Justiinsa ite tuli kilpailutettua ni pohjantähti oli ylivoimaisesti halvin yli 800€ ero kalleimpaa. Ja se kasko kannattaa todellaki ottaa koska se korvaa sitte rytkyt ja kypärät myöskin ja se ei oo kallis koska siihen saa lähtö pinnat 70%.(lobedogg @ Huhti. 03 2011,11:03) kirjoitti
Jos suan kysyä niin paljonko pohjantähti antoi about?
---------------------------
Kawasaki ZX-6R -00
---------------------------
Pyörittele enemmän.(poketopi @ Huhti. 02 2011,23:13) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Ainakin Turvassa ajokamat korvataan kotivakuutuksesta, ei kaskosta. Sinänsä kiva juttu, koska kotivakuutuksen omavastuu on pienempi, eikä tule bonus-menetyksiä.(poketopi @ Huhti. 03 2011,11:36) kirjoitti
Superbike #7
Jotain öljy lätinää oli viestiketjussa aikaisemmin. Eli Castrolit ei vaan yksinkertaisesti sovi kawaan, etenkään zx6r:ään. Kuten aikaisemmin mainittu, vaihteiden ja kytkimen kanssa nihkeyttä.
Oma pyöräni taitaa olla poikkeus(Ninja @ Huhti. 04 2011,01:57) kirjoitti
Hyvin pelittää castrolin litkulla
![]()
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Heh,
Onko pyöräsi Yamasaki, Kawazuki, Yanda, Harlsaki Davidzuki?
Mä meinaan laittaa kevääksi kokeiluun mineraaliöljyt.
Mites se Himoksen mökki Kawazika miittinkiin?
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Kazawika(hessu75 @ Huhti. 04 2011,17:19) kirjoitti
Ei oo vielä jaksanu varailla mökkiäollu vähän laiska sen suhteen.Oon kuitenkin sinne tulossa
Ja en vielä tiiä lähteekö täältä kajaanista ketään muita, mites sulla onko kavereita tulossa?
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Mulla mitään kavereita oo...
Mä oon lllentäjä!
Ei, ei ole tulossa tällä näkymin muita.
Eikä mitn telttameinqii perkuleh. Mökki ja sauna. Kaljaa ja ratapäivä jauhantaa. Pomillet nousee ja laskee kierrosajat![]()
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
joo veikkaan että issekseni saan täältä lähteä, tosin varmaankin tuolla pyhäjärven kohalla liityn kawa letkaan![]()
![]()
Just kahtelen tässä online varauksella mökkejä![]()
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Eipä siitä tyhjäkäynti ruuvista tapahu yhtään mithään, molempiin suuntiin käännetty niin pitkälle ku menee eikä muutu tyhjäkäynti mihkään... vaijeri on kiinni ja pitenee ja lyhenee mutta tyhjäkäynti ei muutu... taas sama kysymys vaikuttaako tossa toi pc vai onkos nyt wika yllättänyt.
Ei vaikuta pc. jotain häikkää siinä on silloin..Muistithan pitää kiinni siitä itse vaijerista kun käänsit ruuvia? *(poketopi @ Huhti. 06 2011,11:41) kirjoitti
Eli yhdellä kädellä sitä on mahdoton säätää
Voipi myös olla että joudut koko vaijerin uusimaan.Tutki ihmeessä molemmat päät vaijerista
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Vaijeri/mekanismi on varmaan irti/rikki sielt "toisesta päästä".(poketopi @ Huhti. 06 2011,11:41) kirjoitti
Ymmärtääkseni sen pitäis vaikuttaa suoraan mekaanisesti kaasuläppien "kiinni"-asentoon.
Ei muutaku tankkia ylös ja ihmetteleen mitä näkyy.
Ilmanputsarikotelonki joutuu varmaankin ottamaan irti.
Tos toi 16021:
http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop....id=1490
Mutu-veikkaus:
Tost kuvast päätellen se ruuvaaminen vaikuttaa tohon stopperin etäisyyteen, joten oiskohan toi stopperin pidike päässy väntyyn vinoon jolloin se stopperi ei enää osu siihen mihin pitäis?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Hyvin toimii Castrolin GPSsät 06 vuoden kawas ;) !(Ninja @ Huhti. 04 2011,01:57) kirjoitti
636
Kawasaki ZX-6R 06
Jos vaijeri(n kuori) liikkuu ees-taas niin jossain vikaa. Vaijerinkuoren pitäis pysyä paikallaan ja sen stopperin liikkua ees-taas.
'03 ZX6R
Perskutarallaa ku ei oo kivaa purkaa, ku ajaa pitäs päästä(scuuba @ Huhti. 06 2011,12:46) kirjoitti
... Muut jo menee
minkä kerkee.... Joo kaipa se on katottava mitä se on syöny... Säätimen päästä se lirppa näyttää vääntyneen hieman sisään päin, sitä katselin jo aikaisemmin että pitäskö pikkasen vääntää... sen takia vähän huutelin sitä mekanismin toimintaa ku ei pääse näkeen sinne ilman purkamista. Ja mitään ei tuntunut olevan rikki mutku mutku.... Kiitoksia taas avituksesta. Pakko siis purkaa tuleepahan tutuks paikat.
