Sivu: 16 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666116 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 4602:sta
  1. #451
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 12 2008,17:53) kirjoitti
    Lainaa (Jaskax @ Helmi. 12 2008,17:40) kirjoitti
    Lainaa (Void @ Helmi. 11 2008,09:15) kirjoitti
    Lainaa (masahari @ Helmi. 10 2008,22:53) kirjoitti
    Ehtoota päevää minkäs moisii öljyjä täälä porukka suositteleepi vm97 kawattimeen zx6r:n laitettavaks
    Delvaccia lootassa ja loistavasti pelittää. Suosittelen!
    Omassa ei ainakaan tehtaan suosittelema Castrol GPS pelannu yhtään, Motulia on sittemmin juotettu paremmalla menestyksellä..
    -03:ssa myös Castrol GPS pelitti ihan ok, mutta Delvacilla (MX 15w40) käy siistimmin ja vaihteisto pelaa loogisemmin, eli sitä..
    Castrol Gps.. Enpä ole huomannut pahemmin eroja nuissa.

    Miten on muilla vaikuttanut nuo öljyt? Luistaako kytkin?koliseeko vaihteet vai minkälaisia reaktioita niistä on saatu?
  2. #452
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 12 2008,21:44) kirjoitti
    Miten on muilla vaikuttanut nuo öljyt? Luistaako kytkin?koliseeko vaihteet vai minkälaisia reaktioita niistä on saatu?
    En jaksa uskoa kovin suuriin eroihin oli se öljy sitten mitä tahansa (tietysti luokitusten mukaista).

    Usein taitaa olla enemmän psykologinen vaikutus öljyn vaihdolla. Vaimon pyörässä vaihteisto on vähän sellainen "kawamainen", että se vaatii päättäväiset liikkeet. Siinä huomasi pienen eron, että pykälät kytkeytyy paremmin. Kytkin piti kyllä molemmilla öljyillä. Kympissä taas en osaa sanoa mitään eroa, koska siinä pykälät loksahtaa kuin voita.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  3. #453
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 13 2008,08:04) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 12 2008,21:44) kirjoitti
    Miten on muilla vaikuttanut nuo öljyt? Luistaako kytkin?koliseeko vaihteet vai minkälaisia reaktioita niistä on saatu?
    En jaksa uskoa kovin suuriin eroihin oli se öljy sitten mitä tahansa (tietysti luokitusten mukaista).

    Usein taitaa olla enemmän psykologinen vaikutus öljyn vaihdolla. Vaimon pyörässä vaihteisto on vähän sellainen "kawamainen", että se vaatii päättäväiset liikkeet. Siinä huomasi pienen eron, että pykälät kytkeytyy paremmin. Kytkin piti kyllä molemmilla öljyillä. Kympissä taas en osaa sanoa mitään eroa, koska siinä pykälät loksahtaa kuin voita.
    Juu tuo kawamainen on hyvä sana kuvaamaan tuota 636 -03!

    Sen takia halusinkin jotain kokemuksia, kun aina on jotain sanomista öljyistä
  4. #454
    mulla ainakin huomas selvästi eron kun viime kesänä huollossa laittovat motulia, kytkin luisti kovilla kierroksilla aika paljon. GPs:ät koneesee ni rupes toimii normaalisti. johtuu varmaan siitä ettei siellä ole ikinä ollut muita öljyjä kuin gps.

    mistä ootte tilannu seatcovereita? -05 636:seen ois tarkotus hankkia. väri sininen, jos jollai ylimääräsenä ni voin ostaa pois.
    rotta
  5. #455
    Lainaa (samppazx6r @ Helmi. 16 2008,11:01) kirjoitti
    mulla ainakin huomas selvästi eron kun viime kesänä huollossa laittovat motulia, kytkin luisti kovilla kierroksilla aika paljon. GPs:ät koneesee ni rupes toimii normaalisti. johtuu varmaan siitä ettei siellä ole ikinä ollut muita öljyjä kuin gps.

