Sivu: 9 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959109 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 4602:sta
    Lainaa (Kaldu @ Huhti. 29 2007,11:46) kirjoitti
    Mistäs porukka on ostellut ohjausiskunvaimentimia? Ittellä ois hakusessa, mutta tuntuu vaan oleven pirun kalliita Suomessa..

Toki saa tarjota jos löytyy tarpeettomana. Pyörä siis 6r vm.06
    Ite ostin senkin heinolta.Merkkinä Toby mitä he tuovat maahan.Hyvin pelitti.Mielestäni paremmin kun nykyinen öhlins.Hintaa oli joku n400e..
    BMW S1000rr 2010
    Niin voisko joku laittaa vaik privana infoo millä sais kuvia tänne?Tai vaik julkisestikin niin muutkin ei niin älykkäät osais.Voisin pamauttaa muutamat ex mopostani zx6r 636 05..
    BMW S1000rr 2010
    Lainaa (kemo @ Touko. 05 2007,00:11) kirjoitti
    Niin voisko joku laittaa vaik privana infoo millä sais kuvia tänne?Tai vaik julkisestikin niin muutkin ei niin älykkäät osais.Voisin pamauttaa muutamat ex mopostani zx6r 636 05..
    Lainaus tuolta ylhaalta loytyvasta FAQ:sta:

"Voinko lisätä kuvia viesteihin?
    Kyllä voit. Kuvia voi lisätä viesteihin kahdella tavalla, mikäli kuva on valmiiksi netissä laitat kuvan täydellisen http-alkuisen osoitteen kirjoitusvaiheessa käyttämällä HTML koodi näppäimiä ja siellä olevaa Image näppäintä. Kone kysyy automaattisesti kuvan osoitetta ja viestin lähettämisen jälkeen kuva näkyy tekstin yhteydessä. Toinen vaihtoehto on liittää vain omalla koneella oleva kuva käyttämällä alhaalla olevaa liitetiedostot kohtaa. Tällöin liitetyn kuvan maksimikoko on 30,7kt. "
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
    Meninpä sitten tänään vetämään pannut mannerheimintiellä. Etupää lähti mystisesti mutkassa alta eikä mitään ollut tehtävissä, onneksi en ottanut osumaan kaiteeseen. Pintanaarmuilla onneksi selvisin; toisin kuin pyörä, josta meni koko vasen puoli+takavanne ja rengas. Takajalkatapit suojasivat hyvin runkoa, eikä runjo saanut osumaa. Pitää vaan toivoa, että ilman lunastusta selvitään.

Itse en enää aja metriäkään ensiasennus renkailla ja suosittelen tätä muillekin 636 kuskeilla.
    Lainaa (Kaldu @ Touko. 05 2007,21:23) kirjoitti
    Meninpä sitten tänään vetämään pannut mannerheimintiellä. Etupää lähti mystisesti mutkassa alta eikä mitään ollut tehtävissä, onneksi en ottanut osumaan kaiteeseen. Pintanaarmuilla onneksi selvisin; toisin kuin pyörä, josta meni koko vasen puoli+takavanne ja rengas. Takajalkatapit suojasivat hyvin runkoa, eikä runjo saanut osumaa. Pitää vaan toivoa, että ilman lunastusta selvitään.

Itse en enää aja metriäkään ensiasennus renkailla ja suosittelen tätä muillekin 636 kuskeilla.
    Missäs manskulla noin tiukkoja mutkia on
    ZH2 2020
    Itse toivoisin lunaria. Saa rahat ja uuden pyörän. Vanhan laittamisessa voi olla vaikka mitä mutkia matkassa, nimim kokemusta on.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Mannerheimintie ja siinä kuusitien välissä. Siinä missä on siwa ja ärrä noin. 500m ennen tullinpuomia
    Lainaa (rammus @ Touko. 05 2007,22:40) kirjoitti
    Itse toivoisin lunaria. Saa rahat ja uuden pyörän. Vanhan laittamisessa voi olla vaikka mitä mutkia matkassa, nimim kokemusta on.
    2006 kyseessä mikäs siinä jos lunastaa, mutta kun uusia 636 ei enää saa mistään. Pelkään kyllä, että kestää ikuisuus ennen ku saa tarvittavat osat siihen.
    Mitä vikaa niissä ensiasennus renkaissa on?

Harmillinen tapahtuma kyllä.
    Mutta onneksi itse kuski selvisi vähillä vahingoilla.
    -Kawaholisti-
    Lainaa (Pommi @ Touko. 06 2007,04:35) kirjoitti

