Sivu: 68 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078118 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2011:stä 2040:een 4602:sta
  1. #2011
    Öljyt pitäisi vaihtaa talvisäilytystä varten. Mitäs öljyjä ootte käyttäneet? Itsellä vm. 05 Kawa.
  2. #2012
    Lainaa (koskis @ Loka. 19 2009,14:03) kirjoitti
    Öljyt pitäisi vaihtaa talvisäilytystä varten. Mitäs öljyjä ootte käyttäneet? Itsellä vm. 05 Kawa.
    Castrol Gps 10-40W vaikka jotkut sitä haukkuu,että kytkin ei toimi/vaihteet
    On toiminut ainakin mun pyörässä ja sitä merkkihuollossa käytetään.
    No mä painan kytkimen pohjaan ja vaihdan rauhallisestin vaihteet,eli en pääse siitä öljyjä syyttämään
    Hattussani ei ole kukkia.
  3. #2013
    Onko kellään TIETOA -04 636b venttiilivälyksistä??
    Ja kait nyt kuitenkin kylmänä tarkistetaan vai?
    Mulla ainakin toi Gastrol 10w-40 pelitti moitteettomasti kytkimellä tai ilman
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  4. #2014
    Imu: 0.11-0.19 mm pako: 0.22-0.31mm.

    Kylmänä totta kai.
    '03 ZX6R
  5. #2015
    Iso KIITOS taas
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  6. #2016
    Tein -05:sta varten tommoset muistiläpyskät venttiilinvälyksiin:
    http://www.ip.fi/~scuuba/org/venttiilivalys/
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  7. #2017
    Tuosta venttiilivälysten tarkastuksesta;

    Pitäiskös koneesta laskea öljyt pois ennen tarkastusta?
    Entä pitääkö jotain tiivisteitä uusia kun tota repii auki, vai?
    08 EXC-R 450 * 10 SM R 990 (ex) * 10 SMC 690 (ex) * 06 GSX-R 1000 (ex) * 05 exc 525 (ex) * 03 636 (rip)
  8. #2018
    Tuli semmonen mieleen että onko shimmeissä ilmoitettu koko? Mistäs sitä muuten tietää vanhan shimmin koon?
  9. #2019
    Mikrometrillä? Digitönärilläkin kyllä jo näkee.

    Jos niissä on koko, niin se kawasakin merkintä ei aina oo niin itsestäänselvä. Muistaakseni.
    '03 ZX6R
  10. #2020
    Lainaa (JarkkoV @ Loka. 28 2009,09:53) kirjoitti
    Tuli semmonen mieleen että onko shimmeissä ilmoitettu koko? Mistäs sitä muuten tietää vanhan shimmin koon?
    Kyl niis pitäis kokomerkintä olla
    50,55,60,...,40,45,50 vastaa
    2.50...3.50 shimmejä
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  11. #2021
    Teetätin venttiilien säädön ammattilaisella ja 11 säätöpalaa saatiin menemään arvojen saattamiseksi oikeanlaisiksi. Ei siis ihan turha homma. Mukavampi hoitaa homma kuntoon nyt syksyllä
    Kawasaki ZX-6R 636 -04
  12. #2022
    Lainaa (scuuba @ Loka. 28 2009,14:56) kirjoitti
    Kyl niis pitäis kokomerkintä olla
    50,55,60,...,40,45,50 vastaa
    2.50...3.50 shimmejä
    Mulla ainakin löyty tyyliin 63 ym. hajakokoja. Monesta oli kyllä kulunu pois.
    '03 ZX6R
  13. #2023
    Lainaa (iirot @ Loka. 28 2009,09:23) kirjoitti
    Tuosta venttiilivälysten tarkastuksesta;

    Pitäiskös koneesta laskea öljyt pois ennen tarkastusta?
    Entä pitääkö jotain tiivisteitä uusia kun tota repii auki, vai?
    Öljyt sisällä tahi ei, aivan sama venttiilejä säädettäessä.
    Venttiilikopan kannen tiiviste kannattaa (pitää) uusia.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  14. #2024
    Lainaa (markketo @ Loka. 28 2009,22:27) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Loka. 28 2009,14:56) kirjoitti
    Kyl niis pitäis kokomerkintä olla
    50,55,60,...,40,45,50 vastaa
    2.50...3.50 shimmejä
    Mulla ainakin löyty tyyliin 63 ym. hajakokoja. Monesta oli kyllä kulunu pois.
    Oliks siit säädetty välykset joskus aikasemminkin? /Käytetty tarvikeshimmejä?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  15. #2025
    Ei. Alkuperäsiä.
    '03 ZX6R
  16. #2026
    Joku sankari oli napsauttanut peilin pyörästä katki..

    Onko kukaan laitellut jotain yleismallin peilejä tai muita jälkiasennuspeilejä pyöräänsä? Olisko kuvia ja paljonko kustansi? Allrightilla mallikohtanen maksaa 69e/kpl. Kyseessä '06 ZX-6R. Täytyy vielä Sumekolta kysyä alkuperäsen hintaa
  17. #2027
    Stormilta varmaan saa edukkaammin, mikäli on noin uuteen.

