Sivu: 14 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 391:stä 420:een 4602:sta
    Mulla on vm.00 6r, mittarilukema 60tkm. Lisävarusteina yoshimuran putkisto, vapari ja jotain suuttimia on vaihdeltu. Nämä siis entisen omistajan toimesta.

Nyt loppukesästä alkanut ilmetä ongelmia väännössä, esimerkiksi jos joutuu liikkelle lähtemään pieneenkin ylämäkeen niin tarvitaan mielettömaästi kierroksia ettei hyydy... Kakkos vaihteella on käynti ongelmia 30km/h ja siitä alaspäin. On myöskin alkanut sammuilemaan jos kierrokset putoo korkeelta kun painaa kytkimen pohjaan...

Mitäs asiantuntijat epäilee... itse kun olen toistaseks vähän newbie näitten prätkien kanssa...
    Heippa kaikille tasapuolisesti! Tässä aloittelin juuri ajamaan moottoripyöräkorttia, ja pyörä olisi tarkoitus hommata syksyllä tai ensi talvella. Kysyisinkin nyt että kuinka pitkiä nämä ZX6R ninjan kuskit ovat pituudeltaan... itse en ole kuin 170cm kyseinen pyörä kiinnostaisi kovasti, mutta pelkään että pituuteni ei riitä! Onko minulla toivoakaan?

p.s

myydäänkö jossain korkeampi pohjaisia pyöräkenkiä, jolla saisi sentin tai parin lisää jalkoihin pituutta?
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 23 2007,02:34) kirjoitti
    Lainaa (liero @ Heinä. 21 2007,21:28) kirjoitti
    mistä löytyy manuska ko. mopoon , olisi hakusessa...
    Tuolta:
    http://www.zxforums.com/forums/portal.php
    Tai tuosta:
    http://www.ip.fi/~scuuba/mopopdf/
    kiitoksia
    baotian 50
    Lainaa (Bach_e @ Elo. 10 2007,19:47) kirjoitti
    Heippa kaikille tasapuolisesti! Tässä aloittelin juuri ajamaan moottoripyöräkorttia, ja pyörä olisi tarkoitus hommata syksyllä tai ensi talvella. Kysyisinkin nyt että kuinka pitkiä nämä ZX6R ninjan kuskit ovat pituudeltaan... itse en ole kuin 170cm kyseinen pyörä kiinnostaisi kovasti, mutta pelkään että pituuteni ei riitä! Onko minulla toivoakaan?

p.s

myydäänkö jossain korkeampi pohjaisia pyöräkenkiä, jolla saisi sentin tai parin lisää jalkoihin pituutta?
    riittää helposti! ei muutaku sellanen vaa alle!
    Kawasaki Ninja ZX-10R

p.s

Varmasti riittää, ite olen 178cm ja parkissa istuskellessa polvet on aikalaillakin koukussa vaikka räpylät on maassa
    -= Itkevä nainen on väärästä päästä märkä =-
    Missä lämmöissä pitäisi flektin herätä 6R:ssä? Kaverilla käynyt 107 astetta, eikä ole vielä lähtenyt pyörimään.
    <p>VALOKUVAUSTA PK-seudulla www.matiasjurvanen.com</p>
    Lainaa (tpower82 @ Elo. 10 2007,23:04) kirjoitti
    Heippa kaikille tasapuolisesti! Tässä aloittelin juuri ajamaan moottoripyöräkorttia, ja pyörä olisi tarkoitus hommata syksyllä tai ensi talvella. Kysyisinkin nyt että kuinka pitkiä nämä ZX6R ninjan kuskit ovat pituudeltaan... itse en ole kuin 170cm * kyseinen pyörä kiinnostaisi kovasti, mutta pelkään että pituuteni ei riitä! Onko minulla toivoakaan?

