100->93 sanois toi http://www.gearingcommander.com/(pete457 @ Helmi. 26 2009,15:19) kirjoitti
eli 7%.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jahas, kaikki tarvikkeet on hankittu ja jätin litkut sekottumaan tallille. Kaikki on siis valmiina viikonloppua varten.![]()
'03 ZX6R
Ite vaihdoin viime kesänä -1/+2 ja pyörän käytös muuttu kyllä ihan täysin. Nyt kierroksia satasen vauhdissa about 6k, eli pystyy vielä ajamaan pidempiäkin matkoja "mukavasti". Radalla en kerinnyt käymään uusilla välityksillä, mutta räppäily muuttu ainakin huomattavasti hauskemmaksi.
GearingCommanderin mukaan nyt Kwaakun teoreettiset huiput 263kmh, eli varmasti riittävästi. Ton mukaan vakio aavikkoväleillä huiput pitäis olla 296kmh, mitä ei pyörä jaksa kelata kyllä missään mäessä. Jos nokkaa haluaa nostaa, ni välityksien muuttaminen on siihen kyllä paras keino, vaikka tuntuuhan se nousevan vakioväleilläkinEipähän tarvii kytkintä raiskata niin pahasti jotta saa hytin pystyyn.
Tietenki tuli sit hommattua Speedohealer 4.0 ja kalibroin sen GPS:n mukaan. About 255kmh sain mittariin kalibroinnin jälkeen noilla uusilla väleillä, ja kyllä se ainakin mulle riittää, kun kiihtyvyys parani huomattavasti![]()
Saattaapi olla.(scuuba @ Helmi. 26 2009,15:39) kirjoitti
Eikös toi oo simppeliä matikkaa:
esim. montakos prosenttia on eroa etu17/taka40 ja etu16/taka43?
Äkkiä päissäni laskien välitys muuttuisi reilut 12 %, samoin tietysti mittarivirhe.
Menikö sinne päinkään?
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Se ei ois kuin satasen tikki + uudet rattaat
Tuli nyt hommattua tuo GIpro:n näyttö niin se pitäs laittaa paikalleenNyt pitäisi löytää "Black, 4-pole male diagnostic connector(KDS),usually nyear the ECU box".
ECU= ruiskutsydeemi?
Diagnostic connector= tuntematon kapistus
Ja aiheesta sivuten: mitä te olette saaneet 6r:än kulkemaan? Ja mitä palikkaa on laitettu..
Hae manuaali, tuolta. Noissa on yleensä hyviä vinkkejä, että mistä noi liittimet löytyy ja miltä ne näyttää.(Hane08 @ Maalis. 01 2009,13:30) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Kiitti paljon.. Eiköhän se tuolla ratkea(klonkku6 @ Maalis. 01 2009,13:51) kirjoitti
![]()
Itse olen haaveillut jos saisi vääntöä lisää alemmilla kierroksilla.(Hane08 @ Maalis. 01 2009,13:30) kirjoitti
Commanderit maksaa ilmeisesti noin 350€ ja entäs se säätö, toiset samanmoiset? (ja kuinkahan paljon työnlaatu vaihtelee pajoittain?). Niin että kannattiko sittenkään...
Uusi eturengas olis nyt ostettava, 65:sta ajattelin, vaan en oikein merkistä vielä tiedä.
Commanderin saattaa jo saada 300€ pintaankin. Riippuu tieten mistä tilaa sen. Ja kannattaa tilata sen mukaan renkaat, että edessä ja takana on samanlaiset. Itselläki pitäisi tilata tuo eturenkula. Toivotaa et liikkeestä jos tilaa Customii ja toho 6r:ää eturenkaat nii ei heitä kovin paljoa nuista mynetmoto- hinnoista nii ei tarvi sieltä tilata..(Stigi @ Maalis. 01 2009,20:06) kirjoitti
Diagnostiikkapistoke on akun ja ecun vieressä siinä etupenkin alla, mikäli ei ole vielä löytynyt. Eipä siellä montaa valmiiksi irtonaista liitintä olekaan.
