Sivu: 26 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676126 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 751:stä 780:een 4602:sta
  1. #751
    Lainaa (scuuba @ Elo. 21 2008,08:17) kirjoitti
    Lainaa (SB2 @ Elo. 20 2008,22:07) kirjoitti
    Lainaa (Jarrujälki @ Elo. 18 2008,20:25) kirjoitti
    Kysellääs taas tyhmiä... Onkos joku laitellut Xenoneita 03-04 636:een? ei varmaankaan paha homma? mutta onko asennuksessa jotain huomioitavaa? Ja mistäs tämmösen tavallisen tallaajan kannattais noita kysellä ?(toi ulkomailta tilaaminen kun ei oo lapasessa)... Ei muuten mutta nyt on taas viimeaikoina saanu ihan liikaa lukea noita onnettomuuksia kun ei vaan olla pärtsäriä "mukamas" nähty ja nyt alkaa illatkin pimenemään, laillisuudesta p*skan väliä, enempi kiinnostaa tulla ehjänä himaan
    Pitkät vaan päälle.
    Orkkis pitkät on aika onnettomat ku vertaa xenoneihin.
    Eiks käyttäjien kommentit ovat olleet tyyliin, että xenonien lyhkäsillä näkee yhtä hyvin tai paremmin kuin normaalien pitkillä. Joo sori vaan kun en itse aiheeseen vastannut mutta ZX-10r foorumiltakin voisi löytyä vastaus, koska ei nuo lamput taida hirveästi erota toisistaan. Tai sitten hakua merkkikohtaista keskustelua ---> Kawasaki-talk ja hakusanalla xenon. Kiitos.
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  2. #752
    Moro, onko kellään tietoa tai kokemusta koska omistan -05 zx6r ja ollut kuristettuna 25kw. Pyörässä kiinni yoshimura rs5 ja powercommander. Poistin kaasukahvan liikettä estävän rajoittimen onko pyörässä vielä muita rajoittimia. Nämä kurit on siis kawasakin omat. Ongelma on nyt että kuristusten poiston jälkeen ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla.
  3. #753
    Yritin tänään vaihtaa pyörääni ketjuja ja rattaita, mutta homma tyssäsi heti alkuun. Eli miten sen eturattaan kiinnitysmutterin saa irti? Sen yhden reunan käänsin jo suoraksi ja metrin (!) varrella yritin vääntää auki. Kai ne kierteet on ihan normaalit?
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  4. #754
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,17:23) kirjoitti
    Yritin tänään vaihtaa pyörääni ketjuja ja rattaita, mutta homma tyssäsi heti alkuun. Eli miten sen eturattaan kiinnitysmutterin saa irti? Sen yhden reunan käänsin jo suoraksi ja metrin (!) varrella yritin vääntää auki. Kai ne kierteet on ihan normaalit?
    Kutosesta en tiedä mut omassa kympissä oli ainakin niin pirun kovassa kiinni. Lämpöä ja pulttipyssyllä piti ampua auki. Onnea yritykseen... Mä veikkaan että mopoliikkeissä ne vetää ne pulttipyssyllä ihan hiton tiukkaan kiinni, momenteista viis.
    if i was in ww2 they'd call me spitfire
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #755
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,17:23) kirjoitti
    Yritin tänään vaihtaa pyörääni ketjuja ja rattaita, mutta homma tyssäsi heti alkuun. Eli miten sen eturattaan kiinnitysmutterin saa irti? Sen yhden reunan käänsin jo suoraksi ja metrin (!) varrella yritin vääntää auki. Kai ne kierteet on ihan normaalit?
    B:n huoltomanuskassa lukee vaan että "pidä takajarrua ja avaa mutteri" eikä erityiskierteistä ole mainintaa, tosin kiristysmomentiksi on merkattu 125N.m eli suht tiukassa on?
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  6. #756
    Lainaa (sunshine @ Elo. 26 2008,17:34) kirjoitti
    B:n huoltomanuskassa lukee vaan että "pidä takajarrua ja avaa mutteri" eikä erityiskierteistä ole mainintaa, tosin kiristysmomentiksi on merkattu 125N.m eli suht tiukassa on?
    Joo, samaa ite tavasin. Ei ihan takajarru tuntunu riittävän . Pitää yrittää tota lämmitystä, jos vaikka aukeais. Ratasta on tuskin koskaan irrotettu, eli voi jo senkin takia olla piukassa.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  7. #757
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,17:23) kirjoitti
    Yritin tänään vaihtaa pyörääni ketjuja ja rattaita, mutta homma tyssäsi heti alkuun. Eli miten sen eturattaan kiinnitysmutterin saa irti? Sen yhden reunan käänsin jo suoraksi ja metrin (!) varrella yritin vääntää auki. Kai ne kierteet on ihan normaalit?
    Ite tuli kanssa kiroiltua tuon mutterin kanssa kesällä. Muuten ei saatu auki, piti tehdä oma hylsy hitsaamalla mikä käy järeeseen räikkään ja lisänä vielä metrin jatkovarsi niin johan aukeni

