Sivu: 76 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2666747576777886126 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2251:stä 2280:een 4602:sta
  1. #2251
    Voipi olla myöskin kalifornian päästömääräykset -> tiukempi huolto-ohjelma -> muu jenkkilä vedetty samalla jotta asiakkaat ei oo ihmeissään.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  2. #2252
    Ei selittäis kyllä kanadaa...
    '03 ZX6R
  3. #2253
    Lainaa (ruzlerssi @ Huhti. 01 2010,12:48) kirjoitti
    Täytyy vielä kehua, että Zipin 636 on hienoin yksilö mitä olen ko. Ninjasta nähnyt! *
    No nyt kyllä tuli kunnon aprillipilat kiitosta vaan!


    636 -06
  4. #2254
    AJOKAUSI AVATTU eilen!
    Voihan pojjjat ja tytöt oli kivaa! Sellanen kakskyt kolkyt kilsaa tuli ajeltua. On se vaan hieno tunne kun etunen kevenee
    Nyt vaan uus akku metästää ettei tarvi kaapeleilla käynnistää Pirun pääsiäispyhät..
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  5. #2255
    Ähh! Eilen työtelin pyörän pihalle ja ajelin siinä muutaman kilsan. Jäin kuintenkin miettimään, kun työntäessä tuntu lähtevän melkonen laahaava saundi jarruista.(todennäkösesti "vika" ollut jo viime vuonna mutten ole kiinnittänyt siihen huomiota. Kiitos ackra)

    Kyllähän niitten jarrupalojen kuuluukin olla aikalailla niissä levyissä kiinni , eiks vaan.

    Eli tarvitseekohan nyt repiä ne jarrut pois, vai lieko tollanen laahaus normaalia. (palat myyjä ainakin kehu vaihtaneensa ennen ostoa vuosi sitten, eikä ne kyllä kovin kuluneitakaan vaikuta)
  6. #2256
    Lainaa (mazaas @ Huhti. 03 2010,09:17) kirjoitti
    AJOKAUSI AVATTU eilen!
    Voihan pojjjat ja tytöt oli kivaa! Sellanen kakskyt kolkyt kilsaa tuli ajeltua. On se vaan hieno tunne kun etunen kevenee *
    Nyt vaan uus akku metästää ettei tarvi kaapeleilla käynnistää Pirun pääsiäispyhät..
    Vitut ajella. Metriäkään.
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/kuosi/kuosi2.jpg
    Ei siin vikaa ole, se vaan on irti. Vieläkin.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #2257
    Palat kuuluu kyllä ottaa kiinni, muttei varsinaisesti laahata. Työnnellessä siis kuuluu kyllä ääni, mutta ei sais tuntua erityisen raskaalta työnnellä.

    Jospa sais talvihuollon tehtyä nyt viikonloppuna.
    Uus mittaristo on jo kiinni, nyt jos vaihtais öljyt, suodattimen, takarattaan ja asentais manuaalisen jakoketjun kiristimen. Päälle vielä pesu ja vahaus.

    Pistin kyllä just pyörän seisontaan vappuun asti. Mahtokohan olla huono idea...
    '03 ZX6R
  8. #2258
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 03 2010,13:58) kirjoitti
    Lainaa (mazaas @ Huhti. 03 2010,09:17) kirjoitti
    AJOKAUSI AVATTU eilen!
    Voihan pojjjat ja tytöt oli kivaa! Sellanen kakskyt kolkyt kilsaa tuli ajeltua. On se vaan hieno tunne kun etunen kevenee *
    Nyt vaan uus akku metästää ettei tarvi kaapeleilla käynnistää Pirun pääsiäispyhät..
    Vitut ajella. Metriäkään.
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/kuosi/kuosi2.jpg
    Ei siin vikaa ole, se vaan on irti. Vieläkin.
    hmmm...
    tuo "vieläkin" on siitä jännä ilmaisu että yhtä hyvin se voisi olla "jo tehty ja kiinnitetty ja pärrä kovas ajos"... Noh, ei siinä kummempaa, pian sieläkin ajot alakaa =)
    Olis itellä kans kaikennäköstä hommaa rätkän kans mutta niitä murehitaan myöhemmi, tän illan sponssaa KOFF ;D
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  9. #2259
    Lainaa (markketo @ Huhti. 03 2010,17:02) kirjoitti
    Pistin kyllä just pyörän seisontaan vappuun asti. Mahtokohan olla huono idea...
    Sama homma