    mistä ootte tilannu seatcovereita? -05 636:seen ois tarkotus hankkia. väri sininen, jos jollai ylimääräsenä ni voin ostaa pois.
    Seatcoveri kannattaa tilata Kawan maahantuojalta. Luulisin et hyllystä löytyy heti.
    http://www.kawasaki.fi/
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  6. #456
    Lainaa (666 @ Helmi. 16 2008,12:04) kirjoitti
    Lainaa (samppazx6r @ Helmi. 16 2008,11:01) kirjoitti
    mulla ainakin huomas selvästi eron kun viime kesänä huollossa laittovat motulia, kytkin luisti kovilla kierroksilla aika paljon. GPs:ät koneesee ni rupes toimii normaalisti. johtuu varmaan siitä ettei siellä ole ikinä ollut muita öljyjä kuin gps.

    mistä ootte tilannu seatcovereita? -05 636:seen ois tarkotus hankkia. väri sininen, jos jollai ylimääräsenä ni voin ostaa pois.
    Seatcoveri kannattaa tilata Kawan maahantuojalta. Luulisin et hyllystä löytyy heti.
    http://www.kawasaki.fi/
    Stormilta tuli itelle..
  7. #457
    Lainaa (samppazx6r @ Helmi. 16 2008,11:01) kirjoitti
    mulla ainakin huomas selvästi eron kun viime kesänä huollossa laittovat motulia, kytkin luisti kovilla kierroksilla aika paljon. GPs:ät koneesee ni rupes toimii normaalisti. johtuu varmaan siitä ettei siellä ole ikinä ollut muita öljyjä kuin gps.

    mistä ootte tilannu seatcovereita? -05 636:seen ois tarkotus hankkia. väri sininen, jos jollai ylimääräsenä ni voin ostaa pois.
    Bike Worldista näkyy (kuitista) toi edellinen omistaja ostaneen 2005 95e.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #458
    Lainaa (scuuba @ Helmi. 02 2008,12:30) kirjoitti
    Lainaa (paradox @ Helmi. 01 2008,10:18) kirjoitti
    jos jo löytyy tästä ketjusta niin pahoittelen. ei jaksanu alkaa selailee...

    siis. akku tyhjä -05 6R:stä. miten sen akun saa sieltä pois? nopeella vilkasulla näyttäis olevan punanen napa siellä tankin "alla" jonne ei leukaa saa kiinni...

    pistäkääs viisaammat vinkkiä.

    Thanks.
    Well, anyway:
    Vasemman puolen kylkikate irti; kaks kuusiokolopulttia, + tappi oikeessa yläkulma.
    Oikean puolen kylkikate; yks kuusiokolopultti, + tappi oikeessa yläkulmassa.
    Satula irti; oikella ja vasemmalla puolella yksi kuusiokolopultti, + koukut takaosassa, satula lähtee irti uittamalla sitä eteenpäin + nostamalla etureunaa samalla.
    Tankki irti; tankin edessä on yksi kuusiokolopultti, takana on akseloitu pultti, ja oikealla ja vasemmalla puolella on rungosta läpi kuusiokolopultti. Jos et halua ottaa tankkia kokonaan irti, suosittelen, niin kaveri nostaa tankin ylös, suojaa rungon oikeareuna, muuten rungon hitsisaumat syö tankin maalia, ja kaveri laskee tankin rungon päälle ja pitää siinä. Tosin tuo seuraava kohta kannattaa tehdä ensin.
    Akun yli kulkeva silta (Fuel Tank Bracket) on kahdella pultilla kiinni, ja myös sen yli kulkeva sähköjohto pitää ottaa irti, siinä on liitin heti etupuolella. Sillan voi kääntää joko eteen tai ottaa irti; tapit irti katteita "vääntämällä".
    Ota akun miinusnapa irti (manuaalissa on erikseen maininta siitä että miinus irti ensin).
    Ota akun plusnapa irti.
    Nosta akku poisss.

    Jos haluut koko tankin irti niin; irrota ylivuotoletku, irrota bensapumpun johto, tyhjennä tankki, pistä räsy liittimen alle (tulee bensaa), irroita bensaletku koneen pään liittimestä lukitus leukoja painamalla, liitinosa taakse vetämällä, sulje tankin korkki.