    Ei tosiaan kannata laittaa enää niin tiukalle sitä, varmasti ei aukee kerran on rikka käännetty mutteria vasten yhdeltä kantilta. Mulla olis periaatteessa joutavana tuohon se "spesiaaliavain", ainut että se unohtu vaan lomilla kuopioon
    ex. ZX6R 2003
  8. #758
    Lainaa (JVR @ Elo. 26 2008,18:56) kirjoitti
    Ite tuli kanssa kiroiltua tuon mutterin kanssa kesällä. Muuten ei saatu auki, piti tehdä oma hylsy hitsaamalla mikä käy järeeseen räikkään ja lisänä vielä metrin jatkovarsi niin johan aukeni *

    Ei tosiaan kannata laittaa enää niin tiukalle sitä, varmasti ei aukee kerran on rikka käännetty mutteria vasten yhdeltä kantilta. Mulla olis periaatteessa joutavana tuohon se "spesiaaliavain", ainut että se unohtu vaan lomilla kuopioon *
    Miten pidit ratasta paikallaan? Vaihde silmään ja takajarru päällä ei tuntunut riittävän.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  9. #759
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,20:14) kirjoitti
    Lainaa (JVR @ Elo. 26 2008,18:56) kirjoitti
    Ite tuli kanssa kiroiltua tuon mutterin kanssa kesällä. Muuten ei saatu auki, piti tehdä oma hylsy hitsaamalla mikä käy järeeseen räikkään ja lisänä vielä metrin jatkovarsi niin johan aukeni

    Ei tosiaan kannata laittaa enää niin tiukalle sitä, varmasti ei aukee kerran on rikka käännetty mutteria vasten yhdeltä kantilta. Mulla olis periaatteessa joutavana tuohon se "spesiaaliavain", ainut että se unohtu vaan lomilla kuopioon
    Miten pidit ratasta paikallaan? Vaihde silmään ja takajarru päällä ei tuntunut riittävän.
    Ite seisoin pyörän päällä ja painoin takajarrua, vaihde vapaalla ja kaveri väänti mutterin auki. Kiva natina lähti ketjuista mut kyllä jarru piti just ja just.
    ex. ZX6R 2003
  10. #760
    Vaihdoin omasta 6r -03 ketjurataspaketin keväällä...oli myös itellä vähän saatanan piukassa se eturatas. Vääntää yritettiin metrin jatkovarrella ja pienitehoisella pulttipyssyllä. Takavanteeseenkin hakkaa aika helposti jälkiä jos sinne väliin laittaa jotain stoppariksi.

    RATKAISU: kävin pyörän kanssa rengasliikkeessä, jossa vetivät tehokkaalla pulttipyssyllä sen samantien auki. Sit kiristettiin sen verran et pääsin takas tallille. Tosiaan noin kävi helpoiten eikä tullut rikottua mitään
  11. #761
    Lainaa (1ossi1 @ Elo. 26 2008,21:25) kirjoitti
    RATKAISU: kävin pyörän kanssa rengasliikkeessä, jossa vetivät tehokkaalla pulttipyssyllä sen samantien auki. Sit kiristettiin sen verran et pääsin takas tallille. Tosiaan noin kävi helpoiten eikä tullut rikottua mitään *
    Tällä onnistui! Kiitoksia avuista!
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  12. #762
    Nyt sitten kiitos Minivilkut for Dummies -asiaa

    Eli koskaan en ole vilkkujen kanssa pelaillut, nyt olis kuitenki aika vaihtaa vähän paremman näköset noitten molojen tilalle. Pitääkö ottaa jotain erityistä huomioon kun ostan parin? Onko operaatio todellakin vain että vanhat pois ja uudet tilalle? Tarviiko niitä johtoja kolvaa tms vai onko niissä fiksut liittimet? Tuleeko ohjeita mukana?
    ZX-6R -06
    -----------

    Musiikkia:
    Hatetrend
    False Arrival
  13. #763
    Lainaa (jevons @ Elo. 28 2008,15:58) kirjoitti
    Nyt sitten kiitos Minivilkut for Dummies -asiaa