Harmillinen tapahtuma kyllä. *
    Niissä on aivan onneton pito. Takapää luistelee jatkuvasti, jos on vähänkin enemmän vauhtia mutkissa ja ei siinä etusessakaan kovin kummosta pitoa löydy. Toisaalta olen ajellut 2,5 paineilla, olisi pitänyt laittaa 2bar niin olisi pitänyt vähän enemmän.
    Lainaa (Kaldu @ Touko. 06 2007,11:00) kirjoitti
    Niissä on aivan onneton pito. Takapää luistelee jatkuvasti, jos on vähänkin enemmän vauhtia mutkissa ja ei siinä etusessakaan kovin kummosta pitoa löydy. Toisaalta olen ajellut 2,5 paineilla, olisi pitänyt laittaa 2bar niin olisi pitänyt vähän enemmän.
    Mitkä sulla oli ensiasennus renkaina?
    Omassa tupla-ärrässä oli Dunlopin jotkut semi-race renkaat (mitkälie..) ja ne ainakin toimi tarpeeksi, vaikka olivatkin pirun kuluneet. Toivotaan että saat kunnon päätöksen vakuutuslaitokselta.
    -Kawaholisti-
    Lainaa (Pommi @ Touko. 06 2007,16:13) kirjoitti
    Mitkä sulla oli ensiasennus renkaina?
    Omassa tupla-ärrässä oli Dunlopin jotkut semi-race renkaat (mitkälie..) ja ne ainakin toimi tarpeeksi, vaikka olivatkin pirun kuluneet. Toivotaan että saat kunnon päätöksen vakuutuslaitokselta.
    Bridgestone BT014
    Itellä 636:ssa alla noi BT014. Tyytyväinen oon ollu, pitää kuivalla ja sateella, kadulla ja radalla. Antaa omasta mielestä varsin hyvin palautetta siitä mitä tien ja renkaan välissä tapahtuu. Onhan noi testejäkin voittaneet tässä.

Paljon sulla oikeen on ollu vauhtia, että sait tossa kuusitien kaaressa pidon irtoomaan?

ObiVanKenobi

Otat kertakorvauksena rahat ja myyt sen raadon, täältä saattais löytyä ostaja..
    Lainaa (fisu @ Touko. 06 2007,18:30) kirjoitti
    Itellä 636:ssa alla noi BT014. Tyytyväinen oon ollu, pitää kuivalla ja sateella, kadulla ja radalla. Antaa omasta mielestä varsin hyvin palautetta siitä mitä tien ja renkaan välissä tapahtuu. Onhan noi testejäkin voittaneet tässä.

Paljon sulla oikeen on ollu vauhtia, että sait tossa kuusitien kaaressa pidon irtoomaan? *
    Reilu 60km/h. Eihän siinä ees uskalle kovaa ajaa ku mutka nuolee kaiteita. Tien pinnallakin on aivan varmasti osansa kaatumiseen.

Taitaa tulla aika reilut persnetot jos kertakorvauksena ottaa ja myy raadon, mutta kattellaa. Pyörä seisoo tällä hetkellä jv-motorsportin pihalla. Toivottavasti ne kerkee ottamaan sen.
    Pitäis lisää mekkalaa saada maailmaan. Eli mikähän ois hyvä kohtuuhintainen hiilariputki '06 malliseen 636:seen? kokemuksia ja ostopaikkoja?
    Osaisiko joku ledivilkkuja laitellut mahdollisesti auttaa,kun olisi pikku ongelma mulla

Eli siis ostin omaan pyörään 6R-01 ledivilkut eteen ja taakse.Eteen tulivat katemalliset,missä oli se rele mukana.Taakse varrelliset missä ei ollut relettä mukana vaan vastukset piuhoissa.

Nyt vilkut tekevät seuraavaa:

Kaikki vilkut toimivat VAKIOreleellä,mutta vilkkuvat nopeasti.

Kun vaihdoin sitten sen ledivilkuille tarkoitetun tarvikereleen,etuvilkut eivät toimineet ollenkaan!Takavilkut taas toimivat normaalilla nopeudella,mutta vain muutama ledi vilkutti n.3/20:stä per puoli..

Mikähän mahtaa olla vialla?Piuhat on ainakin kokeiltu molemminpäin ja vain toisinpäin vilkut reagoi,eli siis pitäisi olla oikeinpäin.Voisiko rele olla rikki tms?
    Eihän tyhmä kipua tunne..

Zx6R -01
    Lisää ongelmia...

Jarruvalo jää palamaan jarrutuksen jälkeen!

Mistä vois johtua, tietoa tai hyviä arvauksia??

pyörähän on 6r ja vuodelta 03
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
    ObiVanKenobi
    Lainaa (Monstro @ Touko. 08 2007,17:16) kirjoitti
    Lisää ongelmia...

Jarruvalo jää palamaan jarrutuksen jälkeen!

Mistä vois johtua, tietoa tai hyviä arvauksia??

pyörähän on 6r ja vuodelta 03
    Takajarrupolkimesta lähtee jousi, ja jousen päässä on muistaakseni sellainen mötikkä(kierteillä) mitä kiertämällä saa säädettyä jarruvalon syttymistä. Näppäile sitä jousta ja kierittele vähän sitä "mötikkää" niin saattaa auttaa. Ja pidä virrat päällä kokoajan niin näet milloin sammuu..Mulla teki -01:ssä tuota samaa ja pienellä hiplaamisella sai kuntoon. Kannattaa myös heittää sinne jousi/juhani(mötikkä) yhdistelmään jotain rasvaa tai vastaavaa. Se on aika herkässä paikassa siinä..Jos siis -03:ssa on edes yhtään samanlainen systeemi..

