Sivu: 84 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3474828384858694134 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2491:stä 2520:een 4602:sta
  1. #2491
    Lainaa (Henkka636 @ Kesä. 02 2010,15:41) kirjoitti
    Mistä löytyisi -03vm sähkökaavio ?
    Huoltomanuskan lopusta löytyy kaaviot. Lainaan Atomin linkkiä ed. sivulta:

    Service Manual
    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
  2. #2492
    Heps!

    Mitäs mieltä Pikkuninjan käppyrästä?
    On vuoden vanha kuva.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  3. #2493
    Lainaa (JVR @ Kesä. 01 2010,10:31) kirjoitti
    Lainaa (sunshine @ Touko. 30 2010,23:58) kirjoitti
    Lainaa (PzQ86 @ Touko. 30 2010,23:16) kirjoitti
    Tuo minuakin kiinnostas että saako sitä säksätystä pois millään?
    Se säksätys tulee itse venttiileistä ja se vaan on Kawasaki Heavy Industriesin tuotteen ominaisuus. En nyt 100% varmaksi mene vannomaan etteikö se nokkaketjukin pitäis jotain ääntä mutta hiljaisen pyörän saa ostamalla Hondan.
    Väittäsin kyllä että pahin säksätys kawoissa lähtee nokkaketjusta, kun ketju on tiukalla niin ainakin oma kawa käy kohtuu nätisti. Ketjunkiristimen "toimimattomuus" on mallivika näissä.
    Näin on. Itsellä loppui säksätys kun annettujen neuvojen mukaan avasin ensin kiristäjän jousen mutterin ja sitten irrotin kiristäjän ja vedin kiristäjän akselia ulos pari naksua käsin ja pistin takaisin.
    zx6r -03
  4. #2494
    Lainaa (mazaas @ Kesä. 04 2010,09:31) kirjoitti
    Heps!

    Mitäs mieltä Pikkuninjan käppyrästä?
    On vuoden vanha kuva.
    Tosi paksulla näyttäis käyvän, seos sais olla siellä 12,5-13. Voipi piristää pyörää aika lailla (huomaa montut käyrissä kun seos rikastuu, entisestään).
    '03 ZX6R
  5. #2495
    [QUOTE= (markketo @ Kesä. 04 2010,21:41)]
    Lainaa mazaas,Kesä. 04 2010,09:31 kirjoitti
    Heps!

    Mitäs mieltä Pikkuninjan käppyrästä?
    On vuoden vanha kuva.


    Tosi paksulla näyttäis käyvän, seos sais olla siellä 12,5-13. Voipi piristää pyörää aika lailla (huomaa montut käyrissä kun seos rikastuu, entisestään).
    Heps!

    Jeps, niin näkyy ikäviä monttuja, tuossa on ollu paskanen putsari dynossa paikallaan, taitaapi tippua laihemmalle kun saa putsin vaihettua uuteen =) Täytyy viedä uudemman kerran pajalle.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  6. #2496
    Heps!
    Jos joku tietää onko täällä linkkinä joku kaasarin säätö hommeli niin vois kertoa =) Rupes niin vituttaa nuo montut tuossa käppyräsä.
    Jos sais illal uuden putsarin kiinni ja vähän ruuvailis muutenkin..

    Niin ja laitan kyl tän hetken säädöt muistiin etten ihan koko pyörää vituiks saa

    Että rohkeesti vaan neuvomaan tyhmempää
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  7. #2497
    Lainaa (mazaas @ Kesä. 05 2010,10:06) kirjoitti
    Että rohkeesti vaan neuvomaan tyhmempää
    Vaiha mopos 02->03 nii saat ruiskumallin. *
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #2498
    Lainaa (scuuba @ Kesä. 05 2010,13:20) kirjoitti
    Lainaa (mazaas @ Kesä. 05 2010,10:06) kirjoitti
    Että rohkeesti vaan neuvomaan tyhmempää
    Vaiha mopos 02->03 nii saat ruiskumallin. *
    Hehhehhee =) vaikka kehotinkin neuvomaan tyhmempää niin en silti kehottanu tyhmiä neuvomaan ;)

    Jeps, ja kyl mopokin vaihtuu uudempaan ja ruiskuun mutta tuskin vielä tänäkesänä. Eli vielä pitäis nykysellä pärjätä.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  9. #2499
    Lainaa (mazaas @ Kesä. 05 2010,10:06) kirjoitti
    Heps!
    Jos joku tietää onko täällä linkkinä joku kaasarin säätö hommeli niin vois kertoa =) *Rupes niin vituttaa nuo montut tuossa käppyräsä.
    Jos sais illal uuden putsarin kiinni ja vähän ruuvailis muutenkin..