    636 -06
  10. #2260
    ^^ paska homma
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  11. #2261
    Lainaa (mazaas @ Huhti. 03 2010,19:28) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 03 2010,13:58) kirjoitti
    Vitut ajella. Metriäkään.
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/kuosi/kuosi2.jpg
    Ei siin vikaa ole, se vaan on irti. Vieläkin.
    hmmm...
    tuo "vieläkin" on siitä jännä ilmaisu että yhtä hyvin se voisi olla "jo tehty ja kiinnitetty ja pärrä kovas ajos"... Noh, ei siinä kummempaa, pian sieläkin ajot alakaa =)
    Olis itellä kans kaikennäköstä hommaa rätkän kans mutta niitä murehitaan myöhemmi, tän illan sponssaa KOFF ;D *
    Kämmäsin; piirsin kuvannossa projektion väärälle puolelle (viimeks ~15v sitte piirrelly), joten tilaushainevän kiinnityksestä tuli väärän kätinen, eli meni uusiksi. Joten en viittiny pistää haarukkaa kiinni ennen kuin saan ton evän (tänään) siihen kiinni (huomenna).
    Mut jos oikein aurinkoisesti ajatellaan, niin vois olla jopa pieni mahis avata kausi suoraan alastaron vapailla, mikä ei olisi todellakaan yhtään paskempi paikka purkaa kevään ensipaineita. :]
    Tosin täl hetkellä siel taitaa olla viel täys lumipeite, mut eiköhän se siitä muutamassa(?) päivässä sula.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #2262
    Lainaa (markketo @ Huhti. 03 2010,17:02) kirjoitti
    Palat kuuluu kyllä ottaa kiinni, muttei varsinaisesti laahata. Työnnellessä siis kuuluu kyllä ääni, mutta ei sais tuntua erityisen raskaalta työnnellä.
    Jep!

    Nyt kun itseasiassa tarkemmin katsoin paloja, niin takapalahan alkoi jo olemaan aikas huonossa hapessa. Eli ehkä tästä tämä "laahaus"
  13. #2263
    Lainaa (salmiakki @ Huhti. 04 2010,11:41) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Huhti. 03 2010,17:02) kirjoitti
    Palat kuuluu kyllä ottaa kiinni, muttei varsinaisesti laahata. Työnnellessä siis kuuluu kyllä ääni, mutta ei sais tuntua erityisen raskaalta työnnellä.
    Jep!

    Nyt kun itseasiassa tarkemmin katsoin paloja, niin takapalahan alkoi jo olemaan aikas huonossa hapessa. Eli ehkä tästä tämä "laahaus" *
    Kannattaa tsekata kuinka paskanen se takajarrun mäntä on. Jos sitä ei oo koskaan putsattu, niin se voi olla niin paskanen ettei pääse kunnolla palautumaan, eli jarru jää laahaamaan. Ja uudetkin palat on nopeesti sayonara.

    Ja muutenkin se jarrujen aukasu, putsaus, ja kasaus on suositeltava toimenpide. Niin samalla näkee niitten mäntien ja tiivisteiden kunnon, ja tulee vaihdettua nesteet kokonaan.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  14. #2264
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 04 2010,13:23) kirjoitti
    Lainaa (salmiakki @ Huhti. 04 2010,11:41) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Huhti. 03 2010,17:02) kirjoitti
    Palat kuuluu kyllä ottaa kiinni, muttei varsinaisesti laahata. Työnnellessä siis kuuluu kyllä ääni, mutta ei sais tuntua erityisen raskaalta työnnellä.
    Jep!

