Sivu: 75 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475767785125 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2221:stä 2250:een 4602:sta
  1. #2221
    Lainaa (scuuba @ Maalis. 14 2010,19:15) kirjoitti
    YTX9-BS huoltovapaa akku ton pitäis olla. Eli ei geeli.
    Sellainen koodi näky olevan kyljessä
    Hattussani ei ole kukkia.
  2. #2222
    Onkos kukaan purkanut -05:sen linkustoo? Onks niis kaikissa pultit "väärinpäin"?
    Rupes hieman vituttamaan:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/vitutuk...minaatiopiste/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  3. #2223
    Kyllä ne pultit ainakin 03 vuotisessa noin päin on tehtaalta, mutta muistaakseni jotenkin tuli välistä pois.

    Toisin päin laitoin takasin, samoin kuin taka-akselinkin...
    '03 ZX6R
  4. #2224
    Lainaa (markketo @ Maalis. 24 2010,03:45) kirjoitti
    Kyllä ne pultit ainakin 03 vuotisessa noin päin on tehtaalta, mutta muistaakseni jotenkin tuli välistä pois.

    Toisin päin laitoin takasin, samoin kuin taka-akselinkin...
    Kyllähän toi 05:sen katti taipui tieltä kun kahdella (yks ei riittänyt...) rengasraudalla väänti huolella...

    Mikäs tossa taka-akselin käännössä ideana?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  5. #2225
    Nyt vetää kiristäessä kohti ketjunkiristimiä eikä poispäin. Helpottaa hiukan takapyörän suoraan saamista, ainakin itellä.
    '03 ZX6R
  6. #2226
    Paljonko noilla 05-06 mallin kuuskolmekutosilla on vakiokuntosina mitattu huippuja, onko joku käyny repäsemässä josain nopeusmittauspäivillä, tutkaan tai ihan vaan omaan gepsiin?



    Kawasaki ZX-6R 636 2006
  7. #2227
    Lainaa (Kawamonni @ Maalis. 25 2010,14:46) kirjoitti
    Paljonko noilla 05-06 mallin kuuskolmekutosilla on vakiokuntosina mitattu huippuja, onko joku käyny repäsemässä josain nopeusmittauspäivillä, tutkaan tai ihan vaan omaan gepsiin?
    Huipputehot on välitetty noin 250kmh kohdalle. Gepsiin saa jonku 245 ilman suurempii odotteluja. Eli ei se varmaankaan kovin paljoo yli sen 250 kelaa.
    Ja varmaan 26X tarvii jo myötätuulta. Esim 3ms tuuli vaikuttaa ~11kmh huippuihin.
    Koneen rajotin tulis vastaan vakioväleillä jossain 280 kohalla.

    Tuolta löytyy jotain vanhempii kutosii ja näyttää ajaneen 24X:
    http://www.lentokentta.info/nopeusajot/tulokset.php



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #2228
    Jollen väärässä ole niin 268km/h on paras virallinen tulos. 03/04 ja 07/08 menee molemmat taasen 263km/h tjsp.
    05/06 vuotisella RR:llähän on tehty nopeuden maailmanennätys alle 750cc vaparikoneella, "melko miedoilla" moottorimuutoksilla vielä (636cc, kansityöt, virtaviivasemmat katteet jne). 190mph = 305km/h.
    '03 ZX6R
  9. #2229
    Lainaa (markketo @ Maalis. 26 2010,06:04) kirjoitti
    Jollen väärässä ole niin 268km/h on paras virallinen tulos. 03/04 ja 07/08 menee molemmat taasen 263km/h tjsp.
    Mimmosissa olosuhteissa noi on tehty?

    Lainaa kirjoitti
    05/06 vuotisella RR:llähän on tehty nopeuden maailmanennätys alle 750cc vaparikoneella, "melko miedoilla" moottorimuutoksilla vielä (636cc, kansityöt, virtaviivasemmat katteet jne). 190mph = 305km/h.
    Virtaviivaiset katteet varmaankin on isoimmassa roolissa noissa nopeuksissa, jos esim 260kmh nopeudessa jokainen lisä 1kmh vaatii normikatteilla ~1,25rwhp, ja 260->305kmh vaatis ~70rwhp lisää.
    Oishan se kyl aika rankka peli jos 636:ssa ois ~175rwhp. *
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #2230
    Ei ne katteet mielestäni mitkään yliampuvat sentäs ole, pyörän kuitenkin tunnistaa aika vaivatta.

    Tuolla jotain infoa, en muista kuinka kattavasti TLN Motorsports.

    Ahtimellahan tuon 175wrph ottaa... ;) Jollen väärin muista niin jenkeissä on yksi ahdettu 05 zx6r vetänyt 220mph...
    '03 ZX6R
  11. #2231
    Lainaa (markketo @ Maalis. 26 2010,13:52) kirjoitti
    Ei ne katteet mielestäni mitkään yliampuvat sentäs ole, pyörän kuitenkin tunnistaa aika vaivatta.

