Sivu: 35 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585135 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 4602:sta
  1. #1021
    Lainaa (pete457 @ Helmi. 26 2009,15:19) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Helmi. 26 2009,15:09) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Helmi. 25 2009,21:58) kirjoitti
    Miten porukka on muutellut välejä omissa pyörissä?Kiihtyvyyttä nimittäi pitäs saada lisää. Huippunopeus tieten kärsii, mutta harvemmin sitä tulee ajettua siellä 250km/h tuntumassa.. Mites rattaita kärsii vaihtaa ettei ala tulemaan "plussa"-kilometrejä, tieten on myös se härpäke- X jolla se estetään.. Ei muista ihan yhtää mikä värkki se nyt oli..
    Kaippa se yks pienempi eteen, on se yleisin ja helpoin tapa.

    http://www.gearingcommander.com/
    Heti ku muutat tiheemmäksi niin tulee plussakilometrejä mittariin.

    Speedo Healer, saatavilla esim Stormista.
    http://www.healtech-electronics.com/
    Jos laittaa eteen piikkiä pienemmän niin paljonko about prosenteissa tulee heittoa nopeus/matkamittariin?
    100->93 sanois toi http://www.gearingcommander.com/
    eli 7%.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #1022
    Jahas, kaikki tarvikkeet on hankittu ja jätin litkut sekottumaan tallille. Kaikki on siis valmiina viikonloppua varten.
    '03 ZX6R
  3. #1023
    Ite vaihdoin viime kesänä -1/+2 ja pyörän käytös muuttu kyllä ihan täysin. Nyt kierroksia satasen vauhdissa about 6k, eli pystyy vielä ajamaan pidempiäkin matkoja "mukavasti". Radalla en kerinnyt käymään uusilla välityksillä, mutta räppäily muuttu ainakin huomattavasti hauskemmaksi.
    GearingCommanderin mukaan nyt Kwaakun teoreettiset huiput 263kmh, eli varmasti riittävästi. Ton mukaan vakio aavikkoväleillä huiput pitäis olla 296kmh, mitä ei pyörä jaksa kelata kyllä missään mäessä. Jos nokkaa haluaa nostaa, ni välityksien muuttaminen on siihen kyllä paras keino, vaikka tuntuuhan se nousevan vakioväleilläkin Eipähän tarvii kytkintä raiskata niin pahasti jotta saa hytin pystyyn.
    Tietenki tuli sit hommattua Speedohealer 4.0 ja kalibroin sen GPS:n mukaan. About 255kmh sain mittariin kalibroinnin jälkeen noilla uusilla väleillä, ja kyllä se ainakin mulle riittää, kun kiihtyvyys parani huomattavasti
  4. #1024
    Lainaa (scuuba @ Helmi. 26 2009,15:39) kirjoitti
    Lainaa (pete457 @ Helmi. 26 2009,15:19) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Helmi. 26 2009,15:09) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Helmi. 25 2009,21:58) kirjoitti
    Miten porukka on muutellut välejä omissa pyörissä?Kiihtyvyyttä nimittäi pitäs saada lisää. Huippunopeus tieten kärsii, mutta harvemmin sitä tulee ajettua siellä 250km/h tuntumassa.. Mites rattaita kärsii vaihtaa ettei ala tulemaan "plussa"-kilometrejä, tieten on myös se härpäke- X jolla se estetään.. Ei muista ihan yhtää mikä värkki se nyt oli..
    Kaippa se yks pienempi eteen, on se yleisin ja helpoin tapa.

    http://www.gearingcommander.com/
    Heti ku muutat tiheemmäksi niin tulee plussakilometrejä mittariin.

    Speedo Healer, saatavilla esim Stormista.
    http://www.healtech-electronics.com/
    Jos laittaa eteen piikkiä pienemmän niin paljonko about prosenteissa tulee heittoa nopeus/matkamittariin?
    100->93 sanois toi http://www.gearingcommander.com/
    eli 7%.
    Saattaapi olla.
    Eikös toi oo simppeliä matikkaa:
    esim. montakos prosenttia on eroa etu17/taka40 ja etu16/taka43?
    Äkkiä päissäni laskien välitys muuttuisi reilut 12 %, samoin tietysti mittarivirhe.

    Menikö sinne päinkään?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  5. #1025
    Aika lähellä pitäis olla. Itelle tulossa -1/+3.
    '03 ZX6R
  6. #1026
    Se ei ois kuin satasen tikki + uudet rattaat

    Tuli nyt hommattua tuo GIpro:n näyttö niin se pitäs laittaa paikalleen Nyt pitäisi löytää "Black, 4-pole male diagnostic connector(KDS),usually nyear the ECU box".