    Ja service manual tuolta, niin saat kaikki kuvien kera
    http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/

    Itse tein silleen ett ostin CTEK 800XS honkkarista 39,90e + abikoliittimet.
    Irrotin takakatteen (yritin ensin uittaa johdot kate paikoillaan mut ei siit mitn tullu/johto voi jäädä hankaamaan runkoon ja vetää oikkariin) ja vedin piuhat akusta takasatulan alle.
    Takakate läktee kokonaisena irti taaksepäin uittamalla kunhan ensin on ottanut 7 kuusiokolopulttia päältä/sivulta, tapin joka on edessä oikealla, ja vasemmalta alta 3 "Rivet Screws":iä (mikähän niiden nimi on suomeks?), ne toimii silleen ett painaa sen keskinupin sisään niin sit ne lähtee vetämällä irti. Ja kun niit pistää takaisin niin vetää sen nupin ihan ulos, pistää sen paikalleen ja painaa sen nupin keskiasentoon. Eli se nuppi on kolmiasentoinen.
    Takavalon piuhan saa irti liittimellä joka on kiinni takavalossa, kunhan on vähän uittanut katetta irti.
    kiitti näistä vinkeistä! tulostan nämä ja yritän perjantaina näillä. "hankalalta" vaikuttaa kyllä akun irrottaminen. tankkia ei tarvitse ottaa irti. pelkkä akku tyhjä. toivottavasti se ei oo menny paskaks. itselläni on myös tuollainen ctek:i ja liittimet jotka meinasin sinne tosiaan heittää väliin jotta käy ensi talvena helpommin... palaan asiaan jos en onnistu..



    ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007

    ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>

    # 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
  9. #459
    Onko kellään tietoa mikä on katteitten värikoodi mustaan -03 6R:ään? Sumekolle soittelin ja eioota tuli vastaukseksi, valmistaja ei kuulemma ilmoita värikoodia
    ex. ZX6R 2003
  10. #460
    Morjensta vaan kaikille.

    Kai se pitää munki omasta Kawasta kuvat pistää, kun tuli jamaha sellaseen vaihdettua. Eli pyörä on 2001 6-ärrä ja siitä pitäisi saada fighteri ens kesäksi väännettyä.

    http://www.bomber.fi/modules....d=59380
    "Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-

    Maalauksia:
    http://www.jppaintshop.fi/
  11. #461
    Lainaa (JVR @ Helmi. 19 2008,13:20) kirjoitti
    Onko kellään tietoa mikä on katteitten värikoodi mustaan -03 6R:ään? Sumekolle soittelin ja eioota tuli vastaukseksi, valmistaja ei kuulemma ilmoita värikoodia
    Soitappas Coraväriin niin varmaankin osaavat auttaa.. Sijaitsee Vantaalla! Siellä, kun kävin oman lokarin kanssa niin sain värin siihen ihan Kawasakin kirjasta.
  12. #462
    Lainaa (Räkis @ Helmi. 20 2008,20:49) kirjoitti
    Morjensta vaan kaikille.

    Kai se pitää munki omasta Kawasta kuvat pistää, kun tuli jamaha sellaseen vaihdettua. Eli pyörä on 2001 6-ärrä ja siitä pitäisi saada fighteri ens kesäksi väännettyä.

    http://www.bomber.fi/modules....d=59380
    Onnea mopon rakentamiseen nyt..Ei ole helppoa tehdä Fighteria varsinkaan, kun aikaa ei ole enää paljon!



    Tossa on omasta moposta kuva, mutta siinä on nyt kaatumaraudat kiinni vielä lisäksi.
  13. #463
    Kiitosta vaan! Joo kiirehän tässä on jo kamala, mutta oon kyllä varautunu siihen että ei tarvii heti ensimmäisille ajokeleille päästä ajamaan...
    "Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-

    Maalauksia:
    http://www.jppaintshop.fi/
  14. #464
    Lainaa (Räkis @ Helmi. 20 2008,21:02) kirjoitti
    Kiitosta vaan! Joo kiirehän tässä on jo kamala, mutta oon kyllä varautunu siihen että ei tarvii heti ensimmäisille ajokeleille päästä ajamaan...
    Niin minäkin luulin, että ei ole niin kiire, mutta nyt on polte jo kova vaikka joka päivä mopojen kanssa teenkin töitä
  15. #465
    Joo, niin se talvi vaan menee äkkiä, kun noita ropailee..