    Itellä on se7en peilit 03 vuotisessa ja ulkonäkö istuu ainakin omaan silmään.
    '03 ZX6R
  18. #2028
    Stormilla tosiaan halvempaa jos haluaa orkkispeilit pitää jatkossakin: Storm Peilit
  19. #2029
    Sieltähän löytykin, kiitosta pöytään!
  20. #2030
    Moro, meinasin laittaa ninjaani (-05 C1) talven aikana -1/+2 eli 14/45 välitykset ja samalla vaihtaa uuden 110 lenkkisen ketjun joka tulee paketin mukana. Kysymys kuuluu: mahtuuko paikoilleen? Jossain lukee että mahtuu, jossain että saattaa mahtua ja jossain että ei mahdu. Ota nyt siitä sitten selvää.

    Kyseinen ketju on D.I.D G&B 520 VM, X-Ring
    ja JT rattaat
  21. #2031
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 04 2009,10:52) kirjoitti
    Moro, meinasin laittaa ninjaani (-05 C1) talven aikana -1/+2 eli 14/45 välitykset ja samalla vaihtaa uuden 110 lenkkisen ketjun joka tulee paketin mukana. Kysymys kuuluu: mahtuuko paikoilleen? Jossain lukee että mahtuu, jossain että saattaa mahtua ja jossain että ei mahdu. Ota nyt siitä sitten selvää.

    Kyseinen ketju on D.I.D G&B 520 VM, X-Ring
    ja JT rattaat
    Mittaa.
    Eturattaasta yks piikki osoittamaan suoraan ylöspäin (käytä vaik vatupassii), taka-akseli täysin eteen, takarattaasta yks piikki osoittamaan suoraan ylöspäin.
    Jos piikkien väli on 641mm tai vähemmän, niin 110 lenkkinen ketju menee 14/45 rattailla (30mm "slack" laskettu mukaan).
    Tai mittaa rattaiden akseliväli; 635mm tai vähemmän nii mahtuu.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  22. #2032
    Lainaa (scuuba @ Marras. 04 2009,11:35) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 04 2009,10:52) kirjoitti
    Moro, meinasin laittaa ninjaani (-05 C1) talven aikana -1/+2 eli 14/45 välitykset ja samalla vaihtaa uuden 110 lenkkisen ketjun joka tulee paketin mukana. Kysymys kuuluu: mahtuuko paikoilleen? Jossain lukee että mahtuu, jossain että saattaa mahtua ja jossain että ei mahdu. Ota nyt siitä sitten selvää.

    Kyseinen ketju on D.I.D G&B 520 VM, X-Ring
    ja JT rattaat
    Mittaa.
    Eturattaasta yks piikki osoittamaan suoraan ylöspäin (käytä vaik vatupassii), taka-akseli täysin eteen, takarattaasta yks piikki osoittamaan suoraan ylöspäin.
    Jos piikkien väli on 641mm tai enemmän, niin 110 lenkkinen ketju menee 14/45 rattailla (30mm "slack" laskettu mukaan).
    Ok, kiitoksia vinkistä!
  23. #2033
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 04 2009,12:02) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Marras. 04 2009,11:35) kirjoitti
    Lainaa (JarkkoV @ Marras. 04 2009,10:52) kirjoitti
    Moro, meinasin laittaa ninjaani (-05 C1) talven aikana -1/+2 eli 14/45 välitykset ja samalla vaihtaa uuden 110 lenkkisen ketjun joka tulee paketin mukana. Kysymys kuuluu: mahtuuko paikoilleen? Jossain lukee että mahtuu, jossain että saattaa mahtua ja jossain että ei mahdu. Ota nyt siitä sitten selvää.

    Kyseinen ketju on D.I.D G&B 520 VM, X-Ring
    ja JT rattaat
    Mittaa.
    Eturattaasta yks piikki osoittamaan suoraan ylöspäin (käytä vaik vatupassii), taka-akseli täysin eteen, takarattaasta yks piikki osoittamaan suoraan ylöspäin.
    Jos piikkien väli on 641mm tai vähemmän, niin 110 lenkkinen ketju menee 14/45 rattailla (30mm "slack" laskettu mukaan).
    Tai mittaa rattaiden akseliväli; 635mm tai vähemmän nii mahtuu.
    Ok, kiitoksia vinkistä!
    Edit-korjasin; ei enemmän, vaan siis vähemmän.



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  24. #2034
    Onkos sytytystulpissa merkkien välillä mitään merkittävää eroa? Pitäis iridium tulpat hommata ja mietin NGK:n ja Denson välillä kummat tilaisi.


    636 -06
  25. #2035
    Densoisssa on hiukan vielä kapeampi kärki kuin NGK:ssa. Molemmissa se on kuitenkin niin paljon tavan tulppia kapeampi, etten tiedä onko tuolla niin merkitystä.
    Autossa on ollut NGK:n iridiumit ja hienosti on pelanneet.



