Sivu: 90 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40808889909192100140 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2671:stä 2700:een 4602:sta
  1. #2671
    Moro!!
    On ollut foorumi niin hiljainen, etä ajattelin laittaa kasan tyhmiä kysymyksiä... :)

    Mistäs porukka on hankkinu ketjurataspaketteja?? Minkä merkkisiä??
    Mistäs etujarrulevyjä on porukka tilaillu??

    Katselin ketjupaketteja kyseiseltä sivustolta motorradteile-hamburg *ja mielestäni hinnat ovat aikas halvat!!! Kyseisessä paikassa on tarjolla myös päättymättömiä ketjuja. Onko niitä mahdollisuus saada -04 pyörään ilman haarukan irroittamista tai muuta kikkailua. Vai pitääkö ostaa perus niitattavat???
  2. #2672
    Laiskana ihmisenä hain Stormilta.
    Eturatas-1 ja takaratas+2, RK:n 530ketjut 110 lenkkiset ja hienosti osui paikalleen.
    Noin 5-6 prossaa nopeempi välitys, ehtiskö tuolla?
    Mut kaikki löyty heti Stormilta ja varsin kohtuulliseen hintaan.

    Sori, nää laitoin kymppiin (tais kutonen olla keskustelun aiheena...)



    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  3. #2673
    Lainaa (Jarnol84 @ Tammi. 17 2011,20:56) kirjoitti
    Mistäs porukka on hankkinu ketjurataspaketteja?? Minkä merkkisiä??
    Mistäs etujarrulevyjä on porukka tilaillu??

    Katselin ketjupaketteja kyseiseltä sivustolta motorradteile-hamburg *ja mielestäni hinnat ovat aikas halvat!!! Kyseisessä paikassa on tarjolla myös päättymättömiä ketjuja. Onko niitä mahdollisuus saada -04 pyörään ilman haarukan irroittamista tai muuta kikkailua. Vai pitääkö ostaa perus niitattavat???
    -05:een viimeks Renthal:in RR4 ketjut, lukkoja ja rattaat (-1,+5), postikuluineen 187 puntaa, tuolta:
    http://www.bandcexpress.com/

    Etujarrulevyn (1 kpl siis, kieroutuneen tilalle) ebayn kautta saksasta, 119e+17e makso 8000km ajettu orginaali 07-08 jarrulevy (joka sopii 05-06, 03-04:ään ei taida sopia). 07-08 on hieman paksumpi, mutta muutoin sama kuin 05-06.

    03-04:ssä haarukan joudut irrottamaan jos meinaat päättymättömät saada paikalle.
    05-06:ssa ei auta sekään, koska ketjut menee "haarukan läpi".
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  4. #2674
    Puuh... Oisko kellään motivaatiota tai etenkin aikaa lainata?

    Kevät tekee jo tuloaan ja pyörä on vieläkin osina tallin lattialla...
    '03 ZX6R
  5. #2675
    Lainaa (markketo @ Tammi. 21 2011,03:09) kirjoitti
    Puuh... Oisko kellään motivaatiota tai etenkin aikaa lainata?

    Kevät tekee jo tuloaan ja pyörä on vieläkin osina tallin lattialla...
    Mullakin motivaatio hukassa, en oo pyörälle vielä mitään tehnyt. Kyseessä siis AVK:lta ostettu kevyesti kaaduttu pyörä. Pitäis runko mittauttaa, etuvanne oiotuttaa, moottorinposki tilata ja vaihtaa, ajovalon kiinnikkeet korjailla, takavilkku vaihtaa, jne..

    Autokouluunkin pitäis ilmoittautua että sais A:n ton B:n kaveriksi.. Onneks on vielä talvea jäljellä..
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
  6. #2676
    Lainaa (markketo @ Tammi. 21 2011,03:09) kirjoitti
    Puuh... Oisko kellään motivaatiota tai etenkin aikaa lainata?

    Kevät tekee jo tuloaan ja pyörä on vieläkin osina tallin lattialla...
    Jos se ois turussa, niin voisin niputtaa sen. * Mulla ei oo muutaku aikaa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #2677
    Vois kuvitella että jossain helatorstain tienoilla alkais olla motivaatio huipussaan...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  8. #2678
    No Turussahan se oiskin...

