Sivu: 10 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 4602:sta
    ObiVanKenobi
    Lainaa (Kaldu @ Touko. 11 2007,17:25) kirjoitti
    Nonnii, Pohjola korvaa korjauksen
    Sanottiin, että osat tulee kahden viikon kuluttua, mutta suhtaudun siihen varauksella ettei pettymyksiä tule. Jos Euroopan varastossa ei ole, niin tulee pitkä kesä pyörää odotellessa. (viime kesänä seat coveria venasin kolme kk)
    No aikoinaan mulla lupasivat osat viidessä arkipäivässä, meni yli kuukausi. Silloin kiristi pahasti..
    Joten kannattaa suhtautua ainakin vähän varauksella..
    Lainaa (ObiVanKenobi @ Touko. 11 2007,17:43) kirjoitti
    No aikoinaan mulla lupasivat osat viidessä arkipäivässä, meni yli kuukausi. Silloin kiristi pahasti..
    Joten kannattaa suhtautua ainakin vähän varauksella..
    Viime syksynä 10ärrä loju kyljelleen menon jäljiltä Sumekon nurkissa 2 kk oottamassa jotain osaa, en tiä mitä (mut ajokuntoseks eivät kuulemma sitä saaneet).

Toivottavasti selviit vähemmällä oottamisella
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
    Lainaa (Monstro @ Touko. 10 2007,16:10) kirjoitti
    Löytysikö täältä mielenkiintoa zx-6r-meetingiin??

Jos vaikka joku lauantai kokoonnuttais jonnekin potkimaan renkaita ja ihailemaan hienoja pyöriä!! *
    Riippuu ihan että mihin olisit ajatellut että kokoonnuttais?
    -Kawaholisti-
    Lainaa (Pommi @ Touko. 11 2007,23:27) kirjoitti
    Lainaa (Monstro @ Touko. 10 2007,16:10) kirjoitti
    Löytysikö täältä mielenkiintoa zx-6r-meetingiin??

Jos vaikka joku lauantai kokoonnuttais jonnekin potkimaan renkaita ja ihailemaan hienoja pyöriä!!
    Riippuu ihan että mihin olisit ajatellut että kokoonnuttais?
    Juu^. Miitille vois laittaa erikseen ketjun, jotta puhuttas tässä enemmän pyörästä, eiks jeh?
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
    Keneltäs löytyy muuten eniten ajettu 6r? Ajattelin vain, että mitähän tuo yleensä kestää kilometrejä. Omalla ei ole kuin vasta 62 tkm mittarissa (todellinen km määrä??) ja tämän hetkisen rahatilanteen perusteella menee varmaan 100 tkm rikki tällä pyörällä.
    Red Meat
    tällä hetkellä jotain 1600km.
    et en taida olla kärjessä
    Lainaa (Nalkis @ Touko. 12 2007,19:19) kirjoitti
    Keneltäs löytyy muuten eniten ajettu 6r? Ajattelin vain, että mitähän tuo yleensä kestää kilometrejä. Omalla ei ole kuin vasta 62 tkm mittarissa (todellinen km määrä??) ja tämän hetkisen rahatilanteen perusteella menee varmaan 100 tkm rikki tällä pyörällä.
    No sen voin taata etta kestaa seuraavaan remonttiin saakka

Vakavammin ottaen tuohan riippuu taysin siita kuinka sita huoltaa j miten ajaa. Veikkaisin etta ainakin sinne 100 kkm pitas paasta ilman koneen aukasua jos huolta pitaa eika alyttomasti revittele kylmalla koneella jne.. Isolla vaihteella ja pienillla kierroksilla vedattaminenkaan ei sekaan terveellista ole.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Hommasin viime heinäkuussa uuden 636:n ja nyt olis 12tkm huolto edessä. Olin jo varautunut venansäätöön (kun 12K huoltokin maksaa n.300€).

Avasin owners manuaalin, ja se kertoi venttiilinsäätöväliksi 42tkm!? Voikohan toi olla ok. Kuulostaa aika härskiltä väliltä. Saman asian vahvisti Bike World Vantaan huolto (mutta oiskohan siellä samat pahvit, mistä asian tarkistivat).

Voiskos joku tekiikan tietäjä valaista, kannattaako venat kuitenkin tarkistella hiukan ennen ku 42tkm on mittarissa...

Se joka säilyttää kykynsä nähdä kauneutta, ei koskaan vanhene. -Franz Kafka

Tässä maailmassa on aina vaaroja niille jotka ovat peloissaan. -Bernard Shaw
    Lainaa (stamina @ Touko. 15 2007,08:27) kirjoitti
    Hommasin viime heinäkuussa uuden 636:n ja nyt olis 12tkm huolto edessä. Olin jo varautunut venansäätöön (kun 12K huoltokin maksaa n.300€).

