Arveluttaa vaan toi 2-kilpisyys miten käy sit kun joskus myy ja onko toi hinta ihan kohillaa, mut äkkiseltään katottuna näyttäs oleva about 2k havelmpi ku vastaavat. no viikonloppun kattomaa miltä se näyttää
2k lisää niin saa ajamattoman.(tsoni @ Huhti. 19 2007,15:17) kirjoitti
http://www.nettimoto.com/viewVeh....rch=Hae
Silence is golden when you can't think of a good answer.
- Muhammad Ali -
Vaan eipä saa tuota, sillä toi pyörä löytyy tällä hetkellä omasta tallista(Dymond @ Huhti. 19 2007,18:07) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX-6R -06
Onnittelut!(Charger @ Huhti. 19 2007,20:22) kirjoitti
Se on muuten mun tallissa se "titaanin" värinen mikä näkyy niissä tuon ilmotuksen kuvissa...
Silence is golden when you can't think of a good answer.
- Muhammad Ali -
Pakko kai se on myöntää...(jukepoksi @ Huhti. 16 2007,19:35) kirjoitti
Toi putkisto on kyllä todella namu. En kai mä ainoa ole jolla on 07?
You're not so fast as I think I am!
Siltä näyttää...tosin et olis jos mulla olis rahaa, sen verran hyvännäköinen on tuo '07! Kantsii lukea uusin Fast Bikes.(Speedy @ Huhti. 20 2007,14:01) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Motohellin katevilkkuja, ja muita kamaa on näköjään näytillä tänään Helsingissä, MJL-huollon tiloissa klo 10-15. Motohellin nettikaupan etusivulla lisätietoa.(Jourgensen @ Huhti. 14 2007,15:41) kirjoitti
Mikähän mahtaa olla -06 ajovalon poltin H7?
Ja mistähä löytys kawan vihreetä vanneteippii?
Saahan muuten komian näköistä HotBodies Racingin undertail/pakarisettiä 05-06 malliin Pr-powercontrollilta!
Kattokaas -> http://www.pr-powercontrol.fi/shop/p...ails.php?p=703
On siellä muihinkin:
http://www.pr-powercontrol.fi/shop/p...list.php?c=319
Eihän tyhmä kipua tunne..
Zx6R -01
Onhan se komea, mutta itse kun sliparia katselin niin mielessä kävi myös ko. HotBodiesin undertail mukaanluettuna ne putket.(Nixu81 @ Huhti. 23 2007,21:53) kirjoitti
Kuitenkin "tyydyin" Akrapoviciin. Koska putkesta lähdin rakentamaan niin eiköhän Akra kuitenkin ole ehkä perkeleesti parempi putki kuin tuo mikä tulee tuon undertail/pakarisetin mukana
Mutta myönnettävähän se on, että onhan tuo HotBodiesin setti aika hieno. Rekisterikilpitelinesysteemi myös arveluttaa näin Suomen oloissa. Jenkeissä () tottakai se on ihan OK.
Jarru on vauhdin surma...
ZX-10R -09
RMHeinolta tuli itse ostettua vihreetä vanneteippiä...valmistaja(tsoni @ Huhti. 22 2007,22:53) kirjoitti
zx-6r -06 --> S-D -06
Tere
Tuli tuossa talvella vaihdettua jammu kawan zx-6r -01:seen
Sain pyörän kasattua talven huoltojen jäljiltä tuossa maaliskuun viimeinen päivä.
Samantien tietysti ajamaan ekaa lenkkiä pyörällä ja siinä n.80km ajon jälkeen parin kilsan päässä kotoa rupesin hidastamaan kääntyäkseni risteyksestä. Siinä sitten kuului moottorista sellainen mukava metallinen kilahdus ja moottori sammui.
Saatuani pyörän kotio tuli tutkittua sen verran, että vaihteisto ei ole enään yhteydessä kampiakseliin. Vein pyörän takaisin liikkeeseen mistä sen olin ostanut.
Tuossa pari päivää sitten tuli soiteltua pyörän perään ja sain kuulla KAMPIAKSELIN OLEVAN POIKKI!!!
Onkos kenelläkään kokemuksia vastaavasta?