    Kai se sit tulee taas kasattua kun on taas kiire ajamaan. Sais nyt ees koneen nippuun ni vois alkaa pohtimaan maalauttaako rungon uudelleen tänä talvena vai ei...
    '03 ZX6R
  9. #2679
    noniin, viikonloppuna tuli ostettua elämäni eka zx-6r kawazuikkari... aikasemmin ollu vaa sutzukia et kevääl sit selvii onko tää millanen verrattuna sukizukii... sen tiiän et rima on korkeella jos tää meinaa sutsukin päihittää ensivaikutelma kuitenki iha hyvä..;)
  10. #2680
    Suzukimiehiä olin ittekkin...
    '03 ZX6R
  11. #2681
    Taas yksi uusi motoristi liittyy joukkoon

    Kawasaki zx6r 636 2005 ja värinä vihreä. *



    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
  12. #2682
    Moro täältä Vantaalta,

    Rexi lähti viime kesän lopussa ja ostin sitten kaverin 2006 kuuskolmekutosen. Musta tietysti.

    Alkoi samointein modaaminen.

    pineboxonline.com ja sieltä Screamer putki. Eli, perseenlämmitin nevadaan penkin alta ja lyhyt GP tyyppinen tilalle, joka tulee jalkatapin taakse vain.
    Tarvitsi 2003 mallin pakosarjan. Vähän piti taputella, että meni.
    FI servo kokonaan pois ja servo eliminator paikoilleen servobuddy.com, että FI valo toimii oikein. Joku hiano elektroninen pikku kaveri, joka tulee OEM johtoihin servon tilalle.
    PC3 mappaus ja ei tarvii pelätä venojen palamista.

    ÄÄNEKÄS vihainen kaveri! I like. RRRaauuh!

    -Hessu-



    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  13. #2683
    Jees terve vaan, uusi motoristi joukossa! pyöränä zx6r 2003.

    Ensiksi kysyisin että onko kellään tietoa tarkemmin tuosta tyhjäkäynnillä kuuluvasta nakutuksesta joka kyllä kuuluu kovemmillakin kierroksilla mutta ei niin selkeästi? Eli johtuu siis varmaan siitä, että nokkaketjun kiristin on juminnut eikä kiristä ketjua tarpeeksi kireälle? Onko kellään tarkkaa tietoa kuinka tuo nokkaketjunkiristäjän kiristäminen tapahtuu?
    ZX-6r -04
  14. #2684
    Eikös -03:ssakin ole automaattinen kiristäjä?
    Anna sen rallattaa, jonain päivänä yllätyt iloisesti kun kiristin menee taas pykälän kireemmälle ja rallatus loppuu.

    Paljonko on ajettu?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  15. #2685
    Niin olen lukenut,että on automaattinen, mutta myös "manuaalisesti" kiristettävissä.. Sillä on ajettu 50 000, mutta hyvällä huoltohistorialla kuitenkin.
    ZX-6r -04
  16. #2686
    Älä kiristä sitä väkisin, menee liian helposti liian kireelle.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  17. #2687
    Ok. no pitää vaan totutella sit. Huhhu nyt sitä kesää pikkuhiljaa!
    ZX-6r -04
  18. #2688
    Itellä oli kans -04 sama "kawanakutus". yhtenä aamuna kun käynnistin, niin kiristin napsahti kireemmälle ja nakutus loppui...
  19. #2689
    Mistään mitään koskaan ole tiänny, mutta eikös tässäkin kikottimessa se pikku niksipirkka toimi, että laittaa vaihteen tupaan ja nitkuttaa pyörää taaksepäin. Näin pitäisi kiristin jotenkin ottaa itteensä ja mahdollisesti saa sen kiristymään tarvittavan määrän.

    Ainakin mun Rexissä auttoi.

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  20. #2690
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 07 2011,13:45) kirjoitti
    Mistään mitään koskaan ole tiänny, mutta eikös tässäkin kikottimessa se pikku niksipirkka toimi, että laittaa vaihteen tupaan ja nitkuttaa pyörää taaksepäin. Näin pitäisi kiristin jotenkin ottaa itteensä ja mahdollisesti saa sen kiristymään tarvittavan määrän.

    Ainakin mun Rexissä auttoi.

    -Hessu-
    Itsellä ei ainakaan onnistunut tuo kikkakolmonen... Tai sitten en vaan osaa

    Muistaakseni Marketto oli tuolla kikalla joskus yrittänyt eikä ollut hänkään saanut hommaa pelittämään.
    Suzuki SV1000s '03 - V for Power
    Kawasaki ZX-6R '03 - "El Tornado" - EX
  21. #2691
    OK,

    Kaipa sitten on jokseenkin erilainen se kiristysmetodi ja mokkula ketjulle tässä pyörässä.

