on tehtaan säädöissä, nii se on varmaankin säädetty johonkin AFR 14,5 suuntaan jolloin kulutus on pienin. Kun taas paras teho saadaan jostain AFR 12,5 suunnasta. Joten jos pelkkä sliparin vaihtaminen rikastaa seosta hieman, niin siinä oikeestaan menee "säätö" vaan oikeeseen suuntaan tehoa ajatellen.(markketo @ Huhti. 12 2009,11:31) kirjoitti
Tos triidis on aika kattavasti läppää:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=31497
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
-05:een tarvis saada uudet etujarrupalat. Vanhat finaalissa.
Lähinnä keskiryhmän ratapyöriskelyyn.
Ei tarvi olla halvimmat eikä kalleimmat.
Nopea toimitus plussaa.
Mitkä ja mistä?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Japsit tykkää kuulemma käydä hiukan laihemmalla, jossain 13,5 korvilla pitäis tulla paras teho (ainoastaan kokeilemallahan se selviää, pyörät on yksilöitä). 12,5 kuulostaa enemmän hyvän turbovehkeen seokselta.
On aika kaukana tosta 14,5 seoksesta tehdassäädöt, penkissä kun ajettiin niin bensaa tuli läpi asti.Näin siis ainakin sliparilla, seos kävi 12,5 - 13,25 - 12 vedon aikana.
Ja sanotaan nyt näin, että kulutus pienenee koko ajan kun seosta laihennetaan. 14,5 on paras kompromissi eri päästöjen välillä.
Hyvät palat EBC HH stormilta, kustantaa jotain 66e - 80e koko keula.
'03 ZX6R
Moottorijarrutuksissa tahtoo putkessa paukkua silloin tällöin niin tuli mieleen että onko seokset poskellaanMitä muuten keskimäärin velottavat jos kävisi säätämässä pyörän?
Mulla menee 16.päivä penkkii. Veloittaa n.200e(Hane08 @ Huhti. 13 2009,12:52) kirjoitti
636 -06
Jos ei halua uudesta maksaa niin paras paikka varmaankin on juuri ebay. Ainakin Suomessa käytetyistäkin monet pyytävät aika suolaisia hintoja.(Rosa @ Huhti. 10 2009,12:16) kirjoitti
Brittien ebaysta voisi punnan kurssin puolesta saada kohtuuhinnalla.
636 -> 998
Saisko jotain listaa slipareista jotka sopii 2005 vuoden zx6r:n.. oon yrittäny ettiä mutta mutta. Kertokaa vaikka omia kokemuksia![]()
<p>BMW S 1000 RR</p>
Saattaa olla seoksista, saattaa olla tuo "pair" systeemi. Säädättäminen ei kuitenkaan koskaan oo pahasta.(Hane08 @ Huhti. 13 2009,12:52) kirjoitti
![]()
'03 ZX6R
Jos saat jostain esim stormin/duellin/allright luettelon käsiin niin ei muutakuin "tehoputkistot"-sivut auki ja sieltä alkaa katsomaan sopivan näköistä ja sitten taulukoista selviää että sopiiko omaan pyörään ja hinta. Myös netistä löytyy varmasti kun kuuklettaa kyseisten puljujen sivuilla..(Sirousal @ Huhti. 13 2009,20:58) kirjoitti
Säätö hommista vastanneille kiitosta! Se on kyllä tosi että säätäminen ei ole pahasta mutta liikkessä kysyttäessä huoltomiehellä tuumas että ei tarvitse..
Yksinkertasuudessaan kokeilet ihan sillä tavalla, että tukit pairin letkun väliaikasesti tavalla tai toisella (vaikka letkupuristimella) ja heität lenkin. Mikäli paukutus loppuu, tietysti johtuukin siitä.
'03 ZX6R
Vaik' oonkin ykkösvaihtoehtona miettinyt katuenduroa, niin silti ZX6r 05' takoo takaraivossa, siinä on tarpeeksi tehoa mulle ja muutenkin pyörä on mageen näköinen.
Kertokaa hyviä ja huonoja puolia? Ootteko vääntäneet jonkinlaista matkaa tälläisellä?
Kevareita-Suzuki Gsx-r 1100 -89 -> *Yamaha Virago 535 -> Honda VT 1100 -> Suzuki Intruder 1400 -> Sportster 90 -> Spora 99 -> Spora 00 -> Softail 87 -> Suzuki Bandit 1200 -> Suzuki Gsx-r 1000 -> *Buell 1200 -> Ducati 750 -> Hornet 600 -> Superduke 05 -> FXR 87 -> Buell 1200 06' -> GSR 600 - taas Superduke
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
Ite en oo huonoihin puoliin törmännyt, ainut miinus on oikean käden ranteen kipeytyminen uusien hanskojen takia(intinaz @ Huhti. 14 2009,20:25) kirjoitti
Hyvä pyörähän tää on, kunnes vikoja ilmenee...