    Niin ja laitan kyl tän hetken säädöt muistiin etten ihan koko pyörää vituiks saa *

    Että rohkeesti vaan neuvomaan tyhmempää
    Puolen minuutin Googlettamisella löyty tämmönen havainnollisen näkönen artikkeli aiheesta:
    Carburetor Tuning
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  10. #2500
    Paljonkos -04 636 kulkee vakiovälityksillä ykkösellä? Mietin vaan onkohan omaani ratastettu, tuntuu mittarivirhettäkin olevan melkein 10km/h.

    Edit:

    Huomasin tuossa pyörän alla pienen lätäkön, joka paljastui bensaksi. Tankkasin eilen tankin aivan vahingossa piripintaan, ja ajoin n. kilometrin kotiin. Syy lienee tässä liikatäyttämisessä? Ainakin siihen kohdin tulee parit huohotin tms. letkut josta bensa näyttäisi valahtaneen maahan..



    ZX-636 -04
  11. #2501
    Oiskohan tuo vakioväleillä jonkun 115kmh menny ykösellä? Nyt alle satkun



  12. #2502
    ^^ Jos täyttää tankin liian täyteen niin ylimääräset tulee kyllä ulos tankista, eli nou hätä.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  13. #2503
    Eilen radalla käydessä kyllästyin etujarrun pehmentymiseen. Elikkäs mistä porukka on tilannu teräspunosletkuja?? Ja mitä jarrunestettä kannattaa käyttää?? Pyörä 636 -04

    edit: vielä samaan kysymykseen liittyen, että saako kyseiseen pyörään jarruletkut siten, että letku haarautuisi molemmille satuloille omaksi letkuksi, eikä siten että ensin letku oikealle satulalle ja siitä yhdysletku vasemmalle.



  14. #2504
    Lainaa (Jarnol84 @ Kesä. 11 2010,09:10) kirjoitti
    Eilen radalla käydessä kyllästyin etujarrun pehmentymiseen. Elikkäs mistä porukka on tilannu teräspunosletkuja?? Ja mitä jarrunestettä kannattaa käyttää?? Pyörä 636 -04
    Ei välttämättä pelkkä letkujen vaihto auta, ainakaan mulla ei aikoinaan auttanu. Syy on kuulemma enemmän noissa satuloissa.

    Mut tietty letkuista on hyvä aloittaa. Toisaalta jos aikoo tehdä muutakin muutoksia, voi joutua ostaa letkut uusiks. Itekki jouduin hommaa toiset teräspunokset, koska vanhat ei sopinu uudelle pääsylkälle.

    Stormilta saa ihan hyviä letkuja. Mulle teki Sundberg (Motoville.fi) mittatilauksena, ja ne on kans niitä samoja letkuja ku Stormilla. Ja tolla Sundbergilla on samanlainen pyörä, ni pysty kattoo mitat oikein.

    Ja noi mun letkut on nimenomaan siten, että ylhäältä lähtee 1 joka haarautuu alakolmion kohdalla kummallekin satulalle.



  15. #2505
    Dodii ensimmäinen ns. vika löytyi omasta pyörästä.
    Elikkäs lämpömittari hakee aika paljon. Sen kuuluisi edetä asteen tarkkuudella, tai ainakin ennen on edennyt, niin nyt näyttäisi hyppivän 5 asteella sinne sun tänne.
    Kuitenkin suht koht oikeaa lukemaa näyttää, elikkä flektin lähtiessä pyörimään mittari ilmoittaa sen n. 100 astetta jne.

    Onko kellään ollut vastaavia oireita? Meneekö lämpömittarin anturi suoraan vaihtoon?