Avasin owners manuaalin, ja se kertoi venttiilinsäätöväliksi 42tkm!? Voikohan toi olla ok. Kuulostaa aika härskiltä väliltä. Saman asian vahvisti Bike World Vantaan huolto (mutta oiskohan siellä samat pahvit, mistä asian tarkistivat).

Voiskos joku tekiikan tietäjä valaista, kannattaako venat kuitenkin tarkistella hiukan ennen ku 42tkm on mittarissa...

E: Olinkin näemmä kattellut väärää kohtaa, todellakin 42tkm kohdalla pitäis olla venanvälysten tarkistus

Kawasaki ZX-6R -06
    Ootteko laittaneet -05-06 6R:iinne 120/70 eturengasta? Olisi sellanen varastossa, mutta kun toi orkkis on 65 profiilinen. Eli mahtuukohan toi 70-sarjalainen siellä pyörimään? R6:sessa ei kuulemma mahdu jos ei lokaria siirrä.
    mitäs 18 000 kilsan huoltoon kuuluu? pyöränä zx6r -04
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Lainaa (Kaldu @ Touko. 05 2007,21:23) kirjoitti
    Meninpä sitten tänään vetämään pannut mannerheimintiellä. Etupää lähti mystisesti mutkassa alta eikä mitään ollut tehtävissä, onneksi en ottanut osumaan kaiteeseen. Pintanaarmuilla onneksi selvisin; toisin kuin pyörä, josta meni koko vasen puoli+takavanne ja rengas. Takajalkatapit suojasivat hyvin runkoa, eikä runjo saanut osumaa. Pitää vaan toivoa, että ilman lunastusta selvitään.

Itse en enää aja metriäkään ensiasennus renkailla ja suosittelen tätä muillekin 636 kuskeilla.
    Itellä oli kans 05:ssa nuo kyseiset ensi asennus (bridgestone battlax bt014) renkaat.Omassa ajossa toimi vallan mainiosti eikä lähtenyt alta(katu ajoa).Muutama kaveri kaatui radalla kyseisillä pyörillä 05-06 juurikin noiden renkaiden takia.Eli suosittelen kans vaihtoa ainakin jos radalle on menos kurvaileen.Taitaa olla liian kova seoksinen kummi taikka sit alle pyöräytetään jo tehtaalla valmiix vähän vanhahkot ja kovettuneet kummit
    BMW S1000rr 2010
    Nytten tuli itellekki hankittua tuollanen zx6r...tänään ajelin n100km ja hyvin toimi ja mukava pyörä ajaa...
    JEp.. tuli itekkin hankittu vanhempi (99) zx6r? mut ois pari kysymystä?mistä mahtas saada mopoon siromman kilpitelineen ja pitääkö orkkis lokari sahata irti vai? nii ja seat cowl ois hakusessa?

tossa jo edellä kyseltiinkin, mut ei oo tullu vastausta, et meneekö -02 6r ään 120levee 70rofiilinen ku orggis on 65.. osuuko lokariin? tulossa olis kans sellanen ja olis kiire tietää..

Kawasaki ZX6R 636 2002
    Paljonkas tuollainen -05, -06 pyörä kuluttaa satasella, normaali ajossa?
    Lainaa (cali @ Touko. 22 2007,22:22) kirjoitti
    tossa jo edellä kyseltiinkin, mut ei oo tullu vastausta, et meneekö -02 6r ään 120levee 70rofiilinen ku orggis on 65.. osuuko lokariin? tulossa olis kans sellanen ja olis kiire tietää..
    120/70 on mullakin..
    Moikka kaikille 6r:ää kuskaaville!

Sain itseäni (tai oikeammin lompakkoani) niskasta kiinni vihdoinkin ja mp-koulu alkaa olla loppusuoralla.

Kuukauden päästä pääsen pyöräostoksille ja tällä hetkellä vaihtoehdoista konkreettisimmalta tuntuu 03-04 6r Ninja.

Kylmätyyppejä olen päässyt vain kortittomana ottamaan. Noh, pyörät nyt ei kuitenkaan ihan outoja kapistuksia ole, kokemusta kurapyöristä jonnin verran + kavereiden pärriä sivummalla joskus testannut (mökkitietä jne.).

Miksikö Kawan 6r? Ulkonäkö todella hieno mielestäni noissa 03+ -malleissa ja pikkupojasta asti on jo pelkkä sana "Ninja" jotenkin säväyttänyt. Yamahan R6 ollut myös pohdinnassa, mutta jo pelkästään Kawan tämänhetkiset käytettyjen hinnat kääntävät vaa-an sille puolelle.