    Sulla näyttäis olevan toi mun pyörästä seuraava malli. Kaverilla on samanlainen ja seki meinaa siitä vääntää viel fighterin. Ootko sä leikannu siitä alkuperäsestä katteesta ton bugspoilerin vai?



    "Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-

    Maalauksia:
    http://www.jppaintshop.fi/
  16. #466
    Lainaa (Räkis @ Helmi. 20 2008,21:25) kirjoitti
    Joo, niin se talvi vaan menee äkkiä, kun noita ropailee..

    Sulla näyttäis olevan toi mun pyörästä seuraava malli. Kaverilla on samanlainen ja seki meinaa siitä vääntää viel fighterin. Ootko sä leikannu siitä alkuperäsestä katteesta ton bugspoilerin vai?
    Juu siitähän se tuli nykästyä.. Ostin kylläkin toiset katteet josta tein sen.. Kaikki alkuperäinen on hyllyssä nätisti niin saa sen alkuperäiseksi sitten joskus taas.
  17. #467
    Lainaa (paradox @ Helmi. 18 2008,15:48) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Helmi. 02 2008,12:30) kirjoitti
    Itse tein silleen ett ostin CTEK 800XS honkkarista 39,90e + abikoliittimet.
    Irrotin takakatteen (yritin ensin uittaa johdot kate paikoillaan mut ei siit mitn tullu/johto voi jäädä hankaamaan runkoon ja vetää oikkariin) ja vedin piuhat akusta takasatulan alle.
    Takakate läktee kokonaisena irti taaksepäin uittamalla kunhan ensin on ottanut 7 kuusiokolopulttia päältä/sivulta, tapin joka on edessä oikealla, ja vasemmalta alta 3 "Rivet Screws":iä (mikähän niiden nimi on suomeks?), ne toimii silleen ett painaa sen keskinupin sisään niin sit ne lähtee vetämällä irti. Ja kun niit pistää takaisin niin vetää sen nupin ihan ulos, pistää sen paikalleen ja painaa sen nupin keskiasentoon. Eli se nuppi on kolmiasentoinen.
    Takavalon piuhan saa irti liittimellä joka on kiinni takavalossa, kunhan on vähän uittanut katetta irti.
    kiitti näistä vinkeistä! tulostan nämä ja yritän perjantaina näillä. "hankalalta" vaikuttaa kyllä akun irrottaminen. tankkia ei tarvitse ottaa irti. pelkkä akku tyhjä. toivottavasti se ei oo menny paskaks. itselläni on myös tuollainen ctek:i ja liittimet jotka meinasin sinne tosiaan heittää väliin jotta käy ensi talvena helpommin... palaan asiaan jos en onnistu..
    Se jäi tuosta edellisestä mainitsematta että jatkoin niitä CTEKin liittimen piuhoja ett ne yletty takasatulan alle asti.
    Piuhat meni kätsysti tossa samassa nipussa missä kaikki muutkin http://www.ip.fi/~scuuba/mopo/piuhat.jpg



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #468
    Fitti juttu kun hyviä Kawasakeja menette repimään nakuiksi.. Nättejä vihreitä vielä.. Onhan noita sukisukeja ja yamahoitakin niin paljon markkinoilla raiskattavaks. Mutta tämähän on vaan minun mielipiteeni ja jokaisella on omansa. Kiitos.

    Ps. Sitäpaitsi toi perus streetfighter-keula (joka Plaaf:illa on kuvassa) on vaan niin loppuun nähty, kulunut ja melkeinpä autotarvikeliikkeitten perusvalikoimaa, että jotain muuta olisi kiva nähdä jos kerran hyvä pyörä on pakko repiä auki...