Kertokaas joku mulle tarkemmin -03-04 zx6r ja zx6rr eroista? kiikarissa ois nimittäin tuollainen zx6rr 2003 vance & hines sliparilla ja ohjausiskarilla.
Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14
TDWTF 2013
Meitsi ajelee -98 vuosmallin *6ärrllä 62tonnia mittarissa eikä tunnu missään... Rumahan se on kun rullatuoli mutta pelaa
Jospa jollain olis ylimääräiset takakahvat tuohon niin ostaisin pois
Kimi 77
1 ärsyttävä ominaisuus mikä tuntuu kawoissa olevan niin välivapaa iskee välillä 1->2 vaihtaessa, tai sitten oon vaan ollu liian hätänen.
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
Ei pitäis kyllä olla välivapaaongelmaa, jenkkifoorumilta on jäänyt sellanen kuva että saattaa olla se vaihtohaarukka hiukan kulunut tai taipunut jos kiusaa vaihdettaessa.
Ainakin 03 on enemmänkin ongelma saada vapaalle.
Hemppo: 03 ZX6RR eroaa mm. säädettävä swingi, paremmat iskarit, vähemmän tehoa, luistokytkin ja tietty eri teipit. 04 RR eroaa tästä vielä DLC-pinnotetuilla etupumpuilla ja mustalla rungolla, sekä ihan erilaisilla sähköillä (mm. lisäsuuttimet).
'03 ZX6R
Thanks! Eli RR on ihan hyvä vaihtoehto![]()
Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14
TDWTF 2013
Jos ei ole entinen ratapeli...(Hemppo87 @ Huhti. 15 2009,09:24) kirjoitti
![]()
Yoshimura RS-5(Sirousal @ Huhti. 13 2009,20:58) kirjoitti
+ Mielyttää omaa silmää
- Kenties liian hiljainen joihinkin tilanteisiin![]()
636 -06
jos jotain sattuu kiinnostamaan niin mulla ois power commander3 ylimääräsenä sopii vm.05 ja hintaa vaikka se 190e+pk. ostin itse talvella(käytetty) ja tarkotus oli laittaa kiinni mutta taidankin tarvita enemmän uusia ajokenkiäsuap pistää vaikka yv:tä jos kiinnostaa
Paljos yoshilla on hintaa ja tilasitko ihan ulkomailta? Mites se servohärpäke siel vakiossa oikee on, jos vaijerit ottas vaa veke, niin onko se läppä sit koko ajan auki? En itse välttämättä kestä karmeita ääniä enää ja toisaalta pelkistä äänistä ei jaksais maksaa *(Zip @ Huhti. 15 2009,18:29) kirjoitti
Itsellä oli ennen -07 Z750 ja siitä lähti helposti ne vaijerit pois. Laitettiin LeoVincen slipari siihen ilman db-killeriä ja jumalauta et lähtiki ääntä
Matkassa vaan rupes sit vituttamaan mekkala.
Paelli: Ite tilasin tollasen servo eliminaattorin jonka pitäis tulla postissa tällä viikolla, saa nähä miten se sit toimii. Tiedän, kallista pelkän Fi valon pimentämiseksi![]()
tuolta löytyy kuvia slipareista mitkä siihen ainakin sopii(Sirousal @ Huhti. 13 2009,20:58) kirjoitti
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
Noniin loistavaa, pistähä raportit kehiin siitä härvelistä sitten ja miten muuttuu äänet *(SB2 @ Huhti. 15 2009,21:16) kirjoitti
![]()
Tuossa aikaisemminkin jo kyselin että pitäisi vaihtaa jarrupalat tuohon 05 6r ninjaan ja sitä mietin että voiko siinä mennä jokin pieleen? Voisko joku kirjoittaa semmoisen rautalankamallin miten se tehdään. Katsoin tuosta huoltomanuaalista mutta lisätieto olisi paikallaan..
<p>BMW S 1000 RR</p>
Kiitos!! Ehkä paras linkki ikinä!(Zre @ Huhti. 15 2009,21:21) kirjoitti
<p>BMW S 1000 RR</p>
Se läppä lähtee -05 6R orginaalivaimentimen mukana mäkeen. Sen takii sihen servoon tarvii sen limitterin (ettei FI valo syty), jonka voi vääntää vaikka ite ton kuvan perusteella, jos sliparin mukana ei tule (ainakin Akran sliparin mukana tulee):(paelli @ Huhti. 15 2009,21:01) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/org/smrl.jpg
Ja Akran slipari on ton näkönen:
http://www.ip.fi/~scuuba/mopo/slides/mp%20095.html
(ed omistajan toimesta http://www.carpimoto.com ista tilattu )
Tos keskiputkes on ehkä sekin että ääni suuntautuu hieman enemmän taakseppäin kuin jos pönttö on kylessä.
Killerin kans ja tulpat pääs tota akraa ei kuule oikeestaan ollenkaan.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."