    Asiasta toiseen:

    Olen 183cm pitkä ja tuntuu vähän matalalta pyörä vakiokorkeudessaan. Saako tässä pyörässä nostettua perää, vai pitääkö nyt monoiskaria ajatellen, pelata niiden koiranluiden kanssa?

    Toinen juttu:

    Mitkä ovat teidän muiden hyväksi havaitut asetukset iskareissa?
    Paino/ kierrokset etupampuissa ja takaiskarissa?
    Haen itse semi rata asetuksia. Sporttista ajoa.

    Dänx

    -Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  22. #2692
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 07 2011,18:21) kirjoitti
    OK,

    Kaipa sitten on jokseenkin erilainen se kiristysmetodi ja mokkula ketjulle tässä pyörässä.

    Asiasta toiseen:

    Olen 183cm pitkä ja tuntuu vähän matalalta pyörä vakiokorkeudessaan. Saako tässä pyörässä nostettua perää, vai pitääkö nyt monoiskaria ajatellen, pelata niiden koiranluiden kanssa?

    Toinen juttu:

    Mitkä ovat teidän muiden hyväksi havaitut asetukset iskareissa?
    Paino/ kierrokset etupampuissa ja takaiskarissa?
    Haen itse semi rata asetuksia. Sporttista ajoa.
    Pistä maili motovillelle ett se lähettää sulle takaiskarin yläpään kiinnikkeen säätömutterin.
    Niin saat portaattoman korkeuden säädön.
    Toki siihen kelpaa mikä tahansa sopiva mutteri, mutta helpoiten löytyy motovilleltä.
    http://www.motoville.fi/

    Esijännitykset kannattaa/pitää säätää painaumien perusteella.
    Menovaimennus lähinnä fiiliksen mukaan + etu ja takapää balanssissa.
    Paluuvaimennus esim bounce and stays -metodilla.

    Koska viimeksi keulaöljyt vaihdettu? Onko takaiskaria huollettu koskaan?
    Nekin onnistuu tuolla motovillellä.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #2693
    Kyllä toi kiristimen säätö"kikka" ainakin ajatuksen tasolla toimii myös, ton avulla saadaan löysä kiristimen puolelle ja saattaa naksahtaa isommalle. Kiristin on kuitenkin aika heikkotehoinen & vikaherkkä, et ei aina auta. Kiristimen jouseen saa hiukan lisää voimaa kun laittaa esim. laakerikuulan jousen alle.

    Viime kesänä ihmettelin kun tuntus tikitys vaan pahenevan päivä päivältä. Ketjuhan sieltä oli tullu tiensä päähän eikä kiristimen säätövara enää riittänyt. Ajokilometrejä noin 45tkm, radallakin on viihdytty.

    Kiristimen asentokin on suht helppo tarkistaa...
    '03 ZX6R
  24. #2694
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 07 2011,18:21) kirjoitti
    OK,

    Kaipa sitten on jokseenkin erilainen se kiristysmetodi ja mokkula ketjulle tässä pyörässä.

    Asiasta toiseen:

    Olen 183cm pitkä ja tuntuu vähän matalalta pyörä vakiokorkeudessaan. Saako tässä pyörässä nostettua perää, vai pitääkö nyt monoiskaria ajatellen, pelata niiden koiranluiden kanssa?

    Toinen juttu:

    Mitkä ovat teidän muiden hyväksi havaitut asetukset iskareissa?
    Paino/ kierrokset etupampuissa ja takaiskarissa?
    Haen itse semi rata asetuksia. Sporttista ajoa.

    Dänx

    -Hessu-
    Täällä toinen Hessu 191cm joka väittää että ei se 6R ole liian matala.
    Totuttelua niin toteat sen olevan just kun Sulle tehty.

    Koiranluilla saa korotettua perää mutta entäs keula? Sitä et helposti korota joten tais tulla vikkelä ja mielellään yliohjautuva. Ei siis kannata, korkeintaan jos kuskilla on massaa paljon niin jousia voi kiristää molemmista päistä.


    Mutta, loppuväitteeni on se että 6R tai 10R on mainio mopo 183 centtiselle kuskille. Se on taivahan tosi! *
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  25. #2695
    Lainaa (Goofy S @ Helmi. 10 2011,23:36) kirjoitti
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 07 2011,18:21) kirjoitti
    OK,

    Kaipa sitten on jokseenkin erilainen se kiristysmetodi ja mokkula ketjulle tässä pyörässä.

    Asiasta toiseen:

    Olen 183cm pitkä ja tuntuu vähän matalalta pyörä vakiokorkeudessaan. Saako tässä pyörässä nostettua perää, vai pitääkö nyt monoiskaria ajatellen, pelata niiden koiranluiden kanssa?

