Aika hyvin on tehot tippunu, omassa -05 mallissa on papereiden mukaan (tehtaan mukaan) 96kw eli 130 heppaa.(eddie71 @ Maalis. 03 2009,17:17) kirjoitti
Pitäis varmaan käydä keväällä penkittämässä mopo niin tietäis oikean teholukeman![]()
Niin minunkin moponi papereissa lukee, eli 130 hv koneesta. Käyppä penkittämässä, niin selviää moniko hepo osuu maantiehen.(SB2 @ Maalis. 03 2009,17:37) kirjoitti
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
Mitäs jos menis dynolapun kanssa katsastuskonttorille muuttamaan tehoja rekisteriotteessa, onnistuisiko vai mitähän todisteita tarvisi.
Mietein samalla kuinkahan paljon vaikuttaisi vakuutusmaksuun jos tehot muuttuisi 100kw -> 50kw (6r:ssä).
E: ihan mutuilua vaan , ei tarvi ottaa niin vakavasti..
No perkele ei meikä löytäny et missä se ylimääränen johdon pätkä on *(|Henq @ Maalis. 03 2009,17:33) kirjoitti
Ja kulki tuo jo sillä pultin pätkän pois ottamisella melko lujasti *
Voi perse mitä hommaa näitte vehkeitte kanssa..
Jos yhtään tiiät missä se johdopätkä on niin kiitollinen oon!
No edistystä on tapahtunut sen verran että ksenonit on nyt keulilla ja ballastien paikat katon paremmin tulevaisuudessa. Nii ja aamu meni kahvoja vaihdellessa, perse mikä homma seki oli..
E: Stigille: Oma pyörä 25kw nii vakuutukset n700€ ja tt:nä 1400€ vuosi..
Se lähtee siis bensapumpulta, otat tankin irti ni ymmärrät kyllä. About 10cm pitkä pätkä johtoa... Btw, mistä tilasit xenonit?
Meikä älyä tuosta moposta muutenkaa mitään(|Henq @ Maalis. 03 2009,19:30) kirjoitti
Mutta jos se näyttää semmoselta ylimääräseltä johdon pätkältä niin pitäisi löytyä! Ja sitten kun irroittaa sen johdo sieltä välistä pois ja heittää ne "normi" johot vaan yhteen.
Xeenonit tuli täältä. Tuolla on samalla tullut keskusteltua nuista. Voin suositella![]()
Joo juurikin näin, eli otat vaan sen ylimääräsen pätkän pois ja ne sit vaan liittimet kiinni ja kovaa ajoa. Alkaa itelläki mennä usko tohon keulaan, ku aina vuotaa. Viime kesänä 2 kertaa stefat vaihdettu, mut vielä tulee. Pitää vielä kokeilla semmosia kunnon "monihuulisia" stefoja tai sit pitää vaan uskoa että on tolpat päässy vääntymään mun hellässä käsittelyssä![]()
Tossahan se liitin on nenän edessä, kuten sanoin niin siinä saattaa olla tuo keltainen itsediagnosointijohto kiinni... ;)(Hane08 @ Maalis. 03 2009,13:35) kirjoitti
Ei mulla kyllä ainakaan oo bensapumpussa mitään ylimääräsiä johtoja. Ja kaasukin kyllä aukeaa kokonaan kun kahvan vääntää loppuun saakka. Vai onko noi 25kW kureja?
Noh, voi olla että aikasempi omistaja on riisunut noista.
'03 ZX6R
No perkele *(markketo @ Maalis. 03 2009,23:02) kirjoitti
No mikä liitäntä tuossa sitten katkeaa jos sen liittime ottaa irti nyt? Jotain muuta ei sitten pysty tekemään kun siihen vaihtaa sen vaihdenäytön liittimen? No aivan sama *
Huomenna vaihtaa k&n suodatin niiin laitan piuhat menemään suodatin kotelon alta ja "katkaisen" tuon liitännän ja pistän sit sen v-näytö tilalle..
Ja nuo kurit on niitä 25kW kuristuksia..
onkos kellään hajua et mikäs noista on vilkun rele.?(markketo @ Maalis. 03 2009,23:02) kirjoitti
on vaihdettu ledi vilkut ja pitäis rele vaihtaa jottei olis pirivilkku..
. . .
Laita vastus väliin niin rauhottuu.(-Redbull- @ Maalis. 04 2009,00:32) kirjoitti
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
Tota johtoa tarvitaan kun luetaan vikakoodit, joten ei tarvii olla murheellinen. Jos siinä liittimessä on muitakin johtoja, niin sitten on kyllä eri liitin kyseessä.(Hane08 @ Maalis. 03 2009,23:35) kirjoitti
Vähän vaikea muistaa ihan tarkkaan, kun tuo kittiecu vaatii tohon pienen välijohtopaketin ja diagnostiikkaliitin siirtyy takapenkin alle. Eli alkuperäisen johdotuksen näkemisestä on kohta vuoden päivät.
Mitään peruuttamatonta ei kyllä tapahdu vaikka kokeilisit, joten olles murheeton.
Edit: tarkistin korjausmanuaalista, kyllä se toi liitin on ja siinä on vain tuo keltainen johto kiinni.