    '03 ZX6R
  26. #2036
    Lainaa (markketo @ Marras. 07 2009,11:07) kirjoitti
    Densoisssa on hiukan vielä kapeampi kärki kuin NGK:ssa.
    Juu Tuskinpa noissa käytännön eroja. Tilasin NGK. 45e posteinee briteist. Suomessa 92e+postit *





    636 -06
  27. #2037
    Hmm, voiskohan pitää paikkansa ett täyteen tankattuna -05 ZX-6R eturenkaalla 96,0 kg ja takarenkaalla 84,5kg, eli yht 180,5 kg. Käytin iha tavis henkilövaakaa ja etu ja takapukkia. Rekisteriotteessa lukee omamassa 192 kg.

    Vai tuleeko tosta takapäästä liian kevyt emäputkesta nostavan etupukin takia, jolloin alaspäin vipuava keula keventää perää?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  28. #2038
    Lainaa (scuuba @ Loka. 29 2009,01:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Loka. 28 2009,22:27) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Loka. 28 2009,14:56) kirjoitti
    Kyl niis pitäis kokomerkintä olla
    50,55,60,...,40,45,50 vastaa
    2.50...3.50 shimmejä
    Mulla ainakin löyty tyyliin 63 ym. hajakokoja. Monesta oli kyllä kulunu pois.
    Oliks siit säädetty välykset joskus aikasemminkin? /Käytetty tarvikeshimmejä?
    Hajakoot on varmaankin tehtaalta lähtöisin. Ainakin Z750 oli sellaset paikallaan kun eka kerran siitä säädettiin venat.

    Lainaa (scuuba @ Marras. 07 2009,17:14) kirjoitti
    Vai tuleeko tosta takapäästä liian kevyt emäputkesta nostavan etupukin takia, jolloin alaspäin vipuava keula keventää perää?
    Omnomnom... Eikös toi riipu vähän siitä missä kohtaa maa ottaa vastaan suurimmat voimat. Jos se on esim etupyörän takapuolella voi keventyä jonkin verran. Nosta takapukilla etuakselin reiästä ja kato tuleeko eroa tuloksiin (siis jos pukit on edes vähän eri kohdissa pyörään nähden).
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
  29. #2039
    Lainaa (slip @ Marras. 07 2009,20:21) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Loka. 29 2009,01:17) kirjoitti
    Lainaa (markketo @ Loka. 28 2009,22:27) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Loka. 28 2009,14:56) kirjoitti
    Kyl niis pitäis kokomerkintä olla
    50,55,60,...,40,45,50 vastaa
    2.50...3.50 shimmejä
    Mulla ainakin löyty tyyliin 63 ym. hajakokoja. Monesta oli kyllä kulunu pois.
    Oliks siit säädetty välykset joskus aikasemminkin? /Käytetty tarvikeshimmejä?
    Hajakoot on varmaankin tehtaalta lähtöisin. Ainakin Z750 oli sellaset paikallaan kun eka kerran siitä säädettiin venat.

    Lainaa (scuuba @ Marras. 07 2009,17:14) kirjoitti
    Vai tuleeko tosta takapäästä liian kevyt emäputkesta nostavan etupukin takia, jolloin alaspäin vipuava keula keventää perää?
    Omnomnom... Eikös toi riipu vähän siitä missä kohtaa maa ottaa vastaan suurimmat voimat. Jos se on esim etupyörän takapuolella voi keventyä jonkin verran. Nosta takapukilla etuakselin reiästä ja kato tuleeko eroa tuloksiin (siis jos pukit on edes vähän eri kohdissa pyörään nähden).
    Oukei, toi on hyvä tietää.

    Joo, tarviipa testailla toi. Se emäputkesta nostavan pukin tukipiste on tosiaan jonkun verran eturenkaan kosketuskohdan takapuolella. Tuli mieleen vast siin vaihees ku tulin koneelle ja laskeskelin yhteen noi luvut. Kylmäs kellaris ei jaksanu paneutuu asiaan.

    Toki jos hifistelis, niin laskis tukipisteiden suhteen perusteella vääntövarret ja niistä sit ne painot. *



    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  30.  
  31. #2040
    Jollei vehje oo kokonaan vaa'an päällä niin momentin avulla tarttis tarkka paino laskea...

    Vaikka se etu-/takapää on nostimella niin eihän se paino siitä välttämättä tasasesti siirry.

    Piti joskus punnita oma pyörä trukkilavavaa'alla, mutta jäi sitten. Ens kesänä voiskin mielenkiinnosta, tietäis miten erinaiset asiat on pyörää keventäneet.

    BTW oman pyörän omamassa otteessa 263kg. Vissiin joku näppäilyvirhe, kun kuivapaino heittää tuosta yhdellä numerolla...



    '03 ZX6R
Sivu: 68 / 154:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1858666768697078118 ... ViimeinenViimeinen