    Eli koskaan en ole vilkkujen kanssa pelaillut, nyt olis kuitenki aika vaihtaa vähän paremman näköset noitten molojen tilalle. Pitääkö ottaa jotain erityistä huomioon kun ostan parin? Onko operaatio todellakin vain että vanhat pois ja uudet tilalle? Tarviiko niitä johtoja kolvaa tms vai onko niissä fiksut liittimet? Tuleeko ohjeita mukana?
    Suosittelen, että ostat 8ohmin(saa sieltä samasta paikasta kuin vilkkujakin) vastukset kummallekkin puolelle. Rele on toinen vaihtoehto mutta se on tarina erikseen. Vilkkujen valinnassa kannattaa kiinnittää huomiota e-hyväksyntään ja siihen, että ovat mahdollisimman pienet. Ainakin omasta mielestäni kunnolliset led-minivilkut näkyvät paremmin kuin orginaalit vastaavat. Vastuksien liittäminen onnistuu helposti. Niiden johdoissa on tavallisesti samat värikoodit kuin pyöränkin johdoissa: musta-mustaan ja sininen-siniseen jne.

    Johtojen liittämisestä senverta, että kolvaus+kutistesukka ehkä parhain. Ite liitin vain jeesusteipillä ja hyvin pelasivat.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  14. #764
    Lainaa (jevons @ Elo. 28 2008,15:58) kirjoitti
    Nyt sitten kiitos Minivilkut for Dummies -asiaa

    Eli koskaan en ole vilkkujen kanssa pelaillut, nyt olis kuitenki aika vaihtaa vähän paremman näköset noitten molojen tilalle. Pitääkö ottaa jotain erityistä huomioon kun ostan parin? Onko operaatio todellakin vain että vanhat pois ja uudet tilalle? Tarviiko niitä johtoja kolvaa tms vai onko niissä fiksut liittimet? Tuleeko ohjeita mukana?
    Semmosen vinkin tuohon luin (kirjasta Moottoripyörän Tuning ), että tulee siistimpää jälkeä kun leikkaat orggisvilkuista ne liittimet ja kolvaat ne minivilkkujen johtoihin, tai kolvauksen sijasta käytät jotain väliliitintä. Näin pyörän oma johtosarja jää "ehjäksi" ja tää on tosi kiva juttu jostain syystä. Itse tekisin noin mutta pyörässä oli jo ostaessa ko. systeemillä minivilkut.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  15. #765
    Lainaa (klonkku6 @ Elo. 26 2008,17:23) kirjoitti
    Yritin tänään vaihtaa pyörääni ketjuja ja rattaita, mutta homma tyssäsi heti alkuun. Eli miten sen eturattaan kiinnitysmutterin saa irti? Sen yhden reunan käänsin jo suoraksi ja metrin (!) varrella yritin vääntää auki. Kai ne kierteet on ihan normaalit?
    vaikket enää tarviikkaan vinkkejä niin muille saman asian kanssa painiville..itsellä irtos siten että ketju lukittiin munalukolla takarattaaseen kiinni ja pulttipyssyllä mutteri auki.
  16. #766
    Lainaa (Miighael @ Elo. 24 2008,14:14) kirjoitti
    Moro, onko kellään tietoa tai kokemusta koska omistan -05 zx6r ja ollut kuristettuna 25kw. Pyörässä kiinni yoshimura rs5 ja powercommander. Poistin kaasukahvan liikettä estävän rajoittimen onko pyörässä vielä muita rajoittimia. Nämä kurit on siis kawasakin omat. Ongelma on nyt että kuristusten poiston jälkeen ei käy tyhjäkäyntiä kunnolla.
    Itellä sama peli kuristettuna ollut, kuskin penkin alla on sellainen musta pieni (n. 4 cm pitkä ja 1 cm paksu) mötikkä jossa on keltamusta joihto (johdon kummatki päät siinä palikassa itsessään) sen vaihdat siihen alkuperäiseen, jonka liikkeen olisi pitänyt antaa takaisin.
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
  17. #767
    Jalkatapit pitäis sitten laittaa uusiksi kun toinen meni poikki. Menisköhän tällaiset suoraan vanhojen tilalle jousineen ja tappeineen:

    DHM Double Hard Footpegs

    Ainakin näyttäis suht simppeliltä.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  18. #768
    Lainaa (sunshine @ Syys. 01 2008,12:54) kirjoitti
    Jalkatapit pitäis sitten laittaa uusiksi kun toinen meni poikki. Menisköhän tällaiset suoraan vanhojen tilalle jousineen ja tappeineen:

    DHM Double Hard Footpegs

    Ainakin näyttäis suht simppeliltä.
    Stormilta LSL tarvikesetti 40-50e.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #769
    Lainaa (scuuba @ Syys. 01 2008,18:27) kirjoitti
    Lainaa (sunshine @ Syys. 01 2008,12:54) kirjoitti
    Jalkatapit pitäis sitten laittaa uusiksi kun toinen meni poikki. Menisköhän tällaiset suoraan vanhojen tilalle jousineen ja tappeineen:

    DHM Double Hard Footpegs

    Ainakin näyttäis suht simppeliltä.
    Stormilta LSL tarvikesetti 40-50e.
    Niinpä näyttäiskin, tuo vois olla fiksumpi ratkaisu kun vauriolle altis tappi on erotettu omaksi osakseen. Tosin, nuo on race eli niissä ei oo sitä "älä kallista enää" -pallukkaa päässä ei voi mitään.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  20. #770
    Tuossa ylhäällä kyselin noita kuristusten laittoja ja sainkin ne paikoilleen Sumekolta saatujen ohjeiden mukaisesti (vaikka ovessa lukikin "emme anna huoltoneuvoja"

    Mutta tarina on siis tämä: ostin 2000 vuosimallin zx-6r:n joka ei ollut kilvissä. Pyörä oli vanhoissa papereissa 25kW, joten hankin ko. kuristussarjan ja asentelin paikoilleen ennen rekisteröinti katsastusta.

    Itseasiassa pyörä ei ollut ajokuntoinen ostettaessa, mutta se on toinen tarina, joten en ajanut sillä metriäkään täysitehoisena. Kuristettuna sitten ajelin muutaman päivän katsastuksen jälkeen ja pyörä tuntui pelaavan niinkuin kuristettu nyt pelaa, 6-vaihteella otti noin 7k kierrosta ja kulki kaksipäällä noin 140-150km/h (tietenkin suljetulla alueella..).

    Sitten tuli aika ottaa kuristukset pois ja sehän kävi vanhasta muistista, olinhan ne itse juuri asentanutkin. Mutta koeajolenkillä tuli pettymys, pyörä oli huomattavasti aiempaa 25kW versiota vauhdikkaampi mutta kaukana tehoista ja kiihtyvyydestä johon olin kaverin täysitehoista vastaavaa ajaessani tottunut.

    Nyt päästäänkin sitten asian ytimeen, eli mikä mahtaa olla vikana kun ei vaan tunnu olevan tehoa. Edellinen omistaja tarinoi heppojen olleen tallella ennen kuin pyörän ajot sillä erää loppuivat.

    Itselläni tuli mieleen seokset, mutta samoilla säädöillä pyörä on aiemmin toiminut täysitehoisena moitteetta. Kuristushan tapahtui luisteihin lisätyillä metalliläpysköillä, joten seoksiin tämäkään ei vaikuttanut. Huonot tulpat voisivat olla yksi vaihtoehto, mutta kun kyyti on tasaista, ei pätkivää, mutta hidasta. Eli kierrokset nousevat tasaisesti, mutta HITAASTI ja vaihtu luonnollisesti samalla tyylillä.

    Rasittavan pitkä viesti, anteeksi siitä, mutta löytyiskö ehdotuksia?
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
  21. #771
    Lainaa (sunshine @ Syys. 01 2008,18:56) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Syys. 01 2008,18:27) kirjoitti
    Lainaa (sunshine @ Syys. 01 2008,12:54) kirjoitti
    Jalkatapit pitäis sitten laittaa uusiksi kun toinen meni poikki. Menisköhän tällaiset suoraan vanhojen tilalle jousineen ja tappeineen:

    DHM Double Hard Footpegs

    Ainakin näyttäis suht simppeliltä.
    Stormilta LSL tarvikesetti 40-50e.
    Niinpä näyttäiskin, tuo vois olla fiksumpi ratkaisu kun vauriolle altis tappi on erotettu omaksi osakseen. Tosin, nuo on race eli niissä ei oo sitä "älä kallista enää" -pallukkaa päässä ei voi mitään.
    Jos välttämättä tarvit semmosen, niin poraa reikä siihen tapin alapinnalle, kierteet siihen, ja fiileri sopivanpitusesta pultista.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #772
    Lainaa (b0bb0 @ Syys. 01 2008,19:31) kirjoitti
    Nyt päästäänkin sitten asian ytimeen, eli mikä mahtaa olla vikana kun ei vaan tunnu olevan tehoa. Edellinen omistaja tarinoi heppojen olleen tallella ennen kuin pyörän ajot sillä erää loppuivat.