    Toinen juttu:

    Mitkä ovat teidän muiden hyväksi havaitut asetukset iskareissa?
    Paino/ kierrokset etupampuissa ja takaiskarissa?
    Haen itse semi rata asetuksia. Sporttista ajoa.

    Dänx

    -Hessu-
    Täällä toinen Hessu 191cm joka väittää että ei se 6R ole liian matala.
    Totuttelua niin toteat sen olevan just kun Sulle tehty.

    Koiranluilla saa korotettua perää mutta entäs keula? Sitä et helposti korota joten tais tulla vikkelä ja mielellään yliohjautuva. Ei siis kannata, korkeintaan jos kuskilla on massaa paljon niin jousia voi kiristää molemmista päistä.


    Mutta, loppuväitteeni on se että 6R tai 10R on mainio mopo 183 centtiselle kuskille. Se on taivahan tosi! *
    Itsehän olen 188, ja -05 ZX-6R on oikein mainio, kunhan leväytti kliparit auki ettei tarvinnu kädet sylissä ajaa.

    -05-06:ssa on vakiona ihan helvetin pitkä etujättö kusiaiseks/ eli todella rauhallinen ohjaus. Joten sen suhteen saa perää korottaa huoletta.
    Eri asia sitten taas on esim se mitä se tekee ketjulinjalle tai muulle perän käytökselle.

    Keulaa saa nostettuu vaihtamalla eturenkaan 65->70 (6mm), ja pamputkin on vakiona 6.5mm+korkinreuna näkyvissä. Joten jos haluaa niin keulaa saa nostettuu yht 12mm.

    Ja jos kuskilla on massaa esim kuten mulla 100kg, niin kannattaa hankkii jäykemmät jouset eteen (vakio ~9,0 -> nyt on 9,5) ja taakse (vakio 95 -> nyt on 105).
    Ei tunnu isolta erolta numeroina, ~6%, toi etujousi, mut vakiolla pohjas "kevyesti" jarruttaessa, nyt saa vetää kunnon kammojarrun ett saa keulan pohjaamaan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #2696
    Oolraittista,

    Pitää mennä moposeuran kevätpäivän ekalle ratapäivälle sitten Ahvenistolle ja testata mopoa, ennen kuin alkaa korottelemaan.

    Asiasta toiseen,

    Onkos jengille tuttua muuten tuon secondary throttle linkage tjsp poisto?
    Servo buddy on tehnyt nyt OEM johtoon tulevan kikkulan, jolla saadaan taas turhaa painoa ja lisää virtausta imupuolelle ja ei tule virhevaloja päälle mittaristoon ja valot oikeasti toimii oikein, vaikka on poistettu rojua.

    Tosiaan tuli tuo Servo buddyn pakoputkiläpän eliminaattori hommattua ja meinaan sen testattuani ostaa tuon throttle body eliminatorin kanssa.

    Jostain kun sais OEM katteiden tilalle vielä kevyemmät rojut.

    Puri tuo kevennys kärpänen.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  27. #2697
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 11 2011,07:50) kirjoitti
    Puri tuo kevennys kärpänen.
    Vaiha akku johonki lipoon tjsp?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #2698
    Semmotta että mistä toverit on Slipareita ostellu/tilannu ? Onko esimerkiksi http://motorradteile-hamburg.de asiallinen? Ainakin hinnat paljon halvemmat ko suomessa.
    636
    Kawasaki ZX-6R 06
  29. #2699
    Teknoreijo,

    Mihin mopoon?

    Minun ´06 ZX6Rstä vapautuu tuo penkinalus mallinen joku virihörö hiilikuitu änkkäri. Jos en nyt muista väärin, niin se on Remus tjsp.

    Kuiteski virtaavampi kuin vakio.

    Pistä YVtä jos tarvetta.
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
  30.  
  31. #2700
    Lainaa (hessu75 @ Helmi. 11 2011,18:15) kirjoitti
    Teknoreijo,

    Mihin mopoon?

    Minun ´06 ZX6Rstä vapautuu tuo penkinalus mallinen joku virihörö hiilikuitu änkkäri. Jos en nyt muista väärin, niin se on Remus tjsp.

    Kuiteski virtaavampi kuin vakio.

    Pistä YVtä jos tarvetta.
    Joo 06 malli kyseessä. Muitakin vapaita slipareita sopii tarjota ^^
    636
    Kawasaki ZX-6R 06
Sivu: 90 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40808889909192100140 ... ViimeinenViimeinen