-Redbull-: se on tuo keskimmäinen, isoin rele. Tunnistaa siitä, että päällä lukee vaadittu kuorma, esim. 2x23W tai 2x23W+1,2W.
'03 ZX6R
Perkele mä tota mopoa enää missää huolossa käytä, näyttää markketolle vaan kuvia niin ratkiaa ongelmat(markketo @ Maalis. 04 2009,08:14) kirjoitti
Pitää taas aamusta lähtä talliin värkkään, saatan jopa kesällä päästä ajamaan
![]()
Jeps. Mullakin noi palikat oli kiinni edellisen omistajan toimesta. Äänet on tosiaan ainoo selkeä parannus.(eddie71 @ Maalis. 03 2009,12:27) kirjoitti
Ja PCn saitilta (vai oliko se akran saitilta) löytyvä kartta ko mallin ko sliparille oli erittäin samankaltainen kuin mitä penkittämisellä saatiin. Tosin penkin targettina oli vielä rikkaampi seos joten "plussaa" tuli koko alueelle/ osakaasuille verrattuna tuohon. Mutta kartan muoto siis hyvin samanlainen, joten penkitystä ei näin jälkikäteen ajatellen ois ees tarvinnu, vaan se sliparin kartta ois riitäny.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Onko kellään tarvetta Yoshimura RS-5 sliparille?
Aikeissa ehkä hankkia tollaset:
![]()
Paitsi toi kilpiteline menis kyl vaihtoon, jos se ton setin mukana tulee...(|Henq @ Maalis. 08 2009,16:34) kirjoitti
![]()
On kyllä hienoimpia putkia C-malliin, jos nyt sivuputkia ei lasketa.
En tykkäis jos niitä olis neljä, olis liian suora Agusta, mut jotenkin nyt se sopii kuin kyynärpää silmään.![]()
'03 ZX6R
Saattaa jäädäkkin suunnittelu asteelle, hintaa noilla putkilla on reilu 700€(markketo @ Maalis. 08 2009,20:01) kirjoitti
![]()
Joo saattaahan sen jo arvata ettei ne ihan ilmasiks noista luovu :P Prkl ku tekis mieli laittaa Ninjaanki xenonia yms härpäkettä, mut tuli hommattua talveks kuramopo ni tuntuu budjetti olevan aika heikoilla... Toivottavasti se Kawan keula paranee pelkillä stefoilla, ettei tarvii uusia liukuja laittaa sinne.
Ei millään pahalla, todella hienothan ovat, mutta ensimmäisenä tuli mieleen köyhänmiehenagusta.(SB2 @ Maalis. 08 2009,16:14) kirjoitti
![]()
636 -> 998
Mitenkäs, kun täällä puhuttiin siitä miten kaasua saa herkemmäksi/nopeemmaksi nippusiteillä tai jollain. Tuo kiinnostaisi, olisiko jollain tarkempaa tietoa asiasta?
<p>2004 CBR1000RR</p>
Ei herkemmäksi, mut nopeemmaksi. Nippusidettä käytetään kasvattamaan kaasukahvan rullan kehää. Eli leikkaa sopivanpituisen nippusiteen, taivuttaa lämmöllä ja varmistaa vaikka pikaliimalla siihen kaasuputkeen kiinni.
Itellä oli toi viime kesän, ja tykkäsin. Nopeuttaa just sen verran et saa yhdellä ranneliikkeellä kaasun auki. Jos tykkää niin voi laittaa myös 2 tai 3, jollon nopeentuu entisestään.
'03 ZX6R
Juuri tuota hain. Pitääkin huomenna availla tuo kaasukahvan kotelo ja kattoa mitä sinne saa mahtumaan. Pitääkö mitään muita muutoksia tehdä?
<p>2004 CBR1000RR</p>
Eip. Helpoin tehdä kun irrotat päätypainon ja vedät putken kokonaan ulos, onnistuu paikallaankin mutta räpeltäessä menee kauemmin aikaa...
'03 ZX6R
Siel kotelossa voi olla pari pikku stopparia jotka voi ottaa kiinni siihen viriteltyyn isoon kehään.(Rotiskossi @ Maalis. 08 2009,22:49) kirjoitti
http://www.kotiposti.net/strato/fast%20throttle.htm
http://www.zx-10r.net/forum/showthread.php?t=13667
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ei kyllä nuo Laserin putket sytytä yhtään. Ainoa hyvä puoli on noissa et peittää takapäät vähä enemmä ku esim. RS-5
636 -06
Onhan tää nyt hienompi ku mikää akusta(Eki- @ Maalis. 08 2009,20:52) kirjoitti
![]()
Tos on kyllä neljän tai viiden nippusiteen verran lisää kehää. Kaks pitäis mennä ilman mitään modifiointia ja ehkä kolmekin, siteen paksuudesta riippuen.(scuuba @ Maalis. 09 2009,13:09) kirjoitti
'03 ZX6R
Pistetään nyt sitten hetken mielenjohteesta tällänenkin tarjolle:
Micron Zeta Race käyrästö 03/04 kuuskolmekutoseen, uusi ja käyttämätön. Omakustanne (itseasias pieni persnetto) 400e.
Kiinnostuneet saa paiskoa yv:llä tahi spostilla.
'03 ZX6R