p.s

itellä oli 03"636 ja pituutta 168cm se riittää ku varpaat tavottaa maata
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
    Lainaa (maXmauku @ Elo. 18 2007,13:45) kirjoitti
    Missä lämmöissä pitäisi flektin herätä 6R:ssä? Kaverilla käynyt 107 astetta, eikä ole vielä lähtenyt pyörimään.
    Itsellä heräilee siinä 100-102 asteen tienoilla. Omassa fillarissa oli myös sama ongelma ettei millään lähtenyt hyrräämään vaikka lämmöt oli jo +115 astetta. Syy oli se että jäähdytysnesteen pinta oli liian alhainen, eli nestettä puuttui liikaa. Jos se ei auta niin sitten seuraava helppo toimenpide on sulakkeiden tarkastus.
    -Kawaholisti-
    Lainaa (Pommi @ Elo. 24 2007,08:58) kirjoitti
    Lainaa (maXmauku @ Elo. 18 2007,13:45) kirjoitti
    Omassani 05 lähtee pyörimään siinä tasan 99 astetta, eikä yhtään aikaisemmin eikä myöhemmin.
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
    Lainaa (enriikke @ Elo. 18 2007,20:49) kirjoitti
    Lainaa (tpower82 @ Elo. 10 2007,23:04) kirjoitti
    Heippa kaikille tasapuolisesti! Tässä aloittelin juuri ajamaan moottoripyöräkorttia, ja pyörä olisi tarkoitus hommata syksyllä tai ensi talvella. Kysyisinkin nyt että kuinka pitkiä nämä ZX6R ninjan kuskit ovat pituudeltaan... itse en ole kuin 170cm * kyseinen pyörä kiinnostaisi kovasti, mutta pelkään että pituuteni ei riitä! Onko minulla toivoakaan?

p.s

itellä oli 03"636 ja pituutta 168cm se riittää ku varpaat tavottaa maata
    Vaimo on 158cm (vai 156cm?) ja madallettuna yltää ajella. Pidemmät koiranluut ja etuputkia liu'uttamalla laskee vaikka kuinka. Vain maavara on rajoittava tekijä..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Eilen tuli vihdoin kortti taskuun ja '00 6r pääsi tallista ulos. Pituutta tosiaan on vain 168cm ja muotti ollut vielä mallia persjalkainen joten varpaat just ylettää maahan. Täytynee jossain välissä vaihdella noita koiranluita ettei satu yllätyksiä.
    Trying is the first step towards failure.
    Hmm...

Eipä enää mene kawassa 2. suuremmat vaihteet sisään vapaaehtoisesti. Vaihdekiksi jää ylös eli ei palaudu ollenkaan vaihteen vaihduttua. Paha sitten koettaa 3. laittaa sisään kun poljin valmiiksi ylhäällä limitti asennossa.

Mistähän lähteä hakemaan ratkaisua pulmaan? Polkimen mekanismit rasvattu.
    Oletko purkanut kokonaan sen jalkatapin rungon pois paikaltaan ja irroittanut sen vaihdepolkimen siitä? Et nimittäin saa sitä rasvattua mitenkään muuten kuin purkamalla -> hiekkapaperilla pinnat puhtaaksi -> vaseliinia väliin -> kasaan -> kovaa ajoa!
    Lainaa (tekijä @ Syys. 05 2007,22:06) kirjoitti
    Oletko purkanut kokonaan sen jalkatapin rungon pois paikaltaan ja irroittanut sen vaihdepolkimen siitä? Et nimittäin saa sitä rasvattua mitenkään muuten kuin purkamalla -> hiekkapaperilla pinnat puhtaaksi -> vaseliinia väliin -> kasaan -> kovaa ajoa!
    Jesh, tänäänhän toi tuli purettua ja rasvattua kunnolla. Uudet öljyt samalla sisään, delvaccia tietenkin ;)

Kyl rokkaa taas!
    Löytyskö täältä tietoa mistä -97 6r:n swingiin jatkopalat??ei tahdo löytyä,liekkö edes valmiita paloja olemassa kyseiseen pärrään...

p.s

Täällä 168 cm ja hyvin riittää. Ja uskosin et voi lyhyempikin olla. Välillä joutuu varpasillaan työntää parkista, jos alla loiva mäki. Mut menee siinä samalla sitten balettitunnitkin, joten ei haittaa minua Kengät minulla on aivan tavalliset Oxtar ajokengät, ei niissä ainakaan mitään extrapohjaa ole. Eikun kipin kapin ostoksille, suosittelen

"Auta kesää, syö lunta"
    Muijalla oli 04 kawa ja pituutta persejalkisena 160 cm ja ei ongelmia ilman midn tiputuksia.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lapsellinen minäni voitti ja -01 XX vaihtui -06 mustaan pikkuninjaan Pitää kokeilla kuussatku ennenkuin lopullisesti(?) siirtyy pappapyöriin...