    31 000 rullattu nyt ja talven jälkeen ilmestynyt kyseinen vika. Jäähdytysnesteet jo vaihdoin, mutta ongelmaan se ei vaikuttanut mitään.
    ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
  16. #2506
    Lainaa (pTRCH @ Kesä. 07 2010,06:25) kirjoitti
    Paljonkos -04 636 kulkee vakiovälityksillä ykkösellä? Mietin vaan onkohan omaani ratastettu, tuntuu mittarivirhettäkin olevan melkein 10km/h.
    Ottamatta kantaa tohon nopeuteen, mulla -1 eturatastus ja nopeusheitto tota kympin luokkaa, joten vedä siitä
    Käsittääkseni myöskin kilometrikertymä on n.10% enemmän mitä todellisuus . Korjatkaa viisaammat, jos olen hakoteillä *
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  17. #2507
    Onko kukaan löytäny simppeliä korotuspala ratkaisua tankoon? Tekis mieli saada tankoja 2-3cm ylöspäin persjalkainen (175) kun olen niin ajoasento on vähän turhan kyykky. Tekisin mielellään ite uudet cliparit mut vaati alkuperäisten silpomisen, joten ei kiitos.
  18. #2508
    Riippuu vähän vuosimallista. Kliparien kääntäminen nostaa sentin tai pari (siis oikee vasemmalle ja päinvastoin, tarvii vaan porata uudet reiät).

    Sitten vielä jos on keulaa laskettu niin voi heittää kliparit t-palan päälle, nousua tulee se 3-4cm + kliparit kääntämällä pari senttiä vielä lisää.

    Itelle tilasin lsl:n speedmatch-cliparit, tulevat 1-2 cm ylemmäs ja hiukan etiämmäs. Noi on sitten helppo tiputtaa radalla alas.
    '03 ZX6R
  19. #2509
    Lainaa (vane79 @ Kesä. 16 2010,14:53) kirjoitti
    Onko kukaan löytäny simppeliä korotuspala ratkaisua tankoon? Tekis mieli saada tankoja 2-3cm ylöspäin persjalkainen (175) kun olen niin ajoasento on vähän turhan kyykky. Tekisin mielellään ite uudet cliparit mut vaati alkuperäisten silpomisen, joten ei kiitos.
    Oha niit kaikennäkösii, esim:
    http://www.oppracing.com/product....lip-ons
    http://stores.sportbiketrackgear.com/Detail.bok?no=231

    ...ja tietty halvalla pitäis saada...?



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  20. #2510
    Joo ite mietin kans tota keulan laskemista, olis aika simppeli homma, mutta miten muuttuu pyörän ajo-ominaisuudet? Sitä kuitenkin joutus pudottaa joku 30mm että sais cliparit yläkolmion päälle. Pyörä on -06.
  21. #2511
    No tuleehan siitä varmasti todella todella herkkä kääntymään. Samalla tarttee melkein laskee perääkin joku 20mm että pysyy siedettävänä ajaa. Kallistusvara tietty vähenee kun pyörää madaltaa, mutta perusajelemiseen tuskin vaikuttaa ja mutkapätkistäkin pystyy vielä nauttimaan.
    '03 ZX6R
  22. #2512
    Lainaa (vane79 @ Kesä. 19 2010,14:11) kirjoitti
    Joo ite mietin kans tota keulan laskemista, olis aika simppeli homma, mutta miten muuttuu pyörän ajo-ominaisuudet? Sitä kuitenkin joutus pudottaa joku 30mm että sais cliparit yläkolmion päälle. Pyörä on -06.
    Vakio etujättö on 106mm, mikä on todella pitkä/rauhallinen, joten keulaa saa laskea aika surutta ennen kuin ohjaus muuttuu liian levottomaksi.

    Pamput on vakiona 6.5mm esillä yläkolmiosta, joten laskua tarvii maksimissaan 23.5mm.
    Vakio eturengas on 120/65.
    Vakio takarengas on 180/55

    Ja jos haluaa eliminoida laskua, niin voi vaikka:
    Vaihtamalla eturenkaan 65->70 keula nousee 6mm
    Vaihtamalla takarenkaan 55->50 perä laskee 9mm