Mites takalampun sitten käy kun sen telineen haluaa vaihtaa toiseen?(pro @ Huhti. 05 2007,14:05) kirjoitti
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
Kai maar se siihen sopii. Toinen asia vain on se että kannattaako se. Ulkonäkö ei juurikaan muutu mitenkään ja ajettavuus perseestä. Itse en ole kyseistä pyörää 190 kumilla ajanut mutta ihmiset jotka ovat ajaneet, ovat todenneet sen huonoksi vaihtoehdoksi.(Kaltzu @ Huhti. 26 2007,17:09) kirjoitti
-Kawaholisti-
Minkä vuotinen 9R?Jos on vuosimallia 98-02 niin pitäisi sopia.Perät on ainakin samanlaiset molemmissa noissa vuosimalleissa.En sitte tiiä onko 9R:ssä leveämpi takagummi,eli onko se takahaarukka leveämpi tms.Kannattaa varmistaa ennen kuin tilailee(cali @ Huhti. 27 2007,15:21) kirjoitti
![]()
Zx6R -01
Hupsista. Korjataampa vielä että rinkula olisi siis kokoa 190/55/17. Ottaakohan takaloksuun kiinni?(Pommi @ Huhti. 27 2007,00:00) kirjoitti
sitäpä tässä juuri yritän varmistella..(Nixu81 @ Huhti. 27 2007,16:01) kirjoitti
siis omaan 6r:ään pitäis laittaa ja ei toimittajalta löydy kun 9r huggereita (ilmeisestikkin kaikkiin vuosimalleihin) ja saisin ne sammalla samasta paikasta kun tilaan muutakin sälää..
Kawasaki ZX6R 636 2002
Mistäs porukka on ostellut ohjausiskunvaimentimia? Ittellä ois hakusessa, mutta tuntuu vaan oleven pirun kalliita Suomessa..
Toki saa tarjota jos löytyy tarpeettomana. Pyörä siis 6r vm.06
Parhaiten asiasta saat varmuuden,kun otat ja menet mittanauhan kanssa vaikka johki mp myymälään ja mittaat 9R:n takapään.Sitte vaan vertailet omaan(cali @ Huhti. 29 2007,00:29) kirjoitti
...
Zx6R -01
Terves, tuli vaihdettua Yamahan R6 2005-:sta kawaan. Eli pihassa nököttää nyt 636rr 06-. Nykyään ihan orkkis peli, paitsi kilpiteline löytyy ja pyörä on vihreä tietysti! Tarrat revin heti kaikki pois paitsi ninja-logon. Pyörällä on vähän vajaa 6tkm rullattu ja kaikinpuolin siisti peli.
Huomenna tulee yoshimuran slipari ja puigin tuplakupla. Kun saan putken kiinni niin pitää miettiä vielä miten tota perää sais siistittyä.
Sitten kysymyksiä, kawoihin en juurikaan ole perehtynyt, paitsi pari kesää sitten omistin zx-6r 95-:n. Eli miten toi RR-Malli eroaa näissä 06- tavan zx-6r:stä? Vai eroaako? Ja tulikos 07- taas 600cc vai onko se edelleen 636? Muutenkin kaikenmaailman speksit tästä 06- rr:stä kiinnostaisi (teho, paino ym.) Vai eroaako se edes 6r:stä?
07 tuli tosiaan kokonaan uusi kone ja se on 599cc. Viimevuotinen tuplaärrä eroaa 636:sta aika monin eri tavoin. Tehoa ja vääntöä vähän vähemmän. Punosletkut ainakin etujarrussa, eri materiaali etupampuissa, ei ajonestolaitetta ja varmasti paljon muuta. Tarkat speksit löytyy varmaan googlella.(datzka @ Touko. 01 2007,22:32) kirjoitti
Joo, ja sit taitaa olla vielä ohjausiskari vakiona tuossa tulpa R:ssä..(Speedy @ Touko. 02 2007,10:42) kirjoitti
![]()
zx-6r -02
noniin, menipä kawasta akku paskaks. kun lähin duunista sain työntää käyntiin (vappuna) ja sen jälkeen on jatkuvasti tyhjentynyt sillä aikaa kun seisoo parkissa. soitin liikkeeseen, josta ostin pyörän ja kertoivat, että akku ei kuulu takuun piiriin.
se siitä, kävin hakee uuden akun stormista hetki sitten..
Tietääkseni tupla-ärrissä on ohjausiskarin paikka rungossa vakiona, mutta itse iskari täytyy itse ostaa. Tosin omassa pyörässä oli jo laitettu WP:n ohjausiskari kiinni.(Soija @ Touko. 02 2007,11:37) kirjoitti
-Kawaholisti-
2001:een menee ainakin ongelmitta. Tosin eipä ollut huggeria mulla siinä. Ja eipä noin normaaliajossa paljon eroa huomaa, onko siellä 180 vai 190. Radalla en tosin käynyt..Anna mennä vaan..(Pommi @ Huhti. 27 2007,00:00) kirjoitti
![]()
Nykysin noi huoltovapaat akut ei oikeestaan mene "rikki" muutoin kun huonon säilytyksen takia. Muistaakseni Yuasan akuista jotka palautetaan takuutapauksina 99% ei johdu akun viallisesta toiminnasta eli siis tekoviasta. Eli siis reklamoiduista 1% on aitoja takuutapauksia. Siitä voi päätellä että mikä niitä akkuja rikkoo. Eli talvella akku irti, muutamia latauksia ja keväällä kiinni - tai mitä se akun manuaali sitten kertookaan.(Kaldu @ Touko. 03 2007,17:04) kirjoitti
onko muuten mistä vuosimallista alkaen zx6r:ssä katti?
Kawasaki Ninja ZX-10R