Itsellä on Kawan kit ecu + johto + ohjelmat, säädättämässä tarttis vielä käydä, nyt kun on putkistoakin ja kaikkee.![]()
'03 ZX6R
Ite en meinaa PC:tä hankkia, slipari vaihettu, mutta tulpat näyttävät niin hyviltä että samalla paketilla mennään heinäkuuhun saakka. Sit meneeki jo myyntiin
Seuraavaks sit 10R:ä![]()
Olikohan tässä vai tuossa Z750:n topicissa, kun joku oli tilannut saksasta värillisiä pultteja pyöräänsä? Jos joku muistaa mikä pulju oli kyseessä, niin olisin kiitollinen tiedosta.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Jos haluu haaveista totta tohon hintaan, niin kantsii vaihtaa 6R->10R. Se nyt vaan on niin ett millään ärräkusiaisella on aika turha haaveilla alaväännöstä. Käytännössä tekninen mahottomuus saada pienestä koneesta huipputehoo ulos huippukierroksilla ja samasta pikkukoneesta vääntöö alakierroksilla.(Stigi @ Maalis. 01 2009,20:06) kirjoitti
Ja tossa esimerkki ennen ja jälkeen säädön. Vaikka seosta väännettiin huomattavasti rikkaammalle varsinkin ala ja keskialueella, niin käytännössä ei mitään vaikutusta ala ja keskisektoriin:
http://www.ip.fi/~scuuba/org/2005_ZX...kra_1000px.jpg
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Nyt meni helpoksi(markketo @ Maalis. 01 2009,20:35) kirjoitti
Pitää huomenna käydä kurkkimassa näkyykö sitä.. Riittääkö jos irrottaa penkin ja tanki vai joutuuko purkaa vielä ilmaputsarikotelon? Ja kyllä sen pitäs näkyä jos ei tarvi.. Thänks for imförmeissön
![]()
Penkin irrottaminen riittää. Joudut kyllä tankin ja varmaan suodatinkotelonkin irrottamaan että saat sen näytön piuhan vedettyä nätisti johtoja myöden sinne ohjaamoon.
Se on siinä johtoläjässä, löytyy silmät kiinnikin.
'03 ZX6R
Ite hankin Allright:sta pleksiin tarkoitettuja pultteja, oli sitten sopivia myös katteisiin(klonkku6 @ Maalis. 01 2009,21:28) kirjoitti
Tosin vaan ne pienemmät pultit...
En saksasta tiedä mut isoveli tilas briteistä probolti tavaraa. Komiannäkösii ovat *(SB2 @ Maalis. 02 2009,17:30) kirjoitti
ProBolt
636 -06
Mite on vain mahdollista etten löytänyt edes silmät auki(markketo @ Maalis. 02 2009,08:56) kirjoitti
Kysessä on tämän mallinen liitin enkä kyllä suoraan penkin alta löytänyt mihin tuon olisin tökännyt.. Ja vapaanahan sen vasta puolen pitäisi olla, vai pitääkö sieltä sitten irroittaa joku vapaaksi, että saa yhdistettyä nuo?
05:sesta se löytyy suoraa tosta:(Hane08 @ Maalis. 02 2009,21:00) kirjoitti
http://www.ip.fi/~scuuba/org/-05_ZX-6R.jpg
Jos akun ottaa irti, nii pääsiskö toi pyörähtämään akun "taakse" jemmaan...?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Sama liitin, johon amerikassa tehdään ns. jumper mod. Saattaa siinä olla kansikin, tai jopa liitin mistä lähtee vaan se itsediagnosointijohto, mut mun muistaakseni sen pitäis olla tyhjä. Korjausopas on tallin koneella, joten ei pysty nyt tarkistamaankaan.
![]()
'03 ZX6R
Samanlainen hyppylanka siihen laitetaan Suomessa kuristettaessa.
Kertoo jotain (?) ruiskulle.
(pikkasen aiheen vierestä, sori!)
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Ei näköjään taida kannattaa meikäläisen vaihtaa putkea, jos about 1 k€ sijoituksella ei saa muuta kuin lisää ääntä. K&N suodattimella varustettu vakio mopedi syksyllä penkissä(scuuba @ Maalis. 01 2009,22:11) kirjoitti
Käppyrä
Tarvii päristellä kypärän sisällä sitten enemmän.
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
Minkäs vuoden malli kyseessä?(eddie71 @ Maalis. 03 2009,12:27) kirjoitti
ZX-6R 2006 -> 690SMC 2009 -> Audi A6 4,2q -> Audi cabriole/Audi 100 -> Audi S8
by the way ..........
Etunakki menossa just vaihtoon, itse vien vanteen ja tuli mieleen että jos pistää vähän rasvaa osille, niin passaisikohan sinne ruiskasta synteettistävaseliiniä samaa kun ketjuillekin ?
Minkälaine pätkä tämä hyppylanka on ja missä kohti se mahtaa sijaita, etupenkin alla akun vieressä? Onko meikällä vielä kuristimia tuossa pyörässä, kun otin sen pienen mutterin pätkän pois rajoittamasta kaasukahvan avautumista? *(Goofy S @ Maalis. 03 2009,09:47) kirjoitti
Pyörä on sitten vm -03
Ja sitten vaihdenäyttö-probleemaan.. Ei vain löytynyt ihan minkäänlaista paikkaa mihin tuon liittimen olisin sijoittanut. Kuvankin otin , mutta kameran liitin on jossai perseessä taas ku sitä tarvitaan *
Edit: Penkin alla näyttää tältä
Toisesta kulmasta
En tunne -03/-04:sta.
-05/-06 tuo hyppylanka on just kuten aiemmin vastasin.
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
2006 -malli, eikös se ole samanlainen kuin -05 malli?(Zre @ Maalis. 03 2009,12:37) kirjoitti
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
-03:ssa on just se messinkinen torxi rajoittamassa kaasukahvan liikettä ja sit bensapumpussa on ylimääränen johdon pätkä. Muita kuristimia ei ainakaan merkkihuollon kavereitten mukaan ole.