Pyörähän on jo vakioni hyvän näköinen mutta jotakin pientä tietysti tekisi mieli laittaa että pyörä tuntuu 'omalta'. Ekana kiinnostuksen kohteena kaatopalat ja huggeri. Oletteko laittaneet Kawan omia kaatopaloja? Muita/mitä? Entäs huggeri, mielestäni voisi pukea pyörää, suosituksia?

Tuleeko muuta kivaa mieleen mitä -06 pikkuninjaan sopisi?
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
    Lainaa (pete457 @ Syys. 10 2007,13:10) kirjoitti
    Lapsellinen minäni voitti ja -01 XX vaihtui -06 mustaan pikkuninjaan Pitää kokeilla kuussatku ennenkuin lopullisesti(?) siirtyy pappapyöriin...

Pyörähän on jo vakioni hyvän näköinen mutta jotakin pientä tietysti tekisi mieli laittaa että pyörä tuntuu 'omalta'. Ekana kiinnostuksen kohteena kaatopalat ja huggeri. Oletteko laittaneet Kawan omia kaatopaloja? Muita/mitä? Entäs huggeri, mielestäni voisi pukea pyörää, suosituksia?

Tuleeko muuta kivaa mieleen mitä -06 pikkuninjaan sopisi?
    itsellä kiva perussetti: slipari, pc ja minikilpi/vilkkuteline uusilla minivilkuilla jotta saa kaiken sen liiallisen mustan muovimäärän karsittua irti hirveine heijastimineen ja kilpivaloineen... yök... johan kaveni ampiaisen persus! ja kaikista kilkkeistä saa myös kivan määrän kivoja tarroja jos niitä tekee mieli lätkiä ympäri pyörää...
    Ka(uno)kki räpättimellä -> Nopsa 7G -> PV 80cc -> DR 125 -> NSR 125 -> LTD 450 -> ZX-6R ´06
    Miten etujarrupalat saa irti? Löysäsin jousien pultit, mutta jousia en saanut liikkumaan kuin sivuttain. Enkä uskaltanut pimeässä ruveta liikoja urheilemaan. Olisiko jotain vinkkejä?

Pyörä on vm. 2003
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Nostetaas taas pyörien kuningas -topicci..

Pimeiden talvi-iltojen ratoksi jokainen voi heittää ideoita, et mikäs mun mopedia vaivaa

Kyseinen laitos on 01 zx6r ja ongelma on tehojen loppuminen kovemmissa vauhdeissa. Ykkösellä kulkee nätisti, kiertää ku hyttynen ja etutassu nousee ilman rykimisiä, mut vaihteen vaihtuessa isompaan ja vauhdin kasvaessa tuntuu, et loppuu potku kesken ja niinhän se tekeeki ~225km/h kohdalla. Eli tosta eteenpäin ei meinaa kiihtyä ei millään. perkele.

Mopossa oli (ja on edelleen) yoshimuran kokorööri, siitinsetti ja joku vaparifiltteri ku sen ostin. Papereihin piti saada pienempiä numeroita ja käytin pärrän kuristuksessa. Alkukesän oli kuristettuna ja ite laitoin takas alkup. palikat kaasareihin. Neulat on ylimmässä pykälässä. Kiertää ihan nätisti eikä röpöttele tms. Toi ongelma viittais omasta mielestä ram-air sydeemiin.

Pärräke on tällä hetkellä talvisäilössä, ni ei pääse ruuvailemaan, mut ois hyvä tietää mistä lähtee vikaa keväällä ettimään. Kertokaas, jos teillä on ollu saman tyylisiä ongelmia ja/tai miten tulisi toimia ongelman poistamiseksi.

Lainaa (sradi @ Joulu. 12 2007,14:54) kirjoitti
    Nostetaas taas pyörien kuningas -topicci..

Pimeiden talvi-iltojen ratoksi jokainen voi heittää ideoita, et mikäs mun mopedia vaivaa

Kyseinen laitos on 01 zx6r ja ongelma on tehojen loppuminen kovemmissa vauhdeissa. Ykkösellä kulkee nätisti, kiertää ku hyttynen ja etutassu nousee ilman rykimisiä, mut vaihteen vaihtuessa isompaan ja vauhdin kasvaessa tuntuu, et loppuu potku kesken ja niinhän se tekeeki ~225km/h kohdalla. Eli tosta eteenpäin ei meinaa kiihtyä ei millään. perkele.