    ECU= ruiskutsydeemi?
    Diagnostic connector= tuntematon kapistus


    Ja aiheesta sivuten: mitä te olette saaneet 6r:än kulkemaan? Ja mitä palikkaa on laitettu..
  7. #1027
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 01 2009,13:30) kirjoitti
    Se ei ois kuin satasen tikki + uudet rattaat *

    Tuli nyt hommattua tuo GIpro:n näyttö niin se pitäs laittaa paikalleen * Nyt pitäisi löytää "Black, 4-pole male diagnostic connector(KDS),usually nyear the ECU box".

    ECU= ruiskutsydeemi?
    Diagnostic connector= tuntematon kapistus


    Ja aiheesta sivuten: mitä te olette saaneet 6r:än kulkemaan? Ja mitä palikkaa on laitettu..
    Hae manuaali, tuolta. Noissa on yleensä hyviä vinkkejä, että mistä noi liittimet löytyy ja miltä ne näyttää.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #1028
    Lainaa (klonkku6 @ Maalis. 01 2009,13:51) kirjoitti
    Hae *manuaali, tuolta. Noissa on yleensä hyviä vinkkejä, että mistä noi liittimet löytyy ja miltä ne näyttää.
    Kiitti paljon.. Eiköhän se tuolla ratkea
  9. #1029
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 01 2009,13:30) kirjoitti
    Ja aiheesta sivuten: mitä te olette saaneet 6r:än kulkemaan? Ja mitä palikkaa on laitettu..
    Itse olen haaveillut jos saisi vääntöä lisää alemmilla kierroksilla.
    Commanderit maksaa ilmeisesti noin 350€ ja entäs se säätö, toiset samanmoiset? (ja kuinkahan paljon työnlaatu vaihtelee pajoittain?). Niin että kannattiko sittenkään...

    Uusi eturengas olis nyt ostettava, 65:sta ajattelin, vaan en oikein merkistä vielä tiedä.
  10. #1030
    Lainaa (Stigi @ Maalis. 01 2009,20:06) kirjoitti
    Itse olen haaveillut jos saisi vääntöä lisää alemmilla kierroksilla.
    Commanderit maksaa ilmeisesti noin 350€ ja entäs se säätö, toiset samanmoiset? (ja kuinkahan paljon työnlaatu vaihtelee pajoittain?). Niin että kannattiko sittenkään...

    Uusi eturengas olis nyt ostettava, 65:sta ajattelin, vaan en oikein merkistä vielä tiedä.
    Commanderin saattaa jo saada 300€ pintaankin. Riippuu tieten mistä tilaa sen. Ja kannattaa tilata sen mukaan renkaat, että edessä ja takana on samanlaiset. Itselläki pitäisi tilata tuo eturenkula. Toivotaa et liikkeestä jos tilaa Customii ja toho 6r:ää eturenkaat nii ei heitä kovin paljoa nuista mynetmoto- hinnoista nii ei tarvi sieltä tilata..
  11. #1031
    Ite maksoin PC III 300e ja säätö on sellaset 250e


    636 -06
  12. #1032
    Diagnostiikkapistoke on akun ja ecun vieressä siinä etupenkin alla, mikäli ei ole vielä löytynyt. Eipä siellä montaa valmiiksi irtonaista liitintä olekaan.

    Itsellä on Kawan kit ecu + johto + ohjelmat, säädättämässä tarttis vielä käydä, nyt kun on putkistoakin ja kaikkee.
    '03 ZX6R
  13. #1033
    Ite en meinaa PC:tä hankkia, slipari vaihettu, mutta tulpat näyttävät niin hyviltä että samalla paketilla mennään heinäkuuhun saakka. Sit meneeki jo myyntiin

    Seuraavaks sit 10R:ä
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  14. #1034
    Olikohan tässä vai tuossa Z750:n topicissa, kun joku oli tilannut saksasta värillisiä pultteja pyöräänsä? Jos joku muistaa mikä pulju oli kyseessä, niin olisin kiitollinen tiedosta.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  15. #1035
    Lainaa (Stigi @ Maalis. 01 2009,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 01 2009,13:30) kirjoitti
    Ja aiheesta sivuten: mitä te olette saaneet 6r:än kulkemaan? Ja mitä palikkaa on laitettu..
    Itse olen haaveillut jos saisi vääntöä lisää alemmilla kierroksilla.
    Commanderit maksaa ilmeisesti noin 350e ja entäs se säätö, toiset samanmoiset? (ja kuinkahan paljon työnlaatu vaihtelee pajoittain?). Niin että kannattiko sittenkään...
    Jos haluu haaveista totta tohon hintaan, niin kantsii vaihtaa 6R->10R. Se nyt vaan on niin ett millään ärräkusiaisella on aika turha haaveilla alaväännöstä. Käytännössä tekninen mahottomuus saada pienestä koneesta huipputehoo ulos huippukierroksilla ja samasta pikkukoneesta vääntöö alakierroksilla.