Ethän ite ollu käyny vääntämässä sitä pidikettä(scuuba @ Huhti. 06 2011,12:46) kirjoitti
meni meinaa mutu ihan nappiin... Miten helkutissa tollasen 1-2mm paksun lirpakkeen saa vääntyy sentin vinoon itekseen, varsinkin ku on runko palkin takana. No seuraavaksi ihmettelemään miten saa ajo ominaisuudet muokattuu n.100kg kuskille. *
![]()
Jos keula tai perä tuntuu löysältä, niin osta suosiolla hieman jäykemmät jouset. T: 100kg.(poketopi @ Huhti. 07 2011,11:05) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Perä on ihan jees... Keulan jäykkyyskin ihan kiva, mutta vaimennuksen nopeus on vähän liikaa, palautus on kanssa hyvä. Tuntuu että liian nopeasti keula reagoi jarrutuksessa. Ei siinä välttämättä vielä pumppuja tarvii vaihtaa. Ei muutaku rukari, lenkki ja kuusiokolo kiekalle mukaan.(scuuba @ Huhti. 07 2011,13:03) kirjoitti
Kannattaa muistaa se sit ett nyt jos sul on mopo pihalla tms niin keulaöljyt on kylmät ja jäykät. Ts se lisää vaimennuksen määrää huomattavasti vs lämmin kesäkeli.(poketopi @ Huhti. 08 2011,10:15) kirjoitti
Ja oliko ongelma siis se että jarrutuksessa keula "tökkää" liian nopeasti? Eli ei uppoa?
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Joo, ei. Kirjotin vähän väärin siis uppoaa liian nopeasti eli reagoi todella nopeasti jarrutuksessa ja tulee kyllä hyvin ylöskin mutta on sellasta tökkivää meno jospa vain kelit sallisivat pidemmän testi ajon tossa viikonloppuna niin pääsisi veivaamaan... -08 vaihettu uus keula.(scuuba @ Huhti. 08 2011,12:18) kirjoitti
Mites muuten, saako näihin nätisti minkäänlaista takalaukkua?
Kawasaki ZX-6R -99
Oxfordin pehmeät ihan parhaat tällaisissa mopoissa.
Myös Sellainen teardrop muotoinen takapenkkilaukku on hiton hyvä.
Mulla tällaiset ja toimii.
-Hessu-
Kawasaki ZX14 2008
Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
Tossa on kyl oma (iso) osansa löysillä vakio etujousilla jotka ei jaksa kantaa painoa, varsinkaan jos kuski on 100kg.(poketopi @ Huhti. 08 2011,12:46) kirjoitti
Eli vaikka pistät menovaimennuksen täysille, niin siltikin keula uppoaa jarrussa, koska löysät jouset ei jaksa kannatella painoa.
Karrikoituna; jousen tehtävä on vaimentaa liike, ja vaimentimien tehtävä on vain vaimentaa jousien aiheuttama edestakainen liike.
Vaimentimien tehtävä ei ole toimia iskunvaimentimina vaan jousen vaimentimina. Eli sinänsä iskunvaimennin on virheellinen nimitys, joka sit taas johtaa siihen että aletaan säätämään alustaa väärästä paikasta.
Joten oikea ensiapu tohon sun ongelmaan ois pistää jäykemmät jouset eteen. Jolloin keula on edelleen herkkä ja nopea, mutta ei uppoa niin syvälle.
Ymmärrät kyllä sit jos kokeilet.
Maksaa jonku ~130e, esim tuolta www.motoville.fi
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Jees, eli öljyt ja suodatin tuli vaihdettua. Laitoin tosin täyssynteettistä 10W-50 Castrol Power 1 Racingia (55€) GPS:n sijasta, kun ei se niin kovin kehuttua kuitenkaan näyttänyt olevan.(soherrys @ Maalis. 27 2011,16:09) kirjoitti
Kiitokset kuitenkin vastauksesta!![]()
2004 Kawasaki Ninja ZX-6R
2007 Suzuki GSX-R 1000
Joo ei se GPS ilmeisesti kaikilla tunnu toimivan oikein.Varmaan tulee itelläkin jossain vaiheessa kokeiltua jotain muuta...Nyt vielä gpsit laitoin kun edellinenkin omistaja sitä oli käyttänyt.Joutuu kuitenkin tuplamäärän ostamaan toista öljyä,että saa huuhdeltua koneenkirjoitti
Suzuki RM-Z250 "13
Suzuki RM-Z450 "06
ZZR1400 "06 ABS
ZX-10R "04 * *
ZX-6R 636 "05
Minkälaisissa lukemissa ajolämmöt pyörii näillä keleillä(+6) -05 vuotisessa kawassa. Pisti merkille ekaa kertaa ajellessa tällä pyörällä että lämmöt ei noussu ajossa kuin n. 65 asteseen. Eli onkohan termari jumissa, anturi rikki, tjms. Neste kiertää ja sitä on tarpeeksi, lukema myös seilasi aika nopealla syklillä väliä 61-70.
Mulla pyöri samanlaisissa lukemissa, kun tänään aloittelin kautta. Toki taajamassa pyöriessä pääsivät vähän kohoamaan, sinne reiluun 80:een asteeseen.
Kawasaki ZX-6r -05
-05-06 termarin avautumislämpötila manuskan mukaan +58...62C. Sen takia lämpö ei kylmällä kelillä nouse juurikaan sitä korkeammalle.(stuha @ Huhti. 09 2011,21:02) kirjoitti
Eli toimii juuri niin kuin on tarkotettukin.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Kiitoksia nopeista vastauksista. Aiempi kokemus edellisistä firebladeista joissa lämmöt pyöri 80-90 asteessa. Laitoin manuaalin latautuun josta tämäkin olisi selvinny. Ratapäiviä odotellessa![]()