    Tuolla jotain infoa, en muista kuinka kattavasti TLN Motorsports.
    Joo, ei tos tosiaa oikeistaan muuta oo ku "busan" etuloksu, muuten iha vakion näköset katteet.
    Tonttiin tiputettu kyl ihan reilusti, varsinkin perä.
    Paljokoha toi puskee takanakilta?
    (Displacement was bumped up via a 2mm overbore piston kit, putting it at a stout 636cc's. The cylinder head recieved the full treatment with a Stage 2 port and chamber job to allow the now larger engine to breathe.)
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  12. #2232
    Onkos porukalla kokemusta GOLD fren- merkkisistä jarrupaloista??
  13. #2233
    Onko kenelläkään tietoa kuinka paljon öljyä tulee vm-99 etupumppuun?
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  14. #2234
    Löyty jostain pinosta Haynesin (Alfamer myy) kovakantinen service & repair manuaali ZX-6 '95-'02. Uuden veroinen.
    http://www.alfamer.fi/kawasaki-zx6r-...2-p-14777.html

    Jos joku tarttee niin lahjotan pois vaikkasta 20 euroon tjsp sis postit.

    edit: SOLD



    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  15. #2235
    On toi vaan mahtava peli, joskus viime syyskuussa mopo ollut viimeksi käynnissä ja tänään yli puolen vuoden huilin jälkeen laakista ekalla käyntiin muttua niin, jostain syystä mittariston kello näytti ihan perseitä. Mikähän sen olis sekottanut? akku ollut pyörässä kiinni kaiken aikaa eikä muutenkaan mitään ropailtu. Ainoastaan ylläpitolaturi ollut välillä sillon tällön kiinni... eipä sen puoleen ei tässä mistään vakavasta kyse ole ja kolmen sekunnin homma laittaa taas näyttämään oikein, mut ois vaan ihan mukavan turhaa tietoa
    Pitkää päätyyn ja perään...
  16. #2236
    Tainnu välissä akku loppua ja sit oot taas ladannut sen.
    '03 ZX6R
  17. #2237
    Lainaa (Jarrujälki @ Maalis. 30 2010,22:58) kirjoitti
    On toi vaan mahtava peli, joskus viime syyskuussa mopo ollut viimeksi käynnissä ja tänään yli puolen vuoden huilin jälkeen laakista ekalla käyntiin * muttua niin, jostain syystä mittariston kello näytti ihan perseitä. Mikähän sen olis sekottanut? akku ollut pyörässä kiinni kaiken aikaa eikä muutenkaan mitään ropailtu. Ainoastaan ylläpitolaturi ollut välillä sillon tällön kiinni... eipä sen puoleen ei tässä mistään vakavasta kyse ole ja kolmen sekunnin homma laittaa taas näyttämään oikein, mut ois vaan ihan mukavan turhaa tietoa *
    "Tosi" motoristi siirtää kellon myös syksyllä talviaikaan
    Hattussani ei ole kukkia.
  18. #2238
    Mites te, jotka olette jo pyöränne polkaisseet käyntiin, onkos tullut millaisia keväthuoltoja suoritettua..

    Itse vaihdoin öljyt talliinpantaessa, joten niihin en ainakaan taida koskea.

    Saisivat nuo lumenrippeet nyt lähteä kertaheitolla ja tiet kuivua, notta pääsis jo
  19. #2239
    Olin pirun laiska ja syysöljynvaihto on vieläkin tekemättä. Yleensä pesen, vahaan ja vaihdan öljyt.

    Nyt tarvii kaikki tehä ennen ajoon ottamista...
    '03 ZX6R
  20. #2240
    24 tonnia mittarissa, joten päätin tehdä huollon talven aikana itse. Hauskaa ja hyödyllistä:

    Tulpat vaihdettu, ilmanputsari vaihdettu, imuilmat säädetty, etunakki vaihdettu, etujarrut putsattu, jarrunesteet vaihdettu, öljyt vaihdettu syksyllä jne...

    Eturatas pitäs vielä jossain vaiheessa vaihtaa 14 piikkiseen kunhan saan jostain lainaan pulttipyssyn.
  21. #2241
    Juuri oma -05 636 24tkm huollossa ja huoltomies soitti, että haluatko varmasti, että venttiilit tarkastetaan? Kuulemma vasta 42tkm:n huollossa olisi ajankohtaista manuaalin mukaan. No kai ne numerot on joskus jollain muullakin mennyt hieman väärinpäin.
    ZX-6R '05
  22. #2242
    Lainaa (ruzlerssi @ Huhti. 01 2010,11:59) kirjoitti
    Juuri oma -05 636 *24tkm huollossa ja huoltomies soitti, että haluatko varmasti, että venttiilit tarkastetaan? Kuulemma vasta 42tkm:n huollossa olisi ajankohtaista manuaalin mukaan. No kai ne numerot on joskus jollain muullakin mennyt hieman väärinpäin. *
    Kyl ite ainaki annan kattoo 24k huollos kattoo venttiilit


