Noniin, valmista tuli..
http://kahvipannu.fi/~puka/zx6r/
2x 60°-mutkat martelius exhaustilta
Undertail Etolasta, 18€ ja risat + pistosahan kulutus. Väri on riittävän lähelle.
Tarraa vielä hiukan, ja maalia leikeltyyn katteeseen ja ruuveihin.
RS-5 myynnissä -> Myynti-ilmoitus
Kaikki ajoharjoittelutapahtumia koskevat kysymykset sähköpostilla osoitteeseen ratavastaavat ät moottoripyora.org
Tarttee sanoa, että ihan oikeen ratkasun teit. Putki ei kuulu penkin alle.
Itelläkin alkaa varmaan tuo projektipäiväkirjan pitäminen jossain vaiheessa, elekolta ei ole kuulunut hetkeen, joten mitään todellista edistystä ei tapahdu.
Teaseri olikin jo tuolla toisessa topikissa, mut pistetääs tännekin. Nykykunto:
Ylimääränen paino pois - meiän etu!
'03 ZX6R
Sori pojat ei jaksanu keskustelun kaikkia sivuja vetää läpi mut nyt olis ehkä tulos -07 zx-6r 5000km tulossa taloon. kone on 599 kuutioine. Ni kokemuksia siitä millane pyörä toi on? Onko iha paska verrattuna vanhempaan 636 koneesee? Major vikoja tos 07 mallissa? *ja millo seuraavat huollot/isot huollot? kiitos ja pahoittelut
+ onko 07 ja 08 mallis mitää eroa?
Tarviiko pyörää käyttää penkissä säätämässä jos on vaihdettu yoshimuran pönttö ja bmc ilmansuodatin? eli käykö liian laihalla ja hajoaako moottori jos ei säädä?
gsx-r 1000
Kokemuksia: hyvä pyörä, kone ei tietysti ole keskialueella yhtä "vääntävä" kuin -05/06 636, alusta taas parempi. Vakiovälitys liian pitkä, vaihda pienempi eturatas. Rata-ajoon vaatii ohjausiskarin, aivan kuten 636. Eipä ole vikoja ilmennyt.. kuluttaa vaan aikalailla renkaita ja polvipaloja. Huollot 6000 km välein. Tais muuttua vain teippaukset -08 malliin.(Aavikko @ Loka. 29 2008,18:42) kirjoitti
Jos kyse ruiskupyörästä tarvii PowerCommaderin tai vastaavan, jotta voidaan säätää. Et saa ilman säätöä juurikaan tehohyötyä irti tuosta avarammasta putkesta/filtteristä. Tuskin silti konetta hajottaa.(jome @ Marras. 02 2008,15:30) kirjoitti
Sopiiko 05-06 mallin 6R:n nopeusanturi 03-04 malliin?
Tiedän, antaa eri lukemat se anturi kuin tuo oman 636B:n anturi, sitä tässä haetaankin.
Vastatkaa joku tai ottakaa joku moponne siitä eturattaan kopasta (ja anturista) kuva ja liittäkää johonkin näkyville.
636 -> 998
Nyt oon yhen kesän suhannu -07 6r:lla. Mitään vikoja ei ole ilmennyt, kaikki käy ja kukkuu. Huollot menee 1k/6k/12k km. Pitäis tosissaan nyt keväällä vaihtaa välitykset, ovat hieman pitkät vakiona. Eikai siinä mitään sen ihmeempää, hyvä pyörä.(Aavikko @ Loka. 29 2008,18:42) kirjoitti
-07 ja -08 tekniikka sama mutta -08 tarrat ja jalansuojus erilaiset.
zx-6r -07
Mamma Mia, That'sa spicy Ninja!
Pienoinen ongelma tuli tossa kun asentelin Akran sliparia. Eli vaikka ihan ohjeiden mukaan poistin servon johdot, ja asetin sen metallipalasen (rotation limiterin) kiinni, niin kun pistää virrat päälle niin FI valo palaa silti. Teinköhän jotain kumminkin väärin? Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa? *
Väliaikatietoja: Avattiin servon boksi, ja siitä isosta valkoisesta muovirattaasta on näköjään lohennut muutama hammas.. Mitäs nyt?
<p>2004 CBR1000RR</p>
Eipä sillä Fi valolla mitään väliä ole (jos siis servon takia palaa) tossa muutama sivu foorumia taaksepäin on linkki mistä saa n.100€:n hintaan plugin servon tilalle, jolloin Fi valo ei putken takia syty. Itelläki se valo joskus syttyny vaikka liike asentanu putken (joskus kauan sitten) ja ne sano et se on aika yleinen "ongelma"(Rotiskossi @ Marras. 12 2008,13:38) kirjoitti
![]()
Jep bongasin itekkin tuon servoeliminaattorin, ei vaan huvittaisi maksaa parista vastuksesta ja transistorista sataa euroa. *Jos joltain löytyy ylimääräinen servoboksi tai se valkoinen ratas, niin pistäpä yv:tä, ostan sen sulta pois.