    Nyt kun itseasiassa tarkemmin katsoin paloja, niin takapalahan alkoi jo olemaan aikas huonossa hapessa. Eli ehkä tästä tämä "laahaus" *
    Kannattaa tsekata kuinka paskanen se takajarrun mäntä on. Jos sitä ei oo koskaan putsattu, niin se voi olla niin paskanen ettei pääse kunnolla palautumaan, eli jarru jää laahaamaan. Ja uudetkin palat on nopeesti sayonara.

    Ja muutenkin se jarrujen aukasu, putsaus, ja kasaus on suositeltava toimenpide. Niin samalla näkee niitten mäntien ja tiivisteiden kunnon, ja tulee vaihdettua nesteet kokonaan.
    Ja vielä kun muistaa, että tiivisteet turpoaa ajan myötä ja silloin ei auta edes putsaus, vaan aina vaan männät kanittaa... Sitten vaan tiivisteet vaihtoon.

    On kyllä ikävän hintaset noi tiivisteet ainakin vanhempiin kuutosiin
  15. #2265
    Mitä materiaalia toi 03-04 6r:n takahäkki on ? Alumiinia vai rosteria ?
  16. #2266
    Kaipa se takajarru on ainaskin aukastava, sikäli mikäli palatkin tarvis vaihtaa.

    Uuh, onpas joo kyllä kivan hintanen setti. Pyöreesti satkun maksais, jos vaihtais etu ja takajarruihin kaikki tiivisteet. Näin ainakin stormin katalogin mukaan.
  17. #2267
    Lainaa (MadMan @ Huhti. 04 2010,16:55) kirjoitti
    On kyllä ikävän hintaset noi tiivisteet ainakin vanhempiin kuutosiin
    Paljonko on "ikävän hintaset"?

    Ooks tuolta kattonu?
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...tmanufacturers
    Tai tuolta:
    http://www.wemoto.com
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  18. #2268
    Yritin tänään laittaa pyörän käyntiin. Akun latasin,koska oli talven jäljiltä mennyt tyhjäksi. Ladattu akku kiinni. Pettymys oli iso ja pyörä siis ei käynnistynyt. Akun vieressä se rele? sano naks naks. Kerran pari tais startti pyörähtää ihan hetken. Eli mitä vikana? jotain kosketushäikkää? Ihmettelen kun ei syksyllä mitään vastaavaa vaan tullu seisonnan aikana toi. Huomenna haluaisin mopon pois tallilta ja ajoon.
  19. #2269
    Kosketushäiriö sanoisin. Onko johdot kunnolla akun navoissa kiinni?
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  20. #2270
    Taitaa vaan yksinkertasesti olla akku rikki vaikka latasinkin. Pitänee koittaa mäkistarttia huomenna
  21. #2271
    Mikäs se akku oli tarkalleen -05 vuoden ninjassa?
    Tota YTX9-BS löytyy 8Ah ja 9Ah. 9Ah on se oikea,mutta onko tuolla iso merkitys jos laittaa 8Ah?



  22. #2272
    Onko kellään kokemusta http://www.pr-powercontrol.fi/shop/p...ils.php?p=265, kuinkas vaikea tommonen mahtaa olla kytkeä, katteita olisi tarkoitus riisua ja tommoista mittaria laittaa
  23. #2273
    Sain pyörän takaisin 24tkm huollosta, ja oli todellakin paikallaan, että venttiilejä katottiin. Säätämäänkin oli joutunut. Eilen kuuntelin käyntiääntä, niin ihan kuin olisi kuulostanut nätimmältä tai sitten vaan kuvittelen.