    Ja tossa esimerkki ennen ja jälkeen säädön. Vaikka seosta väännettiin huomattavasti rikkaammalle varsinkin ala ja keskialueella, niin käytännössä ei mitään vaikutusta ala ja keskisektoriin:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/2005_ZX...kra_1000px.jpg



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  16. #1036
    Lainaa (markketo @ Maalis. 01 2009,20:35) kirjoitti
    Diagnostiikkapistoke on akun ja ecun vieressä siinä etupenkin alla, mikäli ei ole vielä löytynyt. Eipä siellä montaa valmiiksi irtonaista liitintä olekaan.
    Nyt meni helpoksi Pitää huomenna käydä kurkkimassa näkyykö sitä.. Riittääkö jos irrottaa penkin ja tanki vai joutuuko purkaa vielä ilmaputsarikotelon? Ja kyllä sen pitäs näkyä jos ei tarvi.. Thänks for imförmeissön
  17. #1037
    Penkin irrottaminen riittää. Joudut kyllä tankin ja varmaan suodatinkotelonkin irrottamaan että saat sen näytön piuhan vedettyä nätisti johtoja myöden sinne ohjaamoon.

    Se on siinä johtoläjässä, löytyy silmät kiinnikin.
    '03 ZX6R
  18. #1038
    Lainaa (klonkku6 @ Maalis. 01 2009,21:28) kirjoitti
    Olikohan tässä vai tuossa Z750:n topicissa, kun joku oli tilannut saksasta värillisiä pultteja pyöräänsä? Jos joku muistaa mikä pulju oli kyseessä, niin olisin kiitollinen tiedosta.
    Ite hankin Allright:sta pleksiin tarkoitettuja pultteja, oli sitten sopivia myös katteisiin

    Tosin vaan ne pienemmät pultit...
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  19. #1039
    Lainaa (SB2 @ Maalis. 02 2009,17:30) kirjoitti
    Lainaa (klonkku6 @ Maalis. 01 2009,21:28) kirjoitti
    Olikohan tässä vai tuossa Z750:n topicissa, kun joku oli tilannut saksasta värillisiä pultteja pyöräänsä? Jos joku muistaa mikä pulju oli kyseessä, niin olisin kiitollinen tiedosta.
    En saksasta tiedä mut isoveli tilas briteistä probolti tavaraa. Komiannäkösii ovat *

    ProBolt





    636 -06
  20. #1040
    Lainaa (markketo @ Maalis. 02 2009,08:56) kirjoitti
    Se on siinä johtoläjässä, löytyy silmät kiinnikin.
    Mite on vain mahdollista etten löytänyt edes silmät auki

    Kysessä on tämän mallinen liitin enkä kyllä suoraan penkin alta löytänyt mihin tuon olisin tökännyt.. Ja vapaanahan sen vasta puolen pitäisi olla, vai pitääkö sieltä sitten irroittaa joku vapaaksi, että saa yhdistettyä nuo?
  21. #1041
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 02 2009,21:00) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Maalis. 02 2009,08:56) kirjoitti
    Se on siinä johtoläjässä, löytyy silmät kiinnikin.
    Mite on vain mahdollista etten löytänyt edes silmät auki *

    Kysessä on tämän mallinen liitin enkä kyllä suoraan penkin alta löytänyt mihin tuon olisin tökännyt.. Ja vapaanahan sen vasta puolen pitäisi olla, vai pitääkö sieltä sitten irroittaa joku vapaaksi, että saa yhdistettyä nuo?
    05:sesta se löytyy suoraa tosta:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/-05_ZX-6R.jpg
    Jos akun ottaa irti, nii pääsiskö toi pyörähtämään akun "taakse" jemmaan...?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #1042
    Sama liitin, johon amerikassa tehdään ns. jumper mod. Saattaa siinä olla kansikin, tai jopa liitin mistä lähtee vaan se itsediagnosointijohto, mut mun muistaakseni sen pitäis olla tyhjä. Korjausopas on tallin koneella, joten ei pysty nyt tarkistamaankaan.