Noh, itse kysymykseen.. eli mitä kannattaa tähän aikaan vuodesta (huonoin aika ostajan kannalta) tuommoisesta n. 15tkm ajetusta, esim. 03-mallia olevasta maksaa? Tuntuisi pyynnit seilaavan yksityispuolella 8000-9000€ välillä. Ajattelin joskos johonkin 8000€:n pintaan saisi soivan pelin, niin jäisi ajovarusteisiinkin tonnista pariin rahaa. Kyllähän niihinkin saa rahaa palamaan.. ajattelin heti alkuun laittaa kunnon nahat + kaikki muut hörtteet + goret huonompia kelejä varten.

Noh siinäpä tuota kysymystä.. kiitoksia vastanneille jo etukäteen!

- Perkele

Lainaa (Nomify @ Touko. 23 2007,16:54) kirjoitti
    Paljonkas tuollainen -05, -06 pyörä kuluttaa satasella, normaali ajossa?
    5 litran kumpaakin laitaa,rippuen ajosta...
    BMW S1000rr 2010
    Saksan tilannetta noiden 03-04 - mallien suhteen vilkuilin, kun olisi aika onnekas tilanne sen suhteen, että eräs kaveri siellä asustelisi. Auttaisi kyllä kummasti sieltä hommaamista.

Mutta, mutta.. Suomessa kyllä tällä hetkellä aika hyvät noi 6r:n hinnat, sillä mobile.de:stä äkkiä vilkaistuna oli hinta + vero + hausta tulevat kustannukset yhta paljon / jopa enemmän, kuin kotomaassamme.

Helpoimmalla mahdan siis päästä, kun kattelen täältä sopivan.

- Perkele
    Lainaa (Perkele @ Touko. 24 2007,22:12) kirjoitti

Sain itseäni (tai oikeammin lompakkoani) niskasta kiinni vihdoinkin ja mp-koulu alkaa olla loppusuoralla.

Kuukauden päästä pääsen pyöräostoksille ja tällä hetkellä vaihtoehdoista konkreettisimmalta tuntuu 03-04 6r Ninja.

Kylmätyyppejä olen päässyt vain kortittomana ottamaan. Noh, pyörät nyt ei kuitenkaan ihan outoja kapistuksia ole, kokemusta kurapyöristä jonnin verran + kavereiden pärriä sivummalla joskus testannut (mökkitietä jne.).

Miksikö Kawan 6r? Ulkonäkö todella hieno mielestäni noissa 03+ -malleissa ja pikkupojasta asti on jo pelkkä sana "Ninja" jotenkin säväyttänyt. Yamahan R6 ollut myös pohdinnassa, mutta jo pelkästään Kawan tämänhetkiset käytettyjen hinnat kääntävät vaa-an sille puolelle.

Noh, itse kysymykseen.. eli mitä kannattaa tähän aikaan vuodesta (huonoin aika ostajan kannalta) tuommoisesta n. 15tkm ajetusta, esim. 03-mallia olevasta maksaa? Tuntuisi pyynnit seilaavan yksityispuolella 8000-9000€ välillä. Ajattelin joskos johonkin 8000€:n pintaan saisi soivan pelin, niin jäisi ajovarusteisiinkin tonnista pariin rahaa. Kyllähän niihinkin saa rahaa palamaan.. ajattelin heti alkuun laittaa kunnon nahat + kaikki muut hörtteet + goret huonompia kelejä varten.

- Perkele
    No tossahan tulee jo niin monta muuttujaa matkaan, ettei voi kyllä sanoa mitään oikeeta hintaa.

Mukana tulevat kilkkeet, miten pyörää on pidetty/huollettu, renkaiden ja kuluvien osien kunto jne...

edit: noin vähän ajettuja ei tainnu olla yhtään myynnissä?

- Muhammad Ali -
    Lainaa (Dymond @ Touko. 26 2007,15:25) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 24 2007,22:12) kirjoitti

- Perkele
    No tossahan tulee jo niin monta muuttujaa matkaan, ettei voi kyllä sanoa mitään oikeeta hintaa.

Mukana tulevat kilkkeet, miten pyörää on pidetty/huollettu, renkaiden ja kuluvien osien kunto jne...

edit: noin vähän ajettuja ei tainnu olla yhtään myynnissä?
    Moro,

juu, varustekikkailut toki vaikuttaa, mutta mulle riittää ihan "tuunaamaton" pelikin ensialkuun. Vaikkakin kyllähän se slipari sun muut yleensä halvemmaksi tulee, jos edellinen omistaja ne on jo hommannut.

Oli muutama kappale tuossa ainakin vielä viikko sitten vielä tuohon 15-17tkm väliin myynnissä.