    Nimimerkillä katteet kiinni perkele ja kevättä kohti.. Hik...
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09
  19. #469
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 18 2008,22:56) kirjoitti
    Lainaa (ujuma @ Tammi. 15 2008,17:08) kirjoitti
    Joo mittasin niin M10 on oikea koko..Pitää sitten jostakin kaivella 1,25 nousulla. mutta kiitos paljon!
    Eiköhän ne kaikki ole sillä samalla nousulla.. Huoltopukin saat Allrihgh tai sitten melkein mistä vain mp liikkeestä.

    Stormilta itselle tilasin tuplakuplan ja ankanpyrstön. Hintaa oli 200e muistaakseni ja pienellä muokkuksella tämä ankkaperse kiinni. Värieroa oli jo pikkuisen, mutta minulle kävi ihan hyvin.
    Eipä ole, normi M10 nousu on 1,5.
    1,25 nousulla olevia pitää yleensä metsästellä vähän enemmän, tosin aika monilla valmistajilla löytyy nykyään myös moisia...
    ZX-10R + ZX-6RR
  20. #470
    Lainaa (Moritz @ Helmi. 21 2008,00:08) kirjoitti
    Fitti juttu kun hyviä Kawasakeja menette repimään nakuiksi.. Nättejä vihreitä vielä.. Onhan noita sukisukeja ja yamahoitakin niin paljon markkinoilla raiskattavaks. Mutta tämähän on vaan minun mielipiteeni ja jokaisella on omansa. Kiitos.

    Ps. Sitäpaitsi toi perus streetfighter-keula (joka Plaaf:illa on kuvassa) on vaan niin loppuun nähty, kulunut ja melkeinpä autotarvikeliikkeitten perusvalikoimaa, että jotain muuta olisi kiva nähdä jos kerran hyvä pyörä on pakko repiä auki...

    Nimimerkillä katteet kiinni perkele ja kevättä kohti.. Hik...
    Niinpä niin. Jokaisella on tietysti oma mielipiteensä asioista, mutta mun silmää toi -01 malli alkuperäiskunnossa ei kyllä miellytä yhtään.
    Ei mulla muovimopojakaan vastaan mitään ole, mutta tämä kyseinen malli ei vaan toimi mun mielestä muovien ja alkuperäisen pyrstön kanssa ollenkaan.
    "Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-

    Maalauksia:
    http://www.jppaintshop.fi/
  21. #471
    Lainaa (Räkis @ Helmi. 21 2008,15:27) kirjoitti
    Lainaa (Moritz @ Helmi. 21 2008,00:08) kirjoitti
    Fitti juttu kun hyviä Kawasakeja menette repimään nakuiksi.. Nättejä vihreitä vielä.. Onhan noita sukisukeja ja yamahoitakin niin paljon markkinoilla raiskattavaks. Mutta tämähän on vaan minun mielipiteeni ja jokaisella on omansa. Kiitos.

    Ps. Sitäpaitsi toi perus streetfighter-keula (joka Plaaf:illa on kuvassa) on vaan niin loppuun nähty, kulunut ja melkeinpä autotarvikeliikkeitten perusvalikoimaa, että jotain muuta olisi kiva nähdä jos kerran hyvä pyörä on pakko repiä auki...

    Nimimerkillä katteet kiinni perkele ja kevättä kohti.. Hik...
    Niinpä niin. Jokaisella on tietysti oma mielipiteensä asioista, mutta mun silmää toi -01 malli alkuperäiskunnossa ei kyllä miellytä yhtään.
    Ei mulla muovimopojakaan vastaan mitään ole, mutta tämä kyseinen malli ei vaan toimi mun mielestä muovien ja alkuperäisen pyrstön kanssa ollenkaan.
    Se on hyvä, että mielipiteistä keskustellaan.

    Itse halusin juuri tuon maskin, koska se on niin perus.. En lähtenyt hakemaan mitään erikoista vain juurikin sitä tavallista perus fighteria.

    Katteet on tuossa hyllyssä ja kaikki muutokset on tehty niin, että mopon saa vakioksi eikä jää mitään jälkiä siihen.