    '03 ZX6R
  23. #1043
    Samanlainen hyppylanka siihen laitetaan Suomessa kuristettaessa.
    Kertoo jotain (?) ruiskulle.
    (pikkasen aiheen vierestä, sori!)
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  24. #1044
    Lainaa (scuuba @ Maalis. 01 2009,22:11) kirjoitti
    Lainaa (Stigi @ Maalis. 01 2009,20:06) kirjoitti
    Lainaa (Hane08 @ Maalis. 01 2009,13:30) kirjoitti
    Ja aiheesta sivuten: mitä te olette saaneet 6r:än kulkemaan? Ja mitä palikkaa on laitettu..
    Itse olen haaveillut jos saisi vääntöä lisää alemmilla kierroksilla.
    Commanderit maksaa ilmeisesti noin 350e ja entäs se säätö, toiset samanmoiset? (ja kuinkahan paljon työnlaatu vaihtelee pajoittain?). Niin että kannattiko sittenkään...
    Jos haluu haaveista totta tohon hintaan, niin kantsii vaihtaa 6R->10R. Se nyt vaan on niin ett millään ärräkusiaisella on aika turha haaveilla alaväännöstä. Käytännössä tekninen mahottomuus saada pienestä koneesta huipputehoo ulos huippukierroksilla ja samasta pikkukoneesta vääntöö alakierroksilla.

    Ja tossa esimerkki ennen ja jälkeen säädön. Vaikka seosta väännettiin huomattavasti rikkaammalle varsinkin ala ja keskialueella, niin käytännössä ei mitään vaikutusta ala ja keskisektoriin:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/2005_ZX...kra_1000px.jpg
    Ei näköjään taida kannattaa meikäläisen vaihtaa putkea, jos about 1 k€ sijoituksella ei saa muuta kuin lisää ääntä. K&N suodattimella varustettu vakio mopedi syksyllä penkissä
    Käppyrä
    Tarvii päristellä kypärän sisällä sitten enemmän.
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  25. #1045
    Lainaa (eddie71 @ Maalis. 03 2009,12:27) kirjoitti
    Ei näköjään taida kannattaa meikäläisen vaihtaa putkea, jos about 1 k€ sijoituksella ei saa muuta kuin lisää ääntä. K&N suodattimella varustettu vakio mopedi syksyllä penkissä
    Käppyrä
    Tarvii päristellä kypärän sisällä sitten enemmän.
    Minkäs vuoden malli kyseessä?
    ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
  26. #1046
    by the way ..........

    Etunakki menossa just vaihtoon, itse vien vanteen ja tuli mieleen että jos pistää vähän rasvaa osille, niin passaisikohan sinne ruiskasta synteettistävaseliiniä samaa kun ketjuillekin ?
  27. #1047
    Lainaa (Goofy S @ Maalis. 03 2009,09:47) kirjoitti
    Samanlainen hyppylanka siihen laitetaan Suomessa kuristettaessa.
    Kertoo jotain (?) ruiskulle.
    (pikkasen aiheen vierestä, sori!)
    Minkälaine pätkä tämä hyppylanka on ja missä kohti se mahtaa sijaita, etupenkin alla akun vieressä? Onko meikällä vielä kuristimia tuossa pyörässä, kun otin sen pienen mutterin pätkän pois rajoittamasta kaasukahvan avautumista? *

    Pyörä on sitten vm -03

    Ja sitten vaihdenäyttö-probleemaan.. Ei vain löytynyt ihan minkäänlaista paikkaa mihin tuon liittimen olisin sijoittanut. Kuvankin otin , mutta kameran liitin on jossai perseessä taas ku sitä tarvitaan *


    Edit: Penkin alla näyttää tältä
    Toisesta kulmasta



  28. #1048
    En tunne -03/-04:sta.
    -05/-06 tuo hyppylanka on just kuten aiemmin vastasin.



    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  29. #1049
    Lainaa (Zre @ Maalis. 03 2009,12:37) kirjoitti
    Lainaa (eddie71 @ Maalis. 03 2009,12:27) kirjoitti
    Ei näköjään taida kannattaa meikäläisen vaihtaa putkea, jos about 1 k sijoituksella ei saa muuta kuin lisää ääntä. K&N suodattimella varustettu vakio mopedi syksyllä penkissä
    Käppyrä
    Tarvii päristellä kypärän sisällä sitten enemmän.
    Minkäs vuoden malli kyseessä?
    2006 -malli, eikös se ole samanlainen kuin -05 malli?
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

    Vain nopeet elää..

    http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  30.  
  31. #1050
    -03:ssa on just se messinkinen torxi rajoittamassa kaasukahvan liikettä ja sit bensapumpussa on ylimääränen johdon pätkä. Muita kuristimia ei ainakaan merkkihuollon kavereitten mukaan ole.
Sivu: 35 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585135 ... ViimeinenViimeinen