    636 -06
  23. #2243
    Lainaa (Zip @ Huhti. 01 2010,12:36) kirjoitti
    Lainaa (ruzlerssi @ Huhti. 01 2010,11:59) kirjoitti
    Juuri oma -05 636 *24tkm huollossa ja huoltomies soitti, että haluatko varmasti, että venttiilit tarkastetaan? Kuulemma vasta 42tkm:n huollossa olisi ajankohtaista manuaalin mukaan. No kai ne numerot on joskus jollain muullakin mennyt hieman väärinpäin. *
    Kyl ite ainaki annan kattoo 24k huollos kattoo venttiilit *
    Joo, alunperinkin jo sovittiin, että venttiilit katsotaan ja huollon hinta laskettiin sen mukaan . Minun mielestä venojen tarkastus kuuluu ihan viralliseen huolto-ohjelmaan 24tkm:n kohdalla. Täytyy manuaalista tarkastaa, kun kotia pääsee.
    ZX-6R '05
  24. #2244
    Täytyy vielä kehua, että Zipin 636 on hienoin yksilö mitä olen ko. Ninjasta nähnyt!
    ZX-6R '05
  25. #2245
    Kyllä mulla ainakin tarkastettiin/säädettiin venttiilit 24 tonnin huollossa. Huomenna vaihtamaan jarrupalat...ja taidan käydä pikku lenkin myös heittämässä

    Oho, olikin 30000 huolto ku ne tsekkas ne. Sivulta 53 voi lukea mitä siinä vielä kävi loppujen lopuksi.



  26. #2246
    Kawan orkkis iso Service Manual kertoo että
    "Other than United States, Canada Model
    Engine Top End
    Valve clearance-inspect Every 42 000 km"

    Mutta, USA ja Kanada malleissa 24 000 km *

    Mielenkiintoista, olisko joku mikälie jenkkien vastuun rajaus juttu...

    Hyvähän ne on tarkistaa, yleensä se nykykawoissa jää tosin, ja onneksi, pelkäksi tarkistamiseksi.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  27. #2247
    Lainaa (Goofy S @ Huhti. 01 2010,12:57) kirjoitti
    Kawan orkkis iso Service Manual kertoo että
    "Other than United States, Canada Model
    Engine Top End
    Valve clearance-inspect Every 42 000 km"

    Mutta, USA ja Kanada malleissa 24 000 km *

    Mielenkiintoista, olisko joku mikälie jenkkien vastuun rajaus juttu...

    Hyvähän ne on tarkistaa, yleensä se nykykawoissa jää tosin, ja onneksi, pelkäksi tarkistamiseksi.
    Oho, tuo tuli yllätyksenä. No ei vara venettä kaada.

    Onko ameriikan malleissa oikeasti koneessa jotain rakenteellisia eroja, vai onko tuo tiuhempi huoltoväli vaan oikeuskanteiden ennaltaehkäisyn varalta?
    ZX-6R '05
  28. #2248
    Lainaa (ruzlerssi @ Huhti. 01 2010,13:09) kirjoitti
    Lainaa (Goofy S @ Huhti. 01 2010,12:57) kirjoitti
    Kawan orkkis iso Service Manual kertoo että
    "Other than United States, Canada Model
    Engine Top End
    Valve clearance-inspect Every 42 000 km"

    Mutta, USA ja Kanada malleissa 24 000 km *

    Mielenkiintoista, olisko joku mikälie jenkkien vastuun rajaus juttu...

    Hyvähän ne on tarkistaa, yleensä se nykykawoissa jää tosin, ja onneksi, pelkäksi tarkistamiseksi.
    Oho, tuo tuli yllätyksenä. No ei vara venettä kaada.

    Onko ameriikan malleissa oikeasti koneessa jotain rakenteellisia eroja, vai onko tuo tiuhempi huoltoväli vaan oikeuskanteiden ennaltaehkäisyn varalta? *
    Täällä on niin paljon rajummat olosuhteet
    No niin auto puolella perustellaan esim jakopään remonttia!
    Esim joskus Volvolla oli 90tkm vaihtoväli kun Ruottissa se oli tuplaten pitempi
    Hattussani ei ole kukkia.
  29. #2249
    Itsekin tein tuossa viimeviikonloppuna ensimmäisen öljynvaihdon. Castrolin GPS:t heitin koneeseen, ilmeisesti ihan toimivaa tavaraa?
    Kawasaki ZX-6r -05
  30.  
  31. #2250
    Ainoa ero Jenkki ja Euromallin välillä on tuo jumpermod homma, eli lisää pakopaineita huippukierroksilla jotta huipputeho laskee. En kyllä tiedä tuleeko ero tuosta...
    '03 ZX6R
Sivu: 75 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2565737475767785125 ... ViimeinenViimeinen