Kiitän!

Nyt jarruvalo taas pelittää!!
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
    ObiVanKenobi
    Lainaa (Monstro @ Touko. 08 2007,18:16) kirjoitti
    Kiitän!

Nyt jarruvalo taas pelittää!!
    Eipä kestä..
    Lainaa (kemo @ Touko. 05 2007,00:09) kirjoitti
    Mistäs porukka on ostellut ohjausiskunvaimentimia? Ittellä ois hakusessa, mutta tuntuu vaan oleven pirun kalliita Suomessa..

Ite ostin senkin heinolta.Merkkinä Toby mitä he tuovat maahan.Hyvin pelitti.Mielestäni paremmin kun nykyinen öhlins.Hintaa oli joku n400e..
    Tilasin 6RR:ään Bitubon sivukiinnitteisen Stormilta. Puolitoista kuukautta tosin kulunut ja edelleen odotellaan kun oli tehdastilaustavaraa. Eli ei ole vielä kokemuksia onko hyvä vai huono. Pyörä ainakin tutuisi kaipaavan tuota vaimenninta kipeästi, sellaiset woblaukset heitti kevän ensimmäisellä ratasessiolla.
    Niin ja alle kolmesataa tuolle jäi hinnaksi.
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....

Harmillinen tapahtuma kyllä.
    Paljonko olit ehtiny niillä renkailla ajella?
    Silence is golden when you can't think of a good answer.
    - Muhammad Ali -
    Lainaa (Asteriksi @ Touko. 08 2007,22:41) kirjoitti
    Lainaa (kemo @ Touko. 05 2007,00:09) kirjoitti

Tilasin 6RR:ään Bitubon sivukiinnitteisen Stormilta. Puolitoista kuukautta tosin kulunut ja edelleen odotellaan kun oli tehdastilaustavaraa. Eli ei ole vielä kokemuksia onko hyvä vai huono. Pyörä ainakin tutuisi kaipaavan tuota vaimenninta kipeästi, sellaiset woblaukset heitti kevän ensimmäisellä ratasessiolla.
    Niin ja alle kolmesataa tuolle jäi hinnaksi.
    Tampereen Heinolta ostin Tobyn. Ja alennukset kohdillaan. Johtuu osittain siitä, että sieltä ostin myös pyöräni (ja tulen jatkossa ostamaankin). Hyllytavaraa ja kesti niin kauan kuin postipaketin lähettäminen kestää Eli muutaman päivän.
    Niin ja woblaukset loppuivat kuin seinään
    Jarru on vauhdin surma...

ZX-10R -09
    Lainaa (Dymond @ Touko. 09 2007,12:02) kirjoitti

Harmillinen tapahtuma kyllä. *
    Paljonko olit ehtiny niillä renkailla ajella?
    Reilu 4000km.
    Löytysikö täältä mielenkiintoa zx-6r-meetingiin??

Jos vaikka joku lauantai kokoonnuttais jonnekin potkimaan renkaita ja ihailemaan hienoja pyöriä!!

Tokihan sitä vois ajelemaankin lähteä
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
    Lainaa (fisu @ Touko. 06 2007,18:30) kirjoitti

Paljon sulla oikeen on ollu vauhtia, että sait tossa kuusitien kaaressa pidon irtoomaan? *
    Itselläni on 2005 Kawassa ensiasennusrenkaat toimineet moitteetta myös esim. radalla polvi maassa ajettaessa. Uudet nakit tuli ostettua erilaiset ja paremmat (Pirellin Diablo Corsa III), mutta kyllä toi BT014 on silti mielestäni kelpo rengas. Varmasti pitää myös Manskulla. Jos tiellä on irtohiekkaa ei siinä pidä mikään rengas.
    Ei siinä irtohiekkaa ollut, mutta tiessä oli urat. Jos nyt vakuutusyhtiö ei lunasta, niin alle corsa 3:set tai pilot power 2ct. Kestääkö tuo corsa 3 hyvin?
    Lainaa (Kaldu @ Touko. 10 2007,17:35) kirjoitti
    Ei siinä irtohiekkaa ollut, mutta tiessä oli urat. Jos nyt vakuutusyhtiö ei lunasta, niin alle corsa 3:set tai pilot power 2ct. Kestääkö tuo corsa 3 hyvin?
    Vähän aikaista sanoa. Oletusarvo on että kestäisi katuajossa (=keskeltä) about yhtä hyvin kuin tuo BT014. Reunat on pehmeämpää seosta, eli jos ajot painottuu radalle niin varmaankin kuluu BT014:sta nopeemmin...
  30.  
    Nonnii, Pohjola korvaa korjauksen
    Sanottiin, että osat tulee kahden viikon kuluttua, mutta suhtaudun siihen varauksella ettei pettymyksiä tule. Jos Euroopan varastossa ei ole, niin tulee pitkä kesä pyörää odotellessa. (viime kesänä seat coveria venasin kolme kk)
Sivu: 9 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111959109 ... ViimeinenViimeinen