    Rasittavan pitkä viesti, anteeksi siitä, mutta löytyiskö ehdotuksia?
    Sen verran hankala ongelma, että varmaan MP-Tallissa osattais auttaa kun sitä lukee muutkin.
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  23. #773
    Lainaa (sunshine @ Syys. 01 2008,22:17) kirjoitti
    Sen verran hankala ongelma, että varmaan MP-Tallissa osattais auttaa kun sitä lukee muutkin.
    Jep, siirsin sinne. Toivottavasti löytyy apua ja pääsisi kunnolla
    ZX-6R '00 -> 636B '04 -> 636C '05 -> SMR510 '07 -> mopoton
  24. #774
    Kuuluuko muilta keulasta mitää "naksunaa" esim. kevyesti pumppaamal keulaa? Itel kuuluu oikeasta etupumpust. Tuskin mitää vakavaa?


    636 -06
  25. #775
    Lainaa (Zip @ Syys. 03 2008,09:26) kirjoitti
    Kuuluuko muilta keulasta mitää "naksunaa" esim. kevyesti pumppaamal keulaa? Itel kuuluu oikeasta etupumpust. Tuskin mitää vakavaa?
    Juu, kuuluu. Ei, kuuluu asiaan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #776
    Lainaa (scuuba @ Syys. 03 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Syys. 03 2008,09:26) kirjoitti
    Kuuluuko muilta keulasta mitää "naksunaa" esim. kevyesti pumppaamal keulaa? Itel kuuluu oikeasta etupumpust. Tuskin mitää vakavaa?
    Juu, kuuluu. Ei, kuuluu asiaan.
    En tiennytkään että natinat ja naksunat kuuluu asiaan


    636 -06
  27. #777
    Lainaa (Zip @ Syys. 03 2008,17:36) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Syys. 03 2008,10:56) kirjoitti
    Lainaa (Zip @ Syys. 03 2008,09:26) kirjoitti
    Kuuluuko muilta keulasta mitää "naksunaa" esim. kevyesti pumppaamal keulaa? Itel kuuluu oikeasta etupumpust. Tuskin mitää vakavaa?
    Juu, kuuluu. Ei, kuuluu asiaan.
    En tiennytkään että natinat ja naksunat kuuluu asiaan
    No sä ajelet vehkeellä jonka valmistaja on Kawasaki Heavy Industries... ei se oo mikään hyshys-Honda Mitä sä niin hiljaa ajat että tollasia ehdit kuulemaan. Lisää kierroksia koneeseen niin ei naksutukset häiritse, nimittäin aina sieltä jotain kuuluu.

    Edit: kokeile joskus vielä niin että tyhjällä parkkiksella otat hitaan vauhdin ja sitten (kytkin pohjassa) sammutat virrat ja annat pyörän rullata kylmänä. Kuulet kaikki ne äänet joita et koneen käydessä kuule, ja sieltähän kuuluu taas vaikka mitä



    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  28. #778
    miten tämmösen 6r kawasakin saa kuristettua 25kW? ja mitä eroa on 636 ja 6r:llä? muuta ku moottorintilavuus. onko näissä mitään tyyppivikoja?
    gsx-r 1000
  29. #779
    Tulipa sitte yoshimuran rs5 slipari ostettua. Nyt pitäs heittää toi muovinen lumikola perästä pois ja tilalle joku sirompi kilpiteline. Olettekos itse työstäny vai mistä hommanneet? Ite pitäs jostai saada valmis ostettua ku ei ole vehkeit mil ite työstäis. Mut jos jollai o joku mahd. siro nii ois kiva tietää mistä ostettu ja mihi hintaa *

    Nii ja sit viel tosta ikuisesta kysymyksestä et meneek seokset laihal sliparin vaihdol ni onko niit commandereit laiteltu vai ei





    636 -06
  30.  
  31. #780
    Lainaa (jome @ Syys. 05 2008,16:58) kirjoitti
    miten tämmösen 6r kawasakin saa kuristettua 25kW? ja mitä eroa on 636 ja 6r:llä? muuta ku moottorintilavuus. onko näissä mitään tyyppivikoja?
    Kuristamisen periaate riippuu vuosimallista ja koneen tyypistä.

    636:ssa on "ylikokoinen" moottori, eli 636 kuutioinen. Sitä valmistettiin vain 2002-06. Samaan aikaan tehtiin myös lähinnä kilpurinaihioksi tarkoitettua zx-6rr mallia missä oli 600 kuutioinen kone. On noi 636:setkin 6r:iä.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Sivu: 26 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1624252627283676126 ... ViimeinenViimeinen