    Nyt voi hyvillä mielin kautta aloitella huolletulla pyörällä. Ei muuta, kun kovaa ajoa!
    ZX-6R '05
  24. #2274
    Lainaa (Henkka636 @ Huhti. 04 2010,20:30) kirjoitti
    Mitä materiaalia toi 03-04 6r:n takahäkki on ? Alumiinia vai rosteria ?
    Kokeile magneetilla niin selvii ainakin onko se "mustaa" rautaa vaiko jotain muuta. Rosteriin, alumiiniin ym ei magneetti ota kiinni. Maalihan siinä on päällä ettei sitä oikein silmämääräisesti pysty sanomaan. Täytyy kyllä sanoa ettei mullakaan sen parempaa hajua ole vaikka tollanen mopo tallissa kököttää. Paremmin pyörän sielunelämään perehtyneet vastatkoon
    Pitkää päätyyn ja perään...
  25. #2275
    Lainaa (ruzlerssi @ Huhti. 06 2010,12:26) kirjoitti
    Eilen kuuntelin käyntiääntä, niin ihan kuin olisi kuulostanut nätimmältä tai sitten vaan kuvittelen.
    Siin vaihees kannattaa olla todella huolissaan jos kawa rupee kuulostamaan nätiltä. Joko mopo tai kuski tarvii lääkäriä.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  26. #2276
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 06 2010,13:28) kirjoitti
    Siin vaihees kannattaa olla todella huolissaan jos kawa rupee kuulostamaan nätiltä. Joko mopo tai kuski tarvii lääkäriä.
    Tolla ohjesäännöllä mennään. Jonkinasteista säkätystä/nakutusta kuulunu jo 2 kesää, mutta kovaa ajoa vaan.

    Melkein rupes naurattamaan viime kesänä kun kokeilin kaverin lähes lunariin kolaroitua cbr:ää, se kuulosti "jonkinverran" terveemmältä kuin oma 636.
  27. #2277
    Osaako kukaan antaa vinkkiä, mistä saattaisi johtua pienet ongelmat kytkimessä -05 vuotisessa pyörässä? Saattaa tietysti johtua näistä vähän viileämmistä keleistäkin, mutta kytkin ei tahdo irrottaa kunnolla. Pyörää saa käyttää aika pitkään tyhjäkäynnillä ennenkuin ykkösen saa silmään ilman pyörän sammumista. Ja normaaliajossa kytkin toimii välillä juuri niinkuin kuuluukin, mutta välillä tuo sama kytkimen irrotusongelma esiintyy. Vaijerissa säätö on ihan kohdallaan ja säädetty moneen kertaan. Öljynä Castrolin GPS.
    Kawasaki ZX-6r -05
  28. #2278
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 04 2010,22:45) kirjoitti
    Lainaa (MadMan @ Huhti. 04 2010,16:55) kirjoitti
    On kyllä ikävän hintaset noi tiivisteet ainakin vanhempiin kuutosiin
    Paljonko on "ikävän hintaset"?

    Ooks tuolta kattonu?
    http://www.cornwallkawasaki.co.uk/sh...tmanufacturers
    Tai tuolta:
    http://www.wemoto.com
    Enpä ollu tuolta kattonu, mutta lähes samoja hintoja näyttää. Mun mielestä 80 euroa tommosista osista on PALJON kun ne oikeesti sais about kympillä, jos ne ei ois mopon osia.

    Kai se on vaan alennuttava ostamaan, jos meinaa yrittää ajaa kovempaa ku ennen...

    Kiitokset hyvistä linkeistä btw
  29. #2279
    Ajokausi aloitettu nyt myös täällä Kainuussa ja ylipäätään ekat ajot Ninjalla takana, onneks enää ei seiso Pyörä tuntu liikkuvan hyvin etiäpäin ja pakkiakaan en löytäny eli kai se ihan hyvin meni. Ajoasento vaatii ehkä muutaman kilometrin totuttelun, piikki-cbr:ssä kun se oli melko pystyssä.
    Kawasaki ZX-6R -98
    EX Honda CBR 125R -04
  30.  
  31. #2280
    Lainaa (/Wille/ @ Huhti. 06 2010,17:25) kirjoitti
    Öljynä Castrolin GPS.
    Taitaa olla tuossa syy. Mulla ainakin rupes -03:sen kytkin luistelemaan ja kiukuttelemaan tuolla öljyllä. Vaihdoin öljyt ja suodattimen kiireen vilkkaa niin ongelmat hävis samantien, helppo ja yksinkertanen korjaus Pari kesää on koneessa pyörinyt shellin keitokset ja hienosti pelaa
    Pitkää päätyyn ja perään...
Sivu: 76 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2666747576777886126 ... ViimeinenViimeinen