Kaippa se 8500€ on sitten kohtuullinen hinta vähän ajetusta.

- Perkele
    Mitäs öljyä suosittelisitte 01´ kawasuikkeliin? Kohta on takana 1000km ekalla isolla mopolla ja pakko sanoo, et aika miehekästä ääntä pitää laatikko. Välillä vähän takertelee, ku laittaa pienempää esim. risteykseen hidastaessa.

Oikeilla ööleillä "ongelman" sais varmaan korjattua.
    Lainaa (sradi @ Touko. 28 2007,15:01) kirjoitti
    Ehkä, mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös vaihtamistekniikkaan, esim. välikaasun käyttöön.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
    ObiVanKenobi
    Lainaa (Jippe @ Touko. 28 2007,15:43) kirjoitti
    Ehkä, mutta kannattaa kiinnittää huomiota myös vaihtamistekniikkaan, esim. välikaasun käyttöön.
    Vähän sen kuuluu ääntääkin..Itse huomasin ainakin sen, että kiihdytettäessä kovempaa ykkösellä löytyi välivapaa aika helposti. Vaihtamisliikkeen on syytä olla määrätietoinen ja napakka eikä mikään pikku sipaisu..
    Lainaa (Perkele @ Touko. 26 2007,22:29) kirjoitti
    Moro,

juu, varustekikkailut toki vaikuttaa, mutta mulle riittää ihan "tuunaamaton" pelikin ensialkuun. Vaikkakin kyllähän se slipari sun muut yleensä halvemmaksi tulee, jos edellinen omistaja ne on jo hommannut.

Oli muutama kappale tuossa ainakin vielä viikko sitten vielä tuohon 15-17tkm väliin myynnissä.

Kaippa se 8500€ on sitten kohtuullinen hinta vähän ajetusta.

- Perkele
    Jeh, tuossa voi tulla semmoinen tilanne eteen että siinä pyörässä mikä on just eikä melkeen passeli, onkin jotain kilkettä mukana ja se on aika yksilökohtasta sitten mitä kukakin on kilkkeistä valmis maksamaan.

8500 @ <20tkm ei mun korvaan kuulosta pahalta mitä noita pyyntejä kattelin, jos kaikin puolin ok huollettu ja hyvin pidetty.

edit: mitä rengaspaineita ootten muuten pitäny?

- Muhammad Ali -
    Lainaa (ObiVanKenobi @ Touko. 28 2007,16:46) kirjoitti
    Vähän sen kuuluu ääntääkin..Itse huomasin ainakin sen, että kiihdytettäessä kovempaa ykkösellä löytyi välivapaa aika helposti. Vaihtamisliikkeen on syytä olla määrätietoinen ja napakka eikä mikään pikku sipaisu..
    Ton vaihtamisen oon kyl hoitanu huolella. Kerran löysin kiihdytyksessä välivapaan ja sen jälkeen oon kiihdyttäny kunnolla vasta kakkosella.

Mut kohta ois ölyjen vaihto edessä, ni kertokaas mitkä mömmöt sisään?
    Noin kk sitten tuli hankittua vihreä zx6r -05.
    Nyt malttaa jo sen verran pysyä pyörästä erossa, että sain rekisteröityä itseni myös tänne.
    Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
    Lainaa (sradi @ Touko. 29 2007,12:27) kirjoitti
    Lainaa (ObiVanKenobi @ Touko. 28 2007,16:46) kirjoitti
    Ton vaihtamisen oon kyl hoitanu huolella. Kerran löysin kiihdytyksessä välivapaan ja sen jälkeen oon kiihdyttäny kunnolla vasta kakkosella.

Mut kohta ois ölyjen vaihto edessä, ni kertokaas mitkä mömmöt sisään?
    Tätä palstaa kun itse selailin hyvän öljyn toivossa ni piti päätyä Mobil delvaciin, eikä ole tarvinnut katua. Hyvä on litku
    zx-6r -02
  30.  
    herppes kaikille! mulla kans ollu n. kuukauden sininen -05 636 ja on kyllä ajo maittanut 650 sv:en jälkeen.... ja muijakin sano ekan reissun jälkeen että tolla saat ajella ihan itekses ainoo miinus oli heti ekalla viikolla että rupes fi valo palamaan, jotai ongelmaa oli pakoservon kans. tosiaan pyörällä ajettu 16 000,varustettu yosin putkistolla ja powercommanderilla. ens viikolla ois tarkotus kokeilla penkissä et paljon löytyy poweria.

oisko jollai linkkejä mistä sais ohjekirjan??? entinen omistaja oli antanu liikkeelle sen mut yllättäen kadonnut...
    rotta
Sivu: 10 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060110 ... ViimeinenViimeinen