    Itse halusin vähän paremma ajettavan tuohon kylille ja muutenkin pieneen kikkailuun.. Tuo vakio asento, kun on niin kyyryssä olemista.. ja pääsi tuossa vähän edes rakentamaankin
  22. #472
    Lainaa (PLaaf @ Helmi. 20 2008,20:54) kirjoitti
    Lainaa (Räkis @ Helmi. 20 2008,20:49) kirjoitti
    Morjensta vaan kaikille.

    Kai se pitää munki omasta Kawasta kuvat pistää, kun tuli jamaha sellaseen vaihdettua. Eli pyörä on 2001 6-ärrä ja siitä pitäisi saada fighteri ens kesäksi väännettyä.

    http://www.bomber.fi/modules....d=59380
    Onnea mopon rakentamiseen nyt..Ei ole helppoa tehdä Fighteria varsinkaan, kun aikaa ei ole enää paljon!



    Tossa on omasta moposta kuva, mutta siinä on nyt kaatumaraudat kiinni vielä lisäksi.
    Tuohan näyttää tosi hyvältä

    Eiköhän niitä täys katettuja oo kuitenki jonku verran enempi ku näitä vaitteri malleja
    Jatkakaa samaan malliin.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  23. #473
    mikähän mahtaa olla 05 6r rungon värikoodi? pitäs hieman paikata..nii siihen varmaan menee ihan paukkupullo maali.
  24. #474
    minkälaisii vilkkui porukka on vaihtanu -00 6r:n etee ? ihan katevilkut vai ihan perus mallia olevat?
    zx-6r 2005
  25. #475
    Lainaa (s1mppa @ Helmi. 22 2008,14:55) kirjoitti
    minkälaisii vilkkui porukka on vaihtanu -00 6r:n etee ? ihan katevilkut vai ihan perus mallia olevat?
    tai taakse? ainakii 05 on ihan kauheet takavilkut?



  26. #476
    mullon -05 6 ärrässä pienet nuolivilkut pienillä kulmapaloilla kiinni takapenkkiläisen jalkatappien kiinnikkeiden alla, ihan siistit ja ainoo pieni miinus on kun avaa takapenkkiä niin vilkku on vähän tiellä mutta taipuu kyllä sen verran. on se vakiomuovihässäkkä niin ruma!
    rotta
  27. #477
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (samppazx6r @ Helmi. 23 2008,11:43) kirjoitti
    mullon -05 6 ärrässä pienet nuolivilkut pienillä kulmapaloilla kiinni takapenkkiläisen jalkatappien kiinnikkeiden alla, ihan siistit ja ainoo pieni miinus on kun avaa takapenkkiä niin vilkku on vähän tiellä mutta taipuu kyllä sen verran. on se vakiomuovihässäkkä niin ruma!
    Oisko kuvaa heittää tosta ja muistakin värkkäyksistä? Nimimerkillä jotain tarttis tehdä mutta kun mielikuvitus on jumissa.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  28. #478
    juups käyn tässä viikonlopun aikana ottamassa pari kuvaa!
    rotta
  29. #479
    takana mulla on edellisen omistajan toimesta laitettu uusi kilpiteline ja siihen sellaset ihan sirot vilkut. etupäähän on vaikeampi löytää sopivia vilkkuja kun alkuperäisvilkku menee tavallaan varsineen päivineen katteen läpi joten se reikä on tosi iso ja siinä katteessa on sellanen syvennys. jos joku on ratkassu tän ongelman ni otan mielelläni neuvoja vastaan.
    zx-6r 2005
  30.  
  31. #480
    Lainaa (s1mppa @ Helmi. 24 2008,14:58) kirjoitti
    takana mulla on edellisen omistajan toimesta laitettu uusi kilpiteline ja siihen sellaset ihan sirot vilkut. etupäähän on vaikeampi löytää sopivia vilkkuja kun alkuperäisvilkku menee tavallaan varsineen päivineen katteen läpi joten se reikä on tosi iso ja siinä katteessa on sellanen syvennys. jos joku on ratkassu tän ongelman ni otan mielelläni neuvoja vastaan.
    A.O. linkissa kaupallinen ratkaisu. Loytyy varmaan kans Stormilta, Duellilta, Allrightilta jne.

    IndySpacer



    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Sivu: 16 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666116 ... ViimeinenViimeinen