    Kaikista helpoin ja halvin ois varmaankin ottaa kliparit kokonaan pois ja pistää tilalle perus tanko yläkolmion päälle. Kiinnikkeineen jonku 50-100e.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  23. #2513
    Kiitos faktoista. Nyt tallille miettimään
  24. #2514
    Lainaa (vane79 @ Kesä. 19 2010,18:33) kirjoitti
    Kiitos faktoista. Nyt tallille miettimään *
    Ja jos en ny ihan väärin laskenu niin etupamput vs etujättö:
    default; 106mm
    keulan lasku 10mm; 103mm
    20mm; 100,5mm
    23,5mm; 99,5mm.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  25. #2515
    Veikkauksia mitä 03 636b koneesta paskana? Paiskattu rataan jostain 50kmh vauhdista oikealle kyljelleen.
    Ei vuotoja, lähtee nätisti käymään, mutta öljyvalo palaa. Tämän lisäksi koneesta kuuluu semmonen ääni jokai ei ole se nokkaketjun rallatus, vaan kopsahtelevampi ja selkeästi voimakkaampi.
    Jos joku on vitun pätevä, tai tietää jonkun joka ton saa kuntoon perjantaiks niin ottakaa yhteyttä. 0407388592 / iiro

    nimim, perjantaina gotlantiin ja ei ole ehjää mopoa...
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  26. #2516
    Lainaa (iirot @ Kesä. 28 2010,18:57) kirjoitti
    Veikkauksia mitä 03 636b koneesta paskana? Paiskattu rataan jostain 50kmh vauhdista oikealle kyljelleen.
    Ei vuotoja, lähtee nätisti käymään, mutta öljyvalo palaa. Tämän lisäksi koneesta kuuluu semmonen ääni jokai ei ole se nokkaketjun rallatus, vaan kopsahtelevampi ja selkeästi voimakkaampi.
    Jos joku on vitun pätevä, tai tietää jonkun joka ton saa kuntoon perjantaiks niin ottakaa yhteyttä. 0407388592 / iiro

    nimim, perjantaina gotlantiin ja ei ole ehjää mopoa...
    Öljypumppu haukannu ilmaa. Pist öljysuodatin raolleen ja käyntiin pitäis parissa sekunnissa alka puskemaan raosta öljyy, ja sit suodatin kiinni.
    /Tosin toi kolahteleva ääni voi tulla hajonneesta/irronneesta öljyn imukaulasta. Öljypohja auki ja tsekkaamaan. Onnistuu ujuttamalla ilman pakosarjan irrotusta.
    /Jos suodatinkikalla lähtee öljy liikkelle, niin sit imukaulakin pitäis tietty olla ok.

    Harmi ett huomasin tän vasta nyt. Tosin pelkkiä arvauksia nää tietty on.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  27. #2517
    Tuli haettua -03 636 ninja! ajettu 36tkm, hinta 4300€, ei paha? Edellisellä omistajalla ei ollut huoltokirjaa, joten mitä tässä kannattais ekana huoltaa / tarkistaa? Jarrupaloissa vähän kulutuspintaa jälellä ja öljyt vaihdettu vuos sitten, joten jos niistä alottaisin. Mitä mieltä tarviiko tämä pyörä ohjausiskaria?
  28. #2518
    Jos on ruiskumallia (eikä ylivuotinen) niin ehdottomasti tarvitsee tällä etujätöllä.

    Jos ajelee nätisti ja kadulla niin saattaa selvitä ilman. Mikäli taas mielessä on radalla käynti, keuliminen tai hyppiminen niin kipuaa ostoslistalla kärkipäähän...
    '03 ZX6R
  29. #2519
    RM Heinolta 636 -06 titaaninen ninja sai uuden kodin. 22tkm ajettu, mutta kiitos edelliselle omistajalle niin
    aivan loistavassa tikissä pyörä yhä on. Pyörä sopii paljon paremmin kätösiin kuin veljen pikku rosvo ja kun tuntuu vielä kulkevan niin peijjakkaasti *

    Vakiopalikkaa sen verta, että ostoslistalla ois GIpro with atre ja alumiinen tankinkorkki. Kilpitelineet vaan tuntuu maksavan satasen luokkaa eli ei tule ihan heti hankittua, jääkööt samalle ostoskerralle kuin pc slipareineen. Ei varmaan taida noiden jälkeen muuta pärrä tarvia.



  30.  
  31. #2520
    Mulla olis ylimääräisenä yks 03/04 sopiva ohjausiskari: Myynti-ilmoitus

    Edit: onko kellään mitään käyttöä 03/04 vakioäänenvaimentimelle väliputkineen? jos vaikka radalle tjsp... täältä löytyis.



    ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Sivu: 84 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3474828384858694134 ... ViimeinenViimeinen