Edit: Saatiinkiin korjattua se ratas.
<p>2004 CBR1000RR</p>
siis sliparin vaihdon yhteydessä lähtee aina pakoputkestä se läppä pois? ja miten tää vaikuttaa ala ja keski alueen vääntöön ja noin yleensä?![]()
zx-6r 2005
Morjesta pöytähä!
Tuli jokunen viikko sitte ostettua -00 zx-6r ja nytte sitte kysyisinki, että kumpaa bensaa kyseinen pyörä juo?
On se kumma ku en mistään löytäny tämmöstä perustietoa
Kaikkea on kokeiltava paitsi omaa äitiä!
Käsittääkseni suht vakiokuntoiselle pyörälle on ihan sama onko bensapumpussa lukenut 95 vai 98. Ite oon tankannut 98:aa ihan vaan fiilispohjalta. Mutta tästä aiheesta on varmaan sivukaupalla tappelua tuolla yleisen MP-Tallin puolella.(jazne @ Joulu. 01 2008,15:43) kirjoitti
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Ite tankkasin molempia omaan -00 kutoseen enkä huomannu mitään eroa. Pää-asiassa 95:ttä ja toimi hyvin.
zx-6r 2005
Ite käytän ysivitosta aina, mutta nyt seisonnan ajaksi pistettiin tankillinen 98:a. Nyt voisi tankata vaikka Shellin v-poweria kun on hinnat niin maassa, puistattaa ne kesän 1,50€+ hinnat..
<p>2004 CBR1000RR</p>
Pienen talvihuollon jälkeen jäi tällainen osa varaosiksi
Mistäköhän kannattaisi alkaa metsästämään sen paikkaa?
edit. Jos kuva ei näy, niin linkkinä
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Kovasti näyttää vilkun kiinnikkeeltä.(klonkku6 @ Joulu. 29 2008,10:48) kirjoitti
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Sinne sopi. Kiitos!(JaL3 @ Joulu. 30 2008,06:03) kirjoitti
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Talven aikana tullu mopoon vaihdenäyttö, hugger, tuplakupla ja xenonit. Alkaa pikkuhiljaa näyttää hyvältä silmään![]()
636 -06
Tuli saksasta tilattua kuristusosat pari viikkoa sitte ja pisti epäilyttämään, että tulikohan nyt väärät osat
KLIK
Osaisko joku sanoa käykö nuo -00 vuosimalliseen zx-6r:ään?
Käsittääkseni nuo osat on tarkotettu ruiskupyöriin![]()
Kaikkea on kokeiltava paitsi omaa äitiä!
http://i274.photobucket.com/albums/j...ppiz/hytti.jpg(Rotiskossi @ Tammi. 07 2009,13:19) kirjoitti
http://i274.photobucket.com/albums/j...piz/hugger.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...piz/xenon1.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...piz/xenon2.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...xenonkupla.jpg
http://i274.photobucket.com/albums/j...z/96085933.jpg
Tuossa jotai räiskäytyksii *
636 -06
Joutuukos 07-08 mallisen ninjan välityksiä muuttaessa korjaamaan mittarivirheen speedohealerilla?
HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r
Ex
Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
Eipä nykysin taida olla yhtäkään ärräpärrää jossa nopeuspulssia ei otettaisi vaihdelaatikosta?(Midas @ Tammi. 09 2009,20:37) kirjoitti
Eli joutuu.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hienoja kuvia! Makea kontrasti tulee tuosta mustasta pleksistä ja kawan vihreestä. Sun avaimenperä on kyllä ihan huippu!![]()
Xenonit näyttää kyllä pirun hyvältä, ties vaikka itsekin... Onko muuten mitään taikatemppua jolla molemmat valot saisi palamaan lähivaloilla ajettaessa? Vai pitääkö jotain johdotuksia alkaa säätelemään?
<p>2004 CBR1000RR</p>
Heh thanks!(Rotiskossi @ Tammi. 10 2009,13:41) kirjoitti
avaimenperä sopii joo pyörän väreihi mut en kyl pidä sitä kesäisin siinä ku se hiuka lepattaa tuules
Tosta en tiedä että mite mahtais saada molemmat valot palaa. Kai siihe joku kikka on ja jos ei muute nii ajaa pitkät pääl
.
636 -06
Ostakee mopo pois ennen kun kevät tulee ja rupeee vituttaa.
http://www.nettimoto.com/671170
Sun pitää vielä laittaa katteiden väriset pultit noiden orkkisten tilalle, itellä on mustia ja sinisiä, meni suoraan Dice:n pleksipultit
Talven aikana pitää maalata/ostaa mustat pultit alakatteeseen
ja sit...![]()