Mopossa oli (ja on edelleen) yoshimuran kokorööri, siitinsetti ja joku vaparifiltteri ku sen ostin. Papereihin piti saada pienempiä numeroita ja käytin pärrän kuristuksessa. Alkukesän oli kuristettuna ja ite laitoin takas alkup. palikat kaasareihin. Neulat on ylimmässä pykälässä. Kiertää ihan nätisti eikä röpöttele tms. Toi ongelma viittais omasta mielestä ram-air sydeemiin.

Pärräke on tällä hetkellä talvisäilössä, ni ei pääse ruuvailemaan, mut ois hyvä tietää mistä lähtee vikaa keväällä ettimään. Kertokaas, jos teillä on ollu saman tyylisiä ongelmia ja/tai miten tulisi toimia ongelman poistamiseksi.
    Loppuiskohan soppa kesken siellä missä sitä tarvittais.. Ovatko neulat siis luisteissa mahd. ylhäällä (rikkaimmalla) vai ovatko neuloissa olevat lukkorenkaat ylimmissä pykälissä (laihimmalla)?

Neulat on mahdollisimman ylhäällä luisteissa, eli rikkaalla
    Mahtava pyörä toi zx6r
    Kysymys kuuluukin, että onko sitä pyörästäs säädetty kaasarit putkiston ja siitinsetin lisäyksen jälkeen?
    Jos ei ole säädätetty niin jos on mahdollista viet kawas penkkiin säädätettäväks.

Toinen mikä mulle tuli mieleen on se ram-air systeemin letkut..voisko olla tukossa.
    Ram-air
    osanumero 49064 (jonkunlainen filtteri)

Toinen tarkastuksen kohde Putsari ja sen letkujen kiinnitykset.
    Toivottavast näistä on edes jotain apua.
    Ok, jos tuo hyytyminen johtuisi seoksen rikkaudesta, saattaisi esiintyä rykimistä ja putkesta työntäis mustaa.
    Kannattaa joo varmaan tsekata ne ilmaletkut ja se filtteri siitä keulasta, jos ne ei oo kunnossa ni ei saata pelata ihan täysillä. Ainakaan vakiona ei toimi kunnolla jos vaikka sen filtterin jälkeinen letku on irti tms..
    Ja niinku JWH mainitsi, on pyörän kunnolliselle toiminnalle edellytyksenä perusteellinen säädätys noiden viripalikoiden asennuksen jälkeen.

Kaasarit on säädetty noille viripalikoille kyllä.

Vaikuttas toi ram-air hässäkän purku sellaselta hommalta, et saa purkaa koko keulan

Kiitokset vastauksista ja neuvoista! Toivotaan, että se ongelma löytyy sieltä letkuista
    Ei sun tarvii koko keulaa purkaa, mut tankin joudut ottaa irti, et pääsee käsiks.
    Samalla voi tulpat vaihtaa jos on ajankohtainen
    Lainaa (tpower82 @ Touko. 04 2007,17:10) kirjoitti
    onko muuten mistä vuosimallista alkaen zx6r:ssä katti?
    Taitaapi olla -05 eteenpäin jolloin takapenkin alle siirtyi tuo vaimennin/katti..
    Lainaa (scuuba @ Joulu. 16 2007,15:44) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Joulu. 16 2007,14:57) kirjoitti
    Lainaa (tpower82 @ Touko. 04 2007,17:10) kirjoitti
    onko muuten mistä vuosimallista alkaen zx6r:ssä katti?
    Taitaapi olla -05 eteenpäin jolloin takapenkin alle siirtyi tuo vaimennin/katti..
    Katti ei oo siin pöntös penkin alla, vaan putkessa heti sen 4-1 jälkeen baut vaihdelaatikon alla.

Taitaa melkein kaikissa mopoissa olla sama systeemi; eli hunajakennokatti pakoputkessa ja äänenvaimennin sit erikseen(?).
    Kyllä mulla ainakin vetta tiputtelee putkesta...ja -02 on malli

Edit: munki mielestä katti on lähellä moottoria, että se lämpenis nopeammin ja rupeis sitä kautta myöskin toimimaan nopeammin.

zx-6r -02
  30.  
    Minkälaisia kilpitelineitä ja minivilkkuja olette 05-06 malleihin laittaneet? Nyt "talven" aikana jos yrittäisi perän ulkonäköä parantaa ja kaipaisin esim. kuvia muiden toteutuksista.
    ZX-6R -06
    -----------

Musiikkia:
    Hatetrend
    False Arrival
Sivu: 14 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 412131415162464114 ... ViimeinenViimeinen